Ga naar inhoud

Miemsje : 21 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Mireille,

Ja je bent al weer een dagje verder,en als je dan ook nog wat gaat shoppen,en genieten van het

lekker weertje dan gaat het nog vlugger allemaal.

Ja,je krijgt inderdaad cola na de operatie,ik denk om je maag terug te laten werken en er zit ook

veel suiker in hé(en ik lust helemaal geen cola)maar heb het toch maar uitgedronken want ik had wel vreselijk

dorst. :wacko:

Ze geven je zelfs nog een flesje mee voor onderweg.

Geniet nog van het zonnetje.

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 542
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Mireille,

Beetje late reactie van mij!

Ik moest eigenlijk gisteren mijn hechtingen laten verwijderen maar de huisarts belde omdat ze een dubbele afspraak hadden ingepland dus kon ik pas vandaag terecht. Het stelde niet zoveel voor. Bij één kant zat de hechting een beetje vast en moest ze wat harder trekken, dat was geen fijn gevoel maar echt pijn kon ik het niet noemen! Ze zei dat het echt prachtig gehecht was!!! Thuis even gekeken maar het stelt echt niets voor die wondjes! Ze zijn zo klein en ze vallen mooi in de borstplooi, ik ben helemaal tevreden.

De dagen vliegen echt voorbij he! Je bent nu al bijna aan de beurt, zelfs ik krijg weer die spanning die ik van te voren had, hihihi. Ik denk niet dat jij ze achter de spier krijgt hoor! Ik had bijna geen borsten meer over en zelfs bij mij kon het dual plane. En ik denk dat als jij het echt niet wil, jij uiteindelijk beslist!

Oja die cola is tegen de misselijkheid. Je kan soms erg misselijk worden als je uit een narcose of roesje komt. Ik was ook misselijk erna en de cola hielp niet echt, ik kreeg toen iets in mijn infuus ingespoten en het was helemaal over!

@Cheries, hoe gaat het nu met jouw? Volgens mij ben je helemaal happy!!

Mocht jij je wonden nat maken na het verwijderen van de hechtingen?

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Channy,

Ja hoor ik voel me helemaal happy,ik ben vandaag net 8weken po,en nu ben ik

helemaal klachtenvrij. :1bouncingboobs:

Ze voelen nu echt aan alsof ik ze altijd al gehad heb :rolleyes: (alleen is het niet zo).

Ja als je hechting eruit is mag je gewoon douche,kan geen kwaad als het nat word.

Heb jij nog korstjes waar de hechting zat?Want anders kan je al littekenolie of -creme smeren.

Maar alleen smeren als de korstjes helemaal weg zijn.

Fijn he zo mee aftellen met Mireille,en het klopt wat je zegt,het is precies of je het opnieuw meemaakt.

Hoe gaat het voor de rest met jou herstel?jij bent nu een week po klopt dat?

Groetjes Cheries :48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Blij te horen dat je zo happy bent! Ik ben het ook :3: !

Bedankt voor je tips! Bij één borst heb ik helemaal geen korstjes meer en bij de andere een heel kleintje. Dan kan ik dus binnenkort gaan smeren met litteken créme, hihihi!! Ik heb een soort litteken olie gekregen van de kliniek. Ik weet niet of die goed is? Welke gebruik jij?

Wat jij nu beschrijft, over dat ze helemaal eigen voelen, lijkt me heerlijk! Ze voelen nu al steeds zachter aan maar ze bewegen nog niet mee, maarja even geduld......

Ik ben morgen precies twee weken po! Ik vind het heel snel gegaan allemaal.

Het herstel gaat eigenlijk prima, boven verwachting!

Ik heb helemaal geen pijn gehad alleen kon ik de eerste dagen niet op mijn zij liggen maar dat gaat nu ook al een paar dagen heel goed. Ik las ergens dat jij 6 weken niet op je zij kon liggen!!! Lijkt me echt heel erg, ik was het al na een paar dagen zat. Ik kreeg echt rugpijn! En ik miste het om lekker tegen mijn mannetje aan te kruipen.....hihi.

