Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

Gast Annemieke

Voor je blauwe plek: twee tot drie keer daags goed met arniflor zalf insmeren. En met goed bedoel ik echt inmasseren! Doet wel pijn, maar werkt echt supergoed. Dan is ie binnen no time verdwenen. Nou ja, afhankelijk van hoe blauw ie is... Mijn paarse unit was binnen 3 weken helemaal weg. Wel opletten dat je niets op de littekens smeert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast niiietje

nou melis dat ziet er dus echt goed uit, en de vorm veranderd inderdaad nog wel wat hoor, al kan ik me niet voorstellen dat ze een cup zullen slinken... :wacko:

meer dat ze qua model nog wat natuurlijker worden en zachter.

doe inderdaa vorrzichtig met die pleisters lostrekken hoor en met zlaf smeren ,net wat annemieke zegt ,NIET op de wonden komen!!!!

dan kun je beter nog maar even wachten.

ach en je gaat je met de dag beter voelen en dan ben je alle ellende van nu weer vergeten meisie.

doe wel rustig aan want dan herstellen de wonden beter en gaat het niet open want dat kun je beter niet hebben.

gun jezelf echt de tijd daarmee, ik heb dat te snel wel weer gedaan en dat resulteerde in een wond die open ging en niet meer zo goed wou helen.( het drielandenpunt)

vooral het drielandenpunt, dat is de plek onder je borst waar drie punten bij elkaar komen, is een heel teer punt en KAN heel moeizaam herstellen.

hoeft dus niet perse. maar het is DE plek die het vervelendst is. daar hebben de dames met de sleutelgat methode dus geen last van.

maar je kunt met recht trots zijn hoor melissa!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik lig dus de hele dag op de bank of op bed met de laptop, smeer nu mn eigen brood en pak mn eigen drinken, zodra ik ook maar iets wil doen heb ik 2 zusjes en een moeder die mij alles verbieden. Best vervelend :D Maar ik doe m'n best om zo min mogelijk actieve dingen te doen (wat klinkt dat fout haha!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bedankt voor je reactie. En wat lijkt het me ook fijn om eens een gewone bh van de hema aan te kunnen. Ik moet altijd die dingen bij een speciaalzaak kopen. De laatste (cup L) is op internet besteld en waarschijnlijk pas na bestelling gemaakt (zal wel niet veel voorkomen, deze maat).

en gewone kleren. Laatst moest ik voor een speciale gelegenheid (ons zoontje werd gedoopt) kleren kopen. Maar niets paste. Kom ik toch weer op een eenvoudig shirt en een jasje (i.p.v. een tuniek met zo`n mooie band vlak onder je borsten).

Daar zou ik me op kunnen verheugen.

Heb je ook vaak last van je schouder, nek en rug gehad? Of hoofdpijn?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa dat is echt geweldig! En als ik weer een beetje op been ben en ik ben goed aan het herstellen, wil ik echt zo'n Sapph BH kopen, die vind ik zoooo leuk!!

Cup L is wel heeeeel groot ja!! Lijkt me echt vreselijk! Een bvk zou echt heel veel veranderen hoor, ik merk het nu ook al. Had ook hele erge last van schouders nek en rug. Ik kon op mijn werk geen stoelen meer op de tafels zetten en dergelijke omdat ik dat weer een half uur plat kon, het deed gewoon zo'n pijn. Nu kan ik weer een klein beetje rechtop lopen (is natuurlijk nog niet helemaal weg, door die twee operaties van 2 uur heb je de hele tijd in één positie gelegen en die bedden in het ziekenhuis zijn ook niet echt lekker zacht.) Het is het echt waard!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een kleine update: heb vandaag voor het eerst weer lekker meegegeten. Nog geen half bord, maar wel iets (zat heel snel vol). Wou eind van de middag even naar boven om wat te pakken en ik liep de trap op en m'n hart bonsde alsof ik een marathon had gelopen. Vond het helemaal niks. Er is ook een stukje tape afgevallen (binnenkant van m'n linkerborst), afgeknipt en er een gaasje over gedaan. Het heeft niet eens gebloed en het ziet er heel mooi uit al! Ik verbaas me erover dat het al zo snel heelt aan de buitenkant. Doe nog steeds rustig hoor, haha, lijk wel gek om nu al dingen te ondernemen. Mijn mamsie is nu ff snel die HEMA bh aan het halen en ga ik eindelijk proberen te douchen met de campingstoel haha. Ben ik echt aan toe, ik stink!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

cup L?

dat moet toch wel heeeeeeeeel erg gigantisch groot zijn! ben benieuwd hoe dat eruit ziet! nie voor de fun hoor maar gewoon belangstelling! lijkt me vreselijk! ik had cup G maar moet er nie aan denken dat die nog groter zoude geweest zijn!

ben je dan ook wat gezet of gewoon postuur? misschien een vervelende vraag maar ben benieuwd gewoon!

