Ga naar inhoud

yc_angel: BVK: 21 September 2011 : Dhr. Borg : Franciscus Ziekenhuis : Roosendaal


Aanbevolen berichten

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

lol we waren ook in brugge...hehe daar heb ik ze vandaan :131: ...ik had nog de helft toen ik thuis aankwam...shoes therapy is idd een oppepper :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt helemaal gelukkig van nieuwe lingerie.. :$ Schoenen is opt moment echt drama.. Hakken slip ik in en als ik maatje kleiner aan wil pas ik ze niet,.. Grrr en kan ook al nergens leuke gympen vinden.. Daar wordt ik dus echt shago van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Yanet!

Ik heb net je topic voor een deel gelezen. Wat super balen dat de operatie is uitgesteld!

Ik zelf heb 9 augustus eerste consult en wordt er helemaal onrustig van. ben zo benieuwd wat de pc gaat zeggen en of het vergoed wordt!

Ik hoop voor je dat de tijd vliegt tot je operatie.

Ik blijf je volgen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAha geeft niet hoor...de tijd vliegt nu al snel voorbij dus tis nog ff doorbijten.. :7:

De chocola was de dag er na al op... belgische chocola is moeilijk te weerstaan...hehe :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo juli is weer bijna voorbij...en augustus kondigt zich zelf weer aan...pff nog lang wachten maar ik kan haast niet wachten ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha idd...nog een week en dan gaat mijn nichtje al terug naar Curacao...ze was hier 2 maandjes op vakantie dus heb ik kei veel leuke dingen gedaan met haar om niet aan mijn niet bvk te denken maar je hebt gelijk tis nog 7 weekjes..haha.. :3: pff kan bijna niet wachten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is idd al geregeld...school is geen probleem omdat ik nu er een jaartje tussenuit neem...volgend jaar begin ik op de kunstacademie..heb net mijn diploma grafisch vormgever in handen dus kan ik na mijn operatie aan de slag om meer ervaring op te doen in het bedrijfsleven....mijn moeders schema is ook al vrij gemaakt voor als ze meer vrij moet nemen..haar partner houd daar ook rekening mee...voor de rest zijn mijn vrienden ook allemaal reuze enthousiast voor mij en zijn ze bereid te helpen als ik het nodig mocht achten... :7:

Het enige waar ik in feite op wacht is het telefoontje 20 september om te zeggen tot hoelaat ik mag eten en drinken voor mijn operatie en hoelaat ik verwacht wordt in het ziekenhuis.. :blush::3:

Ik plan graag vooruit...niet voor alles maar wel met belangrijke gebeurtenissen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yanet na 24u mag je niks meer eten/drinken tenzij je de volgende dag om 14u pas geopereerd wordt. Dan mag je voor 6u een kopje thee en een beschuitje eten..

Pff kben nu al bijna 4 maanden verder!! De tijd gaat echt snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol jah dat wist ik al maar toch krijg ik zo'n telefoontje..tis procedure om te bellen enzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yup nog 38 dagen...shit zeg errug snel hehe.. :136:

En DE soep was een mega succes...zelfs zo groot dat we heb nog een keer hebben moeten maken dus in totaal 54 liter...en alles is op haha :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cool!

Dan weet je waar je het voor doet!

Is het nu afgelopen?

38 dagen klinkt goed! :D

Nog ff en je kan je ibt's bekijken!!

Rustig helen en daarna je droombaan zoeken :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

yup Het was de Europese Kampioenschappen kadetten dames softball voor meiden tot 16 jaar..het was van maandag tot zaterdag..gisteren heeft Nederland gewonnen van Rusland...het was echt heel gaaf...jonge meiden met keiveel talent en die keigoed spelen. :5:

Belgie had de eer het te hosten dit jaar en de club waar mijn mam coach is en in het bestuur zit heeft alles georganiseerd dus heb ik haar geholpen.. :136::3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.