Ga naar inhoud

Excella : 16 juli '09 : Dr Van Onselen : ACCZ Bocholt


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en wil mezelf even voorstellen.

Ik ben 23 en krijg over 2 weekjes een borstvergroting. Ik moet eerlijk toegeven dat ik erg zenuwachtig ben erover.

Ik heb verder nog nooit een operatie gehad (ik klop het even af).

Al vanaf mijn 18e wil ik een borstvergroting. Ik ga van een kleine B naar een grote C.

Ik ben als de dood voor naalden, infuus en dat soort dingen dus ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zie daar nog het meest tegen op. :blush: Van de operatie zelf merk ik namelijk toch niets.

Donderdag 16 juli is het zover en ik zal dan ook komen voor een update

Groetjes Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Mols1234

Welkom hier.

Zenuwachtig waren we allemaal!!!

Heel herkenbaar dus.

Waar ga je en welke pc helpt je?

Hoeveel cc krijg je?

Veel succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!

Ik ga naar het ACCZ in Bocholt

hoeveel cc ik krijg weet ik niet. Ik heb een consult gehad en alles besproken maar om eerlijk te zijn heb ik er niet naar gevraagd. Het zegt me niets en hij heeft de kennis dus ik vertrouw er op ^_^ Ik krijg anatomische onder de spier. We hebben van alles gepast en een grote C past bij mijn lijf. Ik wil het graag zo natuurlijk mogelijk hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!

En ondanks dat ik helemaal niet bang ben voor naalden enzo kan ik het me goed voorstellen dat je je daar druk over maakt.

Geef het gewoon aan want daar houden ze heus wel rekening mee, dat maken ze dagelijk mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag werd ik gebeld dat ipv 13 juli mijn BV nu 16 juli is. Wel jammer dat het 3 dagen uitgesteld wordt zeg :mellow:

Ik word geholpen op een andere locatie (Bochelt is nieuwe locatie van ACCZ, en niet meer in Utrecht).

Dus een beetje jammer, maar gelukkig is het 3 dagen en niet 3 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx! ik ga morgen zeker even spieken in je topic!

Ik heb heel erg de zenuwen, maar dat is meer vanwege de narcose, want daar zie ik erg tegenop (ben als de dood voor naalden enzo).

Ik heb al mijn bed verschoond en ga zo even mijn trainingspak wassen dus dan ben ik verder klaar.

Probeer wat te slapen aankomende nacht.... maar ik kan me voorstellen dat je geen oog dicht doet hahaha. Ik ging gister al zo naar bed, laat staan morgenavond. En morgen heb jij je boobs al woohoo!!

Succes meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Excella!

Morgen is het zover! Spannend he! Hoe is het met de zenuwen?

Haha en de nacht(en) ervoor slaapt iedereen slecht hoor, hoort erbij!

Heeeeeel veel succes morgen!

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excella,

Spannend, morgen is het al zover! :43: Heel veel geluk morgen! Je zult wel zenuwachtig zijn. Maar voor je het weet is het over. Ik zal aan je denken en ben uiteraard benieuwd naar hoe je het hebt beleefd en hoe je herstel zal verlopen.

Liefs! :119:

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

denk maar zo: als je vannacht niet slaapt, slaap je morgen alleen maar beter. je slaapt alleen maar beter na de operatie en als je slaapt, heb je geen pijn. ;)

Nogmaals succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel allemaal!

Ik heb gelukkig nooit zo veel last van slapeloze nachten haha. Mijn nachtrust krijg ik altijd wel. Ik denk dat het meer de weg daar naartoe is dat ik zenuwachtig word

Ik ga nu vast heeeel dramatisch klinken... maar ik heb al een paar keer eruit geflapt dat ik bang ben dat ik dood ga tijdens de narcose. Maar daar moet ik gewoon niet aan denken!! Wat een stomme gedachte eigenlijk :blush: maar dat is gewoon omdat ik er bang voor ben

Ik kom een update geven wanneer ik kan en me weer goed voel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar gaat ie dan!

Mijn vader moest werken dus was al vroeg op, daardoor kon ik ook al niet meer slapen.

Ik moet zeggen: ik heb nu al honger haha!

We gaan over een half uurtje weg ofzo dus nu gaat het gebeuren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excella!

Denk aan je hoor! Hopelijk gaat het allemaal goed met je.

Doe lekker rustig aan en we hopen snel wat van je te horen!

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid !

Ik moest vandaag werken en had helaas geen tijd om je voor de operatie nog even succes te wensen...sorry!!

Hopelijk is alles goed gegaan en zijn de narcose en de naalden je meegevallen. Ik heb wel veel aan je gedacht vandaag!

