Ga naar inhoud

Salander : 4 maart 2021 : Dr. van Hal : Boerhaave


Salander

Aanbevolen berichten

Hi, goedemiddag allemaal, ik heb zojuist een account aangemaakt om met gelijkgestemden te kunnen uitkijken en toeleven naar De Operatie. Ik merk dat ik in mijn omgeving er niet vrij over 'mag' praten, een beetje 'doe maar gewoon dat is al gek genoeg. Ik heb al een operatiedatum dus zal dit topic ook kopiëren en in het verslagengedeelte plakken.

Ik word 4 maart door dokter Van Hal in het Boerhaave Medisch Cemtrum geopereerd. Ik ben heel veel afgevallen en laat daarom een mommy make-over uitvoeren. Ik krijg een borstvergroting onder de klier met ronde motiva-protheses 340 cc, ik heb nu een aan de bovenzijde erg lege cup b, en tegelijkertijd een buikwandcorrectie. Helaas is het zo 'erg' dat ik van boven de navel de huid naar beneden geplaatst krijg, dus ook een nieuwe navel. Spannend allemaal! Nog 15 dagen... Ik zit dan nu ook al aan de extra eiwitten en roosvicee ferro op advies van de arts, om de genezing straks vlotter te laten verlopen. Ik ben benieuwd naar dit forum en hoop veel ervaringen te kunnen lezen en uiteindelijk ook geven 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!😊 wat goed om te lezen dat je voor jezelf kiest (alhoewel dat dubbel kan voelen) het is herkenbaar dat men niet heel enthousiast reageert. Kan liggen aan de stiekeme wens het zelf ook te doen of de angst/zorg dat je complicaties krijgt en iemand die ze liefhebben schade oploopt. Ik hoop dan altijd maar het laatste haha. Maakt ook niet uit want t is gewoon jammer dat de voorspanning niet een leuke uitlaatklep heeft. Gelukkig bestaat dit forum haha! Anders zou ik ook helemaal gek worden van mezelf. 
 

ik wordt 2 dagen na jou geopereerd ook door van Hal! een bv. Wat leuk dat we beiden rond dezelfde tijd en dezelfde pc geopereerd worden!🥳 ik hoop dat je voorzorgsmaatregelen je herstel soepel doen verlopen😍 moest jij ook vitamine c en arnica druppels? Of heb jij andere adviezen ivm de correctie erbij 

 

liefs

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Elis1994 zei:

Hoi hoi!😊 wat goed om te lezen dat je voor jezelf kiest (alhoewel dat dubbel kan voelen) het is herkenbaar dat men niet heel enthousiast reageert. Kan liggen aan de stiekeme wens het zelf ook te doen of de angst/zorg dat je complicaties krijgt en iemand die ze liefhebben schade oploopt. Ik hoop dan altijd maar het laatste haha. Maakt ook niet uit want t is gewoon jammer dat de voorspanning niet een leuke uitlaatklep heeft. Gelukkig bestaat dit forum haha! Anders zou ik ook helemaal gek worden van mezelf. 
 

ik wordt 2 dagen na jou geopereerd ook door van Hal! een bv. Wat leuk dat we beiden rond dezelfde tijd en dezelfde pc geopereerd worden!🥳 ik hoop dat je voorzorgsmaatregelen je herstel soepel doen verlopen😍 moest jij ook vitamine c en arnica druppels? Of heb jij andere adviezen ivm de correctie erbij 

 

liefs

 

 

Hi Elis, bedankt! Ik ga ook maar uit van de 2e optie 😉, dat is wel zo vriendelijk! Ik heb ook advies voor arnica druppels en vitamine c, daar ga ik zaterdag mee beginnen. De eiwitten en het ijzer is inderdaad extra vanwege de buikwandcorrectie. Het is voor de buitenwereld alleen maar een snee, maar voor mijn lichaam een enorm oppervlak aan opnieuw aan te hechten huid, dus advies was om daar toch qua voeding op te letten. Doe ik maar braaf 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies:p jaa lijkt me ook heel spannend voor je! Dat is wel wat anders dan die 2 sneetjes waar ik tegenop kijk. Is het te doen voor je, het wachten? 

