Ga naar inhoud

Wie wordt er in December geopereerd?


Missdd

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Missdd zei:

Hier gaat alles prima gelukkig. Ik ben super blij met het resultaat. De littekens zijn ook niet opvallend. Ik voel wel soms met een beweging nog de borstspier. Bij mij is het nu 4 weken verder ik hoop dat bij iedereen met de tijd alles goed is hersteld. 

Ah super fijn meis. Ben je ook al begonnen met werken enzo?

 

Ik heb eergisteren voor het eerst weer auto gereden, met schakelen voelt het bij mij ook heel apart als ik m'n borstspier aanspan🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Denise1987 zei:

Hoe was de controle meis?

Wilde gister al even reageren 🙈. Controle was erg fijn!  Hij was eg tevreden en denkt nog ongeveer 6 weken voordat alles mooi op z'n plek zit. Tja de beruchte 3 maanden he en mijn lichaam benut de 3 maanden vollop🙈😅

De hechting heeft hij er wel meteen uitgehaald want die begon te ontsteken. En nog even goed laten zien hoe de borstband gedragen moet worden, dit deed ik al goed maar  toch fijn om dit te zien. Dus opgelucht weer richting huis 😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria1382 gelukkig dat alles ok is! En fijn dat ze iets aan die hechting hebben kunnen doen, lijkt me een verademing om daarvan af te zijn. Je lichaam gebruikt dan misschien wel de volle 3 maanden maar wat zal het straks mooi worden! Vond de foto in het setje wat je laatst gepost al heel mooi uitzien😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Maria1382 zei:

Wilde gister al even reageren 🙈. Controle was erg fijn!  Hij was eg tevreden en denkt nog ongeveer 6 weken voordat alles mooi op z'n plek zit. Tja de beruchte 3 maanden he en mijn lichaam benut de 3 maanden vollop🙈😅

De hechting heeft hij er wel meteen uitgehaald want die begon te ontsteken. En nog even goed laten zien hoe de borstband gedragen moet worden, dit deed ik al goed maar  toch fijn om dit te zien. Dus opgelucht weer richting huis 😊

 

Fijn dat alles goed was.

Is dan toch weer een geruststelling.

Komt helemaal goed met jou boobies 💪

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Maria1382 zei:

Dank jullie wel ❤😘. Hoe gaat het met jullie? Ik heb nu erg last van de jeuk...super irritant 😅🤣 jeukt echt van binnen maar aan de buitenkant te gevoelig om eroverheen te wrijven ggrrr😖🤣🤣 herkennen jullie dit? 

Ik heb aventoe met vlagen intense jeuk. Zo irritant. Want je kan ook niet krabben💁‍♀️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Maria1382 zei:

Dank jullie wel ❤😘. Hoe gaat het met jullie? Ik heb nu erg last van de jeuk...super irritant 😅🤣 jeukt echt van binnen maar aan de buitenkant te gevoelig om eroverheen te wrijven ggrrr😖🤣🤣 herkennen jullie dit? 

Hier gaat het ook goed gelukkig. Ik had vorige week veel jeuk, en dan in een klein stukje waar ik mijn gevoel nog niet helemaal terug heb. Was echt vervelend want dan kun je krabben wat je wilt  🤷‍♀️ deze week gaat wat beter al had ik er gisteren ook weer last van. Maar al met al mag ik niet klagen👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Shadow zei:

Alles goed met iedereen?

Hier alles goed, mag dinsdag eindelijk een gewone bh aan 😇… de foto is van voor en van nu dus ik ben blij ☺️.

hoe is het met jou? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 uur geleden, Lizzzz zei:

Hier alles goed, mag dinsdag eindelijk een gewone bh aan 😇… de foto is van voor en van nu dus ik ben blij ☺️.

hoe is het met jou? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ow wat zijn ze mooi! Snap helemaal dat je blij bent, kun je trots op zijn hoor👍 fijn is dat als je weer een bh aanmag, eindelijk mooie setjes dragen😊

 

Hier gaat ook alles goed, heb me 3 nieuwe BH ,s gekocht in de sale van hunkemuller. Eindelijk iets anders als die PO bh, al slaap ik daar nog wel in. Verder geen gekke dingen gelukkig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Shadow zei:

 

Ow wat zijn ze mooi! Snap helemaal dat je blij bent, kun je trots op zijn hoor👍 fijn is dat als je weer een bh aanmag, eindelijk mooie setjes dragen😊

 

Hier gaat ook alles goed, heb me 3 nieuwe BH ,s gekocht in de sale van hunkemuller. Eindelijk iets anders als die PO bh, al slaap ik daar nog wel in. Verder geen gekke dingen gelukkig. 