Vandaag zijn de hechtingen eruit gehaald en het voelt een stuk lekkerder, de spanning is eraf!

Ik had de wonden veeeeeeeel erger verwacht maar het zijn twee mini streepjes! Nu ben ik helemaal opgelucht, ze vallen ook mooi in de borstplooi.

Welke cupmaat heb jij nu? Jij kan natuurlijk al normale bh's aan!!! Ik moet nog even, volgende week mag ik overdag een normale bh aan en 's nachts de sportbh :4: .

Echt fijn zo ja dat we elkaar zo kunnen steunen en dat we nu met Mireille af kunnen tellen. Ik vind het erg gezellig zo met jullie te kunnen kletsen. Heb jij eigenlijk ook kids?

Hoe vind je man je nieuwe boobs? De mijne vindt ze geweldig :wub:

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Channy,

Ik smeer ook de olie van de kliniek,de mijne is nu ver op en nu heb ik een littekencreme

bij de apotheek bijgehaald,beter wat langer smeren dan te vroeg stoppen niet?

Ja ik heb zeker 6weken niet op mijn zij kunnen slapen,dat was balen,want ik ben echt géén rugslaper.

Ik heb meer van mijn rug afgezien dan van mijn borsten...

Zalig was het toen het wel weer kon.

Ja ik draag nu al gewone bh's,voelt beter dan de sportbh,spant niet zo.

De eerste nacht zonder vond ik een beetje vreemd,dacht de hele tijd dat ze verschoven :wacko:

nu dat was alleen een gevoel hoor,ze bleven mooi op hun plaats.

Die nacht heb ik mijn man ook gewekt,ik had gedroomd dat mijn borst onder mijn oksel zat :blink:

hij het licht aangedaan,en nee hoor ze zat nog op haar plaats oef :152:

Ik heb nu een 70D en jij??

Ja ik heb één dochter,maar die is al 22 bijna 23 ze verjaart de dag na de bv van Mireille.

Ze woont ook sedert november samen met haar vriend.

En ja hoor ook mijn man vind het geweldig!!!!!

Groetjes Cheries :43::43::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Channy,

Ik smeer ook de olie van de kliniek,de mijne is nu ver op en nu heb ik een littekencreme

bij de apotheek bijgehaald,beter wat langer smeren dan te vroeg stoppen niet?

Ja ik heb zeker 6weken niet op mijn zij kunnen slapen,dat was balen,want ik ben echt géén rugslaper.

Ik heb meer van mijn rug afgezien dan van mijn borsten...

Zalig was het toen het wel weer kon.

Ja ik draag nu al gewone bh's,voelt beter dan de sportbh,spant niet zo.

De eerste nacht zonder vond ik een beetje vreemd,dacht de hele tijd dat ze verschoven :wacko:

nu dat was alleen een gevoel hoor,ze bleven mooi op hun plaats.

Die nacht heb ik mijn man ook gewekt,ik had gedroomd dat mijn borst onder mijn oksel zat :blink:

hij het licht aangedaan,en nee hoor ze zat nog op haar plaats oef :152:

Ik heb nu een 70D en jij??

Ja ik heb één dochter,maar die is al 22 bijna 23 ze verjaart de dag na de bv van Mireille.

Ze woont ook sedert november samen met haar vriend.

En ja hoor ook mijn man vind het geweldig!!!!!

Groetjes Cheries :43::43::48::48:

Hey Cheries,

Dan ga ik die olie van de kliniek ook gebruiken! Je hebt gelijk, je kan liever wat langer doorsmeren dan te vroeg stoppen dat kan geen kwaad.

Bij die droom van jouw kan ik mij wat voorstellen :152:.

Onze mannen hebben ook wat te voortduren met ons he!!! Ik heb het de afgelopen maanden nergens anders over dan borsten. Gisteren zei ik tegen hem: ik moet je even een foto laten zien. Waarop hij gelijk zei: Toch niet van borsten! Ik kan geen tiet meer zien alleen dan die van jou dan :154:.

Wauw een 70 D! Hoeveel cc heb jij gekregen?

