Ga naar inhoud

yc_angel: BVK: 21 September 2011 : Dhr. Borg : Franciscus Ziekenhuis : Roosendaal


Aanbevolen berichten

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

:43: Een fantastische verjaardag gewenst, Yanet!! :51:

Reken maar dat het een superjaar wordt, het zal alleszins goed starten!! :1boobs:

Veel liefs en dikke verjaardagskussen!! :53:

Lies :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aww thanks meiden :7: ...vandaag familie dag en over 2 weken vieren :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Yanet,

Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Over 18 daagjes eindelijk jou BVK!! Woehoee :136:

Heb je lang naar uit gekeken he?? Nu dan is het bijna zover! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx liane...haha beter laat dan nooit zeggen ze dan :153:

Shit nu 16 daagjes...pfff de tijd gaat nu echt hard...Ik moet zeggen begin nu wel een beetje de kriebels te krijgen...ben niet nerveus en snak echt naar mijn BVK dag...tis toch echt spannend..

Ik kreeg ook te horen van mijn ouders dat ik nu alles moet opschrijven wat ze nog moeten doen aangezien ik vanaf de 27ste een hectische week tegen moet ga met school en diploma uitreiking...en hun met hun softbal en honkbal wedstrijden..dus dan is er nog weinig tijd om alles op orde te zetten..haha en tussen al onze drukke schema's komt er nog een team aan onze dak werken de dag voor de operatie en waarschijnlijk ook nog aan de tuin...dus alles is druk druk druk... :29:

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff wat een werk nog zeg...haha....maar idd je pa en ma hebben gelijk.

Nu een lijstje maken en afstrepen, heb ik ook gedaan...anders vergeet je ineens iets cruciaals.

Ja de time flies meissie...ik snap dat je positieve kriebels krijgt...en terecht...je zult zo blij gaan zijn achteraf....tis zo leuk dat wij hier al precies weten hoe het voelt hihi...dus ik voel met je mee.

Heerlijk om het weer te herbeleven haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehehe tis mijn moeder en haar vriendin en niet mijn pa ;) ...ik noem ze mijn ouders want dat zijn ze geweest de afgelopen 7,5 jaar en mij ma natuurlijk langer :4: ....en tis idd een heel lijstje wat afgewerkt moet worden..hehe...nou hop naar mijn stage beoordeling komende vrijdag :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig!

Je moeder zorgt al langer voor je ;)

Heb jij het ook zo druk met mensen die je voor de operatie nog even willen zien?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

:152: ..ik zie nu pas hoe stom ik die zin is haha ach jah iederen snapt het.. :154::4::5::P

Jah sommige mensen willen mij idd nog ff zien jah in de komende 2 weken ...waar ik ze moet inplannen of tijd moet halen weet ik niet maar als het niet lukt komen ze maar op zieken bezoek...ik heb meer zo iets van ik moet wel een beetje gerust naar het ziekenhuis gaan.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is al een paar dagen gelden dat ik nog eens op het forum ben komen piepen en stond er eingelijk niet bij stil dat het al zo dicht komt! Pas als ik die teller zag kwam het besef, nog een goeie 2 weken en het is zo ver!!!!

Enja, hier ook nog massas te doen! Ik ga best al een lijstje maken wat er allemaal in mijn valiesje moet om mee te nemen naar het ziekenhuis of ik ga ook de helfd vergeten. Staat er hier niet zoiets als een lijstje online?

Ik moet echt dringend nog een afspraak maken voor een mammografie, straks kunnen ze hem niet meer op tijd doen!

Jaja, 't is allemaal plots zo dichtbij, voor we het weten liggen we daar op onze kamer met onze kleinere boobies!! En daarna SOLDEN!!!!!!!!!! SHOPPPEEEEEEEEEEN!!!! Mijn schoonzus heeft me al verwittigd, ze gaat me overal mee naar toe sleuren, vroeger had ik echt een hekel aan shoppen, maar nu zie ik er toch wel naar uit!

xxx

Tracy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe idd die solden daar hebben we echt mazzel mee in eind augustus en september

In de algemene informatie over BVK staat een lijstje met wat je allemaal moet meenenemen en ik heb daarnaast een do en not to do list gemaak waar ook handige dingen instaan om op je lijstje te zetten:P

En als je wat vergeet vraag je het toch aan mij hehe ben ook al bezig met lijstjes ;):4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nog een 15d het komt zeker dichterbij he nu,

er staat een do list op hoor hier op het forum.

zo wat je al dan niet kan meenemen, Angel heeft die denk ik erop gezet.

ja eens die 1 weg is in je aftellen gaat het dan wel heel snel he,

idd. voor je het weet is het voorbij,

hopelijk kun je in de solden nog kleding passen ,

denk er wel aan dat er nog zwellingen zijn he, zo je zeker bent dat je er achteraf ook nog in kunt.

