Ga naar inhoud

Excella : 16 juli '09 : Dr Van Onselen : ACCZ Bocholt


Aanbevolen berichten

Hi Sann..

Toen ik bijkwam uit de narcose toen had ik de bh al aan :lol: wel raar idee dat ik lag te pitten en zij mij de bh hebben aangetrokken ;) Maar de band hoort er bij. Ik wou er 1 bijkopen maar ze zei dat ik rekening moest houden met 150 euro :o (1tje kreeg ik gratis) het zal dus wel een speciale zijn

Ik heb verder geen sport bh gekocht. Ik vind de sportbh's lelijk en ik denk niet dat ik het aan ga trekken wanneer het niet meer hoeft. Ook met sporten niet tenzij ik ga hardlopen ofzo. Dus ik heb nu gewoon wanneer ik ging douchen de bh snel in de wasmachine gegooid en daarna masseer ik nog 10 minuten, en dan doe ik littekencreme op.. dan de bh in de droogtrommel 10 minuutjes en dan is het droog en trek ik 'm weer aan. Ik had zelf niet echt de behoefte om voor maar 6 weekjes een 2e sportbh aan te schaffen :blush: ik was alweer druk aan het zoeken naar mooie setjes ;)

@Passie, ik stuur je een PM. Ik denk dat 2 weken genoeg is.. ik zit ook op kantoor en zit bijna 8 uur per dag dus dan kan je niet veel verkeerd doen hé :) Heb je al een datum of wil je het graag rond oktober laten doen?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie
Hi Sann..

Toen ik bijkwam uit de narcose toen had ik de bh al aan :lol: wel raar idee dat ik lag te pitten en zij mij de bh hebben aangetrokken ;) Maar de band hoort er bij. Ik wou er 1 bijkopen maar ze zei dat ik rekening moest houden met 150 euro :o (1tje kreeg ik gratis) het zal dus wel een speciale zijn

Ik heb verder geen sport bh gekocht. Ik vind de sportbh's lelijk en ik denk niet dat ik het aan ga trekken wanneer het niet meer hoeft. Ook met sporten niet tenzij ik ga hardlopen ofzo. Dus ik heb nu gewoon wanneer ik ging douchen de bh snel in de wasmachine gegooid en daarna masseer ik nog 10 minuten, en dan doe ik littekencreme op.. dan de bh in de droogtrommel 10 minuutjes en dan is het droog en trek ik 'm weer aan. Ik had zelf niet echt de behoefte om voor maar 6 weekjes een 2e sportbh aan te schaffen :blush: ik was alweer druk aan het zoeken naar mooie setjes ;)

@Passie, ik stuur je een PM. Ik denk dat 2 weken genoeg is.. ik zit ook op kantoor en zit bijna 8 uur per dag dus dan kan je niet veel verkeerd doen hé :) Heb je al een datum of wil je het graag rond oktober laten doen?

:116:

Ok, thanks ja 2 weken is max dak vrij kan krijgen nl.

Heb 5 okt mijn consult bij dr Luijendijk van Bergman Kliniek en hoop ergens in oktober nog te kunnen, ga in feb naar de dominicaanse republiek en dan hoop ik al een endje te zijn hersteld van alles, in ieder geval zo zodat ik voor de leukere bikini's kan gaan shoppen ( brazilian e.d. hihi ) waar heb jij het laten doen Excella, vindt ze echt prachtig

:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ja lekker zonnen in je nieuwe bikini met boobs. Er is iemand hier op het forum die al een datum heeft geregeld en nog geen eens een consult heeft gehad. Is dat niet iets wat je zou kunnen doen? Dat stel dat je consult heel goed is bevallen, dan heb je al een datum vlak daarna. Anders duurt het misschien nog 1 of 2 maanden voor je aan de beurt bent? Ik weet niet of je dat ook kan doen.. maar vond het wel een slim idee. En anders kan je afbellen.

Ik heb het laten doen bij ACCZ. ( Klik hier voor de site) bij Dr. Van Onselen.

Thnx voor je complimentje! :blush: is zo raar om te lezen, ik vond ze altijd vreselijk en had het nooit durven laten zien. Nu eigenlijk nog niet,.. maarja, anoniem op 't internet laten we maar denken ;) Maar vind het wel leuk om te horen dat jullie het mooi vinden geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excella,

Hoe gaat het met je? Kijk je ook zo vaak naar je boobies? Ik vond mijn boobs met sportbeha onder kledij gene vette maar met gewone bh is dat toch wel een verschil he? En de maat went zo snel :blink:

Iedereen ziet een verschil en mij valt het al niet meer op, raar..