Misschien vind je het niets, maar omdat je over voeding begint: ik neem zelf elke dag sinds ik de operatie gepland heb de volgende combinatie; 1 glas met een flesje groente shot van de Albert heijn, aangevuld met een shot bietensap (zonnatura) en dan het glas volmaken met de rest verse jus (voor de smaak maar niet teveel om een grote bloedsuikerpiek te vermijden) 
 

die shots zijn precies €1 bij de appie. Je hebt meerdere combo’s met 80-110g groente per miniflesje. Ik neem altijd de wortel/pompoen wortel/gember of bleekselderij/komkommer/avocado ze staan wel allemaal op hun site, niet in die link.

(https://www.consumentenbond.nl/voedingstests/geproefd-verse-groenteshots

https://www.ah.nl/producten/product/wi474844/zonnatura-bietensap

 

wat ik zei, misschien vind je het niets. Maar zelf denk ik; zoveel goede vezels/vitamintjes in 1 glas snel wegdrinken is het wel waard;p en gewoon super voordelig 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Salander zei:

Hi allemaal, ik heb zojuist een account aangemaakt om met gelijkgestemden te kunnen uitkijken en toeleven naar De Operatie. Ik merk dat ik in mijn omgeving er niet vrij over 'mag' praten, een beetje 'doe maar gewoon dat is al gek genoeg'. 

Ik word 4 maart door dokter Van Hal in het Boerhaave Medisch Centrum geopereerd. Ik ben heel veel afgevallen en laat daarom een mommy make-over uitvoeren. Ik krijg een borstvergroting onder de klier met ronde motiva-protheses 340 cc, ik heb nu een aan de bovenzijde erg lege cup b, en tegelijkertijd een buikwandcorrectie. Helaas is het zo 'erg' dat ik van boven de navel de huid naar beneden geplaatst krijg, dus ook een nieuwe navel. Spannend allemaal! Nog 15 dagen... Ik zit dan nu ook al aan de extra eiwitten en roosvicee ferro op advies van de arts, om de genezing straks vlotter te laten verlopen. Ik ben benieuwd naar dit forum en hoop veel ervaringen te kunnen lezen en uiteindelijk ook geven 😊 Ook zal ik hier updates plaatsen. Ik ga veel lezen op diverse topics, maar heb je tips'n'tricks hoor ik ze ook graag!

Heel erg spannend! Ik ben morgen 4 weken PO en het is voorbij gevlogen. Ik besef ook nu pas dat ik eigenlijk veel te weinig heb genoten van de dag zelf en de voorbereidingen omdat ik zoveel stress had. 

 

Dus genieten en hier op het forum kan je alles kwijt! Ik heb er echt al veel aan gehad. 

 

De roosvicee ken ik niet. Is dat voor ijzer? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2021 om 21:10, Elis1994 zei:

Precies:p jaa lijkt me ook heel spannend voor je! Dat is wel wat anders dan die 2 sneetjes waar ik tegenop kijk. Is het te doen voor je, het wachten? 

Misschien vind je het niets, maar omdat je over voeding begint: ik neem zelf elke dag sinds ik de operatie gepland heb de volgende combinatie; 1 glas met een flesje groente shot van de Albert heijn, aangevuld met een shot bietensap (zonnatura) en dan het glas volmaken met de rest verse jus (voor de smaak maar niet teveel om een grote bloedsuikerpiek te vermijden) 
 

die shots zijn precies €1 bij de appie. Je hebt meerdere combo’s met 80-110g groente per miniflesje. Ik neem altijd de wortel/pompoen wortel/gember of bleekselderij/komkommer/avocado ze staan wel allemaal op hun site, niet in die link.

(https://www.consumentenbond.nl/voedingstests/geproefd-verse-groenteshots

https://www.ah.nl/producten/product/wi474844/zonnatura-bietensap

 

wat ik zei, misschien vind je het niets. Maar zelf denk ik; zoveel goede vezels/vitamintjes in 1 glas snel wegdrinken is het wel waard;p en gewoon super voordelig 🤣

Het wachten gaat wel, maar ik ga tegenwoordig wel raar dromen. Ik kijk een spannende serie: loopt dat enge beest in mijn dromen met borstimplantaten rond bijvoorbeeld 🤣

Ik zal eens kijken naar die shots, bedankt voor de tip @Elis1994!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2021 om 22:02, Amaryllis zei:

Heel erg spannend! Ik ben morgen 4 weken PO en het is voorbij gevlogen. Ik besef ook nu pas dat ik eigenlijk veel te weinig heb genoten van de dag zelf en de voorbereidingen omdat ik zoveel stress had. 

