Ga naar inhoud

Miemsje : 21 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Miemsje,

ik less net dat jij ook binnenkort bij dr. Visser aan de beurt bent.

Ik ga ook bij dr. Visser op 8 april al!

dus ik ga mee aftellen hihi.

Ik krijg 425cc rond op de spier via tepelhof.

Wat krijg jij?

liefs Afua

Hoi Afau,

Ooooow jij bent al gauw aan de beurt zeg!!! das volgende week alweer.Goh

lekker hoor. Eindelijk je :1bouncingboobs: . Ik ga je zeker in de gaten houden en je steunen. Ik ga zo ff kijken of je ook een topic hebt.Ga ik ff lekker lezen. We gaan aftellen he meid!!!

Ben je al zenuwachtig?

groetjes Mireille :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 542
  • Created
  • Laatste Reactie

hey miemsje !

minder dan 3 weken nog !!

succes met aftellen ,

anne

Hoi Anneken,

Klopt inderdaad,iets minder dan 3w nog :136: .

Nog 19d om precies te zijn. Ben inmiddels al begonne met aftellen.

Maar hartstikke bedankt voor je steun!!! :53:

Hoe gaat het nu met jou? Jij ben op mijn moeder haar verjaardag

geopereerd. Heb je al foto's?

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Jaaaaaaaa alweer een dagje minder voor mijn boobs..

Nog 17 d tot de operatie en nog 8d tot min consult wooooooehoooooooe!!!!!

En vind het echt tof dat je je aan je woord houdt vrouwke. Super gewoon.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zilvermaan,

Ja klopt wachten duurt heel lang als je iets graag wilt!!!

Maar ik vind het tot nu toe toch best snel gaan hoor.

Nu het dichterbij komt gaat het steeds sneller.

Jij bent er al vanaf inderdaad en de pijn die je nu hebt hoort

Bij het mooier worden. Misschien dat het zo dragelijker wordt lieverd. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille,

Het begint nu echt op te schieten voor je!!! Hoe gaat het nu met jouw?

Ik was een week voor de operatie echt zenuwachtig aan het worden!!!

Ik zag ergens een vraag van jouw staan of je de protheses mag passen van te voren. Bij dr. Visser kan je tijdens je consult verschillende maten passen. Ze adviseerde mij tussen de 265 en de 280 cc, ik vond dit zelf te klein dus na mijn eerste consult heb ik nog een tweede aangevraagd en groter gepast, ik heb gekozen voor 300cc. Ik was niet zo slim geweest want ik had een bh met vulling aan beide keren tijdens het consult, dit gaf dus een vertekend beeld van hoe het zou worden. Ik vind het toch wel een verschil met passen en de werkelijke borstvergroting.

Maar het geeft je wel ongeveer een idee. Ik vond het er iets groter uitzien tijdens het passen dan nu na de borstvergroting maar ik heb ze dan ook dual plane geplaatst gekregen en ik had een push up bh aan.....

Mijn ervaring is dat dr. Visser heel goed kan inschatten wat bij je lichaam past, toen ik meer wilde dan 280cc zei ze dat ik echt niet meer dan 300cc moest nemen omdat ze anders te groot zouden zijn voor mijn lichaam en echt nep zou staan! Nu na de bv vind ik de maat echt perfect, ik had echt niet groter moeten nemen!

Ik ben echt benieuwd naar je consult!! Als ik jouw was zou ik me heel goed voorbereiden op vragen die je hebt, vooral omdat je al heel snel na je consult je bv hebt. En neem een bh zonder vulling mee!

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Channy,

Bedankt voor je reactie! Ik ben ook erg benieuwd naar volgende week dinsdag. Weet je dat ik eigenlijk niet meer zo veel vragen heb. Want alles is al hier beantwoord. Jij hebt dual plane gekregen bij dr visser,dat hoor je niet vaak. Was dat je eigen keus of had zij dat besloten en waarom? Dar is ook mijn 2e keus mocht voor de spier niet lukken. Wil het echt niet achter de spier,vind het resultaat en de natuurlijkheid van d borst niet altijd even mooi. Maar goed. Had je veel pijn na de operatie?