Mijn vriend is er eindelijk aan gewend ;) Hij vond mij raar zo ineens met borsten! Haha.

Seg, waar woont je vriend dan als ik vragen mag? Zien jullie mekaar niet vaak dan?

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk ook wel regelmatig naar mijn boobies!

Niemand heeft het nog echt gezien... wel als ik het vertelde en in een jurkje zie je het goed maar een vestje niet. Ergens wel jammer! Maar idd, zo zonder bh zijn ze behoorlijk wat groter geworden.

Jij gaat ook deze week terug voor controle he? Ik moet a.s. vrijdag terug. Hoe gaat het met je borsten? Ik heb weer gesport maar heb sindsdien wel weer wat steekjes dus ben bang dat het toch ietsjes te veel was, nu even iets rustiger aan doen!

voor je andere vraag stuur ik je even een PM! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb vandaag mijn 2e controle gehad en ik hoef in principe niet meer terug te komen. :D

Ik moet nog flink blijven smeren met litteken creme want mijn littekens zijn nog wat rood maar dat was niets verkeerds volgens Van Onselen, want hij zei dat de littekens bij de 1 anders/sneller geneest als bij de ander.

En hij vond ze ook erg mooi geworden :D:lol:

Ben helemaal blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn 2e controle gehad en ik hoef in principe niet meer terug te komen. :D

Ik moet nog flink blijven smeren met litteken creme want mijn littekens zijn nog wat rood maar dat was niets verkeerds volgens Van Onselen, want hij zei dat de littekens bij de 1 anders/sneller geneest als bij de ander.

En hij vond ze ook erg mooi geworden :D:lol:

Ben helemaal blij

hey Excella,

ze zijn ook mooi geworden! heb net je laatste foto's bekeken. :D

groetjes Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Excella!

Ik lees dat jouw laatste controle er al op zit! Gaat best snel he?! Ik moet morgenochtend mijn hechtingen verwijderen. Ben wel benieuwd wat ze verder zeggen over mijn herstel zeg maar. Ik vind eigenlijk dat mijn borsten nog steeds wel hard zijn, maar dat zal er wel bij horen.

Ik zal komende week even wat foto;s uploaden. Tot nu toe weet ik nog niet hoe dat precies moet.

Ook was in eerste instantie mijn borsten niet helemaal gelijk. :107: Inmiddels is dat gelukkig heel goed bijgetrokken... dus nu ik weet dat het goed is afgelopen wil ik wel wat foto's op het net gooien haha....

Ik ben wel blij met van Onselen hoor, jouw borsten zijn ook heel mooi geworden! Ik had achteraf misschien nog wel íets groter gewild maar dat wilde hij helaas niet. Aan de andere kant, had ik die maat uiteindelijk ook net weer iets te klein gevonden na verloop van tijd haha.

Bedankt voor je PB. En ik zal deze week even met die foto's bezig.

Groetjs Claar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Excella,

Las net van je 2e contolle en dat alles er einelijk een beetje op zit.

Je hoeft natuurlijk de BH niet meer aan en kan nu echt van je boobs gaan genieten. :rolleyes:

Zijn je littekens nu helemaal in je borstplooi of staan je borsten nog een beetje stijf en mag

het allemaal nog een beetje wat meer inzakken.

En zijn je borsten al zacht dat bijv wanneer je traint of loopt ze mee bewegen.

Je borsten zien er namelijk heel mooi uit maar voelen ze ook echt al aan als boobies

Het gekke bij mij is dat toen ik altijd kleine borsten had ze altijd heel stevig voelde

nu ik dus silecone heb voelt het (nog wel hard) bijna hetzelfde. Laatst voelde de borsten van me zus

die een cup C heeft en van haar voelde echt heel slap

Meschien een gekke vraag maar dan weet ik meschien later wat meer wat ik kan verwachten.

Groetjes abbje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Abbje!

