Ga naar inhoud

yc_angel: BVK: 21 September 2011 : Dhr. Borg : Franciscus Ziekenhuis : Roosendaal


Aanbevolen berichten

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha jah tis een beetje raar dat alles nu in een trein versnelling gaat...volgende week ben ik alweer jarig...pff en dan nog 2 weekjes en een paar daagjes.. :5:

Ik moet wel zeggen ik zal bij zijn als het weer lang weekend :7: , ik heb deze week echt geen zin in stage....tis echt geen leuke week.... -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk he, het gaat echt razend snel vind ik!

Nu uitkijken naar het verlengd weekend, donderdagavond personeelsfeest, vrijdag rustdage, zaterdag avond feestje bij vrienden in de jacuzzi, zondag vaderdag + 's avonds feestje met vrienden, maandag naar receptie voor vormsel, dinsdag vakbondsvergadering, woendsdag met de kleine naar K&G, donderdag bezoekje aan de gyn, ... daartussen moet ik nog mijn mammografie plannen en tegen die tijd moet ik mijn voorschot storten aan de pc en voor ik het weet lig ik op die operatietafel! Whooohoooo :D

Hier gaat de tijd dus echt wel vliegen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ik zie dat je al een invullig hebt voor alle dagen...ik heb dat alleen in de laatste week en dagen voor de operatie :153: ... ik ben beniewd of ik van mijn PC nog iets van een test moet doen ofzo...denk het haast niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou net van de consult gekomen met de PC...ook uitgelegd aan hem dat ik nooit de ideale gewicht 70 zal zijn want daar had tie het over.....tjah ik jojo altijd tussen de 74 en de 80 -_- .....Hij maakte er geen probleem van maar zei dat misschien mijn littekens dikker zouden zijn en dan ik miss er mee zou willen wachten totdat ik 70 zou wegen ik daarzo nou ik zal dat nooit wegen en ga echt niet wachten en afvallen terwijl ik er prima uitzie...dus alles gaat nu door zoals gepland.....

Ik moest wel ff hard zijn tegen de PC ook al is tie kei aardig over het feit dat ik nooit 70 zal wegen...tjah ik weeg nu 76 en dat is prima...voor die 6 kilotjes zal ik het echt niet laten hoor :9: ...pff mrjah voor de rest heb ik gevraagd wat er zou gebeuren als er een complicatie zou optreden zoals bijv...als een tepel zou sterven ofzo....en toen ging tie uitleggen hoe alles in zijn werking zou gaan stel als ik complicaties zou krijgen....heel lief allemaal verder...dus nu is mijn moeder ook gerustgesteld en kan ik verder aftellen :3:

Nog 26 daagjes...:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je het zo goed gesteld hebt!

Hoe groot ben je precies? Ik woog 76 toen ik op consult ging. (ik ben 1m63) Maar voor hem moest ik zeker niet afvallen, hij zei alleen, als je nog wil afvallen is het nu de moment want het is beter dat je na de operatie niet veel meer vermagerd.

Mijn doel staat op 65kg en op de laatste weging zat ik aan 68! Ik heb nu nog 26 dagen om er 3 kilo vanaf te krijgen! En ik ben goed op weg :) Ik werk wel met een dieetiste, en ik heb er echt een goed resultaat mee. Als ik haar plan volg, dan smelten de kilo's weg, eet ik eens een weekje zoals vroeger, dan blijf ik Dus, nu nog ff op de tanden bijten en leven als een konijn en ik ben er! :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, die van mij heeft daar ook geen opmerking over gemaakt.

Ik weeg 73 kg voor 1,58 cm... Da's toch wel veel...

Waarom is het niet goed om daarna af te vallen? Waarschijnlijk omdat ze dan gaan hangen? :124:

Nu, ik ben een paar jaar geleden op 3 maanden 12 kg afgevallen, maar heb daar niets van gemerkt ter hoogt van mijn boezem, hoor, niet qua grootte, niet qua stevigheid... dus dat heeft precies geen invloed bij mij..

En ik verwacht dat eens die joekels weg zijn sport weer leuk zal zijn en dus veel op mijn programma zal staan. Dan is afvallen kinderspel voor mij, ik moet het hebben van beweging...

Misschien toch maar wat moeite doen om zoveel mogelijk af te vallen voor de op.