Ik heb nog niet geshopt voor een nieuwe normale bh. Ik heb van sportbh maat 75 B. Ik heb natuurlijk wel even een oude bh van mij gepast van 12 jaar geleden, toen had ik nog een D! Die bh paste ik, dat vind ik toch raar aangezien die sportbh een B is...

Welke maat sportbh had jij?

Ik heb me maar even ingehouden met nieuwe bh's kopen omdat ik toch veel lees dat ze nog wat kunnen veranderen. Maar over twee weken denk ik wel dat ik kan gaan en dan laat ik ze even meten :141:.

Ik ben benieuwd wat voor cup ik heb.

Wat leuk dat je al zo'n grote dochter heb, mooie leeftijd om samen te wonen!! Misschien komen er binnenkort wel kleinkinderen :) . Ik heb twee dochters, zo gezellig!!!

Wat vond jouw dochter ervan dat je een borstvergroting heb gedaan? Mijn dochters heb ik het ook verteld en ze hadden er al het begrip voor ondanks hun leeftijd!

Liefs, Channy :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Channy,

Hier hetzelfde mijn man zei net nog jij bent verslaafd aan borstgesprekken :154:

Nu ik dacht zelf ook,eens ik ze heb zal het wel minderen,maar niets is minder waar.

Nu wil ik weer meningen en ervaringen delen met anderen,en waar anders kan dit beter als hier :rolleyes:

oooooooH tof 2dochters,dat was ook mijn wens,maarja het is bij een gebleven,nu het is een supermeid hoor.

Ben er echt blij mee.

Zij heeft me uiteindelijk de knoop helpen doorhakken om ervoor te gaan,zij gaat ook mee shoppen met mij hé.

En hoorde telkens mijn gezeur aan als er alweer geen enkele bh,of topje mooi paste.Dus zei ze komaan mam

ga ervoor,of ga je blijven zeuren..doe er iets aan.Enja...dat was het begin.

Hoe oud zijn jouw meisjes?

Nu mijn sportbh was ook een 70B hoor,maar die stond echt in mijn huid gedrukt.

Mijn maten zijn nu 68 onder en 86 erop. :1bouncingboobs: Ik heb 265cc voor de spier.En jij?

Dus...kan zijn dat jij ook nog op een D uit gaat komen,ben benieuwd,hou me op de hoogte. :35:

Groetjes Cheries :48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dames,

ja de tijd vliegt zo voorbij nu he. Jeeeeeeetje......echt heel grappig.

Vooral omdat ik erg ongeduldig dit forum ben begonnen.

@channy: WAt fijn dat je hechtingen verwijderd zijn das dan toch weer een mijlpaal in het algehele borsten verhaal. Was het niet erg dat de hechting een beetje vast zat? Cola tegen de misselijkheid????? :unsure: maar dat is toch hartstikke zoet. Ik zou juist denken dat je daar juist misselijk van word. Zoet is daarentegen wel goed voor de energie of zo iets...... :blush:

Ik hoop niet dat ik misselijk zal zijn na de operatie want als ik ergens bang voor ben naast een infuus aanbrengen is het wel overgeven. :99:

Ik ben zo benieuwd wat voor advies ik zal krijgen dinsdag!!! Zodra ik thuis ben zal ik meteen een verslagje plaatsen zodat jullie het ook weten.

Vind het allemaal zooooooo spannend niet normaal.

maar vind het wel een geweldig idee dat ik over 2w me borsten eindelijk heb!!!!

Mijn familie en vriend werden helemaal gek van me zeg al maar dat gepraat over borsten borsten borsten. Maar door jullie hoeven ze het niet meer aan te horen.

@Cheries: Woooooow 70D das toch wel mooi. Waar had je naar gevraagd bij het consult? Was een D wat je wilde.

En fijn dat jullie wonden zo goed genezen en genezen zijn zeg. in dat stadium ben ik nog lang niet.

Groetjes Mireille :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Channy en ik hebben gezellig wat zitten kletsen hier op jouw forum :68:

Maar zo hoor je ook wat anders,en klets je gewoon lekker mee.

