Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

Haha ja, met het consult was ik zo aan het luisteren dat ik gewoon vergeet de belangrijke dingen te vragen en door te geven, vandaar dus morgen, alles tegelijk. Anesthesist en PC :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha slim plan! Nu vergeet ik het niet meer hoor, ben nu gewend aan het feit wat er met me gaat gebeuren, de pc ken ik nu ook al.

Weet nu al trouwens dat alle mensen in het ziekenhuis last van me gaan krijgen. Ben een tikkeltje hyperactief soms, moet altijd idioot doen (volgens mij heb ik net m'n zusje voor schut gezet voor haar vrienden, ze is vandaag jarig :huh:) , zelfs als ik half lig te slapen. Kijken hoe dat naar de narcose is :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hihihi!

Ik ga volgende week naar het zkh, voor de laatste vraagjes (heb alles opgeschreven) en de anesthesist.. Succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

je klinkt als mijn dochter van 18.........heeft adhd en is helemaal gek soms........

heeft een beetje van moeders geërft... :107:

als wij samen de stad ingaan is het altijd gezellie en dollen.maargoed dat zij dit niet hoeft te ondergaan, had ik haar 6 weken thuis gehad :126:

en als ik jou zo hoor....................... :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha precies, heb het ook van m'n moeder hoor, maar ben nog wel een tikkie erger denk ik :P

Dat word leuk straks, kan nog geen dag stilzitten, laat staan minimaal een week.

ADHD is bij mij nog nooit geconstateerd, maar volgens mij zit ik er niet ver vanaf, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje he, wanneer kreeg iedereen te horen hoe laat ze in het ziekenhuis moesten melden? En hoe, gebeld of kreeg je gewoon een brief thuis? Toch wel even handig dat ik dat ongeveer kan verwachten. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Nou volgensmij moet ik de dag van te voren bellen, maar dat vind ik een beetje vaag, dus dat ga ik binnenkort nog even checken bij bureau opname..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dag van tevoren bellen? En ze bellen jou niet eens? Lekker aardig, dan :P Ik ga morgen even vragen hoe het zit.. alhoewel, ik krijg mijn gesprekken in een ander ziekenhuis dan waar ik de operatie krijg. Ahh, lekker ingewikkeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah Melissa, dat drukke ken ik... Ik moest een aantal jaar geleden onder narcose, maar ben gewoon van de uitslaapkamer afgereden omdat ik de andere 'uitslapers' hinderde met m'n drukte hihi. Ze vroegen toen ook echt aan me of ik ADHD heb, heel bizar.... Vervolgens moest ik dus op m'n eigen kamer uitrusten..... Ben benieuwd hoe dat dan bij jou gaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hoop niet dat ik irritant druk ben, hoop meer vermakelijk druk. Maar we zullen zien, hou jullie dan wel op de hoogte hihi :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC kan vandaag niet :S Dus heb alleen gesprek met de anesthesist. Hoop dat ik weer lekker vroeg buiten ben, ga lekker de stad in met m'n stiefmoeder, heb m'n vakantiegeld binnen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87
Een dag van tevoren bellen? En ze bellen jou niet eens? Lekker aardig, dan :P Ik ga morgen even vragen hoe het zit.. alhoewel, ik krijg mijn gesprekken in een ander ziekenhuis dan waar ik de operatie krijg. Ahh, lekker ingewikkeld

Ja daarom, maar mn moeder heeft toen gebeld omdat ik toen in Parijs zat, dus ik weet niet of ze het helemaal goed had begrepen, daarom ga ik er zelf maar achter aan zitten.. Weetje, dan krijg ik echt zo'n gevoel van 'ik ben maar een nummer'

Ik zie trouwens ook op tegen het niks doen en het stilzitten, dat wordt voor mij ook hel hoor! Hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik kreeg precies een week van te voren een telefoontje met hoe laat ik geopereerd zou worden en hoe laat ik me moest melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben weet thuis. Mensen, wat een heisa daar zeg. Ik kreeg te horen dat ik in het Weezenlanden een onderzoek had. Moest er daar naar veel zoeken achter komen dat het in een ander gebouw zat. Dat ziekenhuis is echt een doolhof.