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh cup L, ja da's very big. En wat is de omvangsmaat, want bij een 75 is natuurlijk anders dan 90

Maarre het hoeft helemaal niet zo te zijn hoor dat je weer op G uitkomt na het stoppen met borstvoeding. Bij mij werden de borsten in ieder geval nooit kleiner na het geven van borstvoeding. Hoe oud is je kindje nu Mac?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gedouched, en mensen.. dat was heeeeerlijk! Had het gevoel dat ik de hele wereld aankon hihi. M'n moeder lag helemaal dubbel om de vreugdekreetjes van mij.

Alleen nu begin ik weer in te dutten..

Oooh en heb zo'n praaaachtige sportbh van de hema. Eindelijk een zwarte. Die van het ziekenhuis was (hoe stom ook) wit, en die zat dus lekker onder het bloed, niet erg fris natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik heb er ook eentje van de HEMA, een 80D en ik hoop dat die past.. Misschien is die wel te groot (klinkt raar hoor hahaha) maar ik durf hem nog niet aan, dat stomme korset kan ik me bijna niet in bewegen joh....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer om 8 uur wakker. Begint standaard te worden, haha. Begin met de dag fitter te worden en gister de hele dag doorgekomen zonder pijnstillers, had alleen een beetje koppijn :D Krijg vandaag nog een vriendinnetje op bezoek (begin rustig aan), dus ook eindelijk weer een beetje sociaal leven haha. Heb ook nieuwe foto's, m'n borstjes worden met de dag beter en geler (hihi)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

ik begrijp dat er mensen zijn die benieuwd zijn naar hoe cup L er uit ziet. Mijn omvang is 70 (hoewel dat nu wel strak zit). heb dus een redelijk slank postuur. Ons zoontje is nu 3 maanden oud (en we hebben nog een dochter van 4 en nog een jongen van 2. erg druk!!!!). Ik ben ook benieuwd of een operatie in combinatie met 3 kinderen wel handig is. Is er iemand die daar ervaring mee heeft?

Na 3 zwangerschappen moet ik straks eerst 10 kilo kwijt raken en dan maar eens kijken wat er van de borsten overblijft.

Ik zal binnenkort foto`s maken en die plaatsen. Dan kunnen jullie het ook zien.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd :) Lijkt me best lastig om met 3 kinderen na de operatie te zitten. Maar volgens mij zijn er genoeg mensen op dit forum die met hetzelfde probleem zitten (ben nog maar een klein meisje van 18 jaar, nog geen ervaring mee hihi). Kun je het altijd vragen :)

Visite is weer weg, merk wel dat het best vermoeiend is. Heb wel een heeeele grote bos bloemen gekregen van haar en haar vriend, zoooo lief :D Morgenavond een verjaardag maar denk dat ik dat toch maar even oversla, lijkt me wel een beetje over the top. Maar ik zie wel hoe ik me morgen voel.

Kan het trouwens zo zijn dat die narcose iets met je geheugen doet ofzo? Ik kan heel moeilijk op bepaalde woorden of namen komen nu. Kan ook gewoon vermoeidheid zijn natuurlijk :P

En die jeuk moet nu echt ophouden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Je bent waarsch. gewoon supersuf, heeeeeeeel erg herkenbaar, het gaat allemaal niet zo snel als voorheen!

Luister elke dag egwoon naar je lichaam en bedenk dan of je zo'n verjaardag aankunt.. Ik ga vanavond voor het eerst naar buiten, op bezoek bij mn opa, waarschijnlijk val ik daarna weer om, maar steeds een klein beetje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja echt heeeeel erg suf. Maar ook gewoon echt heel snel moe. Als ik ook maar even naar boven loop heb ik direct het gevoel dat ik ze Zwolse Marathon heb gelopen. Ik baal er vooral zo erg van dat ik nergens heen mag. Ik mag op het balkon zitten en dergelijke, maar ik mag eigenlijk nergens heen van m'n moeder. Ik had vanmiddag zo'n ontiegelijke zin in vis, maar ik mocht niet weg, en niemand wou vis halen. Normaal als ik zin in vis had, ging dat heel makkelijk want de viswinkel zit 5 minuten verderop. Zo vreselijk frustrerend. Morgen mag ik dan ook zelfstandig, met de bus, naar een verjaardag van een vriendin die ik al een jaar niet meer heb gezien.. En dat ik nog niet eens zeker..

Ik word hier zoooo depressief van :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, kwam er net achter dat al die verschillende pc's waar ik het over had, gewoon allemaal dr. van Rijssen waren. Ik zweer dat de vrouw die mij de eerste keer opereerde blond was! Maar dat had ik dus mooi mis.. Moet je nagaan wat die narcose allemaal met je doet haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Haha :45: , ik ken je nog niet zo heel lang en alleen maar via internet, maar vind het echt iets voor jou om te denken dat je door 3 verschillende PC's bent geholpen terwijl het er maar 1 blijkt te zijn!!!!

