Ga naar inhoud

Excella : 16 juli '09 : Dr Van Onselen : ACCZ Bocholt


Aanbevolen berichten

@Jinxx, bedankt voor de link, ik zal zo eens kijken! Ik zelf heb nu de siliconengel van Dermatix

dermatix.jpg

Ik hou ze niet vast, maar als ik voorover buk voel ik ook de linker iets verplaatsen! Dus dat is normaal? Ik zat vandaag nog er aan te denken. Ik had lichte steekjes en dacht nog van 'er is toch niets mis???' maar jullie zeggen ook dat je nog van alles voelt dus ik maak me dan weer geen zorgen *handig dit forum!!*

Ik heb je even een PM verzonden

@Johanna, denk niet dat jou littekens nog rood worden hoor haha :lol: waarom zouden ze? Mooi toch dat ze al wit zijn? Het klinkt heeeeel stom maar elke keer als ik mijn littekens insmeer, dan flitst er door mijn hoofd 'hoe kan het nou dat Johanna ze wit heeft' :blush: ik ken je niet eens! Whaha. Maargoed, het komt vast wel, maar iets later bij mij ;)

Ik knijp er niet in maar masseer het zachtjes en druk er wat in en verder kan ik ze wel zachtjes al wat bewegen hoor, duw ik ze naar elkaar toe en iets omhoog en laag, beetje rondjes. Zo deed zij het voor en ik zou ook niet weten hoe ik het anders moet doen. Vraag me wel af hoe ik ze daar mee ooit zachter krijg, niet dat ze super hard zijn ofzo, maar het voelt allemaal toch anders.

Ben er echt super blij mee verder!

Morgen alweer 3 weken PO! Op de helft alweer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauww!! Ze zijn schitterend! :D

Echt héél mooi! Ze dalen al mooi in ook! Ik ga vandeweek gelijk kijken naar je 3 weken PO foto's haha!!

Want ze veranderen idd héél veel de eerste weken ;) zijn net toverballen :152:

En je litteken wordt vanzelf lichter hoor, bij mij waren ze precies hetzelfde rood in het begin! En bobbelig ook pff, maar ook dat is weg :38:

Ik zal vandeweek ook weer eens nieuwe foto's maken en dan gelijk ook van mn littekens :D

Liefs, :119: !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha daar moest ik wel om lachen ... hetzelfde als wat ik heb maar dan anders :lol: Je bedoelt een gel? Ja ze zei me om 1x te smeren per dag en niet 2x zoals in het boekje stond maar Johanna smeert dus 2x misschien moet ik dat ook maar es doen. Maar wanneer ik na een tijdje de sportbh weer aan wil doen, dan is die gel nog nattig, dan werkt het toch niet? Of veegt de sportbh dat niet weg? Hoe doe jij dat Jinxx?

Bedankt voor het compliment :blush: Ik moet er nog steeds aan wennen! Maar het zijn al niet meer zulke 'ballen' als wat het was hé? Toch kan ik me niet voorstellen hoe het zou zijn om er op te liggen, op mijn buik. Lijkt me raar aanvoelen. Jij bent nu al bijna 2 maanden verder, kan jij al op je buik liggen of ben je nu zo op je rug gewend dat je op je rug blijft slapen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal,

ja wat Excella zegt vraag ik me ook af, wanneer mag je weer een beetje (mijn part) op je zij ff liggen?? Krijg zo'n rugpijn van op mn rug liggen..pfff, ben nu bijna 3 weken PO :) ..voor de rest gaat het wel oke, alleen erge jeuk en steekjes soms maar, vorral s'ochtends even en s'avonds laat..maar ja, zit nog in alles pleisters enzo, vandaar die jeuk (vooral mn tepels zijn zo gevoelig!!! op het pijnlijke af, gisteren maar wat vaseline beetje opgedaan, zijn zooo droog :141: .. en stof erop doet me al 'pijn'!!

groetjes

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha daar moest ik wel om lachen ... hetzelfde als wat ik heb maar dan anders :lol: Je bedoelt een gel? Ja ze zei me om 1x te smeren per dag en niet 2x zoals in het boekje stond maar Johanna smeert dus 2x misschien moet ik dat ook maar es doen. Maar wanneer ik na een tijdje de sportbh weer aan wil doen, dan is die gel nog nattig, dan werkt het toch niet? Of veegt de sportbh dat niet weg? Hoe doe jij dat Jinxx?