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries

Vandaag ben ik je voor nog 16d dan heb ik me boobs en volgende week dinsdag

mijn consult!!!!! Weer een dagie minder. :136:

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

Ja klopt de tijd gaat snel voorbij. Ik vind wel dat het hard gaat in eens. Maar waarschijnlijk gaat het de laatste dagen heel traag gaan. Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken?

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

Ja klopt de tijd gaat snel voorbij. Ik vind wel dat het hard gaat in eens. Maar waarschijnlijk gaat het de laatste dagen heel traag gaan. Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken?

Groetjes Mireille

Hay Mireille,

Bedoel je voor je consult of voor de operatie??

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey cheries,

Allebei denk ik.ik zou niet weten wat ik nog zou moeten weten wat hier niet al beantwoord is....behalve de cc's wil ik echt niks anders weten,maar misschien is er toch nog iets waarvan je dacht ja,dat wist ik nog nie.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Dankzij dit forum denk ik dat de pc's veel minder werk hebben op hun consultaties.

Daar hier zoveel vragen en antwoorden gegeven worden door zielsverwanten,en je kan ook

het best ervaringen en meningen delen met meiden in dezelfde situatie.

Het is zo vreemd je kent elkaar helemaal niet en toch schept dit een band.

Vergeet voor je consult alleen niet je cc's te vragen en de plaatsing. :141:

En voor je operatie kan je je vragen nog kwijt tot 21 april...

Ook als je nog met een vraag zit na je consult dat je echt aan de pc wil vragen mag je hen

steeds bellen,ze blijven je te woord.

En voor de rest zou ik zeggen blijf rustig,wind je niet op,is normaal,maar nergens voor nodig.

En neem afscheid van je kleine borstjes er komen er grotere in de plaats :136:

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Channy,

Bedankt voor je reactie! Ik ben ook erg benieuwd naar volgende week dinsdag. Weet je dat ik eigenlijk niet meer zo veel vragen heb. Want alles is al hier beantwoord. Jij hebt dual plane gekregen bij dr Visser,dat hoor je niet vaak. Was dat je eigen keus of had zij dat besloten en waarom? Dar is ook mijn 2e keus mocht voor de spier niet lukken. Wil het echt niet achter de spier,vind het resultaat en de natuurlijkheid van d borst niet altijd even mooi. Maar goed. Had je veel pijn na de operatie?

Groetjes Mireille

Hey Mireille,

Ik had voor het consult gelezen over de plaatsing dual plane. Tijdens het consult vroeg ik hiernaar en toen zei ze: Zo krijg jij ze geplaatst. De reden hiervoor was dat ik weinig weefsel meer had en dan zou je de randen van de prothese zien bij plaatsing voor de spier, ook zijn mijn borsten een beetje gaan hangen door de lange tijd dat ik borstvoeding heb gegeven. Door de plaatsing dual plane gaan je borsten ook niet zo snel meer hangen in de toekomst omdat ze toch deels verstevigd worden door de spier. Voordeel is dus ze gaan minder snel hangen en doordat alleen de randen onder de spier zitten bewegen ze toch mooi mee en voelen ze zacht aan.

Achter de spier zou ik ook niet gewild hebben, ik vind dit er niet zo natuurlijk uitzien en de spatie tussen de borsten vind ik ook groot.

Ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad na de operatie, het is mij 100% meegevallen!

Is jouw eerste keuze plaatsing voor de spier?

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Dankzij dit forum denk ik dat de pc's veel minder werk hebben op hun consultaties.

Daar hier zoveel vragen en antwoorden gegeven worden door zielsverwanten,en je kan ook

het best ervaringen en meningen delen met meiden in dezelfde situatie.

