Ga naar inhoud

Excella : 16 juli '09 : Dr Van Onselen : ACCZ Bocholt


Aanbevolen berichten

Gast karin :)

Hihi, ja dat is echt een heel gedoe hè om omhoog te komen! Mijn vriend helpt me 's ochtends altijd omhoog en overdag zorg ik ervoor dat ik niet té plat lig zodat ik zelf omhoog kan komen. Ik probeer ook zoveel mogelijk mijn benen en buikspieren te gebruiken, door bijvoorbeeld mijn voeten achter de leuning van de bank te haken trek ik mezelf dan omhoog. Is nog goed voor dat buikje ook! ;)

Ik voel ook echt van alles. Zo voel ik het vaak 'regenen' in mijn borsten, heel wazig! Maar volgens de verpleegkundige normaal. Die 'dingetjes' in jouw borsten herken ik (nog?) niet. Zullen wel iets van luchtbelletjes zijn wat je hier vaker leest. Op borstenforum .nl is ook iemand die het ongeveer hetzelfde omschrijft en waarbij het ook lucht blijkt te zijn. Als je het zeker wilt weten zou ik even een belletje doen naar de kliniek, zij weten vast wel wat het is en dan ben jij ook weer gerust gesteld. :) Ik lees trouwens dat je maar een week vrij hebt genomen, ben je niet bang dat dat te weinig is?

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Als ik het nog voel bel ik idd even op, zodat ik gerustgesteld ben. Ik voel het nu al op mijn ribben daaronder, dus ik denk dat het wegzakt.

Ik ben nu thuis t/m volgende week zondag. Ik heb een zittend beroep dus ik hoef niets te sjouwen en te tillen, ik neem aan dat het gewoon kan.

Haha jij bent dus ook erg creatief geworden met omhoog komen. Ik lag afgelopen nacht al allemaal dingen uit te halen zodat ik uit bed kon komen maar ik moest toch even midden in de nacht mijn moeder bellen hihi.

Ik heb net even wat foto's gemaakt, maar vanaf de zijkant zien ze er nog erg bol uit. Ik neem aan dat dat wegtrekt.

En verder zijn het nog 2 opgeblazen borsten haha. Nu zien ze er nog behoorlijk nep uit zeg, echt 2 dikke ballen lijkt het wel haha, maar ik ben allang blij dat ze even groot zijn en recht staan! Dus het kan alleen maar beter worden de komende 2 weken ^_^ Ik heb gelukkig al veel foto's bekeken en zie dat meerdere vrouwen er in het begin zo uit zien met van die bolle borsten zoals ik het nu heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Ik had net hetzelfde! zo 5cm onder je borst ong.. Ik heb kliniek gebeld en dat is lucht dat erin is gekomen met de operatie, vies he?

s' Avonds was dat al weg hoor! Niet druk maken ;)

Karin,

ik heb soms van die "ontsnappingen", doet geen pijn maar ik voel iets dat weg wilt.

"Regenen" heb ik nog niet gehad;)

Tnx voor complimentje in mijn topic!

Ik heb wel wat pijn aan mijn litteken aan mijn linkerborst, het trekt en jeukt?

Zou dat ook normaal zijn? Of val ik de kliniek best nog eens lastig :blush:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat jeuk niet erg is. Vaak als een wond geneest krijg je jeuk. Dat sneetje zal wel aan het dichtgroeien zijn.

Als je wil kan je natuurlijk altijd bellen.. maar ik zou gewoon afwachten. Als het nou heel erg zou steken ofzo, dan zou ik wel bellen

Ja lucht erin klinkt wel heel vies. Ik zit er elke keer aan en nu voelt het helemaal als een blauwe plek, mijn ribben dan. Ik vraag me af waar dat lucht dan naartoe gaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Jaaaaaaa dat heb ik ook, een dikke buik! Begon me serieus al af te vragen of ik misschien zwanger zou kunnen zijn..haha Maar ik heb het voorgelegd in de kliniek en dat hoort er helemaal bij. Na een narcose en operatie vindt er altijd veel vochtophoping plaats in je lichaam en daardoor kun je een opgezwollen buik, handen en voeten krijgen. Dus als het goed trekt dat ook weer weg.

Ben trouwens wel benieuwd naar je foto's Excella! ;) Zie nog geen link. Ik denk dat ik nog ff een weekje wacht met de foto's, omdat mijn tepels nu nog zo opgezwollen zijn, is geen porem.

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een dikkere buik. En dan drukt die bh er ook nog eens in, dan ziet het er helemaal zo raar uit. Maar dat is dus vocht, dat dacht ik al, want ik voel al die bubbeltjes eronder. Bellejes ofzo. En mijn ribben doen nog steeds pijn.

Ik weet niet hoe ik de link ook alweer verstuur van dat album... ik zie hier ook geen verzonden items in de PM opties staan, want ik wou het terugzoeken zodat ik het je kon versturen...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

He Excella

He super zeg je hebt ze. En nog mooi ook? Super.

Ben erg nieuwgierig naar je foto's. Ik krijg ze ook onder de spier dus daarom ook natuurlijk ik krijg 350cc bijna zelfde als jij.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excella,

heb de link ontvangen vandaag, mooi zijn ze hoor!

