Ga naar inhoud

Excella : 16 juli '09 : Dr Van Onselen : ACCZ Bocholt


Aanbevolen berichten

Excella,

Ik moet nog een week op mijn rug slapen en dan mag ik het "proberen" op mijn zij.

Knepen ze ook in je borsten? Ik verschoot er wel van, haha.

Fietsen ook binnen een week maar ze zeiden dat je goed moet luisteren naar je lichaam.

Chirurg vond ze ook mooi, hij kan ook niet anders zeggen he, hihi!

Heb jij knobbels onder je litteken? Je ziet ze niet maar voelt ze wel. Ik veronderstel dat dat bloed is, ik moest daarin knijpen en masseren, auw! Mijn zalf is rond de 10euro van La Roche Posay, Cicaplast heet het.

Jij de 4de en ik de 7de, tof tof..

Dus we behouden de grootte van onze boobs, leuk.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast listy123

He excella,

Ik vind jou borsten erg mooi hoor begrijp me goed. Maar ik wil ze wat groter dan jij maa rik heb ook Kleine B. Wel wat hangende maar ik krijg dus ook 350cc maar ik zou grote C /D krijgen maar nu twijfel ik toch wel. Stom he!!

Maar bij anderen is die 350cc wel weer groter dat is toch raar of niet. Ik ben op zich wel tenger van boven heb nu 75B aan maar ligt aan merk of het past of niet hoor.

Nou ja nu ik dit typ denk ik ik moet toch afwachten helaas.

Vandaag voor PRE geweest. EN BH gehaald weer stapje dichterbij hihi

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ja ik weet niet hoe het er bij jou uit komt te zien. Die van mij waren niet hangend ofzo. Ik heb 360 cc achter de spier en dat is dus een grote C geworden. Misschien komt het op hetzelfde neer? Als je ze wat groter wil, kan je dan niet nog een keer daarheen om te passen?

Ik was misschien wat platter als jij nu bent. Voor mij was er blijkbaar veel nodig om dit te krijgen ;)

@Johanna, ze knepen er niet in ofzo, maar de PC kwam wel even kijken en voelde wel eventjes maar gelukkig geen knijpen :)

Mijn littekencreme heet Dermatix. Ik voel ook een dikkere rand onder het litteken. Daar is het natuurlijk open geweest dus van binnen zal daar ook wel wat omheen zitten wat het litteken aan het dichten is ofzo? Ja we houden onze maat :D Ik ga morgen even winkelen.. wil wel een bh proberen hoor! Het zal geen dure worden, mocht het een miskoop zijn dan was het geen dure miskoop ;) Maar ik wil gewoon IETS kopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker delen we onze ervaring hahaha

Ik heb al een BH gekocht hihihihi

En ik weet dat ik dat nog lang niet mag dragen, maar het gaat gewoon om het idee toch :P En als de maat verandert, dan ga ik niet failliet aan de bh ofzo :)

Het is een 75D en ik ben helemaal blij met mijn boobs!!

Ik heb gelijk even een modeshow gelopen voor mijn ouders :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Een D :43: Wie weet worden ze bij het zakken (vooral bij het plaatsen onder de spier) nog groter!

Heb dat al vaak gelezen.

Ik heb een C ! Ging voor een andere sportbeha, heb de tri action van Triumph gekocht, die zit idd super!! En de verkoopster zei dat de 75C goed zat?? Was met 70B begonnen, haha.. Zo'n geklungel al goed dat ze kwam helpen. Heb net even m'n littekens gedaan en borsten ingesmeerd, doet best wel goed!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoefde niet zoveel erop te smeren en als het nat bleef kon ik het afvegen stond er maar ik vraag me af of dat kleine beetje wel helpt?

Ik heb afgelopen week al autogereden en dat ging op zich goed maar het schakelen was heel zwaar.

En vanmorgen voelde ik me goed en wou even het matras van bed halen en luchten, maar merkte dat dat toch wel teveel van het goeie was. Ik weet dat ik rustig aan moet doen maar er zijn toch dingen die moeten (bed verschonen, wasje draaien, was ophangen).

