Ga naar inhoud

yc_angel: BVK: 21 September 2011 : Dhr. Borg : Franciscus Ziekenhuis : Roosendaal


Aanbevolen berichten

Hey lieve mensjes,

Ik ben Yanet en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 22 jaar, student en heb te grootte boobs cup 80 E/F afhankelijk van de BH..ben 1,73 en weeg 74. Grote borsten is niks nieuws voor mij heb al sinds kleins af aan grote borsten gehad maar de ik heb sinds mijn 16de al heel veel last gehad van mijn rug,schouders en nek.

Heb weet ik veel hoeveel pilletjes geslikt voor de pijn en ook allerlei therapieën gevolgd van manueel tot sport fysio...geen een die hielp tegen te grote boobs. Het is altijd Boobs eerst en dan ik geweest en met de jaren heen zijn mensen steeds brutaler geworden door te vragen of ze echt zijn of om te vragen of ze die mogen vast houden en aanraken :shock: . Echt belachelijke dingen meegemaakt in mijn omgeving maar de last van ze dragen is nog het ergst...snijdende BH'S, uitslagjes , een rare houding en natuurlijk mijn rug/nek/schouder klachten. Borstverkleining is altijd maar een gedachte geweest sinds ik 16 was en ik heb altijd gezegd als ik het kan doen zal ik het doen...maar ik moest wachten om ze verder door te puberen

In januari was voor mij de laatste druppel toen ik door mijn rug heen ging en dacht nu moet ik er wat aan doen anders heb ik later meer rug schade en spijt. Was langs de huisarts geweest en kreeg een doorverwijzing en heb 3 Feb mijn eerste consult gehad, 2 weken later is mijn goedkeuring van de verzekering doorgekomen en heb ook al gesprek gehad met de anesthesist. Dhr borg gaf mij een veilige gevoel alsof ik alles kon vragen wat ik wil, geen vraag was te stom en hij stelde me heel erg gerust. Ik voelde me gelijk op mijn gemak, ik weet dat je eigenlijk naar meerdere consults moet gaan maar omdat ik me zo op mijn gemak voelde heb ik besloten dat niet te doen...gewoon mijn gevoel vertrouwen. blush.gif