Maar ja, dat kan ook bijna niet anders als je van jezelf al een mooie natuurlijk vorm hebt :125:

Ik heb alle berichten inmiddels gelezen en zal het jullie mededelen als ik ook van die "bubbeltjes" krijg, hahaha

Groetjes en misschien tot morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Listy, ik zal eens zoeken naar de album link. Ik kan het gewoon niet vinden als ik me inlog en weet ff niet meer hoe ik het straks voor elkaar kreeg.

Ik zie in mijn PM ook geen 'verzonden items'. Weet jij hoe ik het terug kan vinden? Ik geef je de link nog wel.

Grappig dat Karin en Johanna allebei zeiden dat ik van mezelf al een natuurlijke vorm had, ik vond ze namelijk nooit echt mooi en ook nu moet ik er erg aan wennen, ik vind ze een beetje eng nog. Ze voelen zo hard en ik durf bijna niet te kijken hahaha!! Maar ben er wel heeeel blij mee :D Juiste beslissing geweest! Succes morgen Karin, ik ga aan je denken!

DE bubbeltjes zijn inmiddels gezakt tot onder mijn ribben... waar gaat dat naar toe joh?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karin,

Dan hebben we mooie boobies...krijgen we er een dikkere buik voor in de plaats!! ;) haha

Straks nog liposuctie overwegen..

Mijn buik is nog gezwollen..

Excella,

Ik vraag mij ook af waar die lucht naartoe gaat?

Weet iemand dat misschien?

Ik blijf zeker updaten, ben verslaafd aan het forum ;)

En wil zeker weten hoe het met ieder afloopt..

Ps: ik vond dat je al mooie borstjes had hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toevallig, donderdag heb ik ook de controle :D

Ze belden vandaag nog op om te vragen hoe het met me gaat. Gister toen ik wakker werd van de narcose ben ik gelijk omhoog gekomen. Geen idee waarom ik dat deed. Ik werd wakker en wou omhoog en dat lukte me ook nog (geen idee hoe dat kon, want nu lukt het niet meer). Ze begon er nog over dat dat idd niet zo slim was. Maarja, volgens mij lag ik nog half te slapen toen ik dat deed. :blush:

Het zei haar verder niets toen ik begon over 'bubbeltjes' en 'belletjes' en 'dingen'. Zij dacht zelf aan vocht, en ze kijken volgende week. Mocht ik het niet vertrouwen of wat dan ook, dan mocht ik gewoon bellen. Maar als ik hoor dat Johanna het ook heeft dan zal het er misschien wel bij horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie bij veel vrouwen in hun onderschrift hoeveel cc's ze hebben en wat hun uiteindelijke maat is geworden. Wat een verschillen zeg.

Bij mij zit er dus 360cc in en ben ik van een (grote A/) kleine B naar een 75C gegaan. Dus laat maar zeggen een hele grote cup meer. Maar ik zie ook vrouwen die minder cc's hebben als ik en van een A naar een C gaan? Zelfs een D? Hoe kan dat? Gaat het dan nog zo erg veranderen qua cup of blijf ik dit behouden?

Ik had vanmorgen trouwens toen ik wakker werd best wel een pijnlijke plek tussen mijn borsten in. Op dat bot. Misschien omdat ze zo hard worden geduwt door de BH ofzo. Ik heb eerst even 5 minuten de bh los gemaakt want pffff :huh: dat heb ik nog nooit meegemaakt dat een bh te strak zat hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis misschien is je bh te strak en heb je een grotere omvang nodig,laat het eens opmeten en dan pas passen want alle bhs zijn anders hoor :blink: ,

Ik heb vaak 75 E maar ook wel eens 80 D dus het si echt puzzelen en gewoon 2 maten proberen

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben van tevoren mijn maat opgemeten dus ik neem aan dat het goed moet zijn? Deze BH kreeg ik van de kliniek..

Ik ga inderdaad maar eens een 80 proberen dan, misschien scheelt dat alweer een stuk. Maar ik vraag me af: moet het strak zitten of mag het ook wat losser?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooooow je hebt het over je sportbh,nou meis daar had ik ook last van hoor die krengen zitten strak in het begin vreselijk .

Ik deed hem af en toe lekker los als ik rustig op de bank zat dat hielp wel,en je kan een tussenstukje kopen (heb ik ergens gelezen) scheelt je weer veel geld voor een nieuwe bh.

Het is ff 6 weken doorbijten en je mag hem heus wel wat losser zetten hoor hij hoeft niet bloedstrak te zitten,

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excelleke ;)

Mijn borstbeen was ook zeer pijnlijk..maar vandaag al stukken minder.

Heb eindelijk ook eens wat kunnen doorslapen, ben nog maar 10min wakker, hihi.

Ik heb sportbeha 75b aan, terwijl ik vroeger 70aa had, maar hij is wat groot aan mijn tepel bij rechterborst! haha

Mijn linkerborst is iets meer gezwollen, maar da's normaal (heb dat al meer gelezen)

Ik hoop wel dat ze niet gaan inkrimpen, de tijd zal het uitwijzen.

leuk dat we donderdag samen op controle moeten, kunnen we wat bijkletsen ;)

Geen worry, mijn borstbeen deed ook pijn.

