Ga naar inhoud

Excella : 16 juli '09 : Dr Van Onselen : ACCZ Bocholt


Aanbevolen berichten

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Excella

Je ziet toch al weer verschil tussen 6 weken en 12 weken, borsten ogen nu 'zachter' dan op je foto's van 6 weken, je ziet er supergoed uit! Vorm is heel mooi en wordt steeds mooier.

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excella :D

Ik kom ook ff bij jou bijlezen :43: (moeten we wel ff bijhouden natuurlijk haha)

Je schrijft vanmiddag t volgende :

Het is idd vocht, maar ook lucht. Je pc heeft ergens een 'gat' gemaakt om wat in te stoppen en het vervolgens weer dichtgenaaid ;) Hierdoor blijft er soms wat lucht en/of vocht achter ) maar voornamelijk lucht.

Je zal dit vooral voelen (soms ook horen) als een beetje een borrelend en later in de week als een bruisend gevoel.

Het kan geen kwaad en verdwijnt vanzelf. Wat je kan doen, is met licht masserende bewegingen van de borst naar de oksel wrijven. Niet echt masseren, wanneer je ruwe protheses hebt, want dat mag niet, maar gewoon licht wrijven van borst naar oksel. Hierdoor 'veeg' je de belletjes richting lymfeklieren, die deze dan weer netjes afvoeren :D

Ik ben maandag 6 weken PO en ik voel het heel af en toe ook nog wel hoor!

Liefs, Trici :116:

Hay,

Vraagje: Hoe lang hebben jullie hier last van gehad.

Ik ben nu 5 weken po en ik voel ook lucht of vocht aan me rechter borst.

Heel eng en raar gevoel.

Liefs nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauww!! Ze zijn schitterend! :D

Echt héél mooi! Ze dalen al mooi in ook! Ik ga vandeweek gelijk kijken naar je 3 weken PO foto's haha!!

Want ze veranderen idd héél veel de eerste weken ;) zijn net toverballen :152:

En je litteken wordt vanzelf lichter hoor, bij mij waren ze precies hetzelfde rood in het begin! En bobbelig ook pff, maar ook dat is weg :38:

Ik zal vandeweek ook weer eens nieuwe foto's maken en dan gelijk ook van mn littekens :D

Liefs, :119: !!

Ik wil ze ook zien :75:

liefs nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Excella,

Beetje rare vraag, maar... Hoe masseerde jij je borsten. Hij heeft alleen gezegd met de linker hand de rechter en andersom.

Maarree.... de hele borst? Hoe lang? Hoe vaak? heeft ie er niet bij verteld.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carola,

Sorry dat ik nu pas reageer :blush:

Maar dat masseren doe ik elke avond 10 minuutjes. Ik hou het ook niet langer vol (erg he) dan zit ik voor ik het weet weer met mijn armen naast mijn lijf tv te kijken.

Hij zei ook met de linkerhard de rechterborst en met rechts de linker maar dat vind ik zelf niet zo fijn, dat hou ik geen 10 minuten vol.

Ik doe gewoon met links de linker en rechts de rechter en ik draai een beetje, zachtjes knijpen en gewoon masseren. Ik duw ze naar elkaar en dan iets naar buiten draaien en weer naar elkaar toe en ondertussen wat er in duwen/zachtjes knijpen. Snap je?

Ook boven en onder.. ik weet ook niet hoe het anders moet. Op de manier wat hij zei, lijkt het me niet dat ze er soepeler en zachter van worden. Otteline heeft een boob massage voor gedaan (wel bij haarzelf :lol: ) en dat heb ik maar aangehouden... bevalt me beter :D

Verder gaat met mijn boobs alles goed. Ik ben er super blij mee :D Wel ben ik zo erg er aan gewend dat ik vind dat ze amper opvallen zo in een truitje maar volgens vriendinnen en mijn ouders is dat niet waar en zien ze het wel. Hmmmm.

Ik kan helaas nog niet op mijn buik slapen :( Het voelt nog echt alsof ik op 2 'dingen' lig. Het rare is dat als ik de sportbh aandoe (zonder band) ik wel gewoon op mijn buik kan slapen ... heel raar.

