Ga naar inhoud

Wie wordt er in December geopereerd?


Missdd

Aanbevolen berichten

Op 4-1-2022 om 16:23, Denise1987 zei:

Hey meiden

Ik heb nog wat foto's toegevoegd aan mijn album. Ze lijken wel al wat ronder te worden. En mijn ingetrokken tepel lijkt ook al wat naar buiten te komen.

Dus gelukkig al iets van verbetering🥳

Ik heb zojuist wel even de kliniek gemaild met foto's, even afwachten wat zij er van zeggen.

Hoe gaat het met jullie allemaal? En met een boobies?

Zijn jullie al begonnen met werken enzo?

Liefs ❤

Jaaa ziet er goed uit hoor, wat een verschil en wat zal je blij zijn🥰💯

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog even een kleine update. Ik had een enorm verschil, daarvoor mocht ik maandag op  extra controle komen. We zijn nu 4 dagen verder en en het verschil is bijna helemaal weg😲 😲😲 je ziet het nog een beetje maar dan moet je goed kijken. Mocht het zo blijven vind ik het ook prima. Ik heb me 5 weken zo enorm druk gemaakt, mijn gedachten gingen helemaal met me aan de haal in die 5 weken🙈🙈🙈. nu ben ik echt super blij en kan ik ook enorm genieten. Zal eens kijken of ik wat foto s in mijn album kan posten van hoe het verschil was zondag en hoe het er nu uitziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Shadow zei:

Heb 1 foto van de 29ste toegevoegd 1 dag voordat ik op controle moest en een foto van nu net. Als ik ze langs mekaar zet vind ik het echt ongelooflijk.

Wat een verschil. Ziet er echt al super uit😍

Hoe voel je je verder? Ben je al begonnen met werken?

Ik heb een borstband gekregen.

Zal vandaag of morgen nog ff nieuwe foto’s maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria1382@Denise1987

Ja is echt goed te zien ben super blij dat het zo veranderd is! 

Ik voel me prima, ik kan alles weer maar hou me toch in. Alles rustig aan en niet te zwaar tillen. Pijn is vrijwel helemaal weg nu.  Werken doe ik ook weer, maar dat is een beetje valsspelen. Ik werk hier op ons thuiskantoor en kan mijn eigen uren bepalen. Dus dat is niet zo zwaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Shadow zei:

Ben benieuwd na je nieuwe foto s Denise. Weet je al hoe lang dat je die borstband om moet hebben? Jij zal toch ook wel bijna op controle moeten of was je al geweest?

Ik moet as maandag op controle. En dan hoor ik hoelang de band om moet.

Dr donders had zelf vakantie deze week.

Dus een andere arts heeft er na gekeken en een borstband geadviseerd. Heb hem nu 2 dagen aan, maar zie echt al veel verschil😃

 

Fijn dat je al lekker aan t werk bent.

Ik kan eigenlijk ook al heel veel.

Moet mezelf echt inhouden🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan geen afbeeldingen meer toevoegen zie ik🙈

Weet niet waarom. Even uitvogelen.

Maar ik heb er 1 met bikini topje

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Denise1987 zei:

Ik kan geen afbeeldingen meer toevoegen zie ik🙈

Weet niet waarom. Even uitvogelen.

Maar ik heb er 1 met bikini topje

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 O wauw! Dat ziet er mooi uit zeg!!  Fijn dat de borstband helpt. Maar jeetje ik vind jouw borsten ook echt al prachtig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Denise1987 zei:

Ik kan geen afbeeldingen meer toevoegen zie ik🙈

Weet niet waarom. Even uitvogelen.

Maar ik heb er 1 met bikini topje

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ohhh wauw! Dat ziet er netjes uit! 😍 ziet ook al dat het gezakt is hoor, lijkt erop dat de borstband helpt 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2022 om 11:14, Denise1987 zei:

Ik kan geen afbeeldingen meer toevoegen zie ik🙈

Weet niet waarom. Even uitvogelen.

Maar ik heb er 1 met bikini topje

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

😍😍 super!! Zier en echt al mooi uit 💯🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen. Thnx meiden. Word er ook steeds gelukkiger mee🥰

De borstband doet goed z'n werk.

Morgen mag ik op controle en worden de hechtingen verwijderd. Ben benieuwd hoe de littekens eruit zien.

Verder kan ik eigenlijk alles al. Herstel valt me tot nu toe echt mee. 

Hoe gaat het met jullie en de boobies?🥰  zien jullie nog veel verschillen nu jullie wat langer po zijn?

Liefs❤

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Denise1987 zei:

Goedemorgen. Thnx meiden. Word er ook steeds gelukkiger mee🥰

De borstband doet goed z'n werk.

