Ga naar inhoud

Wie wordt er in December geopereerd?


Missdd

Aanbevolen berichten

10 uur geleden, Denise1987 zei:

Ja er is een topic hoe je stap voor stap een album en foto's kan toevoegen.

Je kunt via computer en telefoon.

Ik probeer even een screenshot toe te voegen. Ik weet niet hoe ik een link kan delen🙈

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ohh Thanx, zal eens Kijken of het zo lukt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Denise1987 zei:

Ja er is een topic hoe je stap voor stap een album en foto's kan toevoegen.

Je kunt via computer en telefoon.

Ik probeer even een screenshot toe te voegen. Ik weet niet hoe ik een link kan delen🙈

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Het is gelukt! Nu nog even puzzelen hoe ik alles op volgorde krijg en jullie toe kan voegen ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lizzzz zei:

Het is gelukt! Nu nog even puzzelen hoe ik alles op volgorde krijg en jullie toe kan voegen ☺️

Ah super. Nu kun je naar je album gaan en dan naar beheer je album, album bewerken en dam kun je mensen toevoegen.

Ik zal even een screenshot erbij doen🤭

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Denise1987 zei:

Ah super. Nu kun je naar je album gaan en dan naar beheer je album, album bewerken en dam kun je mensen toevoegen.

Ik zal even een screenshot erbij doen🤭

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ohh ga weer even puzzelen Thanx… zal je toevoegen als het lukt ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Denise1987 zei:

Ah super. Nu kun je naar je album gaan en dan naar beheer je album, album bewerken en dam kun je mensen toevoegen.

Ik zal even een screenshot erbij doen🤭

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Volgens mij heb ik je toegevoegd 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lizzzz zei:

Volgens mij heb ik je toegevoegd 😅

Wow ziet er echt super mooi uit.😍

Ik word er wel n beetje onzeker van.

Ik zie hier allemaal mooie boobies voorbij komen al kort na po.

En die van mij zijn echt 2 grote hoge vierkanten dikke borstspieren 🙈

Ik weet dat dit erbij hoort en dat iedere situatie anders is, maar toch🙄

Zou ik mss een borstband moeten vragen? Of wat denken jullie?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2022 om 08:24, Renate86 zei:

Hi shadow,

 

happy 2022!

 

Ik ben even aan het meelezen. Ik heb maandag ook controle. Mijn borsten zijn ook niet gelijk. Ik had ook een klein verschil en dat is nu gecorrigeerd maar nu is Links wel echt wat groter. 
Ben benieuwd wat hij gaat Zeggen. 
 

heb je nog nieuwe foto’s? 
Verschillende cupmaten is wel echt lastig maar dat zal toch niet zo blijven denk ik.
 

 

Jij ook een fijn 2022! 

Ben op controle geweest vandaag en de chirug heeft zelf gekeken. Er is gelukkig niks om me druk te maken. Ik moet gewoon geduld hebben , heb gewoon pech dat de linkerborst meer gezwollen is en meer tijd nodig heeft. Volgens mij begint het ook al wat af te nemen zie iets verbetering met vorige week. Ik heb in beide borsten hetzelfde aantal cc gekregen en het verschil tussen mijn borsten voorheen was heel klein dus het komt helemaal goed.

 

Vervelend dat bij jou ook verschil zit, misschien heb jij ook gewoon wat meer zwelling aan een kant. Hoop dat je ook te horen krijgt dat het vanzelf oplost. Ik heb helaas voor nu even geen nieuwe foto s om in mijn album te plaatsen misschien dat ik daar morgen even tijd voor heb😊 ben benieuwd wat ze zeggen bij jou vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denise1987 niet te druk maken hoor, je bent pas 7 dagen PO. En anders gewoon even een foto sturen. Ze zijn zo lief daar, ze hebben mij elke week gerust moeten stellen🙈 maar volgens mij is het toch redelijk normaal dat ze nog heel hoog zitten? 

 

Maar toegegeven ik werd ook onzeker van al die mooie foto s zo kort na PO.  Maar geduld blijkt het sleutelwoord te zijn voor mij 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Denise1987 zei:

Wow ziet er echt super mooi uit.😍

Ik word er wel n beetje onzeker van.

