Ga naar inhoud

Salander : 4 maart 2021 : Dr. van Hal : Boerhaave


Salander

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Anns zei:

Hoi, ik reageer even op jouw eigen topic. Je hebt 340 cc motiva gekregen uiteindelijk ? Mag ik ook toegang tot jouw album ?

Heb je ook last van je buik of gaat het redelijk goed daarmee ?

Klopt idd! Buik gaat goed, beter dan verwacht 👍 ik zal je toegang geven 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Salander zei:

Klopt idd! Buik gaat goed, beter dan verwacht 👍 ik zal je toegang geven 😊

Wat mooi strak geworden allemaal zeg !! Een heel verschil met voor. Dat wordt prachtig, helemaal na genezing. Succes !!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, weer eens een iets langer verhaal van mijn kant. Ik heb nu, 20 dagen po, weer nieuwe foto's toegevoegd. Sorry voor de spam, ik vind het zelf zo fascinerend om te zien hoe de boel met de dag verandert. En ook om te zien hoe links en rechts in de boobs zo verschillend daalt. Links staat echt nog strak, is bij vlagen ook nog pijnlijk.. Rechts wordt al goed zacht en soepel. Goed voorbeeld doet goed volgen, hup links! 😆

Ik ben inmiddels weer begonnen met werken. Dat is pittiger dan ik had gedacht. Het liggen op de bank en een beetje ronddrentelen in huis mis ik wel nu. Qua borsten gaat het goed, geen last van, maar het lange zitten op een bureaustoel is toch best intensief voor de buikspieren die ik nu nog niet vol aan kan en durf te zetten. Ik hang dus veel in mijn rug, tenzij ik er op let en goed achterop mijn stoel tegen de leuning ga zitten. Nog 2 dagen, dan laat ik me thuis weer verzorgen!! 

Het herstel gaat allemaal best lekker, maar man wat heb ik een droge huid. Ben speciaal naar Kruidvat geweest om dove extra voedende crème voor de extreem droge huid; de vellen hangen eraan.. Als ik ga douchen en ik doe mijn drukpak en bh uit dan is het één grote fontein van huidschilfers 🤢 Man al aan het rugscrubben gezet, ik hoop dat het helpt! Ook het zijslapen gaat steeds wat beter. Ik word wel iedere 2 uur wakker omdat dan het uiteinde van mijn buiklitteken begint te kriebelen, omdat ik erop lig. Even draaien en weer door. Een zegen om gewoon op mijn zij en op 1 kussen te kunnen slapen.

Ik heb nog een klein vraagje mbt de hechtingen... Ik heb links op mijn buik en bij mijn rechterborst allebei nog een klein stukje hechtdraad uitsteken. Ik heb al via google gevonden dat dit zou moeten oplossen tot melkzuur wat vervolgens in het lichaam opgenomen wordt. Maar, het zit gewoon compleet vast. Tot hoe lang is normaal dat oplosbaar hechtdraad blijft zitten, iemand advies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Salander zei:

Zo, weer eens een iets langer verhaal van mijn kant. Ik heb nu, 20 dagen po, weer nieuwe foto's toegevoegd. Sorry voor de spam, ik vind het zelf zo fascinerend om te zien hoe de boel met de dag verandert. En ook om te zien hoe links en rechts in de boobs zo verschillend daalt. Links staat echt nog strak, is bij vlagen ook nog pijnlijk.. Rechts wordt al goed zacht en soepel. Goed voorbeeld doet goed volgen, hup links! 😆

Ik ben inmiddels weer begonnen met werken. Dat is pittiger dan ik had gedacht. Het liggen op de bank en een beetje ronddrentelen in huis mis ik wel nu. Qua borsten gaat het goed, geen last van, maar het lange zitten op een bureaustoel is toch best intensief voor de buikspieren die ik nu nog niet vol aan kan en durf te zetten. Ik hang dus veel in mijn rug, tenzij ik er op let en goed achterop mijn stoel tegen de leuning ga zitten. Nog 2 dagen, dan laat ik me thuis weer verzorgen!! 

Het herstel gaat allemaal best lekker, maar man wat heb ik een droge huid. Ben speciaal naar Kruidvat geweest om dove extra voedende crème voor de extreem droge huid; de vellen hangen eraan.. Als ik ga douchen en ik doe mijn drukpak en bh uit dan is het één grote fontein van huidschilfers 🤢 Man al aan het rugscrubben gezet, ik hoop dat het helpt! Ook het zijslapen gaat steeds wat beter. Ik word wel iedere 2 uur wakker omdat dan het uiteinde van mijn buiklitteken begint te kriebelen, omdat ik erop lig. Even draaien en weer door. Een zegen om gewoon op mijn zij en op 1 kussen te kunnen slapen.

