Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

Een beetje wel he? :118:

Pfff net terug van werk, was geen pretje. De hele dag rondgelopen en ik kreeg me toch last van m'n rug en knieen, gewoon naar buiten gelopen en op een grasveldje gaan liggen hihi. Mensen gaan je dan heel raar aankijken met je McDonaldskleren aan haha!

Als ik trouwens jongens vertel dat ik een bvk laat doen zeggen ze dat het ze niet opvalt dat ik zulke grote borsten heb. En dan ook zo overtuigend, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Melissa, dat had ik ook hoor, mensen die mijn borsten helemaal niet groot vonden, en het niet zagen. kreeg te horen dat het toch echt onzin was de borsten te verkleinen. Maar ach een kilo in totaal eraf, en nu nog steeds een E, dan waren ze toch niet echt klein dacht ik zo.

Weet je goede kleding en een goede bh weten een hoop te verhullen, maar je voelt het natuurlijk met het meesjouwen nog steeds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Net wat je zegt Melissa, mannen zijn niet altijd het meest betrouwbaar in hun oordeel ;).

Ook na je bvk krijg je hele aparte reacties als mannen horen dat je een bvk hebt gehad. Niet dat ik ze dat meteen vertel, maar tijdje geleden waren er weleens situaties waarin het raar zou zijn als ik vreemd ging doen over waaraan ik precies geopereerd was, vooral omdat het niets is om je over te schamen!

Dus dan ging het zo:

Ik: ik heb een bvk gehad

man: kijkt verbaasd naar beneden

Ik: maar ik heb nog genoeg overgehouden hoor!

Echt te grappig voor woorden, vooral omdat ze na die laatste opmerking niet meer weten waar ze moeten kijken :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komen we over een paar dagen achter haha :D

Nog maar 11 daagjes (oh, het is bijna 12 uur, dan bijna 10 daagjes haha).. Woooeeeh! Heb gisteren een mp3speler besteld waar echt gigantisch veel muziek op kan (16gb). Ga ik nodig hebben denk ik hihi.. Ook even een kadootje voor mezelf, na al dat harde werken :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja, ben van gedachten veranderd..

Kwam er namelijk achter dat er een aantal mensen zijn die door mijn pc zijn geopereerd, eens kijken of er mensen reageren haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik baal een beetje, heb de week na de operatie in één keer heel veel verjaardagen en andere afspraken blijkt. Nu moet ik heel veel mensen teleurstellen..

Had een paar dagen geleden lol met m'n restaurantmanager. Hij moest nog even aan het kantoor doorgeven dat ik een paar weken niet beschikbaar zou zijn. Hij dacht de hele tijd dat ik aan m'n rug geopereerd zou worden.. Moest ie aan de telefoon doorgeven dat het om een borstverkleining ging haha. Gelukkig was degene aan de telefoon iemand die een paar jaar geleden ook haar borsten had laten verkleinen. M'n manager was er helemaal ondersteboven van (borsten zijn voor hem een onbekend fenomeen).. We hebben hem maar ene beetje gerustgesteld :P

:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

maar ik doelde op al de verjaardagen waar je het over had :wacko:

misschien hebben ze die bewust wel zo gepland ....................ff zonder melissa hahahaha :154: .(is OOK wwer een grapje hoor)ik kan het gewoon evntjes niet laten,zal wel van het mooie weer komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou is al de zoveelste keer vandaag dat ik iets mis heb..

Misschien moet ik die operatie dan maar afzeggen en naar al die verjaardagen gaan haha :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm, je kan het ook van de andere kant bekijken... Al die mensen kunnen nu ook bij jou op bezoek komen en dan ben jij degene die cadeautjes krijgt hihihih.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

hey swiffermuis...... :125: ken ik jou niet meer ergens van???? :38:

ik had wat in je topic op dat andere forum gezet maar zoals ik al zei is het eraf gekiepert.........

ik had de naam .com gebruikt enzo....en dat is streng verboden daar.

je mag het uberhaupt niet over iest anders hebben dan bvk en bv echt super belachelijk.

ik heb een paar een persoonlijk berichtje daar gestuurd en ze attent gemaakt op .com....dat kunnen ze toch niet keren.

ben benieuwd nu...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha goedzo :P Vind het daar echt belachelijk hoor, echt overal word gecontroleerd. Kom daar nu alleen om informatie te halen, maar hier kan ik tenminste lekker babbelen :D

Hmmm misschien goed plan. Mijn moeder heeft mij in ieder geval een vlaai beloofd. Het is hier echt een traditie om elk klein dingetje (en vooral de grote dingen) te vieren met taart. Iemand anders kwam al met de idee om me een grote voorraad chocola te brengen. Het gaat al de goede kant op :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.