Waarschijnlijk lach je je over een maand rot dat je uberhaupt dacht dat je misschien wel dood zou gaan in de ok...hihi

Nou sterkte met alles en misschien kun je vannacht wel een paar uur slapen :wacko:

Gr Karin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Hier ben ik met mijn 1e update.

Vanmorgen om half 8 kwamen we aan, maar we konden het pand eerst helemaal niet vinden. Uiteindelijk natuurlijk gevonden. Om 08.00 uur moest ik er zijn en om 08.30 uur werd ik meegenomen naar een kamer met 2 bedden. Hier kon ik me omkleden met zo'n mooi operatiepakje aan.

Rond 09.15 werd ik opgehaald en ging ik naar een heel klein kamertje. Hier werd eerst het infuus ingebracht (het was op zich idd maar een prikje, maar elke keer als ik keek werd ik er misselijk van, zo'n donker naaldje in mijn arm).

Toen zat ik even alleen en kwam hij binnen en maakte nog wat foto's van mij en ging weer weg. Die paar minuutjes dat ik elke keer alleen zat zei ik een paar keer 'ooooo waar ben ik aan begonnen!!' tegen mezelf. En toen werd ik opgehaald en meegenomen naar de kamer.

Ik ging liggen met mijn armen wijd. In de ene arm sloten ze een slangetje aan op het infuus, op de andere arm kwam een band (zo'n bloeddruk meter) en hij zei 'denk maar aan wat leuks'. En toen proefde ik van alles in mijn keel en .... ZZZzzzz was ik weg hahaha. Heeeel snel!

En toen ik wakker werd om half 11 moest ik eerst huilen terwijl ik niet eens verdrietig was of pijn had, en daarna kwam ik gelijk omhoog en zat ik. Ik zat druk te praten dat ik me dronken voelde en dat ik me schaamde voor wat ik allemaal zei. En dat schijn ik wel een keer of wat herhaald te hebben. Ik schaam me er nu weer voor haha. Ik voelde me echt goed. Daarna gelijk even onder mijn schortje gekeken naar het resultaat. Ik dacht eerst 'huh, het valt best tegen' maar volgens mij is het wel behoorlijk wat groter geworden haha. Ik heb 360 cc gekregen onder de spier. Al met al duurde de operatie een half uurtje

Nou toen mocht ik weer teug naar de kamer en ben ik wakker gebleven. Ik las bij de meeste vrouwen dat ze bijkomen en daarna weer in slaap vallen, dus ik had verwacht dat ik ook weer even ging slapen maar dat lukte me niet. Ik heb maar een tijdschriftje gelezen en wat gekletst met mijn moeder. Ik vond het wel fijn dat zij gewoon gelijk bij mij mocht komen toen ik bijkwam. Dat voelt wel fijn dat er iemand bij je is die je kent, en niet allemaal onbekenden. Om half 1 mocht ik weg maar toen het infuus eruit werd gehaald dacht ik even dat ik neer zou gaan. Ik werd weer helemaal warm en kreeg het zweet op mijn buik. Ik ben gewoon een bangerd hihi, maar toen ben ik toch nog maar even een minuut of 10 blijven liggen..

En om half 2 was ik alweer thuis. Het is wel moeilijk om te bewegen. Je kan je niet afzetten als je omhoog wil komen enzo. Dus hulp is erg fijn heb ik al gemerkt. Ik ben toen ik thuis was nog wel wat misselijk geweest maar ben gewoon op bed gaan liggen met de airco aan zodat het lekker koel was en toen trok het weer weg. Nu is het helemaal weg en zit ik alweer beneden met de laptop op schoot.

Nou tot zo ver mijn update! Ik moet zeggen dat ik me goed voel. Ik kan dan wel weinig doen maar dat wisten we van tevoren. Maar ik ben niet meer misselijk en de pijn valt me tot nu toe nog mee. Ik heb in ieder geval genoeg paracetamollen bij me :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welcome back Excella,

Ben echt blij voor jou dat het goed gegaan is!

En je leeft nog ;)

Waauw 360cc, dat zal zeker niet klein zijn hoor.

Ik had gisteren, deze nacht en morgen veel pijn maar nu al minder. Het is inderdaad even doorbijten.

Jammer dat het zo warm is he? Bij ons staat de airco ook aan, maar ben daar niet zo voor.

rust nog wat uit en maak foto's he, hihi..

die van mij staan in mijn topic.

Dikke knuffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Johanna

Thnx voor je berichtje.

Ja 360 cc klonk mij ook veel maar als ik zo kijk hoe ze er uit zien in mijn truitje denk ik 'dat is net iets groter als dat ik een voorgevormde bh aan had voor de operatie'. Dus misschien ziet het er al heel anders uit over een week hoor, want net wat je zegt, 360cc is toch wel wat!