Ik zie hier allemaal mooie boobies voorbij komen al kort na po.

En die van mij zijn echt 2 grote hoge vierkanten dikke borstspieren 🙈

Ik weet dat dit erbij hoort en dat iedere situatie anders is, maar toch🙄

Zou ik mss een borstband moeten vragen? Of wat denken jullie?

 

 

Ja ik snap dat het heel vervelend is, maar bij mij was het een wissel en dat kun je sowieso niet vergelijken, het heeft echt tijd nodig. Een borstband zou misschien een optie kunnen zijn, misschien even bellen? 
Het komt zeker goed hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lizzzz zei:

Als het goed is kun je nu ook meekijken ☺️… ik ben heel tevreden hoe is het met jou boobies? 

Wauww ziet er super uit hoor...😍 zitten al zo mooi laag!! Dat wil ik ooooooook😅🤣. Super mooi hoor💯

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Denise1987 zei:

Wow ziet er echt super mooi uit.😍

Ik word er wel n beetje onzeker van.

Ik zie hier allemaal mooie boobies voorbij komen al kort na po.

En die van mij zijn echt 2 grote hoge vierkanten dikke borstspieren 🙈

Ik weet dat dit erbij hoort en dat iedere situatie anders is, maar toch🙄

Zou ik mss een borstband moeten vragen? Of wat denken jullie?

 

 

@Denise1987 niet onzeker worden hoor😘 Hoor mij nou🙈 maar je bent er net. Ik ben 5 weken en nog hoog en hard en ongelijk.. 🙄. Komt allemaal goed❤ De borstband heeft bij mij wel iets gedaan. Je kan het altijd overleggen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Shadow zei:

Jij ook een fijn 2022! 

Ben op controle geweest vandaag en de chirug heeft zelf gekeken. Er is gelukkig niks om me druk te maken. Ik moet gewoon geduld hebben , heb gewoon pech dat de linkerborst meer gezwollen is en meer tijd nodig heeft. Volgens mij begint het ook al wat af te nemen zie iets verbetering met vorige week. Ik heb in beide borsten hetzelfde aantal cc gekregen en het verschil tussen mijn borsten voorheen was heel klein dus het komt helemaal goed.

 

Vervelend dat bij jou ook verschil zit, misschien heb jij ook gewoon wat meer zwelling aan een kant. Hoop dat je ook te horen krijgt dat het vanzelf oplost. Ik heb helaas voor nu even geen nieuwe foto s om in mijn album te plaatsen misschien dat ik daar morgen even tijd voor heb😊 ben benieuwd wat ze zeggen bij jou vandaag.

Fijn om jou verhaal even te lezen. Herkenbaar die zwelling... fijn even zo een controle. Geeft je denk ik wel weer meer rust😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Maria1382 zei:

Wauww ziet er super uit hoor...😍 zitten al zo mooi laag!! Dat wil ik ooooooook😅🤣. Super mooi hoor💯

Maar jullie vergeten dat het bij mij een wissel was dus dat kun je niet vergelijken… bij jullie gaat het ook zakken alleen kost wat meer tijd… en die foto in bh ziet er super mooi uit hoor 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Lizzzz zei:

Ja ik snap dat het heel vervelend is, maar bij mij was het een wissel en dat kun je sowieso niet vergelijken, het heeft echt tijd nodig. Een borstband zou misschien een optie kunnen zijn, misschien even bellen? 
Het komt zeker goed hoor! 

Ja, ik ga zo even douchen dan maak ik een foto van vandaag en die mail ik even.

Ik moet maandag op controle zoiezo.

Komt goed🤭

Ik ga ook vragen hoe dat kan dat ze bij mij er zo uit zien. Gewoon puur nieuwsgierigheid. 😆

Ik krijg zoiezo altijd met alles snel zwelling en blauwe plekken enzo.