Pijn is op dag 4 weg!! Ik voel alleen 2 gewichtjes zitten.. ;)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pacha, bedankt voor je reactie. Ik vroeg me af hoe strak zo iets moet zitten maar ik kan dus wel een tussenstukje ertussen zetten dus.. bedankt voor de tip!

@ JohannaZo'n pijnlijk borstbeen hoort er dus ook bij? Aha.. Gelukkig trok het weg toen ik de sportbh uit had gedaan.

Het zal wel jammer zijn als ze zouden krimpen ;) maar dat denk ik niet hoor. We hebben ze net laten vullen

Ik ben benieuwd wat ze met de controle zeggen. Ze zullen wel naar de wond kijken. Bij mij zit er zo'n soort lange pleister overheen maar die hoeft er nu toch niet af? Ik heb in ieder geval niets meegekregen.

Voelen ze zwaarder ja? :D Ik heb ook de neiging om ze vast te houden als ik ga lopen haha! Alsof ze eraf vallen.

Bij mij is het de rechterborst die iets gevoeliger is. De linker doet het goed. Ik ben ook rechts dus misschien doe ik met die kant automatisch ook meer.

Verveel je je nog niet?

:54:

EDIT:

Ik voel nu trouwens dat die 'bellen' of bubbels, ook aan de bovenkant van mijn borst zitten. Zelfs bijna op mijn schouder/arm gedeelte. Het maakt ook een beetje zo'n blubberig geluid erbij. Wat maf! Ik hoop wel dat dat weggaat, hoe staat het met die belletjes bij jou Johanna? Ik ga er vanuit dat dit vocht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Ik verveel me met momenten maar ben ondertussen al terug moe, haha.

Heb alleen deze nacht is kunnen slapen.

Ik heb ook een lange pleister met kleindere stukjes over. Ik mocht er niet aankomen wel ontsmetten na het douchen.

Volgende week gaan ze eraf en draadjes eruit, zalig!

Heb je ook antibiotica mee gekregen? Ik denk dat ik daar moe van word.

jij nog niet te veel verveling? Ik ben constant op het forum, hihi!

Ik was gisteren even buiten en bij het stappen gingen ze ook precies vallen? Haha

Fijn dat we ongeveer hetzelfde meemaken he? Kunnen we mekaar gerust stellen. ;)

Liefs johanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exella,

Ik had daarstraks bubbels die wilden ontsnappen aan de onderkant van mijn rechterborst.

Van boven nog niet meegemaakt, maar dat zal zeker normaal zijn.

Ik vind dat dat zelfs goed doet als die bubbels ontsnappen, haha..

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excella :D

Ik kom ook ff bij jou bijlezen :43: (moeten we wel ff bijhouden natuurlijk haha)

Je schrijft vanmiddag t volgende :

EDIT:

Ik voel nu trouwens dat die 'bellen' of bubbels, ook aan de bovenkant van mijn borst zitten. Zelfs bijna op mijn schouder/arm gedeelte. Het maakt ook een beetje zo'n blubberig geluid erbij. Wat maf! Ik hoop wel dat dat weggaat, hoe staat het met die belletjes bij jou Johanna? Ik ga er vanuit dat dit vocht is.

Het is idd vocht, maar ook lucht. Je pc heeft ergens een 'gat' gemaakt om wat in te stoppen en het vervolgens weer dichtgenaaid ;) Hierdoor blijft er soms wat lucht en/of vocht achter ) maar voornamelijk lucht.

Je zal dit vooral voelen (soms ook horen) als een beetje een borrelend en later in de week als een bruisend gevoel.

Het kan geen kwaad en verdwijnt vanzelf. Wat je kan doen, is met licht masserende bewegingen van de borst naar de oksel wrijven. Niet echt masseren, wanneer je ruwe protheses hebt, want dat mag niet, maar gewoon licht wrijven van borst naar oksel. Hierdoor 'veeg' je de belletjes richting lymfeklieren, die deze dan weer netjes afvoeren :D

Ik ben maandag 6 weken PO en ik voel het heel af en toe ook nog wel hoor!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jinx

Bedankt voor je antwoord. Ik heb vanmiddag even naar de kliniek gebeld en zei vertelde me ook dat het iets normaals was wat over gaat maar dat ze er volgende week naar zullen kijken.

Dus jij hebt er na 6 weken nog last van? Ik kan het inderdaad horen ja! Hele kleine belletjes.

Zou het kunnen zijn dat ik die belletjes heb omdat ik geen drains heb gehad? Dat het vocht toch komt maar het op de eigen weg eruit moet? Wel apart dat het opgenomen wordt, want het lijkt alsof het ergens rond 'zweeft' net onder je huid.

Ik heb anatomische protesen, mag ik die niet masseren zeg je? Want ik kreeg het advies van de kliniek om na een tijd namelijk de bovenkant te masseren.

In ieder geval bedankt voor je reactie! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.