Bedankt voor het compliment :blush: Ik moet er nog steeds aan wennen! Maar het zijn al niet meer zulke 'ballen' als wat het was hé? Toch kan ik me niet voorstellen hoe het zou zijn om er op te liggen, op mijn buik. Lijkt me raar aanvoelen. Jij bent nu al bijna 2 maanden verder, kan jij al op je buik liggen of ben je nu zo op je rug gewend dat je op je rug blijft slapen ;)

Haha, Dermatix en Cicacare zijn 2 fabrikanten die siliconen-gel en siliconengel-pleisters (gelsheets) leveren :38:

Jij hebt de gel en ik de pleisters.. met de pleisters heb je dus geen nattigheid in je beha :D Je doet de gelsheet op het litteken drukken, deze zijn zelfklevend. Je moet de draagtijd wel opbouwen, tot minimaal 12 uur per dag (mag tot 24u, maar dat vind ik zelf niet prettig) 1x per dag was je ze met milde zeep, afspoelen onder kraan, drogen met een schone handdoek en hup, weer op je litteken :38: De sheets zijn doorzichtig en voelen een beetje gummy-achtig aan. Je kan ze 2 tot 4 weken gebruiken, daarna moet je nieuwe pakken. Je kan zien, wanneer ze vervangen moeten worden, dan verkleuren ze naar een beetje gelig/melkachtig. Dit houdt in, dat de werking eruit is. ( nu met deze hitte is dat ong na 2 weken)De gel, die jij hebt werkt hetzelfde, met dat verschil idd, dat deze dus 'afgeeft' .

Voordeel van Cicacare t.o.v. Dermatix is : de pleisters knip je op maat uit 1 matje, terwijl dermatix pleisters (gelsheets) verkoopt, die al op maat zijn en waar je steil van achterover slaat, als je de prijs hoort! :107:

1 gelsheet van Cicacare kost vlgs mij rond de € 70,00, is 12x15 cm en je knipt er ongeveer 10 pleisters uit. Uitgerekend kom je dan op 10 weken om te dragen. Het advies is is 8 weken dag en nacht, dus 1 sheet zou voldoende moeten zijn :D

Ik kan sinds deze week weer normaal op mn zij liggen :101: mn buik heb ik nog niet geprobeerd, maar slaap niet zo heel veel op mn buik (alleen wanneer ik écht niet in slaap kan komen) In het begin voelt het ook raar, maar dat is denk ik, omdat je boobies nog niet helemaal 'eigen' zijn. Bij mij voelen ze de laatste week veel meer als van mezelf en dan is het ook niet meer zo 'eng' :38:

Pfff moet naar mn werk en het is nu al zo warm.. nou ja gratis kleurtje tijdens mn werk :D

Liefs!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal,

ja wat Excella zegt vraag ik me ook af, wanneer mag je weer een beetje (mijn part) op je zij ff liggen?? Krijg zo'n rugpijn van op mn rug liggen..pfff, ben nu bijna 3 weken PO :) ..voor de rest gaat het wel oke, alleen erge jeuk en steekjes soms maar, vorral s'ochtends even en s'avonds laat..maar ja, zit nog in alles pleisters enzo, vandaar die jeuk (vooral mn tepels zijn zo gevoelig!!! op het pijnlijke af, gisteren maar wat vaseline beetje opgedaan, zijn zooo droog :141: .. en stof erop doet me al 'pijn'!!

groetjes

Bonnie

Oh nog even snel, aan jou, Bonnie :D

Ze adviseren meestal toch zo rond de 6 weken op je rug te slapen, ivm inkapselen. Wat je kan doen, is iets hoger gaan liggen, dmv kussen in je rug en aan je zijkanten. Met kussen aan de zijkant kun je een klein beetje naar je zij draaien en dan steunen op de kussens.

