Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

Ooooh haha ik had je berichtje niet gezien! Ook stom.

Nou, je hebt ze hoor :101:

Ooh en een heeeeele mooie felroze badjas gekocht. Hihi. Ga zo vast beginnen met tas pakken, daar heb ik de rest van het weekend niet eens tijd voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Ankermethode :rolleyes: Het maakt mij niet uit, zolang ik maar van mijn klachten af ben straks!

Net even de laatste boodschapjes gedaan voor in en na het ziekenhuis (pyamabroek en toiletspulletjes en dergelijke).. Ben er helemaal klaar voor! Lopend naar het winkelcentrum, tassen vol en nu dus hele erge last van mijn schouders haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff heb nu gewoon buikpijn van de zenuwen :blink: Gelukkig heb ik morgen wat afleiding.. Gelukkig ben ik maandag als eerste aan de beurt, scheelt toch een hoop.. hoef ik niet zoveel na te denken hihi :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah normaal word ik pas om een uur of 11 wakker de laatste tijd, net nu ik een beetje tot rust wil komen, word ik om 7 uur wakker.. Niet leuk!

Over 24 uur lig ik in het ziekenhuis.. SPANNEND!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden!

Zodra ik thuis ben zal ik een berichtje proberen te plaatsen, garandeer natuurlijk niks, want waarschijnlijk ben ik te brak hihi..

:107:

Vandaag heerlijk een dagje naar Slagharen geweest. Het heeft me wel gigantisch opgebroken, ben de laatste paar dagen toch iets te druk voor mezelf geweest. In de auto half in slaap gevallen. Ben nog uit eten geweest met collega's en toen begon het echt tot me door te dringen. Nog een paar uurtjes en dan is het gedaan.. Was toch even weer een emotioneel moment hihi. Op een bepaald moment had ik toch een grens, ik moest naar huis toe, anders zou ik instorten..

Nu zit ik lekker in mijn knalroze badjas, kopje thee en dikke sokken voor de computer, in één keer klaarwakker. Alles perfect geregeld (ik word panisch als er ook maar een dingetje misgaat, maar zo ben ik nou eenmaal haha). Ik ben nu redelijk rustig. Wel buikpijn van de zenuwen, maar rustig. En straks ga ik proberen te slapen en afscheid nemen van mijn twee dames, hihi. Ga er morgen een feestje van maken!!

En Daantje, als ik je niet meer spreek, good luck en laat het mij ook weten hoe het is gegaan!!

Vergeef me mijn vreselijke zenuwachtigheid!

:79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik dan nog even, wel errug vroeg wakker nu, grrrr. Ga pas rond 7 uur weg, weet niet waarom ik mijn wekker zo vroeg gezet heb haha.

Tot over een paar dagen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ooowwwwwwww en ik ben dus te laat met succes wensen...... :119:

ik zal dubbel aan je denken.............sorry hoor...ik ben niet meer op het forum geweest gister nl

:53: annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames! Ben weer wakker, handig internet op telefoon :P het ging super! Erg misselijk en veel pijn, maar dat is het waard, ze zijn prachtig! Mag morgen misschien weer naar huis :D dan komt het verslagje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou jeetje das snel zeg...............

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, ben benieuwd hoe je verslag is...

en natuuuuuuurlijk tzt de foto's.....zijn we dol op hier :blush::125:

maar eerst maar lekker kalm aan doen hoor!!!!! sterkte :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ging zo goed. 5 uur nabloeding gekregen, met de ambu naar een ander ziekenhuis gebracht, en weer onder het mes.. Super geregeld, werd direct geholpen. Voel me nu weer stuk beter maar was even schrikken. Voorlopig dus nog niet naar huis :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.