Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

Gast niiietje

ja over het herstel is eigenlijk niet veel van te zeggen hoe dat gaat, dat is echt zo heel verschillend per persoon en natuurlijk welke methode je krijgt is ook van belang :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee Melissa,

Ook ik wil je alsnog(was weekend weg) welkom heten! Dankjewel ook voor je felicitaties.

Succes met alles wat je te wachten staat, voor je het weet is het weer voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Melissa,

Ook alsnog welkom hier!

Voor jou begint het ook al op te schieten zeg. Spannend hoor.

Wordt je met de ankermethode of de sleutelgatmethode geholpen?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ankermethode. Tenminste, wat de chirurg mij probeerde te vertellen wel (al porrend met een pen in mn arme borsten, haha :P), maar toen had ik nog geen flauw benul dat er verschillende methodes waren :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik ook doen, wil er wel wat meer info over weten ;) volgende week donderdag kan ik hem nog wat dingen vragen dus dat komt mooi uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ik blijf bezig. Ik was even aan het zoeken over de verschillende methodes. Nu heeft de PC verteld dat ik een wel hele erge elastische huid heb, maar ik vond op een site dat juist dan de sleutelgatmethodehet beste is, want bij mij hoeft er niet zoveel weefsel weggehaald te worden :S Nu moet ik toch even met die man praten, haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschiend oet jou pc alleen de ankermethode en niet de sleutelgatmethode, als je dan anders wilt dan moet je een andere pc zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan natuurlijk ook nog, maar ik vraag het voor de zekerheid toch even na, en ook even wat toch echt het best is, denk dat de pc daar beter antwoord op kan geven dan het internet, haha :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog 3 weekjes, wat gaat de tijd snel, zeg! Het liefst ben ik gewoon vandaag aan de beurt, dat wachten slaat nergens op. Ik loop nu gewoon met gewicht dat er straks toch af gaat, waarom dan niet direct, hihi?

Lag gisteravond en bed en toen gingen toch wel wat twijfels door m'n hoofd. Ben ik niet te jong enzo?

Vanochtend wakker gebeld door mijn manager om door te geven dat ik niet meer word ingeroosterd vanaf 20 juni. Dan ga je merken dat het toch wel erg dichtbij komt. 3 weken lijken dan wel lang, maar het vliegt vast voorbij.

En vandaag ook al precies 3 weken gestopt met roken :D Probeer het al 2 jaar, maar toen de pc zei dat ik echt moest stoppen, lukte het ook echt. Whoehoeee! :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouuu tot mijn verbazing gaat dat ook gebeuren! Ben d'r echt blij mee. Bijna iedereen hier in huis rookt, veel collega's roken en vrienden ook al. Had het in het begin wel moelijk, maar na een paar dagen had ik nergens meer last van :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Jaa spannend hè! Dan besef je ineens dat het al heel dichtbij komt en je dus eigenlijk ook nog veel moet regelen voor die tijd hihihi!

Super dat je al 3 weken gestopt bent! Gaat goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Lysanne, inderdaad! Je hebt wel gelijk, het geld dat ik overhoud (da's toch wel weer even bijna 100 euro in de maand, schrik niet!) spaar ik op om lekker te gaan shoppen voor bh's en blousjes, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeeh goed zeg dat je gestopt bent met roken

Pffff bijna 100 euro, nou meid daar kan je echt wel iets leuks voor doen.

Enne het zal ook je gezondheid ten goede komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dat ritme heb ik nou eenmaal, moet meestal tot 1 of 2 uur werken 's nachts. Geen pretje :P Kan ik niet direct in slaap komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast steffie29

hey melissa

ik wens je ook veel lees plezier hier op het forum

maar even over het feit dat je snel ontstekingen heb

zal ik het als ik jou was wel even bespreken met je PC

ze geven dan wel antibiotica tijdens en na de operatie

en dan kunnen ze nu ook al bloed onderzoek doen

voor het geval dat

bij mj zijn ze er te laat achter gekomen namelijk

maar als je vragen heb kan je ze altijd stellen op mijn topic

de foto's die ik erop heb staan zijn wel schokkend

groetjes stephanie

ik hou je topic in de gaten

en hou ons op de hoogte

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87
Tja dat ritme heb ik nou eenmaal, moet meestal tot 1 of 2 uur werken 's nachts. Geen pretje :P Kan ik niet direct in slaap komen.

Blegh, dan snap ik 't wel ;)

Weet je dat het trouwens heel bizar is, bij jou staat 2 weken en 5 dagen, bij mij 20 dagen... Klinkt heel anders hè, hahaha! Jeetje wat gaat het snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje: Haha ja, 20 dagen klinkt voor mijn gevoel veel langer :blink: Maar gaat echt zoooo snel! Toch heb ik het liever vandaag, maarja, mag niet klagen, ben in maart naar de huisarts geweest en heb de operatie al op 22 juni. Er zijn mensen die echt een jaar wachten!

@ Stephanie: Ja, de pc spreek ik morgen nog ff, heb toch op de valreep nog wat vraagjes. Ik zat er ook al aan te denken preventief antibiotica te slikken, maar ik hoorde dat ze dat liever niet hebben. Ik ga straks even naar de apotheek, moet toch nog ff medicijnen halen, kijken of ze ook goede vit C spul hebben. Heb je foto's gezien, ziet er niet best uit :blink: Is het wel weer aan het helen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast steffie29

hoi

het is wel aan het helen

maar er komt ook steeds weer iets bij

ik zal deze week nog wel even foto's maken

bij mij gaat de ontsteking niet helemaal weg

maar zeg het wel morgen even he tegen je PC

dan weet hij ervan dat je gevoelig bent voor ontstekingen

ik hoor het wel wat hij gezegt heeft

groetjes en succes morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.