Ik heb nog een klein vraagje mbt de hechtingen... Ik heb links op mijn buik en bij mijn rechterborst allebei nog een klein stukje hechtdraad uitsteken. Ik heb al via google gevonden dat dit zou moeten oplossen tot melkzuur wat vervolgens in het lichaam opgenomen wordt. Maar, het zit gewoon compleet vast. Tot hoe lang is normaal dat oplosbaar hechtdraad blijft zitten, iemand advies?

Hechtdraad die eruit steekt lost niet meer op. Je kan dat er normaal gezien uittrekken. En als dat niet lukt, nog even laten zitten en uiteindelijk valt het er wel af. Je mag dat normaal ook afknippen, maar misschien is jouw kliniek daar minder fan van. 

 

Zalig he dat zijslapen. Ik heb dat gedaan na 5 weken en wat een verademing. Sinds vorige week kan ik ook opnieuw op mijn buik slapen, ZALIG! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Salander zei:

Zo, weer eens een iets langer verhaal van mijn kant. Ik heb nu, 20 dagen po, weer nieuwe foto's toegevoegd. Sorry voor de spam, ik vind het zelf zo fascinerend om te zien hoe de boel met de dag verandert. En ook om te zien hoe links en rechts in de boobs zo verschillend daalt. Links staat echt nog strak, is bij vlagen ook nog pijnlijk.. Rechts wordt al goed zacht en soepel. Goed voorbeeld doet goed volgen, hup links! 😆

Ik ben inmiddels weer begonnen met werken. Dat is pittiger dan ik had gedacht. Het liggen op de bank en een beetje ronddrentelen in huis mis ik wel nu. Qua borsten gaat het goed, geen last van, maar het lange zitten op een bureaustoel is toch best intensief voor de buikspieren die ik nu nog niet vol aan kan en durf te zetten. Ik hang dus veel in mijn rug, tenzij ik er op let en goed achterop mijn stoel tegen de leuning ga zitten. Nog 2 dagen, dan laat ik me thuis weer verzorgen!! 

Het herstel gaat allemaal best lekker, maar man wat heb ik een droge huid. Ben speciaal naar Kruidvat geweest om dove extra voedende crème voor de extreem droge huid; de vellen hangen eraan.. Als ik ga douchen en ik doe mijn drukpak en bh uit dan is het één grote fontein van huidschilfers 🤢 Man al aan het rugscrubben gezet, ik hoop dat het helpt! Ook het zijslapen gaat steeds wat beter. Ik word wel iedere 2 uur wakker omdat dan het uiteinde van mijn buiklitteken begint te kriebelen, omdat ik erop lig. Even draaien en weer door. Een zegen om gewoon op mijn zij en op 1 kussen te kunnen slapen.

Ik heb nog een klein vraagje mbt de hechtingen... Ik heb links op mijn buik en bij mijn rechterborst allebei nog een klein stukje hechtdraad uitsteken. Ik heb al via google gevonden dat dit zou moeten oplossen tot melkzuur wat vervolgens in het lichaam opgenomen wordt. Maar, het zit gewoon compleet vast. Tot hoe lang is normaal dat oplosbaar hechtdraad blijft zitten, iemand advies?

Ze zien er trouwens echt prachtig uit! Ook je buik. En littekens zien er netjes uit zo van ver te zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Weer een update na 4 weken PO te zijn. Ik heb de tweede werkweek erop zitten. Nu ja, bijna dan toch 😉 2 dagen geleden ben ik na het douchen eens gaan zitten met een pincet en kon ik inderdaad de losse stukjes hechtdraad aan de uiteinden van de littekens bij mijn borsten en ook op een paar plekjes in mijn buik eruit trekken. Spannend, goor en tegelijk ook wel kicken als het lukt... Er komen allerlei nieuwe kanten in mij naar boven, whaha! Ik denk dat er onder een laatste korstje onder mijn linkerborst en in mijn buik nog 2 stukjes draad verstopt zitten. Vanavond maar eens kijken of die korstjes inmiddels los willen laten.

Het op de zij slapen gaat nog steeds heel goed, en heel af en toe lukt op de buik liggen ook weer. Inslapen gaat op die manier nog niet, maar heerlijk al om even ontspannen te kunnen liggen zoals ik altijd deed! 

Bewegen wil ook weer lekker, ik wandel veel, heb vandaag met mijn dochter weer een ronde gedaan, zij op haar skates, ik er achteraan.. en eerlijk is eerlijk, ik mis mijn rondes hardlopen zo dat ik af en toe een kleine run van 50 meter heb gedaan, gewoon om eens te kijken hoe dat voelt. Voelde goed. Nog niet goed genoeg om echt te gaan trainen, maar voor het op peil houden van mijn conditie durf ik zo af en toe de hartslag wat te verhogen. 