Vanaf morgen ben ik 2 weken alleen thuis dus ben benieuwd hoe dat gaat. Ik heb verder geen auto hoor maar ik had even een andere auto geleend om er uit te rijden. Dus het was 1x autorijden en verder nooit meer ofzo ;)

Verder gaat alles goed. Ben er helemaal blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahah en hoe is je modeshow verlopen hahaha,nou je hebt in iedergeval boobs daar kan niemand meer zomaar omheenlopen :rolleyes: .

Ze zijn .....in bh heel mooi hoor meis

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben idd weer terug aan het werk en dat gaat prima. Ik heb een kantoorbaan dus ik hoef niet veel te tillen.

Maar ik merk wel dat ALS ik iets moet tillen, dat het dan wel wat gevoelig is. Dan voel ik het een beetje tintelen.

En wat ik ook heb, als ik een stukje loop, is alsof er van voren hard geduwd wordt. Herken je dat Johanna? Heb jij nog vrij of ben je ook alweer aan het werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Excella,

Ik zal mee eerst even voorstellen. Ik ben Carola, 30 jaar en moeder van twee kinderen. Ik lees al even mee op het forum.

28 sept. wordt ik door Dr van Onselen geopereerd. Ook ik krijg 360 cc anatomisch achter de spier.

Is het je mee of tegen gevallen? Zou ik foto's mogen zien? Omdat jij hetzelfde hebt gekregen asl ik straks, ben ik wel benieuwd...

Groetjes Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excela,

Dat van voor duwen herken ik niet maar ik denk dat dat wel normaal is, ze zijn bij jou achter je spier geplaatst he, zal daar wel aan liggen.

Ik liep gisteren ook even, welgeteld 2 stappen haha, voelde veel te raar!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Excella,

Ik zal mee eerst even voorstellen. Ik ben Carola, 30 jaar en moeder van twee kinderen. Ik lees al even mee op het forum.

28 sept. wordt ik door Dr van Onselen geopereerd. Ook ik krijg 360 cc anatomisch achter de spier.

Is het je mee of tegen gevallen? Zou ik foto's mogen zien? Omdat jij hetzelfde hebt gekregen asl ik straks, ben ik wel benieuwd...

Groetjes Carola

Hoi Carola,

Welkom :D

We krijgen precies hetzelfde! 360cc achter de spier.

Ik zal je wel even mijn album PM-en!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Johanna! Bij het lopen had ik dat ook afgelopen week. Ik moest even een stukje lopen voor ik op het werk was en ik had het idee alsof er iets tegen mijn borst duwde. Ja de bh natuurlijk ;) maar ik voelde echt wat druk.

En als ik buk, dan lijkt het alsof ik wat voel in de linkerborst. Het beweegt, maar zodra ik mijn vinger ertegenaan hou, dan voel ik niets meer.

Dus bij jou voel je van alles in je rechter? Van de linkerkant heb ik niks geen last gehad. Rechts voel ik alleen wat druk maar absoluut geen pijntjes ofzo. Niemand heeft het trouwens gezien op het werk. Normaal had ik altijd bh's met vulling en ze zijn nu ongeveer net zo groot als ik voor de BV had, alleen is het nu van mezelf en zit het nog in de strakke bh.

De band komt af en toe wel boven een shirtje uit :S Beetje raar gezicht. Vandaag had ik zo'n zwart strak hempje aan en toen ik thuis kwam viel het me pas op dat dat ding lager zat als de band. :blush: En zo heb ik dus gewoon in de bus gezeten :blink:

Ik kan ook zien dat ze al gezakt zijn, leuk he dat het zo snel gaat? Ben er echt zo blij mee! Mijn vriend vond ze ook erg mooi geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Excella,

WOW. Ik hoop dat mijn borsten net zo mooi worden!!! Ik ben wel een beetje nerveus, maar heb er voornamelijk erg veel zin in!

Ik heb een eigen zaak en zal dus maar een week vrij nemen. De tweede week werk ik dan twee dagen. Gelukkig heb ik een hele begripvolle vennoot!!!

Mijn man neemt twee weken vakantie om de zorg voor de kinderen op zich te nemen. Mijn jongste is anderhalf en die moet nog best veel getild worden, vandaar. Die week daarna ben ik een weekje alleen met de kids en dan heeft mijn moeder een week vakantie.

Maar ik ben blij om te horen dat het jou is meegevallen!