Ik ga zeker foto's maken.. ik ga even naar je topic :D

Oja, bij mij doet het pijn wanneer ik opsta. Dan lijkt het net alsof ze gaan knappen haha. Het staat natuurlijk best strak. Het voelt bij mij eerder alsof ze het via de tepel hebben gedaan, want daar doet het wel een beetje pijn. Het is trouwens niet echt pijn, het is meer alsof iemand er hard in heeft geknepen. En verder zo'n drukkend gevoel. Heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Hier net hetzelfde, bij mij is het via de borstplooi gedaan en als ik rechtop kom gaan mijn littekens precies openknappen.

heb wel al veel minder pijn hoor.

Waar hebben ze het bij jou gedaan?

Bij mij lijken ze ook niet groot onder een topje met sportbeha, maar wel als ze naakt zijn.

spannend he?

Je zal zien dat je morgenavond ook minder pijn gaat hebben.

Heb jij ook geen gevoel meer in je borsten? alleen nog een beetje in mijn rechtertepel.

veel liefs Johanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het ook via de borstplooi gegaan maar het lijkt net of het via de tepel is gegaan, bij mij zijn mijn borsten juist heel gevoelig.

Ik vind het ook spannend om te kijken. Misschien dat ik vanavond even ga kijken, anders morgen wanneer ik ga douchen.

Vind het wel fijn om te lezen dat het drukkende gevoel minder wordt. Ik heb verder geen pijn hoor.. het is meer heeeele erge spierpijn, en gewoon een strak gevoel.

Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat. Ik denk juist dat na een nacht niet bewegen de boel juist eerder wat stijf gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Bij mij brandde ze gisteren wel, precies of ze hadden erin liggen schrapen..

Ja, nog wel pijnlijk als ik ga liggen of terug rechtop kom.

Hoop dat mijn gevoel wel terugkomt!

ik vroeg gisteren in het ziekenhuis of ik mocht piepen, en ik verschoot!

Van niks naar 2 borsten.

Jij zal ook verschieten hoor.

voelde wel raar toen ik beha uitdeed om te douchen, was blij dat ze er terug veilig in zaten.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Hey Excella!

Wat fijn dat je weer zo snel kunt reageren! Allereerst GEFELICITEERD met je nieuwe aanwinst(en)! Gelukkig dat het ook voor jou allemaal zo snel is gegaan en dat je weinig hebt gemerkt van de narcose waar je in eerste instantie beetje bang voor was. De eerste dagen voelt liggen en opstaan inderdaad vervelend, maar ik moet zeggen nu mijn drains er vandaag uit zijn gehaald (wat overigens errrrruug pijnlijk was, heb het uitgeschreeuwd van de pijn! :25: ) wordt de pijn draaglijker. Ik ben benieuwd naar je maat. Ik heb nu 80 B van sportbh aangemeten gekregen. Maar elk merk bh valt weer anders uit dus kan ook zijn dat ik bij een ander merk C nodig heb, precies wat ik wilde dus! Als de vorm nu ook nog bijtrekt (zijn nu erg puntig en opgezwollen) ben ik helemaal tevreden. ;) Nou meid, succes met je herstel en we houden elkaar op de hoogte!

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx Karin!

Wat balen dat het verwijderen van de drains zo ontzettend veel pijn heeft gedaan zeg.. maar nu zijn ze er gelukkig wel uit en wordt het alleen maar beter. Ik heb geen drains.

Het is nu 03.45 uur en ik zit al weer even beneden. Op zich gaat het allemaal nog goed, maar ben wel elk uur wakker. Mijn bovenrug doet een beetje pijn want ik kan niet anders als op mijn rug liggen. Net heeft mijn moeder meegeholpen om mij uit bed te tillen want ik kom er alleen niet uit... jullie dan? Ook hulp erbij nodig of lukt het jullie wel?

Toen ik net even mijn vinger in mijn huid drukte net onder de borst, toen voelde ik allemaal kleine dingetjes. Alsof ik allemaal belletjes voelde. Johanna had het ook las ik, maar dit is wel een maf gevoel. Ik hoorde het zelfs een beetje.. 'prrrrrrt prrrrrrttt'. Het zijn nog niet eens belletjes te noemen bij mij hoor, het zijn gewooon mini dingetjes die weg 'koerken' wanneer ik er op druk. Ik neem aan dat ook ik mij hier geen zorgen over hoef te maken? Het zit al zo'n 5 cm onder de borst en dan aan beide kanten en zelfs in het midden.

Nou ik ga straks weer terug naar bed. Ik wist dat dit allemaal kon gaan gebeuren en heb een week vrij dus ik vind het niet zo heeeeel erg om nu beneden te zitten.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.