Mijn littekens zitten al wel in de borstplooi, maar nog wel aan de onderkant van mijn borst. Volgens de chirurg zakt dat vanzelf

Uhm, mijn borsten zijn niet superzacht. Ze voelen gewoon nog heel erg stevig aan. Ik vind het zelf niet verkeerd als het zo zou blijven. Ik masseer ze elke avond een minuut of 10 en ik kan er gewoon in 'knijpen' en drukken, en dan voelen ze goed. Ze bewegen al wel mee vind ik. Als ik spring dan gaan ze mee (hoewel ik niet hard durf te springen nog). Maar ik kwam laatst van de trap af gehobbeld en toen zag ik in de spiegel dat het toch wel mooi meeging allemaal ghehe :D

Ik vind het geen gekke vragen hoor. Maar ik weet niet of mijn borsten hetzelfde aanvoelen als die van jou. Die van mij voelen gewoon stevig aan en ik vind ze wel mooi zo stevig.

Ik ben pas 1,5 maand verder, dus ik denk eigenlijk dat ze over een paar maanden alweer heel anders aan zullen voelen. Als ik zie wat ze nu in een week of 8 toch al anders eruit zien en voelen... dan wordt dat misschien wel zachter. Ik laat het je wel weten! :D

@Claar, hoe ging het bij jou gister? Voelt het beter nu de hechtingen eruit zijn? Of voel je er weinig van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Excella,

Leuk om zo met jouw topic mee te lezen, dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten. Weet jij eigenlijk wanneer je weer mag joggen/hardlopen?? Ik ben inmiddels aan het groeien, dat zou niet de bedoeling moeten zijn ;) dus wat joggen lijkt me wel lekker, alhoewel met die boobies.. ook wel wat eng! Ik zou het vragen aan van onselen maar ben het vergeten.

De hechtingen zijn er nu uit, wel het gevoel dat het nu 'af' is, ookal moet het dan nog verder genezen. Van onselen wees me daar ook wel erg duidelijk op, dat ik het echt nog heel rustig aan moest doen haha.

Na hoeveel weken voelde jij je weer helemaal de oude? In de zin van dat je alles weer kon doen als van voor de BV?

Groetjes Claar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ja hij zei ook tegen mij dat ik echt rustig aan moest doen. Dus joggen ---> neeeh niet doen hoor!

Ik zou me echt aan die 6 weken houden. De assistente daar zei dat ik wel op de ligfiets mocht of op de crosstrainer. Maar niet springen/tillen/armen zwaaien dat soort dingen.. En volgens mij ben je pas een week of 2 verder :lol: Echt nog niet doen hoor!

Ik heb met 6 weken weer geprobeerd mijn armen te trainen en de dag erna voelde ik het echt! Weet niet of ik nou mijn borsten voelde of alleen de spieren die 6 weken niets gedaan hadden.. maar zelfs toen voelde het nog niet echt goed. Heb toen even rustig aan gedaan en gister weer een keer geprobeerd, en nu ging het wel goed :D

Ik had zelf echt de 6 weken nodig, dat ik me echt weer goed voelde. Maar misschien dat ik ook rondliep met 'ik moet totaal 6 weken wachten'.

Heb jij niet dat je de hele tijd aan je borsten voelt? Ik zit op mijn werk geregeld met mijn hand even in mijn bh hoor :blush: Mijn collega's (gelukkig allemaal vrouwen) zijn er al aan gewend dat ik regelmatig aan mijn boobs zit haha. Maar soms steken ze nog wel eens of voelt het even goed om er iets op te drukken haha. Dit klinkt gek ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi excella

zou ik ook even mogen kijken naar jouw foto's. jij bent toch ook vrij lang. weet je evt. nog meer maten van jezelf, bv, de opgemeten borstbreedte, onderbusteomvang. en wat voor protheses heb jij gekregen, met een hoger profiel of gemiddeld etc...

alvast bedankt.

gr. Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Excella,

Ik weet niet of ik het al had gemaild/gepost in een topic, maar...

Meid, wat zijn jouw borsten mooi geworden!! Ik word daar blij van aangezien dezelfde PC mij gaat opereren :rolleyes: Ha ha ha

Groetjes Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha thnx!! :blush: word er verlegen van hihi

Maarem, er zijn dus nu al 3 forumsters (incl. mezelf) die door Van Onselen geholpen zijn, en dan jij nog ... misschien kan je ook even bij de andere 2 spieken :D

Ik hoef niet meer terug voor controle :lol: jeej

Ik zie trouwens dat we bijna hetzelfde hebben/krijgen. Ik heb 360cc achter de spier, jij 385 achter de spier. Anatomisch ook?