Want dat heb ik als fout ook gemaakt iets nieuws gekocht, na mijn bvk , die zwellingen nog hebben

en nu is het eigenlijk iets te groot , dus heb opnieuw wezen schoppen.

en kleinere maat moeten kopen.

mijn eerste bh's zijn nu ook niet meer gans juist , maar ik wacht nu ook de solden af hoor.

zo kan ik er meer hebben mss , voor dezelfde prijs van 1 volgende week toch batjes in Roeselare

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de eerste BH's die je koopt erna niet na een tijdje niet lekker zitten wist ik..want je borsten zijn zich eigen dan nog aan het vormen....tjah vooral bij mijn methode duurt dat langer....mr tis wel zonde...dus als ik ze in de solden koop vind ik het minder erg :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden ik heb vandaag een tegenvaller. :26:

Ik ben vanmiddag gebeld door het ziekenhuis, ze zeiden dat de kans best groot is dat mijn operatie afgelast wordt omdat er dan een spoedgeval tussen moet. Ik moet er vanuit gaan dat ik dan een operatie dan heb maar niet raar opkijken als ze mij 5 juli bellen om te zeggen dat het niet doorgaat....erg klote allemaal..en mijn eerste volgende mogelijkheid is dan weer 21 september...wat dan weer 2,5 maand wachten is... :85:

Dus bij deze hou ik op met tellen en met uitkijken naar 6 juli..de voorbereidingen die ik heb getroffen gaan dan wel gewoon door maar ik hou mijn adem bij wijze van in...tis gewoon kut om nu 2 weken in onzekerheid te moeten leven...ik heb er een halfjaar naar uit gekeken en nu valt het waarschijnlijk aan diggelen :92:

Ik vraag me dan dus af welke spoedgeval er verdomme 2 weken van te voren bekend is :160: ..mrgoed nu maar hopen, smeken, bidden dat alles doorgaat zoals gepland...

Dit valt echt rauw op mijn dak en gooit al mijn plannen in de war zo...verdomme :83:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yanet!

Laat ik je even geruststellen.

Het kan idd in een ziekenhuis zo zijn dat er spoedgevallen tussen komen.

Bij mij was dat niet zo maar 14 uur is toch ook 15 uur geworden.

Het gekke is dat het ziekenhuis jou daar voor belt?????? In principe weten we dat toch dat dat kan gebeuren. Ze weten idd nu toch nog niet of er een spoedgeval tussen komt.

Mijn vriendin werkt in het ziekenhuis waar ik geopereerd ben en zij moet 2 tot 3 x per week bloemen sturen naar alle mensen die hun operatie moeten afgelasten door een spoedgeval of anderszins reden dat het niet door kan gaan. Dat is op zich best veel maar ergens komt het ook weinig voor.

Ik snap dat je nu even helemaal down bent, maar ik snap ook niet de reden waarom ze jou daarvoor bellen. Ik zal mijn vriendin eens vragen of zij dat weet.

Tis toch vreemd...en anders bel je morgen zelf een terug en vraag je eens waarom ze dit hebben laten weten. Immers spoed weet je nu nog niet...????? en het kan altijd.

Laat je niet gek maken!

x

Dagmar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze weten van een spoed geval en daarom hebben ze mij gebeld deempje..tis niet zo maar uit de licht gevallen..5 juli weet ik pas of het doorgaat ofniet want dan bellen ze weer...tjah gewoon kut...De PC had gezegd om mij alvast te bellen... <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh, da's echt rot om te horen pfff :angry:

Maar in heel mijn loopbaan als verpleegkundige heb ik nog nooit gehoord van een spoedgeval dat 2 weken op voorhand gekend is, een spoedgeval wordt hier stante pede aangepakt en niet 2 weken later!!!

Ik zou zoals Deemje zegt, morgen het ziekenhuis eens opbellen en navragen hoe het komt dat zij 2 weken op voorhand al weten dat er een spoedgeval zal zijn, en als het effectief nu bekend is, waarom het precies dan wordt ingepland, als patient heb je het recht om dat te vragen!!

Wel kut dat er zo'n lange wachtlijsten zijn bij jullie, bij mijn pc kon ik eingelijk al een maand geleden geopereerd geweest zijn, hij had amper een wachtlijst van 1 maand!

Zo'n kleine ingrepen zoals hij het noemt kunnen gemakkelijk worden ingepland voor de grotere operaties.

Laat alvast je kopje niet hangen en hopelijk krijg je toch nog goed nieuws en worden we op dezelfde dag geopereerd!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke spoed geval het is weet ik niet en waarom het bekend is weet ik ook niet...ze belden mij zodat ze 21 september alvast voor mij konden reserveren...hun issue was dat als ze 2 weken zouden wachten ik dan pas veel later dan 21 september geopereerd zou worden...

Ze zouden mij toch volgende week bellen met instructies voor op de dag zelf...nou dan vraag ik het nog eens...mr ik durf nu meer te tellen en uit te kijken want straks gaat het misschien niet door...

Vind gewoon klote dat ik nu zo down ben door dit nieuws..terwijl ik allemaal leuke dingen tegenmoet ga volgende week... -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Angel

Wat rot voor je!!!!!!!!!

Toch niet te doen dat ze 2w op voorhand weten dat er een spoedgeval tussenkomt

en juist terwijl jij al zolang aan het aftellen bent. Nu geen zekerheid niet meer hebt.

Zoals de anderen zeggen ik zou ook terug bellen hoor, en als je pc gezegd had dat hij iets ging laten weten mss. als je kan hem eens opbellen.

Want zolang dan weer uitstellen is ook niet leuk.

Alles die al gepland is voor dan moet je ook weer opschuiven of veranderen

Laat zeker je kopje niet hangen he !! Positief denken !

Liefs .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.