Ga naar inhoud

yc_angel: BVK: 21 September 2011 : Dhr. Borg : Franciscus Ziekenhuis : Roosendaal


Aanbevolen berichten

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Thnx ingrid...ik wacht er idd nu al erg lang op pfff langer dan een half jaar... -_- mr goed nog 8 daagjes en dan is het zo ver...het enige wat me nu irriteert is dat ik geen gepaste BH tussenstukje kan vinden ..ik heb namelijk de sport BH met 7 haakjes en alle tussenstukjes zijn mr met 2 haakjes...dus het ziet er naar uit dat ik iets in elkaar moet naaien waar ik eigenlijk geen zin in heb.. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yanet,

Héhé, schiet eindelijk op voor je!!! :43: Die laatste 8 daagjes zijn zo om!!! :101: Kan me voorstellen dat je er nu helemaaaaaaaal klaar voor bent!!! :104:

Die tussenstukjes kun je toch gewoon boven elkaar steken, 3x2 haakjes of 2x2 en 1x3 (die hebben ze normaal ook), hoef je toch niet aan elkaar te naaien? Zou het niet te moeilijk maken hihi :106:

Tel mee af met je hoor!!! Yeeaaahhhaaaaa!!!:136:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk eefje..ik ga niet moeilijk doen....Zaterdag ff langs de hunkemoller en tussenstukjes halen...heb ze net gezien online...Nog 7 daagjes :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk eefje..ik ga niet moeilijk doen....Zaterdag ff langs de hunkemoller en tussenstukjes halen...heb ze net gezien online...Nog 7 daagjes :136:

Joepieeeee, die week is zo om!!! Ik ben alweer bijna 2 weken geleden geopereerd pffffffffff tijd gaat zo snel joh! Ff 'n tip: Misschien raar maar ik heb sportbeha's vd zeeman extra gekocht!! Zitten heerlijk, zacht ad binnenkant en maar 6 euries!! Kan je nog eens 'n schone aandoen! We tellen met je mee hoor!! Su6

Liefs Marrin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor de tip marin..mr ik heb mijn sport bh's al in juni gehaald toen ik dacht dat ik in juli geopereerd werd...dus die zijn nog helemaal nieuw ;) ...ik heb 2 zwarte nieuwe en 1tje overgenomen van lianne voor een 10tje...dus ik ben er helemaal klaar voor :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah zekerz....Nog 6 daagjes...mijn kamer is nu een bende van kleren...het leek me een goed idee wat kleren voor te sorteren die makkelijk te sluiten zijn want andere mensen in mijn kast= is gegarandeerd chaos en irritatie als ze iets niet kunnen vinden :4: maar goed nu leek met een goed idee toch alles op te ruimen nu ik toch bezig was...Pfff :4: ik en mijn ideeën altijd.. :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

No ik heb ook gewoon een hoop in de was gedaan dus dat wordt morgen lekker opvouwen en klaar leggen...ik heb net de laatste boodschappen gedaan voor mijn toilet tasjhe en ga zo nog de stad in voor mijn tussen stukjes, lekkere pantoffels en een hoge taille boxer...de boxer die ik heb gehaald bij de v&d is me te groot..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yanet,

Morgen word ik geopereerd en jij 2dagen later ik wil je nu alvast heel veel suc6 toe wensen en dan laten we elkaar gauw weten hoe het is gegaan.

vandaag ga ik lekker rustig aan doen heb van de week alles geregeld en gedaan wat ik nog moest doen.

nou heel veel sterkte en alvast beterschap.

liefs Gertiena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey thnx gertientje :3: ...ik heb ook al alles klaar..zo nog ff kleertjes vouwen en alles in mijn tas doen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb het van het weekend druk gehad met visite...straks ook ff thee drinken met vriendinnen in de stad en me wenbrauwtjes laten doen en dan heb ik morgen een rust dagje...als er niks onverwachts opkomt haha :7: ..iedereen wil een deel van me voor ik geopereerd ben...heb gewoon gezegd nou dan kom je maar als ik thuis ben op visite...want naar verschillende stadjes gaan is leuk mr heb ik geen tijd voor hehe :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.