Ga naar inhoud

Excella : 16 juli '09 : Dr Van Onselen : ACCZ Bocholt


Aanbevolen berichten

Hey meis!

Nee het lijkt me niet, dat het ligt aan het wel of niet hebben gehad van drains, want ik heb deze wel gehad!

Volgens mij heeft ik71 ook last van borrelen gehad en zij heeft zelfs de drains nog mee naar huis gehad voor een aantal dagen!

Ik denk, dat het overgrote deel van de BV meiden het wel (gehad) hebben, ongeacht drains of niet.. een enkeling heeft het niet (gehad), als ik het zo lees...

Het masseren van je protheses : Wat ik bedoelde was, dat als je 'ruwe' protheses hebt, ongeacht anatomisch of rond, mogen deze de eerste weken juist niet gemasseerd worden, daar dit de kapselvorming 'bevordert' . Na een aantal weken mag het dan weer wel, want dan 'remt' het juist weer :wacko:

Als jouw pc/kliniek jou het advies hebben gegeven te masseren vanaf een bepaald moment, dan moet je je daar gewoon aan houden :116:

Ik zei het op deze manier, zodat je dan zachtjes zal wrijven en niet ff stevig de boel onder handen zal nemen hihi!

Reden dat jij het mss ook bij je arm en zo voelt, kan komen doordat jij achter de spier hebt en er meer 'losgemaakt' is dan bij mij die 'op' de spier heb gekregen.

Tja ik voel het nu na 6 weken ook nog wel eens, al is het wel anders: ik voel bijv als ik voorover buig, zonder BH, dat mn prothese naar voren 'glijdt' en dat voelt ook aan als borrelen ;)

Hier op het forum noemen ze dat een 'schommelaartje' en kan ook voorkomen bij achter de spier plaatsing...

Dus mocht je dat over een paar weken ook een keer voelen.... hihi niet van schrikken ;)

Dan is het forum toch weer een fijn plekkie om je onzekerheden neer te knallen, aangezien de pc bellen toch vaak een soort van drempel is voor sommigen ( je wil die man niet lastigvallen met jouw 'stomme' vragen of zoiets ;):)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Dames

ik sprak gisteren met een vrouw die 12 jaar geleden een BV heb gehad. Zij heb de belletjes en bubbeltjes nog steeds. dus ik denk dat dat is toch normaal. Er zit nu van binnen een prothesse en niet echt wesel. ik moet 28 -07 voor control komen dan ga ik vragen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Excella!

Heb weer even bijgelezen bij je! Hoe gaat het nu met je? Begin je al te wennen aan je nieuwe boobies?!

Die bubbeltjes heb ik inderdaad ook (gehad), voel het nu af en toe nog, vooral met het opstaan.

Las hier een keer iemand die het beschreef als het bruizen van een glas cola, nou zo voelde het bij mij ook vaak!

Als ik jou hoor dan voel je ook wat grotere bubbeltjes, die heb ik niet gehad, maar zijn ook heel normaal.

Heb je nog een tussenstukje kunnen vinden voor je sportbh?

Bij mij zat hij de eerste dagen ook heeeel strak, en dan heb ik ook nog een band erover. Maar moet zeggen dat ik nu bijna niet meer merk dat ik hem aan heb. Kan ook komen doordat je buik opgezet kan zijn door het vocht de eerste dagen.

Lukt het je verder om je rustig te houden en te genieten?

liefs!

May

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jinx, het is inderdaad heel fijn dat dit forum er is, ik wil ook niet om een poep en een scheet de kliniek bellen. Ze waren gister gewoon open dus daarom had ik gebeld. Het stelt me wel gerust dat je het herkent met de bubbeltjes en jij het ook hebt, en wat Norita ook zegt over die vrouw die het nog heeft. Ik heb gister nog even gedacht aan wat je zei over het masseren en ben alles maar een beetje in de richting van mijn oksel gaan duwen. Het zit er nu nog steeds, maar ik kan vanavond nog wel eens even de boel masseren.