Morgen mag ik op controle en worden de hechtingen verwijderd. Ben benieuwd hoe de littekens eruit zien.

Verder kan ik eigenlijk alles al. Herstel valt me tot nu toe echt mee. 

Hoe gaat het met jullie en de boobies?🥰  zien jullie nog veel verschillen nu jullie wat langer po zijn?

Liefs❤

Spannend  morgen😊. En fijn om dan weer een stap verder te zijn 🎊 jouw boobies doen goed hun werk hoor😁😍💯!! 

 

Hier nog steeds wat trager.. de lift en grote cc maken wel dat het even wat langer duurt😊

Heb de band nu ook weer strakker.. en knelt soms verschrikkelijk onder me oksels grrr. En n ook weer 2 aparte dingen erbij🙈.

Een stukje hechting die niet helemaal opgelost is wil er op 1 klein plekje uitkomen.. dit veroorzaakt een beetje roodheid. Ik voel de  hechting ook wat uitsteken.. Wachten tot fit vanzelf geneest. 

 

Ennnnnn ja het gaat maar door bij mij😅. Uit mijn linker tepel komt er soms wat wit vocht 🤔. Meteen een foto gestuurd naar Nio en kreeg de vraag of ik zwanger was🤣..nou nee na 4 kids zeker niet en daarbij man lief heeft zichzelf opgeofferd 😊 dus kan het ook niet. 

Hij geeft aan dat het waarschijnlijk een geactiveerde borstsklier is.. heb het niet elke dag maar af en toe een druppel. We wachten even af of het stopt. 

Dus ik geniet  extra van jullie mooie, snelle en positieve verhalen😁💯. Geeft mij hoop🤣😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Maria1382 zei:

Spannend  morgen😊. En fijn om dan weer een stap verder te zijn 🎊 jouw boobies doen goed hun werk hoor😁😍💯!! 

 

Hier nog steeds wat trager.. de lift en grote cc maken wel dat het even wat langer duurt😊

Heb de band nu ook weer strakker.. en knelt soms verschrikkelijk onder me oksels grrr. En n ook weer 2 aparte dingen erbij🙈.

Een stukje hechting die niet helemaal opgelost is wil er op 1 klein plekje uitkomen.. dit veroorzaakt een beetje roodheid. Ik voel de  hechting ook wat uitsteken.. Wachten tot fit vanzelf geneest. 

 

Ennnnnn ja het gaat maar door bij mij😅. Uit mijn linker tepel komt er soms wat wit vocht 🤔. Meteen een foto gestuurd naar Nio en kreeg de vraag of ik zwanger was🤣..nou nee na 4 kids zeker niet en daarbij man lief heeft zichzelf opgeofferd 😊 dus kan het ook niet. 

Hij geeft aan dat het waarschijnlijk een geactiveerde borstsklier is.. heb het niet elke dag maar af en toe een druppel. We wachten even af of het stopt. 

Dus ik geniet  extra van jullie mooie, snelle en positieve verhalen😁💯. Geeft mij hoop🤣😘

Hoe strak doe jij je borstband?

En hoelang moet je deze nog aan?

 

Balen meis, van de hechting. Hopelijk hen je er niet al te veel last van.❤

 

Merk je nog verschil bij je borsten?

Zijn ze nog gezakt?

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria1382 ow dat is niet leuk, mag je tussendoor niet op controle om alles even goed na te laten kijken? Misschien kunnen ze dan ook iets aan die hechting doen die irriteert? Lijkt me prettig om gewoon even iemand in real life te zien. Hoop dat je je verder wel goed voelt . Ik roep ook maar wat hè ben geen dokter🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shadow@Denise1987bedankt voor jullie reacties ❤ ik was blijkbaar ook iets te afwachtend 🙈. Vanmorgen weer een foto gestuurd en kreeg toch de vraag of ik vandaag langs kon komen. Ik kon gelukkig weg van het werk en nu dus onderweg naar Amsterdam. idd wel erg fijn van Nio dat ik meteen langs kan komen en ook even een echte controle krijg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat alles prima gelukkig. Ik ben super blij met het resultaat. De littekens zijn ook niet opvallend. Ik voel wel soms met een beweging nog de borstspier. Bij mij is het nu 4 weken verder ik hoop dat bij iedereen met de tijd alles goed is hersteld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-1-2022 om 11:16, Maria1382 zei:

@Shadow@Denise1987bedankt voor jullie reacties ❤ ik was blijkbaar ook iets te afwachtend 🙈. Vanmorgen weer een foto gestuurd en kreeg toch de vraag of ik vandaag langs kon komen. Ik kon gelukkig weg van het werk en nu dus onderweg naar Amsterdam. idd wel erg fijn van Nio dat ik meteen langs kan komen en ook even een echte controle krijg. 

Hoe was de controle meis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.