Wat voor voedingsplan volg jij, Tracy? :47:

Lie(f)s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, die van mij heeft daar ook geen opmerking over gemaakt.

Ik weeg 73 kg voor 1,58 cm... Da's toch wel veel...

Waarom is het niet goed om daarna af te vallen? Waarschijnlijk omdat ze dan gaan hangen? :124:

Nu, ik ben een paar jaar geleden op 3 maanden 12 kg afgevallen, maar heb daar niets van gemerkt ter hoogt van mijn boezem, hoor, niet qua grootte, niet qua stevigheid... dus dat heeft precies geen invloed bij mij..

En ik verwacht dat eens die joekels weg zijn sport weer leuk zal zijn en dus veel op mijn programma zal staan. Dan is afvallen kinderspel voor mij, ik moet het hebben van beweging...

Misschien toch maar wat moeite doen om zoveel mogelijk af te vallen voor de op.

Wat voor voedingsplan volg jij, Tracy? :47:

Lie(f)s

Ja, als je daarna nog veel gewicht verliest, dan heb je het risico dat het "liftende" deel van de operatie teniet wordt gedaan en als je een C krijgt, zou je wel eens op een B kunnen eindigen. Ik ben nu dus al 8 kilo kwijt en in totaal ben ik 3 cm kwijt op mijn boezem, ik ga naar infraligne: voedingsadvies met dieetisten, persoonsgericht oefeningenplan (bij mij bvb zo weinig mogelijk afvallen t.h.v. de boezem en zoveel mogelijk t.h.v. de heupen en buik) en om de 2 a 3 weken opmeten om te zien of je op de correcte plaatsen afvalt, zeer duur, 300€ voor 20 sessies, maar het helpt echt wel. Ik ben al 7cm kwijt op mijn heupen en 5 op mijn buik.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amaai, proficiat!

Ja, dat is duur...Maar ik heb idd daar al veel goeie dingen over gehoord.

We zullen wel zien, ik ga m'n best doen, proberen toch maar wat te lopen enzo..

Thnx voor de info!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ik moet het hebben van de beweging...sporten..en dat is mij gewoon onmogelijk gemaakt door mijn borsten helaas...van de rugpijn en nekpijk die ik heb sport ik beperkt.... <_<

Ik heb al zelfs bij de sportschool afspraak staan voor in september als ik 3 maande PO ben om weer te beginnen omdat ik weet dat ik mijn spieren moet aansterken en dan slinkt alles vanzelf weer :131: ...De PC zei dat hij mij een volle C a kleine D kan geven en daar ben ik al heel tevreden mee en zal hee blij zijn als het gelift is....als ik daarna weer sport en alles strakker zit is alles prima en hoeven mij borsten niet te gaan hangen...

Met al het gejojo van de afgelopen paar jaar zijn mijn borsten nooit mee geslonken...mijn middel en dijen wel maar mijn borsten lijken alleen maar meer gegroeid te zijn...dus 1 maatje meer hebben vind ik prima...is ook mooi in verhouding straks met mijn nieuwe borsten...en als ik daarna nog wat meer slink als gevolg van sporten is dat prima....ik eet gezond en ik een kei langzaam..haha vraag maar aan suzan :46: dus ook nooit te veel dus wat dat betreft vind ik al die regeltjes van je bent zo lang dus moet tussen dat en dat wegen een beetje overdreven....Als de verzekering en de Pc er geen probleem van maken is alles ok....ook al heeft tie het wel gezedgd het was mijn eigen keuze en ik kies voor kleinere borsten.. :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoee nog maar 26 dagen!!! :136: Gaat echt snel zeg! Weet nog dat ik in je topic reageerde dat eindelijk die 5 was ingeruild voor een vier en nu zit je al in de 2 getallen :155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik vind jou echt niet te dik!

En zoals je zegt,... Straks kunnen we weer lekker sporten!

Dan worden we iig niet dikker ;)

Ik ben wel blij met mezelf, door hoelahoopen ben ik nog die paar cm kwijt geraakt ( in de eerste 3 weken 5 cm) maar dat waren de laatste "mamakilo's" dus die zaten niet vaste.

Ik hoelahoop nu 1x per 2 dagen 20 minuten en merk nog dat ik strakker word.

Succes met de laatste kilo's

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik voor het 1e consult ging woog ik 80 kg en ik ben net als Tracy (alleen een beetje groter hihi) 1.64 m. Ik wilde afvallen al jaren....want ik was 84 kg uiteindelijk. Ik kreeg toen ook te horen dat ik zeker moest afvallen.