@May, thnx voor de reactie, ik ben verder niet meer naar de winkel geweest dus heb geen tussenstukje gehaald. Het gaat op zich nu wel goed. Misschien was het zo pijnlijk omdat ik net een hele nacht had gelegen. Ik heb vandaag bijzonder goed geslapen trouwens. Ik ging rond 12.00 uur naar bed en kwam er om 09.45 uur uit :D Ik was gewoon zo moe van de nachten dat ik niet goed heb geslapen dat het nu wel lukte. Ik kan nu ook zonder hulp zelf uit bed komen dus dat is wel lekker. Als ik snachts wakker word van de rugpijn, kom ik even er uit en kruip ik er na een paar minuten weer in.

Ik heb ook zo'n band erover. Ondanks het behoorlijk strak zit, vind ik die band wel prettig. Alsof het de boel goed op z'n plek houdt. Ik vind het zonder bh namelijk nog wel 'eng'.

Ik hang maar wat rond in huis en verveel me wel een beetje. Ik heb vorige maand een film gezien en die heb ik nu maar op DVD gekocht en ben 'm weer aan het kijken. Het is wel een film van bijna 3 uur maar hij is zo leuk :lol: Dus zo erg verveel ik me al, dat ik een film voor de 2e keer in 1 maand kijk haha. Ik krijg verder wel veel visite en telefoontjes dus dat is wel leuk allemaal, iedereen is zo lief!

Verder voel ik me echt heel goed. Ik had vooraf gedacht dat ik continu pijn zou hebben en dat is dus niet het geval. Misschien heeft het er mee te maken dat ik een sporter ben? Ik heb jarenlang veel getraind en nu sport ik sinds 1 jaar nog ongeveer 3 keer per week. Nu fitness ik tegenwoordig en pak ook altijd even wat gewichten mee, dus misschien kan het zo zijn dat ik wat makkelijker in de spieren zit ofzo? Nouja het maakt ook niet uit. Ik ben meestal nogal een drama queen en piep al als ik een prikje krijg dus voor mij is het alleen maar goed dat ik er nu weinig last van heb haha. Of misschien fijner voor mijn ouders, anders zou ik 24-7 zeuren ;)

Ik zie dat iedereen wel snel went aan het formaat. Ik heb toch wel een aantal keer gedacht 'wow wat een ballen'. Misschien omdat ik eerst zo plat was dat ik nu gewoon onder de indruk ben van het formaat ofzo (niet dat ik cup E heb, het is gewoon een C ;) ). Ik moet er toch regelmatig naar kijken om het even tot me door te laten dringen hoor hihii. Ik heb nu een trainingspak aan en zo zie je amper het verschil met voor de operatie (toen had ik gewoon super veel vulling), maar zo zonder sportbh vind ik ze wel groot :blush: maar ik ben nu wel heel trots op ze :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai ,

herken veel in je verhaal , ook die grootte waaraan ik moest wennen ... een hele tijd zelfs :rolleyes:

Verschoot ook steeds toen ik in de spiegel keek , pas na een half jaar vond ik ze 'normaal' .

Ze lijken ook net onder je kin te hangen , doen pijn , zijn hard en onbeweeglijk ...

Je hebt het ook over je bh-maat . Die omtrek blijft hetzelfde (al is die nu door 't vocht groter , zat 7cm verschil op bij mij) na de operatie en de cupmaat zoals ze nu (net na je bv) is . Maar het vocht trekt weg en je protheses dalen en je geraakt gewend aan de grootte waardoor het lijkt alsof ze kleiner worden maar is niet zo .