Over 3 weken ga ik shoppen met een vriendin, bh's aan laten meten. Kan niet wachten, gewone, mooie, en vooral UITGEVULDE bh's aan :tatice_04: woohoo!

Ik heb weer nieuwe foto's in mijn album gezet, ook even een verzameling alleen boobs en alleen buik gemaakt over de afgelopen 4 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Daniëla89 zei:

Wauw wat is het mooi geworden zeg!👌🏼 wat heerlijk dat je herstel ook zo goed gaat en je weer lekker kan bewegen. Binnenkort lekker shoppen!:43:

Ik was pas jarig, heb flink cash van mijn opa gekregen, en 4 Hunkemöller cadeaubonnen... Ik zit heel hun app uit te pluizen en te liken! Alleen vind ik wel dat het litteken op mijn buik heel hoog zit, dat gaat echt niet binnen een normaal slipje of bikinibroekje vallen, dan moet ik echt zo'n hoog uitgesneden broekje uitzoeken. Gelukkig kunnen we op afspraak weer fysiek naar de winkel 👙

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-4-2021 om 15:28, Daniëla89 zei:

Is er een bepaalde reden dat het litteken zo hoog zit?? 

 

Geen idee! Inmiddels ben ik bijna een week aan de smeer met littekencrème en dat ontspant de boel wel heel erg. Plus het maakt me ook meer mindful, eigen, met mijn nieuwe lichaam, acceptatie dat het litteken ergens anders zit dan verwacht gaat op die manier makkelijker. Voorafgaand aan het besluit 'ja ik doe het' heb ik het boek 'Vreemd Lichaam' van Jenny Slatman gelezen. Slaat niet volledig op een vrijwillige aanpassing van het lichaam, maar achteraf herken ik wel dat je je lichaam opnieuw moet leren kennen. Ik ben blij dat ik het gelezen heb. 

Inmiddels alweer 5 weken PO en werkelijk, ik weet niet wat er gebeurt. Alles gaat nog steeds zo goed en volgens verwachting dat ik vandaag een boefje ben geweest en nu al 2 bh's heb gekocht! De dame van de lingeriezaak zat ook maar sneu op klanten te wachten... Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en 2 prachtige bh's heb gekocht. Weet ik gelijk mijn maat voor als ik met mijn vriendin ga shoppen voor de rest.. 75E. E! Wie had dat gedacht... Volgende week donderdag mogen ze pas voor het eerst officieel aan, maar passen kon best. Ik zal binnenkort foto's maken, ze staan zoooooo mooi! Ik vind ze echt sexy gewoon, of beter gezegd, ik vind mezelf sexy gewoon 😍 Ik denk dat ik morgen alsnog een broekje ga halen. Echt een mooi setje ervan maken. Vind mijn man ook geen straf, haha!

Werken gaat goed, bewegen gaat goed (wandelen, fietsen)... Ik wil heel graag meer, maar hou mezelf echt in toom. Ik mis het hardlopen zo. Wie weet ga ik van de week ook nog maar even een sportbh halen, als ik me er dan helemaal goed voor voel kan ik ook gewoon gaan. 

Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Salander wat fijn dat je zo lekker in je vel zit meid! Je herstel gaat zo goed en het is echt prachtig geworden👌🏼 het is zo fijn om je sexy te voelen als vrouw dat herken ik heel erg! En wat een mooie maat heb je zeg ben heel benieuwd hoe het je allemaal staat😊 lekker bewegen is altijd goed maar wel goed naar je lichaam luisteren he😉 straks komt het mooie weer en dan loop jij er prachtig bij in je mooie bikini!!💪🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis! Ik had eigenlijk helemaal jou verhaal nog niet gelezen! Wat stom van mij maar hoe ontzettend stoer dat je deze stap hebt genomen en beide operaties hebt ondergaan. Ben heel benieuwd naar het resultaat ook. En wat goed dat al zo fit bent. Ik kan ook niet wachten tot ik weer lekker zoveel kan doen. En idd je weer goed en sexy voelen is belangrijk! Ik had zo de balen ervan zat ik in het zwembad bukte ik voorover keek je zo m’n hele bikini top in🧐 mooi om je verhaal even te lezen! Fijne avond xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even zitten kijken maar wow wat is dat echt een mooi gezicht om het proces te zien zeg! Lijkt me wel ingrijpend ook zeg! Maar oh wat zal je blij zijn en je straks weer optimaal voelen in je zomer kleren en badkleding. Ik neem m’n petje voor je af maar groot gelijk dat je het gedaan hebt💪🌸  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.