Je jeuk zal idd vd pleisters komen, wanneer mogen die eraf?? En ik zou smeren met calendula op je tepels: 1) is dat verzorgend (meer als vaseline, want dat legt alleen een beschermend vetlaagje op je huid) en 2) trekt het in en kalmeert de huid. Ik had hezelfde, ook overgevoelige tepels pfff. Maar als ik ze zachtjes insmeerde met calendula werd het ietsje beter! Enne... het gáát over, hoor :D Ik kan nu gewoon weer alles verdragen op mn tepels ;)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Ik mocht vanaf nu op mijn zij "proberen" slapen.. Maar dat gaat nog niet ;)

Hihi, zit jij aan mij te denken als je je borsten "doet" haha!

Seg, wat ik wel heb aan mijn linkerborst is dat die een ietsiepietse dikker is (was van dag 1 al zo) en als ik mijn borsten vooruit steek, er precies een schijf in voel maar als ik eraan kom is mijn borst mals, raar he?

Net of daar een schijf of zo inzit, wat denk je, pc bellen of niet? Haha.

Ooh ja, hoelang moet je je band dragen?

Wat jij had, dat "floep" gevoel heb ik ook even gehad en was na een paar dagen weg (ik denk ong 4 dagen)

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Excella, jij hebt toch ook zo'n band gekregen he? ik heb hem alsnog gekregen na 2 weken PO en mag er nu lekker mee lopen 2 weken, naja , de eerste zit er al bijna op..maar nu heb ik het gevoel dat ie wat losser is gaan zitten door het dragen...mag je hem dan weer wat strakker vastdoen?? ik moet hem ong 2 cm boven mn tepels houden, in ieder geval zei de PC me..zodat ik wat meer appeltjes zou krijgen haha...ik had nl peervormige toeterkes :38:

ik heb trouwens nog steeds last van die opgezette buik, nu bijna 3 weken PO...of komt het dat alles zo bekneld zit van boven???

het is echt een harde buik, niet 'vet'zeg maar..zo'n ballon voel ik me :107:

nou dat was mn gezeur weer voor vandaag..hoe gaat het verder met jou eigenlijk?? :35:

Tjaaauwww, ciaooo

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bonnie: ik heb idd een band gekregen. Bij mij is het ook losser gaan zitten en doe 'm dan wel ietsjes strakker als in de eerste week maar ik zet 'm niet heeeel strak hoor. Ik wil wel peertjes ipv appeltjes :D Grappig haha. Mijn huid lijkt zo ontzettend dun dat ik zelfs met anatomisch achter de spier nog een randje zie. Dus doe mij maar liever een peertjesvorm ;) Ik vind mezelf ook dikker hoor, die sportbh die is zo 'groot' dat ie aan de onderkant ook in mijn buik hangt als ik zit. En dan lijkt me buik ook dik :lol:

@Johanna, ik hoef nu niet meer aan je te denken hoor ;) Maar nu je er over begint waarschijnlijk weer wel hahaha. De 'floep' is niet meer geweest dus denk dat dat nu zo'n beetje voorbij is. Ik las dat jij een gevoelloze tepel hebt? Bij mji zijn ze juist behoorlijk gevoelig! Ik vind het eigenlijk ook al moeilijk om me echt elke dag 10 minuten te dwingen om te masseren. Het valt me op dat ik al na 2 minuten stop... en dan denk ik 'neeee doorgaan!' en dan zit ik later weer naar de tv te staren. Blijkbaar is het voor mij nogal moeilijk om me borsten 10 min. te masseren :blush:

Ik heb verder al wel op mijn zij geslapen, heerlijk :blush: ik weet dat het niet mag maar ik kan het verder wel... niet hele nachten hoor, gewoon 's ochtends eventjes nog lekker een kwartier op mijn zij.