Je weet niet wat je ziet hoor, zodra je de sportbh uit doet :lol: voor je gevoel heb je de eerste dagen echt mega grote boobs. Ga je ook een album aanmaken? *Sorry als ik dat al gevraagd heb, vind het zo leuk om bij iedereen de resultaten te zien*. Helemaal omdat je ook naar Van Onselen gaat. Dont worry!! Tis echt super goed geregeld daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi excella

je ziet er in 1 woord prachtig uit! :38: vind het erg mooi, je ranke figuur en daar een stel prachtige borsten op, ondanks het behoorlijk volume is er niets TE aan, heel mooi in verhouding.

volgens mij "weet" ik al te veel en ben ik daarom bezig met specificaties van protheses (hoe gek kun je ook zijn). doe maar niet teveel moeite, als je het eens een x tegenkomt of je iets herinnert (merk, profiel) dan zie ik dat vanzelf wel!

voor een deel moet je dat advieswerk toch over kunnen laten aan de pc, niet?!?

fijn dat ik je foto's mocht zien, je pc heeft een fraai kunstwerkje verricht...

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je complimentjes Kaat! :blush: :blush:

Nu mijn borsten gegroeid zijn (haha, helaas niet door moeder natuur) ben ik wel meer in verhouding.

Ik weet dat ze van Cereform zijn, dat heb ik wel onthouden, en dan de anatomische, maar ben nog niet op mijn kamer wezen zoeken.

Ik zal er binnenkort weer wat foto's op zetten. Ik geef dan wel even een gil :)

Maar hoe is het met je zoektocht? Ben je er al een beetje uit waar,wat,wanneer,door wie :) Enz. enz.?

Ik snap dat je zelf al misschien weet wat je wil, maar heb je niet zo iets van 'ik laat een pc bekijken wat het uiteindelijk wordt'. Ik zou zelf van tevoren nooit zeggen dat ik het achter de spier wou, leek me maar een eng idee. Maar uiteindelijk zitten ze er wel achter (was niets pijnlijks of vervelends aan) zij hebben jarenlange ervaring.

Ben benieuwd :D Ik zal ook je topic even lezen, misschien staat daar alles al in

Liefs!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi

in mijn topic staat al zoveel, behalve de ontwikkelingen van deze week. twijfel soms nog wel, snap niet dat er zulke verschillende adviezen zijn geweest, maar voel vandaag de dag redelijk wat voor het advies van laatste pc, 395 cc voor de spier, al sloeg ik daar in eerste instantie steil van achterover. heb veel vertrouwen in deze pc (staat in topic), al zie ik ook goede resultaten van andere pc bij wie ik ook geweest ben, alleen heeft deze mij niet gemeten. ik denk dat voor een deel geldt: meten is weten

heb strax in auto nog even uit zitten rekenen wanneer... ik denk stiekum al een beetje aan 15 december, wat extra vrije dagen voor kerst en dan kan ik het nieuwe jaar vrolijk inluiden bijna een kilo zwaarder en een ervaring en 2 protheses rijker....

heel spannend!!

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga wel een album aanmaken. (Als me dat lukt, ben nogal een digibeet).

Ik heb mijn man al wel 100x gevraagd om een voor foto te maken, nog even en het is te laat... hi hi hi

Zodra ik die heb maak ik een album aan en dan kan kik daar de na foto's in plaatsen.

Morgen over een week!!!! :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excella!

Ik las dat je niet meer terug hoeft voor controle, super zeg...verder alles goed?

Ook al lekker lingerie aan het shoppen geweest zeker!

Ben even een tijdje niet op het forum geweest maar nu weer lekker aanwezig :rolleyes:

Ik zal deze week ook weer eens nieuwe foto's in mijn album plaatsen.

Mijn uiteindelijke cup is 70D geworden, geweldig!!!!

Liefs, Karin

En Carola,

je hebt een goede keus gemaakt met van Onselen hoor, bij excella is het prachtig en bij mij ook.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Karin (sorry excella, zitten we in jouw topic naar anderen te schrijven)

Die van jouw zijn inderdaad ook erg mooi geworden. Nog 6 dagen en ik ban aan de beurt. AAARRRGGGHHHHH

Kan niet wachten!

Groetjes Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.