Mireille,ik was ook zo vreselijk bang om misselijk te zijn,ik heb nogal een gevoelige maag. :wacko:

Ik had het voor de operatie aan de anestisist gezegd,hij zei ok dan geef ik je al wat extra

tegen misselijkheid in je infuus.Dus je kan dat ook even melden.

Na de operatie voelde ik me totaal niet ziek,maar na het aankleden dacht ik ojee dit gaat mis...

ik voel me mottig...de verpleegster ff motilium gevraagd en oef het ging beter...gelukkig niet hoeven

overgeven :99:

Voor het infuus hoef je niet bang te zijn,gewoon ontspannen,ff niet aan denken en dan voel je niks.

Nee,ik had niet om een D gevraagd maar gewoon om een mooi gevulde cup(niet van die zielige theezakjes)

maar een mooie volle B/C iets wat met mijn lichaam paste.

Dr.Visser raadde me 265cc aan,ze zei het kan wel een mooie C worden.Niet dus.. :153: een D.

Nu het is wel mooi,niet té,want dat wilde ik niet.

Ben echt benieuwd naar jou consult.

VOLGENDE WEEK DINSDAG AL..... :35::35:

Groetjes Cheries :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Ja ik heb ook lekker zitten mee lezen met jullie hoor :101: helemaal geen probleem. Zo zie ik ook s hoe jullie het nu allemaal ervaren.

Ben er juist blij mee is extra info joh.

Dan ga ik dat ook zeker aangeven van die misselijkheid,ik hoop echt niet dat ik daar last van ga hebben. Ik moet dan ook nog s 2 en half uur terug rijden naar amsterdam! en omdat misselijk te moeten doen lijkt me helemaal niet zo prettig.

Ja joh volgende week dinsdag weet ik eindelijk meer.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Hupsakee,je bent al weer een dagje verder.... :101:

Nog maar 4 keertjes slapen en je hebt je consult...

En...nog maar 13 keertjes slapen en je hebt je :1boobs::35::35:

Nu gaat het snel gaan hoor,maar we tellen verder.

Geniet nog van je dagje.

Mijn opdracht vandaag..gaan shoppen met mijn moeder.

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Ja meid al weer een dagie verder jeetje. Het gaat in eens erg snel.

Over minder dan 2w heb ik gewoon me borsten. Voor je het weet zit ik

in de auto dinsdag onderweg naar mijn consult. Ben zo benieuwd joh.

Is het eigelijk ook goed als je een sportbh mee neemt om te passen?

Ik heb namelijk helemaal geen bh's zonder vulling :blush: ....dit is

me enige bh zonder vulling. Ik vraag me af of het resultaat niet anders

gaat zijn.

Nou voor dit weer is het een geweldige opdracht Cheries!!!!

Lekker van het zonnetje genieten met je moeder.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat snel he meis!!

en gelukkig is het nu bijna weekend, dan gaat het nog sneller!!

ik kan echt bijna niet wachten tot het zover is!

dinsdag heb je je consult? spannend hoor! eindelijk het aantal cc kiezen en lekker passen!

ik vond dat zo leuk! die pasprothesen hebben ook tepels! ik lag helemaal in een deuk!!

denk dat een sportbh juist goed is om mee te nemen! ik kreeg van de kliniek een sportbh om die pasprothesen in te stoppen, dus als je je eigen meeneemt is dat denk ik alleen nog maar beter!!

Ben je al een beetje zenuwachtig of valt het nog mee?

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus,

ja het gaat hartstikke snel.....

De dagen vliegen voorbij.

Ik ben al best zenuwachtig aan het worden. Het is nu al over minder dan 2w zo ver.

bedankt voor je advies dan ga ik me sportbh meenemen.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi , hoi ,

nu begint het echt te korten hé voor je consult ?

geniet van het mooi weer dit weekend en voor je het weet mag je dinsdag gaan passen !! joehoe !!

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi , hoi ,

nu begint het echt te korten hé voor je consult ?

geniet van het mooi weer dit weekend en voor je het weet mag je dinsdag gaan passen !! joehoe !!

gr ,

anne

Hey,

dit weekend gaat vooruit vliegen!!

Je zal ze hebben voor je erg in hebt!!