Ik vond het aanvankelijk al erg vreemd dat ik in het Weezenlanden een onderzoek had, want ik zou in het Sophia geopereerd worden. Maar ach denk ik dan, zij zijn de deskundigen dus die weten het beter.

Eerst een gesprek met een vrouw waarvan ik zeker wist dat ze zei dat ze Jan Smit heette. Bloeddruk en gewicht en dergelijke opgemeten (ben wel 1 cm gegroeid, hihi). Bloeddruk is eindelijk weer normaal (had altijd te laag). Werd ik alleen gelaten in een kamertje (heel zielig) en toen kwam de anesthesist (EINDELIJK een charmante jongeman die er totaal niet slecht uitzag :blush: ). Toen werd het leuk. Ik ging de hele tijd opmerkingen maken, zei met alles wat hij deed dat dat komisch was. Werd er in mn keel gekeken, zei hij dat ik een grote mond had. Grootste lol gehad met meneer. Even een leuke indruk achter gelaten :rolleyes: . Daarna moest ik nog 10 minuten wachten op de verpleegkundige, was eigenlijk ook erg grappig. Kon de dingen die ze zei bijna niet meer serieus nemen. Maar uiteindelijk wel goed gekomen hoor ;). Op een gegeven moment ving ik op van 'operatie in de Weezenlanden'. Ik zeg dat ik in het Sophia geopereerd zou worden. Bleek dus veranderd te zijn en de verpleegkundige zei dat het dan vreemd was dat dat niet aan mij was doorgegeven. Voor hetzelfde geld stond ik dus op 22 juni in het verkeerde ziekenhuis, fijn dat ik er toch op deze manier achter moet komen. Maar fijn, binnen een anderhalf uur stond ik weer buiten. Toen nog ff wat gegeten en nu zit ik toch maar thuis, want het weer is niet echt prettig ofzo.

Word volgende week gebeld hoe laat ik in het ziekenhuis moet melden. Spannendddd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ik even vergeten te vertellen. Dacht dat je in een ziekenhuis echt een nummertje zou zijn, dus had me hier al helemaal op gevormd. Nou, heb ik me heel lelijk in vergist. Iedereen, van receptie tot anesthesist, superaardige mensen! Nu die chaos nog wat minder :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even nagevraagd over die methodes: sleutelgat zou bij mij niet goed lukken omdat mijn tepel te laag zit. Nouja, dan maar anker, heb ik geen problemen mee hoor, zogauw het resultaat maar mooi word :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nee hoor ook niks mis mee.......heb ik ook gehad.

maar het herstel duurt wat langer en kan ,doordat je aan de onderkant van de borst ook een snee hebt, wat problematischer zijn vanwege het drielandenpunt............dat is bij mij toevallig ook een ietwat vervelend punt maar je hoort het bij meer.

ik heb er vooral veel van gelezen op het forum .NL.

maargoed al met al komt het allemaal wel goed hoor.

vooral rustig aan doen in het begin en goed naar je lichaam luistern, want weet je, je bent niet ziek dus dan doe je veel te snel weer veel te veel.

is een algemeen bekend probleem....................hihi

ach meid over een week of wat heb je een complete metamorfose gehad, en meestal wordt het alleen maar beter en mooier!! :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom haha! :D

Pfff nog 2 weken, gaat snel! Alles is al geregeld, ben er helemaal klaar voor! Het zelfs de inrichting van m'n kamer veranderd dat het wat praktischer word (wat beter bij spullen kunnen enzo). Nu is het alleen nog heel veel werken en leuke dingen doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Wat goed dat je daar van te voren aan hebt gedacht! Bij mij moest dat na de operatie dus gebeuren! Ik had m'n nachtkastje met wekker e.d. erop altijd aan het hoofdeinde van mijn bed staan, dus moest altijd over mijn hoofd heen reiken of op m'n buik liggen om spullen te pakken of op de wekker te kijken. Moest dus ff anders na de operatie... Staat nu nog steeds zo, bevalt eigenlijk wel en kan nog steeds niet echt op m'n buik liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.