En over dat geheugen: welkom bij de club! Ik had dat ook echt ontzettend! Het is nu wel een stuk beter, maar nog niet helemaal zoals het was. Ik vergat gewoon binnen 5 sec. of ik nu wel of niet iets gevraagd had aan iemand en inderdaad over sommige woorden moest ik heeeeeeeel laaaaaaaang nadenken.

Dat niets mogen doen herken ik wel. Ik werd thuis ook constant teruggefloten door iedereen. Ik ben namelijk ook zo iemand die constant maar door blijft gaan ook als het pijn doet... :(.

Je boobies zien er trouwens mooi uit. Sexy ook, zo'n mooie gele plek met rode/paarse spikkeltjes ;). Ik ben echt ontzettend jaloers op jouw decollete. Mijn borsten staan ver uit elkaar, dus die hebben alleen zo'n leuk spleetje als ik een bh aan heb :(.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook raar, m'n moeder lacht me keihard in m'n gezicht uit. En eigenlijk vind ik het ook wel grappig. Kwam er op een hele vage manier achter.. Was even aan het googlen over die nieuwe pc die mij de eerste keer opereerde (voor de nabloeding). Ik dacht dat ze blond was, maar toen vond ik een foto en bleek het niet zo te zijn. Toen ik nog eens goed keek leek ze wel heel erg op de pc die mij ook heeft geholpen met de nabloeding. Maar het rare was, ze stelde zichzelf wel voor voor dat ik de ambu inging, dus had al zoiets van 'huh, weeeer een andere pc??'. Blijkt dus gewoon dezelfde te zijn die mijn borstjes ook mooi heeft gemaakt. Geeft me toch ook wel weer een fijner gevoel, dat ik niet één of andere lukraake patient was en ze maar een pc tevoorschijn toveren die toevallig langsliep. Dat van dr. Houpt snap ik niet, ik heb hem sinds het eerste consult niet meer gesproken, maar hij bleek wel bij de operatie te zijn. Weeeird..

Het lijkt wel alsof mijn borsten met het uur veranderen. Ik heb nu al mijn eerste grote harde korst (ranzuuuuug). En beide verticale littekens lekken als een vergiet. Fijn, eindelijk alle rotzooi eruit. Ik verbaas me erover hoe snel ik heel, donders.. Vind het verdacht.. Dus maar rustig aan doen tot woensdag, dan zie ik mijn chirurg met gespleten persoonlijkheid weer, kijken wat ze er van zegt hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey melissa

bij jou ziet het er wel bloederig uit zeg! bij mij helemaal nie geweest! en wat ik ook zo raar vind weet nie of dat bij iedereen zo is maar je ziet helemaal geen hechtingen zitten he? net of ze t er zo opgeplakt hebben! zo raar!

en tja over dat vergeten heb er ook last van hoor!

net had ik hey melissa getypt en toen dacht ik wat moest ik ook alweer typen? en toch hoor wat moest ik ook alweer doen? en heb ik nou dit of dat al gevraagd/gezegd tegen die en die? wordt er gek van

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is er onderhuids gehecht werd me verteld, dan zie je alleen de knoopjes zitten. Iedere pc doet weer iets anders ;)

Jaaa dat bloederige is echt vies, ik kan niet wachten tot de tape eraf is, ziet het er waarschijnlijk veeeel beter uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik heb dezelfde hechtingen als jij, en ik heb donderdag een date met mijn dokter, dus zit precies tzelfde aantal dagen tussen!

Wel een fijn gevoel dat je een dezelfde PC hebt gehad, bij mij was volgensmij ook die andere PC aanwezig, die ik eerst verwachtte, msischien heeft die wel geassisteerd ofzo, ik weet t niet.. Ik ben iniedergeval erg blij met mijn lieve dokter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ze hechten inderdaad onderhuids, superfijn want dan zie je er inderdaad niets van! De bloederigheid verdwijnt als het tape weg is, daar blijft het aan vast zitten :S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is zo mooi je ziet zelfs geen knoopjes zitten bij mij!

ja is zo dat die bloederigheid verdwijnt want keek later nog eens naar mn foto's die hier staan maar daar zie je t ook wel wat op hoor nie zo erg gelukkig maar sinds dat eraf is is het ook over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien hechtlijm?? :P Ik weet het niet

Ben ook wel blij met m'n nieuwe pc.. m'n vorige was een man en dit is een vrij jonge vrouw, daar voel ik me sowieso iets beter bij.. Hihi, 'lieve pc' :rolleyes:

Zometeen voor het eerst even weg, met mijn mams met de bus naar het winkelcentrum. Ik heb voor het eerst zin om boodschappen te doen (of tenminste als een slak achter mams aan te lopen, hihi!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.