Je bent er voortdurend mee bezig en toch komt er opeens een dag dat het gewoon je borsten zijn :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey excella!

ik zie dat je ongeveer hetzelfde hebt gekregen als ik! 360 cc en naar een volle C gegaan!

ik heb alleen ronde siliconen achter de spier.;)

Zou ik misschien eens je foto's mogen zien? dan kan eens vergelijken of de mijne ook zo'n maat hebben,

want soms heb ik het idee dat het meer een kleine D is haha (wat ik ook totaal geen probleem vind)

Liefs Jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jamie,

Is goed, ik zal je mijn link wel sturen.

Trouwens, afgelopen nacht werd ik wakker en had ik zo iets van 'heeeeel even de bh losmaken' want het zat zo strak. En toen werd ik vanmorgen wakker... Was ik gewoon in slaap gevallen :o Ik heb het gelijk weer dichtgemaakt, maar is dat heel erg dat het een keer gebeurd is?

Ik heb geen idee hoe lang het los is geweest.

@B-cupje, 7 cm verschil?! Wow. Volgens mij is het bij mij niet zo veel door het vocht, maar ik vind wel dat ik een iets bollere buik heb gekregen sinds afgelopen donderdag.

Het klopt dat ze nu idd hard voelen en hoog zitten, vind ik tenminste. Maar het gaat dus wel zachter voelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Excella,

Vandaag heb ik een lekker dagje dus werd het tijd om eens bij te lezen op het forum!

Lang achter de pc trek ik nog niet met mijn armen dus mijn berichtjes zijn helaas wat kort...denk niet dat het echt veel kwaad kan hoor als je per ongeluk 1 keer met je BH los slaapt. Maar ik zou de band voortaan wat ruimer maken ipv helemaal los. dat doe ik ook en scheelt al enorm veel!!!!!

De bubbeltjes zijn inderdaad herkenbaar ik heb het nu ook een keer of 4 gehad...gek gevoel hoor.

Ben je nog gebeld door ACCZ ? Als het goed is doen ze dat tussendoor!

Gr karin.

PS ik heb foto's gemaakt, ga maar ff kijken wat van Onselen er bij mij van heeft gebakken :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Karin!

Leuk dat je ook een online album hebt. Ik ga zo gelijk kijken.

Die bubbeltjes zitten er bij mij nog. Ze hebben mij de dag erna al gebeld. Vond ik ook wel netjes. Donderdag moet ik terug voor een controle. Wanneer moet jij terug?

Het was niet mijn bedoeling om het los te houden, ik dacht 'even 2 minuten' en ging toen liggen en dat was dom. Ik kan beter zoals jij zegt de band wat losser doen. Ik kan wel merken dat het helpt, die band. Ze lijken al iets minder bol te staan, of dat heb ik me ingebeeld ;)

Ik ga even bij jou kijken!

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Hey Excella,

Hoe gaat het met jou bubbling boobies? ;) Ik heb bij mezelf nog geen bubbels ontdekt, maar ik heb weer iets anders waar ik mezelf druk over kan maken :o ...nog steeds opgezwollen pijnlijke tepels die enorm gloeien. De kliniek zegt dat ik het de tijd moet geven. Wat lijkt me zo'n band trouwens verschrikkelijk irritant zeg als ik dat zo lees...ik heb die helemaal niet gehad, weet eigenlijk niet waarom de een die wel krijgt en de ander niet?? Is het je trouwens nog gelukt om je linkje terug te vinden, anders zou ik die wel graag willen zien hoor.. :rolleyes: Heb zelf ook al een album aangemaakt, maar vooralsnog staan daar alleen foto's van voor de bv in. Zal mijn vriend eens gaan aansporen om nieuwe foto's te maken. Lukt me zelf nog niet, want onze camera is best heavy. ^_^

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karin!

Hahah ja de bubbeltjes zijn al wat minder maar ik voel ze nu rond mijn ribben/buik ;)

Wel balen van die pijnlijke tepels. Ik mag wat dat betreft afkloppen, ik heb geen pijn gehad. Alleen spierpijn.

Ja die band zit wel wat strak maar ik heb er nu geen last meer van. Soms gaat ie wel strak zitten maar dan doe ik 'm even los.