Maar ik heb het idee dat bij mij mijn spier gewoon heel erg strak staat nu en dat dat het zo vierkant maakt. 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen al een reactie gehad van Nio gehad. Ik had namelijk gisteren weer foto's gestuurd. Ziet er keurig uit.  De borstband wordt wel verlengd🙈 Nu met 3 weken😅. Ergens vind ik het ook niet erg . Gister avond even de band afgedaan in bed maar kon toen echt geen houding vinden. Ik voelde ze trekken en steken. Lijkt net dat band toch voor wat stevigheid zorgt. Heb 'm snel weer aangedaan en heerlijk geslapen weer😊😁 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Maria1382 zei:

Vanmorgen al een reactie gehad van Nio gehad. Ik had namelijk gisteren weer foto's gestuurd. Ziet er keurig uit.  De borstband wordt wel verlengd🙈 Nu met 3 weken😅. Ergens vind ik het ook niet erg . Gister avond even de band afgedaan in bed maar kon toen echt geen houding vinden. Ik voelde ze trekken en steken. Lijkt net dat band toch voor wat stevigheid zorgt. Heb 'm snel weer aangedaan en heerlijk geslapen weer😊😁 

 

Fijn dat je even bevestiging hebt dat alles in orde is👍 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Maria1382 zei:

Vanmorgen al een reactie gehad van Nio gehad. Ik had namelijk gisteren weer foto's gestuurd. Ziet er keurig uit.  De borstband wordt wel verlengd🙈 Nu met 3 weken😅. Ergens vind ik het ook niet erg . Gister avond even de band afgedaan in bed maar kon toen echt geen houding vinden. Ik voelde ze trekken en steken. Lijkt net dat band toch voor wat stevigheid zorgt. Heb 'm snel weer aangedaan en heerlijk geslapen weer😊😁 

Fijn dat hij even bevestigd dat alles ok is. Zie jezelf nog veel verandering? En hoe gaat het met werken? Lukt dat allemaal?😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

Ik heb nog wat foto's toegevoegd aan mijn album. Ze lijken wel al wat ronder te worden. En mijn ingetrokken tepel lijkt ook al wat naar buiten te komen.

Dus gelukkig al iets van verbetering🥳

Ik heb zojuist wel even de kliniek gemaild met foto's, even afwachten wat zij er van zeggen.

Hoe gaat het met jullie allemaal? En met een boobies?

Zijn jullie al begonnen met werken enzo?

Liefs ❤

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Denise1987 zei:

Fijn dat hij even bevestigd dat alles ok is. Zie jezelf nog veel verandering? En hoe gaat het met werken? Lukt dat allemaal?😘

Ja zie het heel langzaam hoor en de ene borst zakt meer als de andere. Met werk gaat op het zich wel. Geef les dus dat is te doen. Heb nog even gevraagd aan Nio hoe het zit mvt tillen etc. Wil mijn kleine meid graag weer zelf optillen😁 Volgende week ( 6weken po) mag ik weer tillen. Wel met de band om en na 3 maanden evt kracht training. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Maria1382 zei:

Ja zie het heel langzaam hoor en de ene borst zakt meer als de andere. Met werk gaat op het zich wel. Geef les dus dat is te doen. Heb nog even gevraagd aan Nio hoe het zit mvt tillen etc. Wil mijn kleine meid graag weer zelf optillen😁 Volgende week ( 6weken po) mag ik weer tillen. Wel met de band om en na 3 maanden evt kracht training. 

O pas na 3 maanden krachttraining?

Ik geef sportlessen. Maar ik mocht na 4 weken langzaam opbouwen. Borstspieren niet natuurlijk. 

Zo zie je maar dat iedereen anders adviseerde, en jij hebt natuurlijk ook nog de lift erbij. 

 

Ik mis ook nu al de kindjes tillen en heel half knuffelen🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Denise1987 zei:

Hey meiden

Ik heb nog wat foto's toegevoegd aan mijn album. Ze lijken wel al wat ronder te worden. En mijn ingetrokken tepel lijkt ook al wat naar buiten te komen.

Dus gelukkig al iets van verbetering🥳

Ik heb zojuist wel even de kliniek gemaild met foto's, even afwachten wat zij er van zeggen.

Hoe gaat het met jullie allemaal? En met een boobies?

Zijn jullie al begonnen met werken enzo?

Liefs ❤

Ik zie al wel dat het wat gezakt is hoor, en het lijkt minder gezwollen te zijn… komt helemaal goed 😊😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.