 

Dus genieten en hier op het forum kan je alles kwijt! Ik heb er echt al veel aan gehad. 

 

De roosvicee ken ik niet. Is dat voor ijzer? 

Thanks! Ik moet nog even zoeken hoe alles werkt hier en waar ik alle info en topics terugvind, maar daar kom ik vast wel uit 😉 Jij hebt vast ook een eigen topic aangemaakt, ik ga eens lezen.
Ja die Roosvicee Ferro is voor extra ijzer, staat ook speciaal bij de dieetvoeding in het schap. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi 🤗 spannend hoor.. voor je het weet is dat al 4 maart en dan krijg je een heel nieuw lijf!! Superleuk! :D

Ik heb 7 weken geleden een bv gehad en heb 300 cc anatomisch voor de spier gekregen (ook bij Boerhaave). Het is mij heel erg meegevallen allemaal en ben zo blij met het resultaat!

 

Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Salander zei:

@Amaryllis Heb je een album aangemaakt waarin ik mee zou mogen kijken? Heb zelf ook alvast net een album gemaakt met de voor situatie en de passessie. Laat maar weten of je mee wil kijken ☺️

Ja hoor! Ik voeg je toe en kijk ook graag mee bij jou. 😊

 

Ik had een tubulaire voorsituatie dus het verschil tussen voor en na is wel behoorlijk, maar des te leuker om te zien voor mij. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Amaryllis zei:

Ja hoor! Ik voeg je toe en kijk ook graag mee bij jou. 😊

 

Ik had een tubulaire voorsituatie dus het verschil tussen voor en na is wel behoorlijk, maar des te leuker om te zien voor mij. 😁

Gelukt. Duurde even vooraleer ik doorhad dat je naam Salander is niet Salamander. 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oef... Nog 2 nachtjes slapen 😅 ik ga straks mijn koffer pakken, morgen na het werk vertrek ik alvast richting Amsterdam en logeer ik in een hotel. Ook omdat ik morgen pas hoor hoe laat ik me bij de kliniek mag melden... Ik woon ruim 2 uur reizen van Amsterdan vandaan, is gewoon het meest praktisch. Met de zenuwen valt het mee, vooral ook omdat ik veel vertrouwen in dokter Van Hal heb, ik had een goed consult en een fijne telefonische opvolging. Ook heeft de anasthesioloog, dokter Henny, nog met me gebeld en kon ik daar ook al mijn vragen nog kwijt. Ik heb er gewoon alleen maar zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Salander zei:

Oef... Nog 2 nachtjes slapen 😅 ik ga straks mijn koffer pakken, morgen na het werk vertrek ik alvast richting Amsterdam en logeer ik in een hotel. Ook omdat ik morgen pas hoor hoe laat ik me bij de kliniek mag melden... Ik woon ruim 2 uur reizen van Amsterdan vandaan, is gewoon het meest praktisch. Met de zenuwen valt het mee, vooral ook omdat ik veel vertrouwen in dokter Van Hal heb, ik had een goed consult en een fijne telefonische opvolging. Ook heeft de anasthesioloog, dokter Henny, nog met me gebeld en kon ik daar ook al mijn vragen nog kwijt. Ik heb er gewoon alleen maar zin in!

Whoohoo bijna tijd voor nieuwe boobies, leuuuuuuk! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Salander zei:

Oef... Nog 2 nachtjes slapen 😅 ik ga straks mijn koffer pakken, morgen na het werk vertrek ik alvast richting Amsterdam en logeer ik in een hotel. Ook omdat ik morgen pas hoor hoe laat ik me bij de kliniek mag melden... Ik woon ruim 2 uur reizen van Amsterdan vandaan, is gewoon het meest praktisch. Met de zenuwen valt het mee, vooral ook omdat ik veel vertrouwen in dokter Van Hal heb, ik had een goed consult en een fijne telefonische opvolging. Ook heeft de anasthesioloog, dokter Henny, nog met me gebeld en kon ik daar ook al mijn vragen nog kwijt. Ik heb er gewoon alleen maar zin in!

Veel succes en ook veel plezier! 

Ga je er alleen naartoe of heb je iemand bij je voor wat steun? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.