Heb je mijn link dus nog niet gehad? Ik zal het even sturen, ik heb het ondertussen gevonden! Dan zie je gelijk die bh ;) Laat je even weten wanneer je jouw foto's online hebt?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Mooi hoor Excella! En ze zijn ook al mooi gelijk van vorm! Over het algemeen ben ik super tevreden, maar ik hoop toch stiekem wel dat die van mij ook nog een beetje gelijk trekken. ;) Ik heb ook foto's, de link staat in mijn handtekening. Ik zal je mijn ww in pb sturen.

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Excella!

Dan ook nog maar even reageren in je eigen topic;)

Zo te lezen is alles goed met je, fijn hoor!!

Ik heb jou foto's nog helemaal niet gezien bedenk ik me net, zou je mij ook je linkje willen sturen?

Erg benieuwd naar mede-BV's haha :D

Veel succes alvast morgen bij je controle!

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook al zo lui. Ik heb de vragen wel netjes opgeschreven haha maar verder doe ik ook niets. Ik nodig heel veel mensen uit dus heb elke dag nog visite :$ Vind ik wel gezellig, zo in de middag even iemand op bezoek. Anders verveel ik me dood.

Maarja, dat ik volgende week weer moet werken vind ik eigenlijk ook niet leuk, dus ik probeer er ook van te genieten dat ik thuis zit en niets hoef (en mag :P Beter!)

Met jou ook alles goed? Geen pijntjes meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Ik "voel" wel wat maar niet om te zeggen dat het pijn doet.

Zo wat stijfjes, denk van af te wassen.

Lukt het slapen al beter?

Ik werd wakker en lag plat op mijn rug, kan dat kwaad denk je?

Anders probeer ik altijd wat "verhoogd" te slapen.

Wat eng dat je wakker werd zonder bh, maar ik denk dat het geen kwaad kan omdat je lag en niet aan het bewegen was. Je meiden hebben ondertussen wel wat kunnen ademen, haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, je voelt iets maar het is ook geen pijn. Valt mee allemaal hé? Wij mogen in de handen klappen Johanna :D

Ik slaap ook al 2 nachtjes plat. Ik kan niet rechtop slapen hoor :P Ik heb ook een heel dun kussen en sindsdien heb ik beter geslapen.

Nou en of die 2 van mij hebben kunnen ademen hahaha, misschien wel een paar uur :blink::blush: (gelijk een vraag voor morgen, of dat kwaad kon ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Heerlijk hè om gewoon weer plat te kunnen liggen. Ik betrap me er ook al zeker 3 ochtenden op dat ik helemaal platliggend wakker wordt, gewoon onderuit gezakt in mijn slaap. ;) Ik heb gemaild naar de kliniek of dit al wel mag en zij stuurden terug dat je de eerste week half zittend moet slapen, maar dat je daarna, mits het goed aanvoelt, gewoon weer normaal plat op je rug mag gaan liggen. En je moet ook niet schrikken als je binnenkort weer een keer op je zij wakker wordt, want dat kan ook gebeuren, maar je lichaam geeft zelf aan wat wel en niet kan en of je er dus aan toe bent. Wat vliegt trouwens de tijd hè! :D Volgende week mag ik weer gaan werken, en jullie?

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Excella,

Hoe was je controle? Was van Onselen helemaal tevreden? Is het fijn als de hechtingen eruit gaan of merk je niet zoveel verschil?

Hoe lang moet jij de band nog omn en de BH aan? Ik moet morgen op controle dus ben erg benieuwd naar jouw advies... :122:

Ik las in het topic van Johanna dat je best vaak op controle moet komen, ik vroeg me dat inderdaad al af.

Vandaag gaat het in ieder geval met mij echt stukken beter, kan nu mijn armen eindelijk weer een beetje makkelijk bewegen, dus ook wat tijd op ons forum besteden... :43: en iedereen even terugberichten.