Zelf wilde ik naar de 68 kg. Dat heb ik nog gewogen voor ik zwanger was 8 jaar terug dus het moest lukken. Ik was er toen al 4 kwijt. Ik ben toen in 2 jaar tijd daarna nog 6 kg afgevallen..niet veel maar tis eraf!! Toen ben ik opnieuw naar de pc gegaan voor een afspraak. Eerst had ik zijn PA nu hemzelf. Hij zij dat ik nog iets zou moeten kunnen afvallen dat het alleen maar beter was voor het herstel van alles! Maar de operatie mocht verder wel gewoon doorgaan. Ik ben toen nog 1,7 kg afgevallen in die 2 maanden voor ik geopereerd moest worden en ben van 84 kg naar 72,5 kg gegaan.

Ik was 1,5 week po weer een halve kg kwijt maar die zitten er nu weer aan volgens mij haha. Maar goed over 1,5 week mag ik weer gaan sporten. Zal rustig aan moeten beginnen maar ik hoop daarmee evt. nog tot de 70 kg. Of de psycologische grens van 69 kg te komen...of van mij part 69.9kg hahahahah...

Nou ja lang verhaal..... maar de moraal!! Hoe gezonder je gewicht hoe beter het is voor je herstel. Hetzelfde als koffie, alcohol en roken voor de operatie. Ik heb daarna ook even geen koffie gedronken en nu weer wel. Het schijnt beter te zijn voor de wonden hoor ik maar of het waar is...????

Ik wil zeker niet nog 5 kg kwijtraken (ja liefst wel haha) maar dan ben ik bang dat mijn borsten mss slap worden.

Ik ben met afvallen van een 85F naar een 85E en later naar een 80F gegaan.

Nu is het dus een 80C en ben heel blij met alles wat ik gedaan heb.

Bij sommige verzekeringen wordt ook gekeken of je te dik bent dan wordt het nl. niet vergoedt. Hier in NL dan...maar dat is niet bij alle verzekeringen zo.

Tracy echt super dat het jou wel lukt om je 68 a 65 kg te halen...helaas..heb die bouw niet zo...maar echt petje af..je komt van hetzelfde af als ik...bleef heel lang op 75 kg hangen dus ik weet hoe moeilijk het kan zijn.

Yanet, als je idd blijft schommelen en je weet dat...dan kan je niets meer doen dan je best en idd lekker sporten daarna haha

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verzekering heeft er ook naar gekeken en 76 kilo is prima....en als ik ga sporten na mijn BVK komt alles weer helemaal goed :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol idd dat zou nou ironisch zijn haha.. :152: ...tis genetisch denk ik en als het ervoor niet slonk kan ik straks op en neer springen en zullen ze ook niet poof magisch slinken...haha zou wat zijn :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 23 dagen...voor de mensen die nog moeten vergeet niet van te voren te ontharen met creme of wax zodat je daarna ff geen zorgen hebt over scheren....tis maar een tip als je het niet erg vind om haar te hebben moet je het gewoon scheren...tis alleen wat moeilijker de dagen erna met handen omhoog bewegen enzo :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaha, Yanet, ik vind het geweldig hoe jij die praktische tips bedenkt!! :152:

Geweldig! Ik zou er niet opgekomen zijn, maar idd, en dus staat eht bij op mijn laatste To Do-lijstje, hahaha!

Lie(f)s!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha tjah alles wat je van te voren kan doen is mooi meegenomen en tis voor het eerst dat ik opmerk dat de dames hier het nooit over ontharen voor de operatie hadden gehad dus heb ik het er maar bij gezet want tis zomer en op een gegeven moment is behaard zijn als een aapje ook niet fijn.. :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En naar de kapper,...

Hoef je in de uitslaap kamer geen klitten te lijf!

(ik ga maar 3x per jaar en dan gaat het klitten na een tijdje ;) ben vandaag geweest)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is staat het in mijn te do list....anders zet ik het er bij....tjah met mijn krullen heb ik echt de kapper nodig aanders heb ik erge bed hair...haha :4: ...en dat blijft gelukkig lekker lang klit vrij en kunnen andere mijn haar gewoon normaal vast zette aangezien als mijn haar gefohned is het 2 keer zo langs is :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.