@Jinxx, ik had laatst even geprobeerd hoe het voelt om op mijn buik te liggen en dat was raar! Net alsof ik op 2 ballen lag. Of een strakke bh aan heb waarin heeeeel veel vulling zit wat drukt! Bedankt voor de tip over de sheets! Op dit moment komt het me eventjes niet uit (€€) vind het toch wel wat prijzig en wil nog even deze blijven proberen maar denk dat ik dat toch maar ga doen wat je zegt. Want nu smeer ik de zalf er op en dan later moet de bh weer aan. Dan lijkt het me niet dat 't er op blijft. Zijn bij jou de littekens ook al helemaal wit dan?

Verder gaat het echt super goed met me. Ben echt zo blij er mee! Niemand ziet het verder echt.. maar dat geeft niet. Heb gister weer een bh gekocht en de maat laten meten door een vrouw uit de Hunkemoller en kom weer uit op een 75D. Over 2 weekjes mag ik het aan!

Ik ben ook nog jarig dus van het geld dat ik krijg ga ik maar even shoppen :D:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Happy B-day!!

:43:

Shop till you drop!! ;)

Ik heb ook al even op mijn zij gelegen, zaaaaalig!!

Btw: ikke gepiept naar litteken en die ziet toch paars <_< Haha..

Ik zal er is een foto van trekken zonder flash, maar ik snap mijn camera nog helemaal niet :wacko: Ik zal ook eens horen voor die gelsheets, lijkt me gemakkelijk!

Gisteren had ik een witte top aan en mijn boobies zagen er zoooo sexy uit!! :wub: Telkens ik een spiegel passeerde moest ik erin kijken!! haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeraaaa!!!! er is er een jarig..hierperdepiep!!! ik mail morgen wat uitgebreid, heb vandaag een beetje een bad boobies day, ze zitten wat te zeuren haha..

fijne dag nog, al ben ik wat laat Excella!!

liefs bonnie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI excella,

ik moet maandag weer terug naar de kliniek, dan gaat de band en pleisters er eindelijk vanaf en kan ik ze eens goed bewonderen haha (en een BH fatsoenlijk gaan passen!) en EINDELIJK douchen fatsoenlijk!! :D

Hoe gaat het verder met jou, ik heb deze week wat last van branderige borsten en mn tepels ..zooo gevoelig!! (had ik eerst geen last van) en soms wat steekjes e nja nog steeds zo'n opgezette buik, volgens mij knelt die band enzo ook alles wat meer af, vooral s'avonds ben ik een tonnetje haha..ik heb nog geen creme gekregen voor de littekens, zit een speciaal pleistertje op, maar voor de rest niks...?? mn vriend zei me dat je wel niks zag van liiteken, misschien heb ik wel geen creme nodig? naja ik vraag het anders maandag als alles ervanaf gaat maar ff na he?

ohja slapen mag ik pas na 6 weken op mn zij...heb wel erge last aan mn L schouder van dat rug liggen, pfff..

wandelen en dingetjes in huis doen en wat fietsen op zo'n ligfiets in de sportschool gaat goed..en doe wat beenoefeningen..tja meer lukt nog niet echt helaas... :84:

heb je nog een fijne dag gehad gisteren?!!

daag, knuf

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bonnie,

Oh wat heerlijk dat het er af mag allemaal! Ben benieuwd wat je er van denkt :D

Misschien hoef je nu nog niet te smeren maar ik zou het zelf wel doen. Vaak is die creme er voor dat het litteken dan minder zichtbaar wordt. Mijn broer heeft namelijk ooit zijn litteken niet goed behandeld en is ook gewoon op vakantie geweest in de zon enzo, en zijn litteken is nu gewoon nog roze/licht rood. En dat na een jaar of 3. Dus ik denk dat de creme er alleen voor is dat het litteken licht wordt. Ook al geven ze je het niet, zou ik toch voor mezelf wel de creme halen (bij de apotheek ofzo).

Ik ga ook vanaf volgende week weer sporten. (alleen op de ligfiets en wil de crosstrainer doen *zonder armen*) Ben dan 4,5 week verder en dan kan het denk ik geen kwaad. Heb vandaag ook totaal een uur gefietst en dat ging goed.