Ik weet niet wie dit leest, maar vanaf wanneer sliepen jullie op de buik?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Toevallig had ik het zelf over buikslapen in mn eigen topic vd week... ik ben nu dik 4 mnd PO en kan nog steeds niet op mn buik slapen :139:

Het voelt idd alsof mn borst ingedrukt wordt, door 2 ballen. De dag erna heb ik ook echt een beurs gevoel.

Ook op mn zij voel ik het af en toe nog wel en heb dan idd met sportbeha veel minder last!

Het is geduld hebben, denk ik ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Trici,

Jij hebt dat gevoel dus ook? Idd, alsof je op 2 ballen ligt. Maar mijn moeder geeft dus massages (superlekker) maar ik lig echt niet fijn om zo'n massagetafel :( Beetje jammer! Ik hoop toch wel dat het binnenkort wat meer 'normaal' voelt. Ze doen in alles mee en ze worden al zacht en ze voelen al wel eigen, maar nog niet als ik er op lig. Hoop dat het niet al te lang duurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wie dit leest, maar vanaf wanneer sliepen jullie op de buik?

:116:

Hoi Excella,

Ik slaap al een tijdje weer op mijn buik, heerlijk!!

Heb nergens last van. Moet ze soms wel een beetje 'goedleggen' maar dan ligt het heerlijk. :blush:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Hey Johanna! Wat lief dat je er naar vraagt :rolleyes:

Ja met mij gaat het super goed. Achteraf gezien vind ik het reuze meegevallen. :blush: Ik kan nog steeds niet lekker buikslapen maar verder zijn ze helemaal van mij.

Het stomme is dat ik eerst niks had, en toen wou ik 'normale' borsten. En nu heb ik dan normale en had ik ze eigenlijk toch wel groot/groter gewild. Maarja, voor nu ben ik er heel blij mee. Ben veel beter in verhouding nu haha. Maar soms bij bepaalde truitjes denk ik wel es van 'goh, het lijkt bijna niets groter'. Dat is het wel, maar ben er gewoon zoooo aan gewend. :blush:

En hoe is het bij jou? Is alles mooi geworden? Ben jij helemaal tevreden?

Het is gewoon alweer driekwartjaar geleden he!

Gaat zo snel!

:116:

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat inderdaad zo snel!!!

Super dat we zo blij zijn!!

Ik heb net hetzelfde als jij, ik ben er zo aan gewend dat ik ze groter wil, ik was gisteren bij de pc en vroeg of ik eventueel groter kon gaan en dat is geen enkel probleem nu mijn huid gerokken is. Maar terug zo veel geld en "revalideren" zie ik toch niet zitten, ik wacht wel op kapselcontractie ;) Dom he? Als het zover is kan ik ze groter nemen en moet ik wel onder 't mes.

Ik kijk uit naar de zomer om decoletees te dragen, het zal nu gevulder zijn ;)

Mijn littekens vind ik niet mooi geworden, als ik in januari nog steeds niet tevreden ben krijg ik een littekenrevisie.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Volgende week is het alweer 5 jaar geleden dat ik ben geopereerd! Wow het gaat zo snel de tijd.

Heb er nog nooit spijt van gehad. Het was de beste beslissing ooit

Ik lag laatst met een man in bed en toen ik zei dat ik nep borsten had zei hij al 'ik twijfelde... ik kon het niet goed zien maar ze zagen er te goed uit' hahaha. Dat maakt me dan stiekem wel een beetje trots.. want vroeger had ik niks en schaamde ik me kapot. En nu vinden mannen mijn borsten mooi. :126:

Ik gaf in mijn laatste bericht aan dat ik misschien wel groter zou willen en dat idee speelt soms nog door mijn hoofd maar dan ben ik bang dat het niet mooi wordt en dat ik dan zou willen dat ik gelukkig was met wat ik had. Dat ben ik nu ook!!

Dus volgende week ff stiekem een drankje doen op mijn dames hahahhaa :14:

:48: Bye ladies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.