Ga naar inhoud

Salander : 4 maart 2021 : Dr. van Hal : Boerhaave


Salander

Aanbevolen berichten

Morgen is het 6 weken geleden dat ik geopereerd ben. Het voelt heel officieel om nu echt uit het drukpak voor de bwc te mogen, en dat ik de bh van de kliniek niet meer aan hoef, maar gewoon in mijn mooie bh-'tjes' mag. Dat drukpak is echt een dingetje, want open kruis (moet de hele dag aan en zit strakker dan een panty, geen gedoe om dat ieder wc bezoek uit te peuteren/af te pellen). Maar door dat open kruis krijg je ook heel gekke billen, want die piepen er dus ook een beetje uit. Alsof je een fietsbroekje met dikke zeem aan hebt. Ik heb dus 6 weken ruime broeken, jurkjes of rokken gedragen. Morgen ga ik voor het eerst weer in jeans 😍 met een leuk setje er onder. Op een of andere manier voelt dat heel volwassen 😄 vanavond plaats ik nieuwe foto's van 6 weken po, na het douchen.

 

Hoe ervaren jullie het smeren vd littekencrème? Ik besef goed dat een navel en bwc-litteken wel anders is dan de twee borstlittekens, maar toch, bem er benieuwd naar. Ik voel bij de borsten de inwendige knoopjes nog zo goed zitten, het voelt wat naar, ik ben (onrealistisch) bang dat ik van binnenuit die knoopjes dan toch irriteer en naar buiten druk ofzo. Lijkt me niet dat dat kan, maar het voelt gewoon zo vreemd. Ik heb trouwens wel een keiharde navel, heel gek. Hoop dat dat gauw soepeler wordt!

 

Gisteren ook weer een eerste rondje hardgelopen 💪 ik had gewoon beweegjeuk, het moest echt. Overal staat 'na 6 weken kun je in principe weer doen wat je alrijd deed, ALS HET GOED VOELT. Dus... Ik dacht ik pak 'm, het voelt goed 🤩🏃‍♀️ wel rustig opbouwen natuurlijk met 6 x 3 min lopen, 30 sec wandelen. Lekker hoor. Goed strak ingepakt met een sportbh van Hunkemöller 👌 morgen weer, rustigaan 🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het ontzettend mooi geworden zeg, echt zo stoer dat je dit hebt gedaan!! Resultaat is echt geweldig 😍Whoooooo lekker hardlopen, dat moet fijn geweest zijn voor jou, als volgens mij een hele fanatieke hardloper hahaha. Wat spannend ook met je spijkerbroek enzo, dan zie je echt hoe het nu is vergeleken met eerst. Ben benieuwd! Ik smeer nog geen litteken crème, mag als het goed is volgende week beginnen, dus kan je daar niks zinnigs over zeggen haha. Al kan ik me die angst indenken, goed voor mij om alvast te weten dat je dat dus allemaal gaat voelen want ik ben echt een miep🙈 Ben benieuwd naar je foto vanavond!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, kverhage zei:

Wat is het ontzettend mooi geworden zeg, echt zo stoer dat je dit hebt gedaan!! Resultaat is echt geweldig 😍Whoooooo lekker hardlopen, dat moet fijn geweest zijn voor jou, als volgens mij een hele fanatieke hardloper hahaha. Wat spannend ook met je spijkerbroek enzo, dan zie je echt hoe het nu is vergeleken met eerst. Ben benieuwd! Ik smeer nog geen litteken crème, mag als het goed is volgende week beginnen, dus kan je daar niks zinnigs over zeggen haha. Al kan ik me die angst indenken, goed voor mij om alvast te weten dat je dat dus allemaal gaat voelen want ik ben echt een miep🙈 Ben benieuwd naar je foto vanavond!

Thanks! Ik heb jouw update ook bekeken, mooi hoor! Gaat ook al lekker indalen zo te zien 🤩

Ja ik heb het echt gemist! Ben/was aan het trainen voor een halve marathon, due wil ik voor het einde van het jaar kunnen lopen. De dinsdag voor mijn operatie liep ik nog ontspannen 16 km 🙈 nu maar even niet aan denken! Dat komt wel weer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@salander, wat klinkt dat allemaal goed. En fijn dat je al even hebt hardgelopen, ik ga dat ook missen. Zag dat je 340 cc hebt gekregen. Mag ik misschien meekijken in je album? Ik ga 4 mei misschien  al geopereerd worden met 350 cc. Maar twijfel over de maat. Morgen voor de zekerheid nog een consult ergens anders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essebes1234 je kunt meeloeren 😅

 

Ik heb zojuist een collage van 6 weken po toegevoegd. Eindelijk begin ik te zien wat iedereen al zegt, ze zijn echt mooi! Geen keiharde kogelronde knoeperts meer, maar mooi 'vallende' borsten. Ik ben ZO trots als ik in de spiegel koekeloer, heerlijk!

 

Zojuist gedoucht en het drukpak hangt in de wilgen, vanavond ook gelijk de bh uit, los in't kot :1bouncingboobs: er gaat er nog wel een bh mee naar boven, als ik in bed nou toch niet comfortabel lig is dat zo opgelost.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Salanderdankjewel! 🥰 Heb je 6 weken PO gekeken en wat ziet het er mooi uit, kan me helemaal voorstellen dat je trots die spiegel in koekeloert!!😍 Jeetje 16 km, wat knap!! Ik moet ook echt wat aan mijn conditie gaan doen want ik lig na 100 stappen al plat😂😂 Hoe voelde dat nou vanavond lekker zonder bh? Ben benieuwd of het is gelukt zonder te slapen ook, hoop het wel voor je zou zo fijn zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nouuu ik ben even 3 weken offline geweest 🙈 er is alweer zoveel gebeurd bij jullie... Ik lees van het weekend bij dames. Ik heb nieuwe foto's toegevoegd, inmiddels 9 weken po en het gaat super. Ik loop alweer een uur hard, ik heb heerlijke sportbh's, van het weekend eindelijk shoppen met een vriendin. Hunkemöller en Zara leegtrekken 👙🤩 geen last gehad sinds de operatie, wat een wonder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Salander wat ontzettend fijn dat het zo goed met je gaat! En wat is het al mooi geworden 🤩. Ik las net je vraag over het insmeren van littekens; geen bwc maar wel 2 keizersnedes gehad. Vond insmeren geen pretje (2 jr later nog steeds niet). Maar ik ben een half jaar geleden voor het eerst naar een huid therapeut gegaan omdat het gebied rond het litteken zo gevoelloos bleef. Ben nu denk zn 10 keer geweest en sinds ik daar ga is het gevoel weer terug. Krijg massages, het zijn geen bindweefselmassages, maar wel pijnlijke 😂. Wellicht is dat iets om te onthouden mocht het bij jou ook doof blijven. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hi Salander, ik heb met bewondering meegelezen. Wat goed dat je zo open bent over dit proces, dat geeft mij in ieder geval wat rust en een echt inkijkje (dat vind ik sowieso heel fijn aan dit forum). Ik wil zelf na 2 zwangerschappen ook graag een mommy makeover, bij de boerhaave kliniek. Ik twijfel nog tussen een 2 pc's waarvan een van Hal. Het is nu 1,5 jaar verder en misschien zit je helemaal niet meer op dit forum maar ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat. En zou ik misschien met je mee mogen kijken? Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.