Ga naar inhoud

yc_angel: BVK: 21 September 2011 : Dhr. Borg : Franciscus Ziekenhuis : Roosendaal


Aanbevolen berichten

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou het komt over als keiveel geluk maar heb er echt mijn best voor gedaan en ben zeer gelukkig nou dat alles een beetje meezit :136::136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej het lijkt wel of de google adds het op deze website het op mij gemunt hebben met telkens de maximizer reclame.... :4: .doet me steeds denken aan mun rare droom...echt stom haha :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehehe ik beloof plechtig dat ik mijn rare dromen deel straks...hahaha kan ik er later nog om lachen ook :155::152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey niekie, ik studeer grafisch vormgeving en ik loop stage bij Art & D-Sign in Goes. :7:

Youhoe..nog maar 63 dagen 4 uur en 55 minuten :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat je er zo goed na uit kijkt! en dan kan je dadelijk ook genieten van je mooi boobies :rolleyes:

en dan natuurlijk ook geduld hebben hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi Yanet ik zou helemaal gek worden van dat wachten als je hier op het forum leest bij de meiden die in de weken po zitten.

Nog maar 57 dagen voor jou big day :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, het idee dat je alle topics leest van meiden die al een bvk gehad hebt, en jij nog 57 dagen moet wachten. is dat niet frustrerend..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neuj hoor ik leef heel graag mee met jullie en zal dat daarna ook blijven doen ;) ....en hoe meer informatie ik heb hoe beter...ik ga straks lekker beginnen aan de Do en Do'nt topic voor alle meiden ...ik vind het gewoon leuk om te helpen en mee te leven :blush::7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol maar we hebben een datum en sommige meiden nog helemaal niet dus als ik het zo zie vind ik alles minder frustrerend... :3: ..voor we het weten zijn mei en juni al vervlogen...we zitten al bijna op de helft van mei :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tijd vliegt voorbij hoor! Voor je het weet is het zover :141:

Toen ik net op het forum kwam, dacht ik bij sommigen die moeten nog lang wachten.

En die zijn nu ook al geweest. Deempje heeft het inmiddels ook al gehad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk Xanaa :7: ..thnx vangnaard het komt idd steeds dichterbij :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neuj hoor ik leef heel graag mee met jullie en zal dat daarna ook blijven doen ;) ....en hoe meer informatie ik heb hoe beter...ik ga straks lekker beginnen aan de Do en Do'nt topic voor alle meiden ...ik vind het gewoon leuk om te helpen en mee te leven :blush::7:

ja oke, maar het zelf ervaren is nog leuker :rolleyes: maar wat je al zegt je kan al wel veel informatie vinden en je er nog beter op voorbereiden. ik ben benieuwd na je do en dont´s topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.