Groetjes Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dank je! Ik zal zodadelijk even nieuwe foto's maken, het is vandaag namelijk 2 weken geleden en dan zal ik ze even erop plaatsen.

Ik zou sowieso een week vrij nemen als ik jou was, dan mag je echt niets doen of tillen. Ik moet mezelf echt inhouden want anders zou ik gewoon alles doen wat ik normaal ook deed. Het voelt ook langer als 2 weken aan... ik zit nu even een aantal dagen alleen thuis en de kat heeft oorontsteking en ik kan de oordruppels niet zelf in haar oren doen dus ik heb helaas al elke dag bij de dierenarts gezeten en we hebben een flinke kat :blush: dus heb al gefietst met een mandje + kat erin. Ik weet dat dat niet verstandig is, maar ik probeer verder echt zo rustig mogelijk te doen dus ik neem aan dat ik dat wel moet kunnen.. Als het niet kan zou het wel pijn doen toch? Het trekt nu wel ietsjes in de rechterborst maar daarom doe ik nu ook rustig aan. Morgen zal ik niets doen en het weekend is ook rustig.

Natuurlijk heb je er zin in :D Het gaat er nu eindelijk van komen! Het gaat vast heel mooi worden.

Karin79 is ook bijna 2 weken geleden naar ACCZ geweest, misschien kun je bij haar ook nog even in het album spieken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Idd, een kat haar oordruppels geven is niet gemakkelijk! Haha

Haha, je zal je wel raar gevoeld hebben toen je ontdekte dat je bandje uit je hemd stak, hihi!

Geef je een seintje als je foto's erop staan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel :D

Maarem Norita, ik smeer litteken creme erop die ik van de kliniek heb gekregen. Denk je dat ik er te weinig op smeer?

Ik hoef maar 1x per dag te smeren en vroeg me al wel af of ik het genoeg er op deed. Maar als ik gedouched heb en het er op smeer hoe lang houden jullie dan de bh uit? Want anders gaat de zalf er toch af door de bh? Of laten jullie dan de bh een uurtje uit ofzo? Want zo iets doe ik nu ook maar het blijft vet als de bh weer aan gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Excella,

Je schreef bij Sheel88 dat je onder je truien geen verschil ziet, dat heb ik ook, wat ergens wel jammer is :)

Maar als ik ze naakt zie heb ik wel een waauw gevoel :huh: Vraag me idd af of het door die sportbeha is?

Ivm mijn litteken, ik weet niet waarom die al zo wit ziet. Wel heb ik al vaak gelezen dat die van kleur veranderen, dus miss wordt die nog rood? Zou het echt niet weten..

Ik smeer 's morgens mijn zalfje in maak me vervolgens klaar en kleed me aan. 's Avonds neem ik echt mijn tijd ervoor, dan masseer ik mijn litteken en breng ik nog een lotion op mijn borsten want ik had even het gevoel dat mijn tepels gingen schilferen :) omdat mijn huid zo strak zat!

Worden je borsten ook al wat mals, mag er nog niet in knijpen maar volgens mij gaan die wel "lekker" aanvoelen :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excella :D

Ik gebruikte siliconen gelsheets op mn littekens. Hier wordt je litteken ook erg mooi van en je hebt geen vettigheid in je beha.

Anders kan je even kijken op De site van Cicacare

Er is ook een vloeibare gel, in een tube te krijgen. Niet goedkoop, maar je kan het evt op recept krijgen van je huisarts!

Verder werkt calendulazalf erg goed, littekencreme van biodermal, Vit E olie van de bodyshop!

Wat het bukken betreft... ik hou ze nog steeds vast, wanneer ik voorover buk. Want het voelt nog steeds alsof er iets naar voren 'glijdt' haha! Als ik mn hand ertegenaan houdt, voel ik dat niet :38:

Een 'schommelaartje' noemen ze dat hier :D Die kan je bij elke vorm van plaatsen hebben, begreep ik. Maar het gaat ook weer over, al kan dat wel tot de 3 maanden duren, volgens mij.

Ik las, dat je wel een album had :D ( ik dacht van niet haha), dus ben heel nieuwsgierig geworden!

Mag ik je linkje, zodat ik kan spieken?? :rolleyes:

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.