Ik heb een hele leuke dag gehad! Thnx :D En heb ook een jurkje aangehad met een gewone bh. Ik had de kliniek gevraagd of het wel een keer uit mocht en ze zei dat het heus wel een keer een dagje mocht. Ze zijn alleen zo streng omdat ze weten dat iedereen wel een keer smokkelt ;) Ik heb me tot nu toe er nog goed aan gehouden en dag en nacht de bh verder gedragen. Vandaag ging ik bh's shoppen en omdat mijn sportbh in de was zat had ik even een andere aan.. en serieus: ik heb echt veel reacties gehad van mannen! Whahaha... was gewoon erg. Het is niet dat ik normaal geen aandacht krijg ofzo, maar ze vielen volgens mij wel op :lol:

En ik heb trouwens nieuwe foto's in mijn album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Excella...ik kan je pasword niet meer terugvinden..kun je hem nog eens sturen :blush: ..ben benieuwd naar je nieuwe fotootjes hoor...ja als ik maandag geen creme meekrijg haal ik zelf inderdaad maar wat..wat voor een merk heb jij eigenlijk??

we gaan dond as op vakantie en ik denk dat ik s'avonds als ik een jurkje aanheb ook eens een paar uurtjes voorzichtig een gewone bh aandoe..zo'n mega sportBH ziet dan ook echt niet uit he?!!

slaap jij wel al een beetje op je zij en kun je je al met je armen af/opduwen als je bijv op de grond zit en weer wil gaan staan??

heb al stiekum geprobeerd plat op de grond licht een buikspier oefeningetje te doen, maar dat ging toch niet helemaal hoe ik wilde...je staat normaal helemaal niet stil hoevaak je op een dag met simpele dingen je borstspier gebruikt he? en nu voel je het zovaak!!! ze zijn nog erg gevoelig, vooral mn tepels..durf er zelf nog niet goed aan te zitten haha ..moet toch nog aan ze wennen..raar he!!?

tot schrijfs en fijne avond!!

doeiiii

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Excella,

Ik heb de nieuwste foto's even bewonderd. Ze worden alleen nog maar mooier.

Ik ben 2 weken voor mijn operatie jarig en vraag lingeriebonnen!!! Ha ha ha, kan ook niet wachten om bh's te gaan shoppen.

Eerst maar eens de operatie. 25 aug. ga ik nog een x protheses passen omdat ik toch twijfelde over de maat.

Groetjes Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bonnie, (Ik PM je even) ik heb Dermatix, en weet even de prijs niet meer maar het was rond de 30 euro. Maar ik denk dat je gewoon even bij de apotheek kan vragen wat ze allemaal hebben. Haha nee zo'n grote bh onder een mooi jurkje ziet er zeker niet uit :D Ik ben nu 4,5 week verder en heb gister en donderdag dan geen sportbh gedragen ivm verjaardag. Dat mag denk ik best wel een keer. Maar ik had hier van tevoren niet aan gedacht, dat het zo warm zou worden en dat ik dan met zo'n sportbh zou zitten (die band komt bij mij overal boven uit). Deze week wordt het ook weer warm.. woensdag en donderdag zelfs rond de 30 graden.. vreselijk ^_^ Ik slaap 's ochtends nog wel eventjes op mijn zij, vind dat toch wel heel erg lekker, ff een half uurtje nog ofzo.. Ik kan mezelf wel opdrukken als ik op de grond zou zitten maar ik weet niet of buikspieren trainen eigenlijk wel mag?? Je mag 6 weken niet sporten toch? Hmmm ik zou het nog niet druven hoor ;) Mijn tepels zijn ook erg gevoelig, maar omdat ik elke avond 10 min. moet masseren zit ik er wel gewoon aan. Ik weet niet of het erg veel helpt eigenlijk, 10 minuutjes per dag :huh: Alvast fijne vakantie!!