Zooooo irritant is dat, iedereen stuurt lieve berichtjes maar ik kon bijna niemand wat terugsturen!!! Nou ja, ik kon er ook niets aan doen.

In ieder geval heb ik inmiddels de sportbeha triaction 75C van triumph gekocht en die zit als gegoten :41:

Morgen ga ik lekker 3 weken op vakantie, even genieten met de kids en lekker rustig aan blijven doen.

Voorlopig ( gelukkig) nog geen werken voor mij!

Ik spreek jullie allemaal half augustus wel met nieuwe foto's van nog mooiere boobs he !!!! hahahaha

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excelletje,

Hoe was jouw controle?

Ik voelde alleen aan mijn rechterborst iets.

Zijn jouw littekens ook zo dun? Moet je je littekens ook insmeren en zelfs proberen masseren? Bweik, ik voel er zo van die knobbels, als ik die moet masseren, auw auw auw!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karin:), ik heb 3 nachten half rechtop geslapen en de rest plat geloof ik. En vanmorgen werd ik ook weer een beetje op de zij wakker.

Jij gaat maandag dus ook weer werken? Ik moet maandag ook weer. Ik heb een kantoorbaan dus ik zal hopelijk nergens last van hebben. Ik moet wel toegeven dat ik dit ook wel heerlijk vind hoor, gewoon luieren :blush:

@Karin79, Ik merk nog geen verschil dat de hechtingen eruit zijn. Er kwam een vrouw die het eruit haalde, je voelt er echt niets van. Heel even trekt ze eraan en dan knipt ze het volgens mij door, en dan trekt ze het er uit, maar het doet absoluut geen pijn. Ik piep al met een steekje, maar ik voelde niets ^_^

Ik heb de volgende dingen gevraagd, misschien wel handig als jouw vraag er ook bij staat

Hoe lang moet de bh met band om

6 weken dag en nacht. Als je een keer 's avonds een jurkje aan wil dan mag je de band wel een keer uit doen, zo lang je maar niet gaat sporten of andere bewegingen maakt.

Hoe lang moet ik op de rug slapen, ik ben al wakker geworden op mijn zij.

Probeer 2 weken op je rug te liggen. Liever langer, maar als het goed voelt, dan kun je het wel doen.

Hoe moet ik masseren

Heeft ze voor gedaan :lol: want dat kan ik niet typen

Hoe lang moet ik de littekencreme smeren

Ik kan in principe 3 maanden smeren met de creme, en dan is de tube ook wel leeg (de creme was trouwens 33 euro als ik me nog herinner).

Veranderen mijn borsten nog erg? Kan ik al BH's kopen

Ze zullen nog wel wat veranderen, ze zakken nog iets. Maar waarschijnlijk blijft de cup zoals het nu is. De zwelling zal wat afnemen.

Nou dat waren zo ongeveer mijn vraagjes ^_^ 1 assistente heeft de hechtingen eruit gehaald en met de andere had ik de vragen besproken. En Van Onselen kwam ook nog eventjes kijken naar het resultaat en die zie ik in september weer een keer voor een 2e controle. 4 september moet ik terugkomen. Ik heb hem dus niet echt gesproken, een paar minuutjes maar en hij heeft even gekeken hoe het er uit zag en stelde wat vragen, vroeg hoe het met mij ging.

Nou ik voel me dus verder helemaal goed en heb nergens last van. Zij vonden het ook fijn om te horen en ze zei dat het waarschijnlijk komt omdat ik nog jong ben en verder kerngezond, dus dat heeft er ook mee te maken dat ik goed herstel.

@Johanna, de littekens zijn mooi, het lijken meer 2 krasjes dan 2 sneeën. Bij jou dus ook? Super he, hoe ze zo iets kunnen doen en dat je er zo weinig van ziet!

Karin, het maakt niet uit dat je even niet kon reageren, ik begrijp dat heus wel :D Alvast een heeeele fijne vakantie en geniet er van!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.