Is toch wel raar om die kliniek bh met slapen uit te doen hè ☺️, ik slaap ook nog met bh en band… hoe heb jij de maat van je nieuwe Boobies laten opmeten? Dat is nu dus lastig vanwege Corona meten ze je bh maat niet 🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lizzzz zei:

Is toch wel raar om die kliniek bh met slapen uit te doen hè ☺️, ik slaap ook nog met bh en band… hoe heb jij de maat van je nieuwe Boobies laten opmeten? Dat is nu dus lastig vanwege Corona meten ze je bh maat niet 🥴

Ja zonder die bh voelt het op een of andere manier niet veilig genoeg😊

 

Ja de maat haha dat was nog een dingetje ja. Mijn man kan het woord bh nog niet meer horen haha. Ik heb me eerst zelf opgemeten en in die maat bh s besteld. Ze waren allemaal te klein. Toen heb ik een nieuwe bestelling gedaan, en geloof ik wel 10 verschillende bh s besteld in  verschillende maten 🙈🙈🙈 daar zaten er 3 bij die mij perfect paste en de andere heb ik geretourneerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Shadow zei:

Ja zonder die bh voelt het op een of andere manier niet veilig genoeg😊

 

Ja de maat haha dat was nog een dingetje ja. Mijn man kan het woord bh nog niet meer horen haha. Ik heb me eerst zelf opgemeten en in die maat bh s besteld. Ze waren allemaal te klein. Toen heb ik een nieuwe bestelling gedaan, en geloof ik wel 10 verschillende bh s besteld in  verschillende maten 🙈🙈🙈 daar zaten er 3 bij die mij perfect paste en de andere heb ik geretourneerd. 

😂😂😂😂 Ohh wat erg hè! Ik wil toch straks ( nu de winkels weer open zijn ) even langs een winkel om advies te vragen voor een goede bh 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Lizzzz zei:

😂😂😂😂 Ohh wat erg hè! Ik wil toch straks ( nu de winkels weer open zijn ) even langs een winkel om advies te vragen voor een goede bh 

Ja ik ga volgend week even na een lingerie winkel hier in de stad, dan is het daar iets rustiger als vandaag. Ik wil ook graag wat advies en iets kopen waarvan ik zeker weet dat het goed is. Maar ik kon vorige week echt niet wachten,  ik zou en moest een mooie bh hebben😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Shadow zei:

Ja ik ga volgend week even na een lingerie winkel hier in de stad, dan is het daar iets rustiger als vandaag. Ik wil ook graag wat advies en iets kopen waarvan ik zeker weet dat het goed is. Maar ik kon vorige week echt niet wachten,  ik zou en moest een mooie bh hebben😅

Ja volgende week zou Wss beter zijn… maar wil nu ook graag een mooie nieuwe bh en anders ga ik volgende week alsnog terug 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 5 weken verder. Overdag heb ik niet veel last. Maar met slapen moet dat echt nog op me rug. Als ik wat op mijn zij wil liggen dan voel ik de borstspier heel erg. Ook met hoesten, heel diep ademen en niezen voel ik de borstspier. Hoop dat dit allemaal wel weg trekt hoor 😔. Verder gaat hier alles prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2022 om 01:06, Missdd zei:

Ik ben nu bijna 5 weken verder. Overdag heb ik niet veel last. Maar met slapen moet dat echt nog op me rug. Als ik wat op mijn zij wil liggen dan voel ik de borstspier heel erg. Ook met hoesten, heel diep ademen en niezen voel ik de borstspier. Hoop dat dit allemaal wel weg trekt hoor 😔. Verder gaat hier alles prima