@Carola, haha ja precies! Daarom had ik ook maar geld gevraagd voor mijn verjaardag... heb nu 4 setjes gekocht en er komt nog visite wanneer ik mijn verjaardag vier.. doe ik op een andere dag. Echt super leuk om te gaan passen. Ik vond het gewoon leuk dat ik eindelijk eens bij een D mocht kijken :D Ik haalde toen ik nog een B'tje had ook wel es wat simpele bh's bij de H&M weet je wel, maar daar hadden ze geen 75D (weet niet of dat nergens is, maar iig niet in dat filiaal). Niet dat het wat uit maakt, maar dat is me nog nooit overkomen, dat mijn maat er niet was :lol:

@Kelly, thnx! Ik heb er geen last van... hoe gaat het bij jou? Alweer dik 2,5 week verder, gaat alles nog goed bij jou?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly, thnx! Ik heb er geen last van... hoe gaat het bij jou? Alweer dik 2,5 week verder, gaat alles nog goed bij jou?

:116:

Hoi Excella,

Ja hoor, alles gaat nog steeds goed. Het enige waar ik nu een beetje last van heb is van een trekkend gevoel, ik denk (en hoop) dat het komt omdat de hechtingen er nog in zitten.

Die mogen er dinsdag uit dus hopelijk geeft dat verlichting. :wacko:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Excella!

Ik heb je topic even gelezen! Jooo wat 'n verhaal ;) Leuk hoor om terug te lezen :)

Je borsten zijn toch groter geworden dan C he. Dat zei je ook al bij ehmm, ik weet niet meer in welke topic.., en ook dat het je bevalt en mooi vindt! Ik wil zelf C, maar D zou ook niet erg zijn als het er maar mooi natuurlijk uitziet. Dat laat ik in de handen van de dokter...

Owh en jij bent ook 1.80 zag ik! Ik ook. Zo'n lang ding mét kont ;). Daarom ben ik erg benieuwd naar je foto's. Zou ik misschien je pb mogen hebben?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Excella !

Zooo wat een mooie borsten. Echt, ik vind ze heel mooi! Zo zou ik ze ook wel willen. ;) Ik vind ze er al heel natuurlijk uitzien in week 4, en dat is nog maar week 4! Moet je nagaan dat ze nog soepeler worden, zakken en alles. Kep veel borstenfoto's gezien afgelopen maanden, maar ik vind ze echt mooi. Je ziet nog een bolling van de zijkant in week 4, maar het is dus pas week 4. Mooi lichaam heb je ook hoor. Nu is alles in verhouding ;)

Goh, het bevloog me vant weekend even of ik het wel echt moest doen en of het er wel mooier van werd. Maar dat was even een bevlieging (ik was ook heel moe en dan ben ik wat gevoeliger), want wil het nu nog steeds heel graag. Vooral als ik dan mooie resultaten zie!

Die sportbh moest ik even om lachen, haha, wat een ingepakt geval zeg! En een rits tussen de borsten. Heey is die band boven de borsten ook bedoeld om de borsten te laten zakken? Of is dat gewoon het model van de sportbh.

Ik heb een sportbh aanbevolen gekregen: http://www.triumph.com/nl/nl/pc/603.html

Bij de velthuiskliniek hadden ze daar de beste ervaringen mee.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohh thnx! :blush:

Het is toch raar, je ziet elke keer de borsten van een ander en dan weet ik natuurlijk niet beter als die van mijzelf... en dan denk ik 'ik vind ze natuurlijk wel mooi geworden maar misschien zegt een ander 'wow die van jou staan uit mekaar' of zo iets weet je wel :blush:

Ik vind ze ook heel veel gezakt al.. als je kijkt naar dag 1 en week 4 haha, maar hoeveel ze veranderen in een dag of 20..

