Ga naar inhoud

yc_angel: BVK: 21 September 2011 : Dhr. Borg : Franciscus Ziekenhuis : Roosendaal


Aanbevolen berichten

Nee, dat dove gevoel herken ik niet.

Ik heb vanochtend nog ff gecheckt en het is al bijna niet meer zichtbaar, het kriebelt nog wel hihi....

Wat mooi met sleutelmethode! Dan kan heel mooi worden :2:

Bij mij zie je de littekens rond de tepel al bijna niet meer en die recht naar beneden is heel mooi dun.

Alleen het litteken onder de borstplooi is wel groot, maarja dat maakt me niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

OMG idd suzan 3 maanden mr vandaag :43::43::43: ...je hebt vanavond een leuke chique ticker:D..in dagen :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tadaa je nieuwe ticker...als je em leuk vind kan je de code hier beneden zo overnemen en gewoon plakken in je handtekening vakje...moet niks aan gedaan worden kwa andere codes ofzo hij staat gelijk recht in ut midden :145: K ga zelf zo nog opzoek naar een andere ticker...nu ben k jaloers op degene die k voor jou hebt gemaakt haha :blush::153:

Check mun handtekening voor je preview :126:

<center><embed src="http://www.widdlytinks.com/tickers/birthday/birthdayticker.swf" FlashVars="t1=Small, sexy,perky and beautifull!&t2=dagen tot mijn borstverkleining&t3=Yay vandaag is mijn dag!!&bckimg=20&y=2011&m=7&d=11&colorNumber=2&fonttype=Modern" quality="high" wmode="transparent" width="300" height="80" name="Anniversary Tickers at WiddlyTinks" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /></embed>
<a href="http://www.widdlytinks.com/tickers/birthday/">Birthday Tickers</a></center>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yanet, hij is super cool!!!!!

ik heb alleen iets raars met m'n wijzig "handtekening sectie"

ik kan er niets veranderen, toch denk ik dat ik niets fout doe :wacko:

hij zegt steeds dat de url te lang is, maar ik kan niets veranderen :102: en nu wil ik je ticker ook buiten m'n over mij stukje!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dear...er zit een limiet denk k op hoeveel tekst er in je handtekening gaat...hmmm en als je je tekst nou eens naast elkaar in 1 zin zet en in verschillende kleuren ofzo?..en dan proberen?

k heb ook een vette gemaakt voor mun eigen moet je zo eens kijke maybe dat je er zo eentje mooier vind dan die k al voor je heb gemaakt...ff kijken of tie past...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Yanet,

spannend hoor dat je in juli geopereerd word. ik ben 1 april dit jaar geopereerd. de eerste dagen waren voor mij echt heftig. maar ben nu echt tevrede met het resultaat. morgen op me 1ste controle:D

ik las dat een aantal mensen foto's hebben moeten maken. bij mij hebben ze foto's van hoe mijn boobs er voor de operatie uit zien gemaakt miss bedoelen ze dat..? wbt de kleding. ik zal echt als ik jou was makkelijke kleding aan doen. je moet je armen zo weining mogelijk bewegen. dus een vest of een blouse. ook een lekker makkelijke broer helpt ook. en van die instap schoenen.

meid ik wens je heel veel sterkte, als je nog vragen hebt, stel ze gerust wie weet kan ik je met mijn ervaring helpen!

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je lieve berichtje..als er vragen binnen schieten zal ik die zeker vragen voor die tijd...het komt steeds dichterbij :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah das waar tis nou al 78 dagen en 5 uurtjes :136:

Ik ben geslaagd:D!!!!!! moet alleen nog stage afronden en dan lekker mun diplomaatje ophalen :101:

Wat een heerlijk gevoel is dat :127:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.