Ga naar inhoud

yc_angel: BVK: 21 September 2011 : Dhr. Borg : Franciscus Ziekenhuis : Roosendaal


Aanbevolen berichten

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Jah geweldig :101: ... ik wordt ook als eerste geholpen..ik wordt kei vroeg afgetekend..ik had stiekem gespiekt op het forumulier...mr weet ff de tijd nie meer haha kom er zo nog wel op...ik hem op 9 juni nog een afspraak waar ik echt al mijn laatste vragen kan stellen en dan is het weer afwachten...mr de dagen gaan nu zooo snel dat we echt zoo aan de beurt zijn :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat idd nu erg snel...37 daagjes...das iets meer dan een maand....als je bedenkt dat het jaar net begonnnen is en het woensdag al weer juni is...al weer bijna een half jaar voorbij...voor je het weet zijn jullie aan het herstellen en ik al weer een paar weken aan het sporten en kan ik weer gewoon alles doen...heel gek allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah dar klinkt idd heel erg gek...juni is ook echt zo voorbij...en ik ben alweer over 2 weken jarig op 15 juni...en daarna nog 2 weken en boem ik ben aan de beurt :136::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAhaha tjah als het goed is gaat alles lekker en ben je dan alweer lekker heerlijk in je werk ritme :4:

Wohoo ik ga lekker woensdag mijn sportBH's met voor sluiting bestellen bij lingerie winkel...ze zijn wel prijzig mr ik kan er dan lekker mee vooruit...heb dan die van liane en nu 2 extra :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAhaha tjah als het goed is gaat alles lekker en ben je dan alweer lekker heerlijk in je werk ritme :4:

Wohoo ik ga lekker woensdag mijn sportBH's met voor sluiting bestellen bij lingerie winkel...ze zijn wel prijzig mr ik kan er dan lekker mee vooruit...heb dan die van liane en nu 2 extra :4:

Ik zie dat jullie de sport BH's al van te voren kopen. |Is het niet handiger om te wachten totdat de operatie geweest is? Dan weet je tenminste je maat soort van. Aan de andere kant, je moet natuurlijk wel wat hebben.

hmmm, ga trouwens ff kijken of ik er niet ook eentje van de kliniek krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou na de operatie ben je echt niet in staat of ff bh te gaan shoppen hoor, ik haal liever van te voren wat en laat het kaartje er aan hangen voor het geval dat het niet past en dat ik het kan ruilen.

Ik heb nou eentje van fila met cup D en ik ga nou ook een Anita BH te vergelijken met Marena BH van emdaplast halen in het zwart met cup C. Ik heb de allemaal in maat 85 gehaald ivb met zwelling, ik zal ook eentje halen met maat 80 voor als het wat minder word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfffffffff,.... lekker weer he!

ik hoop dat het woensdag ook zo is :141:

hou je er wel rekening mee dat je per omvangsmaat een cup moet zakken??

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah daar had ik ook al rekening mee gehouden dan zou zou het een 80 B worden....85 C is de perfecte maat:D...noujah mijn droom maat dan :blush:

Ik hoop het ook want morgen is het kut weer...en daarna loopt het weer op...als het 20 graden is ben ik al blij met zonnetje erbij :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha zo zie je maar als je half slaperig tikt...tik je rare dingen in....als het een kleine D wordt heb ik er vrede mee maar heb liever een C :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niekie, wat Yanet zegt is waar..je moet van tevoren wat halen.

Maar......ik had dat ook gedaan. De chirurg zei mij, wat nu lekker zit moet je dan in C en D kopen en dan kijk je later wat lekker zit. Nu kreeg ik in de het ziekenhuis de Bella van Emdaplast (die gaat al S, M en L etc...) bij 80C/D krijg je dan een M (zie site van Emdaplast!) toen heb ik een week later mijn beha's gepast die ik gehaald had...en het zat allemaal voor geen meter. Het was idd zo dat 80 ineens net meer paste??????? en dus had mijn moeder omdat de C cup wel goed was 85B gehaald en daar zat de cup weer niet goed van....al met al een gedoe.

Of je dat ook hebt met de sportbh's die Yanet noemt weet ik niet...maar ik vond max 20 euro meer dan genoeg dus heb die dure laten hangen! Stel dat je ze alleen na de operatie aankan ben je veel geld kwijt.

In het ziekenhuis kreeg ik de Bella en hij zat zo fijn dat ik hem zelf nog besteld heb.

80C is idd een mooie maat, maar bij een voorgevormde bh (die je nu veel ziet, moet je altijd 1 cup groter hebben dus 80D)! maar das echt alleen de maat haha dus het is wel een 80C...

Wat Suzan zegt klopt idd....omvang kleiner wordt de cup groter en bij grotere omvang wordt de cup kleiner...anders zou je wel een hele rare verhouding krijgen hihihi...

Maar als je dat niet weet, wat velen dus doen, koop je de verkeerde bh!

Ik ben blij dat ik mijn bh nog maar 5 nachtjes aan hoef...dan mag hij uit!

Overdag doe ik denk ik nog wel met deze en dan ga ik daarna wat moois halen....een beugel zal ook wel wennen zijn ben ik bang...we zijn te verwend nu hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah iedereen moet vooral voor zichzelf beslissen welke bh die neemt, maar ik krijg helaas niks aangemeten in het ziekenhuis voor zo ver ik weet...dus moet ik wel het nodige inslaan ...als je niet veel wilt uitgeven moet je vooral bij de hema een BH inslaan daar hebben ze geweldige heavy sport BH's die wel voor even lekker zitten en dan kan je na je operatie altijd nog een andere BH halen :7:

Ik bestel de mijne omdat ze niet op voorraad zijn en ik kei lang heb moeten zoeken...ook duurt het ff voordat ze binnen zijn.. ^_^

Bij iedereen zit de Bh's verschillend dus probeer van te voren stofjes uit enzo en kijk wat lekker zit...na de operatie zal het toch weer wennen zijn haha :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt idd...ik zou trouwens toch nog eens voor de zekerheid navragen of je zeker niets krijgt want ik wist het ook niet en ik kreeg het pas laat te horen. Toen had ik ze al van mezelf maar was toch handig dat je weet als je daar iets krijgt dat het goed is.

Tis idd zo dat iedereen de bh anders past...dat zie je wel bij mij...heb ik fijne met grote borsten, met kleine zit ie voor geen meter...maar dat komt ook door de zwelling etc....had idd die van de hema omdat er gewoon weinig te krijgen is vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga denk ik een een paar maten halen, 85B/C/D, ik hoop dat de C dan het beste zal passen :) De omtrek blijft zoizo toch ongeveer hetzelfde he.

In het jan Yperman krijg je ook geen BH. Mijn pc heeft duidelijk gezegt dat ik er zelf voor moest kijken, desnoods op voorhand of de dag dat ik naar huis ga, maar dat zie ik niet zitten, nog half groggie van de verdoving en dan met pijn die dingen gaan passen, pff, zie ik niet zitten.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had niet het idee dat het gezwollen was maar doordat ik die 80 aan had en hem totaal niet fijn vond zitten wist ik genoeg...toen ik gister in de winkel een andere 80 aandeed zat hij fijn...ben nu ook in mijn 4e week herstel.

Je kan beter voorbereid zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

JE kan ook natuurlijk gewoon een tussenstukje kopen bij de lingerie winkel zodat alles wat losser zit als je wat opgezwollen bent.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.