Die bh is idd geen gezicht nee. Maar de band drukt op de spier, de siliconen zitten bij mij achter de spier. De band is wel een los onderdeel van de bh hoor, hij zou er in principe gewoon af kunnen.. De band zat eerst heel strak maar zit nu wel wat losser.. probeer 'm zo strak mogelijk te doen zodat het nog nut heeft haha :D Deze donderdag ben ik weer 6 weekjes verder en dan mag de bh uit! (moet wel eerlijk bekennen dat ik al een dag of 5 dat ding uit heb gehad :blush: .. ivm verjaardagen en warm weer) De rits tussen mijn borsten is eigenlijk wel heel fijn geweest! Vooral de eerste dagen.. moet er niet aan denken dat ik dat ding via de achterkant had los moeten maken. En als ik nu wakker wordt op mijn rug, dan rits ik 'm even open ;) ff wat vrijheid voor de ladies :lol:

Je moet echt niet twijfelen hoor! Als dit echt iets is wat je heeeeeel graag wilt, dan moet je er voor gaan! Ik was echt als de dood! Maar achteraf viel het zo mee. Natuurlijk heb je er last van enzo, maar de pijntjes zijn (als het goed is) allemaal ook maar tijdelijk en wanneer ze minder gevoelig en pijnlijk zijn, word je zo trots :D Ik stond op dag 1 al te glunderen voor de spiegel haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohh thnx! :blush:

Het is toch raar, je ziet elke keer de borsten van een ander en dan weet ik natuurlijk niet beter als die van mijzelf... en dan denk ik 'ik vind ze natuurlijk wel mooi geworden maar misschien zegt een ander 'wow die van jou staan uit mekaar' of zo iets weet je wel :blush:

Ik vind ze ook heel veel gezakt al.. als je kijkt naar dag 1 en week 4 haha, maar hoeveel ze veranderen in een dag of 20..

Die bh is idd geen gezicht nee. Maar de band drukt op de spier, de siliconen zitten bij mij achter de spier. De band is wel een los onderdeel van de bh hoor, hij zou er in principe gewoon af kunnen.. De band zat eerst heel strak maar zit nu wel wat losser.. probeer 'm zo strak mogelijk te doen zodat het nog nut heeft haha :D Deze donderdag ben ik weer 6 weekjes verder en dan mag de bh uit! (moet wel eerlijk bekennen dat ik al een dag of 5 dat ding uit heb gehad :blush: .. ivm verjaardagen en warm weer) De rits tussen mijn borsten is eigenlijk wel heel fijn geweest! Vooral de eerste dagen.. moet er niet aan denken dat ik dat ding via de achterkant had los moeten maken. En als ik nu wakker wordt op mijn rug, dan rits ik 'm even open ;) ff wat vrijheid voor de ladies :lol:

Je moet echt niet twijfelen hoor! Als dit echt iets is wat je heeeeeel graag wilt, dan moet je er voor gaan! Ik was echt als de dood! Maar achteraf viel het zo mee. Natuurlijk heb je er last van enzo, maar de pijntjes zijn (als het goed is) allemaal ook maar tijdelijk en wanneer ze minder gevoelig en pijnlijk zijn, word je zo trots :D Ik stond op dag 1 al te glunderen voor de spiegel haha

Hoi Excella, zal me even voorstellen ben Passie en lees al een tijdje mee, in okt wil ik het eindelijk laten gebeuren kijk er echt naar uit. Ik heb je topic gelezen en heb zelf ook een A kleine B en wil graag een mooie volle C cup. Kun je me je album zenden zodat ik ook kan kijken c.q. bewonderen, zie veel complimenten aan je voorbijkomen en ben erg nieuwsgierig geworden. Fijn ook om te lezen dat je weinig pijn eraan hebt, ik ben van plan om 2 wkn vrij te nemen en dan weer aan de slag te gaan, zit ook op kantoor

Thanks groetjes Passie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Excella!

Owhh dus die band heeft wel nut. Is dat dan ook speciaal door je pc aanbevolen? Of zat die band 'toevallig' al aan het model van de sportbh. Denk speciaal? Lijkt me niet dat er sportbh's met zo'n band worden gemaakt om te sporten...? Of om de boel tijden het hupsen goed op zn plek te houden haha. Ik weet niet hoor..

Welke sportbh had je dan eigenlijk?

Ben even nieuwsgierig :)

Maar ze zijn mooi hoor!

Groetjesss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.