Leuk weekend nog

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anneken en Peggy,

Bedankt voor jullie steun!!!! Ja ik hoop ook echt dat de tijd voorbij gaat vliegen dit weekend. Ben echt al een beetje zenuwachtig. Ow laat staan als ik echt voor me vergroting moet.

Hoe gaat het nu met jullie dames?

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Alweer eentje minder,het weekend om dan alleen maandag nog....

en dan is het zo dinsdag.

En dan gaan we aftellen naar je bv.,gaat ook snel voorbij zijn hoor meid.

Wat de bh betreft voor de passessie,daar kan ik je geen raad ingeven,ik heb nl.

geen passessie gekregen....

Geniet van je weekend en het lekker weertje :13::13:

Groetjes Cheries :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Cheries en Channy,

Er is al weer een dagie voorbij. Nog 3d tot mijn consult en nog 12d tot mijn boobjob!!!! Yeaaaaaaah!!!! De tijd vliegt voorbij joh.

Vandaag lekker met me kids en mijn mams van het zonnetje genieten dan is deze dag ook weer snel voorbij.

@ Cheries:hoe was het shoppen gister met je moeder?

@channy: gaat alles goed met je? Heb je gister gemist op het forum. Waarschijnlijk was je lekker aan het genieten van het mooie weer.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Tja shoppen met mijn moeder is niet hetzelfde als met mijn dochter hoor.

Mijn moeder word al wat ouder,en als zij haar spulletjes heeft is het ok,

dan wil ze nog wel een terasje doen en dan mag ik haar naar huis brengen.

Ik heb nochtans mooie bikini's gezien,maar die pas ik wel als mijn dochter

meegaat :141: .

Ze heeft nu toch 2weekjes vrij(paasverlof)en dan wil ze vast en zeker nog wel

eens gaan shoppen.En ik zeg niet nee(vrouwenhobby)i love it!!!

Geniet van je dagje samen met je kids en moeder.

@Channy,het is zo stilletjes we beginnen je al te missen.

Daaaaaaaag meiden :101::48::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sharyva,

Het gaat inderdaad erg hard en vooral met dit mooie weer.

Ben ook erg benieuwd wat ik ga krijgen.

Jij ook een fijne dag en geniet van het weer.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Mijn moeder houdt ook niet echt v an shoppen,ze wilt liever met een doel op shoppad!!! Ze weet welke winkel ze moet zijn en daar gaat ze ook verder gaat ze nergens meer in. Echt niet leuk om zo te shoppen met haast. Lekker shoppen doe ik met me zus. Ik geniet van het mooie weer.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Nou dan hebben we zowat dezelfde moeder(de shoppad-moeders) :154:

Hoop toch dat je ervan genoten hebt.

Het is toch zalig met zo een weertje.

Fijn dat je zo met je zus kan gaan shoppen,ik heb geen zus,maar wel een

heel toffe dochter waar ik een heel goede band mee heb,ik was net geen 21 toen ik

haar kreeg dus een jonge moeder..

Ja meid er gaat weer een dagje af voor jou :136: overmorgen heb je je consult al,begint

het al wat spannend te worden?

Weet je ,een mens wacht zolang hierop en eens je dan de knoop hebt doorgehakt om ervoor te

gaan,kan het niet snel genoeg gaan,toch?

Geniet nog van het mooie weertje en van je zondag.

Tot morgen Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

Misschien een beetje laat :blush: maar ik reageer toch nog even.

Heb vandaag heerlijk genoten van het lekkere weer. lekker met de kids

buiten geweest en in de tuin in het zonnetje gezeten. Want je weet het hier in nl maar nooit wanneer het zonnetje weer gaat schijnen.

Ik heb vandaag bijna niet aan mijn consult gedacht. Maar nu de dag

weer bijna voorbij is word ik toch wel een beetje zenuwachtig.

Het weekend is alweer voorbij. Kids liggen in bed. Ik ga ook zo en

dan is het alweer maandag. Spannend!!!!! :136: Eindelijk ga ik er

achter komen wat ik ga krijgen. :101: Het er echt zin in maar vind

het ook erg spannend!!!

Nou fijne avond en slaap heerlijk vanacht.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.