Neem aan dat nog wel met de tijd wegtrekt toch. 5 Weken is nog erg vroeg natuurlijk, misschien moet je lichaam nog wat wennen en moeten de spieren nog wat oprekken. Is wel vervelend, zeker als je geen rugslaper bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wat foto s toegevoegd in mijn album met bh aan van hoe het nu is na bijna 8 weken.  Ben wel blij met de gekozen 350 cc, voor mij persoonlijk had het niet groter moeten zijn dat had niet bij mijn lichaam gepast, bij de vorige chirurg had ik 400cc gekozen en de chirurg wat me nu geopereerd heeft dacht dat 400 cc net iets te groot zou zijn voor mij. Gelukkig heb ik na dr geluisterd😇 mijn bh maat is tot nu toe uitgekomen op 75E als dit nog kleiner word na 75D vind ik het ook prima. Maar voor nu ben ik meer dan tevreden😊😊😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Shadow zei:

Ik heb wat foto s toegevoegd in mijn album met bh aan van hoe het nu is na bijna 8 weken.  Ben wel blij met de gekozen 350 cc, voor mij persoonlijk had het niet groter moeten zijn dat had niet bij mijn lichaam gepast, bij de vorige chirurg had ik 400cc gekozen en de chirurg wat me nu geopereerd heeft dacht dat 400 cc net iets te groot zou zijn voor mij. Gelukkig heb ik na dr geluisterd😇 mijn bh maat is tot nu toe uitgekomen op 75E als dit nog kleiner word na 75D vind ik het ook prima. Maar voor nu ben ik meer dan tevreden😊😊😊

Mag ik mee kijken. Die cd's is toch iets vreemd. Ik zit met 725cc op een 70F gelijk aan een 75D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-1-2022 om 13:53, Shadow zei:

Zal er hier eentje neerzetten😇 maar ik zal je straks toevoegen ik heb even bezoek😅

 

Super mooi geworden😍

Ik heb ook al stiekem bh's geshopt. Kon het niet laten🙈

Kom nu uit op 75E en bij hunkemoller 75F.

Leuk he bh's shoppen?🥰

Alles staat ook zoveel mooier.

Ik merk wel dat de niet voorgevormde het mooiste passen bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Denise1987 zei:

Super mooi geworden😍

Ik heb ook al stiekem bh's geshopt. Kon het niet laten🙈

Kom nu uit op 75E en bij hunkemoller 75F.

Leuk he bh's shoppen?🥰

Alles staat ook zoveel mooier.

Ik merk wel dat de niet voorgevormde het mooiste passen bij mij.

 Bh s shoppen is nu echt leuk hè🙂🙂🙂  inderdaad alles staat mooier en de bh is nu goed gevuld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happy(._.) ik heb je toegevoegd aan mijn album, bezoek is weg😅 Cc 's is inderdaad vreemd ik heb voor de operatie zoveel verschillende foto s bekeken en allemaal waren ze anders. Ik had eerst 400 gekozen bij de eerste chirurg die daar totaal achter stond. De 2e chirurg waar ik geweest ben wilde dat eigenlijk niet doen. Achteraf ben ik daar best blij mee. Zo zie je maar weer hoe iedereen verschillend is.  Maar goed ik ben blij haha😇🙃😊 ik had dit jaren eerder moeten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi hier nu al 6 weken geleden na mijn prothesewissel. Op de zij slapen gaat nu steeds beter. Soms voel ik de borstspier even. Wat ik nu heb ontdekt. Rechter borst voelt lekker vol aan rondom de borst. Links voel ik wat hobbels als ik eraan zit. En op sommige plekken een soort zakje met water. Het lijken wel deukjes als ik er in druk. Morgen heb ik een controle staan ik zal het dan vragen. Aan de buitenkant is niks geks te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Missdd zei:

Hoi hoi hier nu al 6 weken geleden na mijn prothesewissel. Op de zij slapen gaat nu steeds beter. Soms voel ik de borstspier even. Wat ik nu heb ontdekt. Rechter borst voelt lekker vol aan rondom de borst. Links voel ik wat hobbels als ik eraan zit. En op sommige plekken een soort zakje met water. Het lijken wel deukjes als ik er in druk. Morgen heb ik een controle staan ik zal het dan vragen. Aan de buitenkant is niks geks te zien.

Fijn dat slapen op je zij al wat beter gaat👍 goed dat je controle vandaag is dan kun je even na je linker borst laten kijken. 

Hier niet veel nieuws, alles gaat goed linkerkant begint nu ook goed zacht te worden. Dus alles gaat z'n gangetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.