Het is zo vreemd je kent elkaar helemaal niet en toch schept dit een band.

Vergeet voor je consult alleen niet je cc's te vragen en de plaatsing. :141:

En voor je operatie kan je je vragen nog kwijt tot 21 april...

Ook als je nog met een vraag zit na je consult dat je echt aan de pc wil vragen mag je hen

steeds bellen,ze blijven je te woord.

En voor de rest zou ik zeggen blijf rustig,wind je niet op,is normaal,maar nergens voor nodig.

En neem afscheid van je kleine borstjes er komen er grotere in de plaats :136:

Groetjes Cheries

Hoi Cheries,

Het is inderdaad zo dat die pc's heel wat werk uit handen genomen word

met dit forum. Hun consultaties worden steeds korter en minder maar ze verdienen hetzelfde :141: . Hhahahahahahah maar ik denkk dat het ook beter is omdat je hier ontspannen bent en je niet zo'n idee hebt dat je een domme vraag stelt of te veel vragen stelt.De drempel is minder hoog tussen ons forumnaars :46: en pc's. En een arts kan het toch altijd mooier maken. Hier hoor je alle verhalen. Het lijkt bijna live....dus ook de verhalen van het ziek zijn :99: en de pijn :88: .

Dus je word echt op alles voorbereid. Het enige wat ik moet vragen is echt waar en hoe. En natuurlijk hoeveel voor een volle C.

Zenuwachtig begin nu toch wel te worden. Het lijkt nu allemaal 'echt'.

Het begint nu echt er op te lijken dat het 'echt' gaat gebeuren en ik 'echt' borsten krijg. :43: .

Nogmaals bedankt voor je steun he Cheries. Vind het echt top!!

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille,

Ik had voor het consult gelezen over de plaatsing dual plane. Tijdens het consult vroeg ik hiernaar en toen zei ze: Zo krijg jij ze geplaatst. De reden hiervoor was dat ik weinig weefsel meer had en dan zou je de randen van de prothese zien bij plaatsing voor de spier, ook zijn mijn borsten een beetje gaan hangen door de lange tijd dat ik borstvoeding heb gegeven. Door de plaatsing dual plane gaan je borsten ook niet zo snel meer hangen in de toekomst omdat ze toch deels verstevigd worden door de spier. Voordeel is dus ze gaan minder snel hangen en doordat alleen de randen onder de spier zitten bewegen ze toch mooi mee en voelen ze zacht aan.

Achter de spier zou ik ook niet gewild hebben, ik vind dit er niet zo natuurlijk uitzien en de spatie tussen de borsten vind ik ook groot.

Ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad na de operatie, het is mij 100% meegevallen!

Is jouw eerste keuze plaatsing voor de spier?

Liefs, Channy

Hoi Channy,

Mijn eerste keus gaat uit naar voor de spier ivm het genezingsproces :blush:. Maar als dat niet lukt wil ik het absoluut niet

achter de spier. Vind het er niet echt natuurlijk uitzien en net als jij

vind ik de spatie te groot. Mijn keus gaat dan zeker dual plane worden. En ook al zou het dan wat meer pijn doen, liever dat dan spijt achter af. Of misvormde protheses wat ik hier ook voorbij heb zien komen. Had ook al wat info hierover gevonden op internet en filmpjes gezien en ik vond het gewoon het mooiste na de uitgebreide uitleg.

Jij bent 1 van de weinige die dual plane geplaatst heeft gekregen bij dr Visser. Ben blij met jou verslag en ervaring. Is wel prettig dat je dat zelf mag kiezen he en dat je niks opgedrongen word.

Ook jou bedank ik nogmaals voor de steun deze laatste dagen.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille,

Geen dank hoor!!! Ik vind het ook heel fijn dat we elkaar op deze manier kunnen steunen! Ik had voor mijn bv ook veel steun aan dit forum en nu nog steeds! Het is net als wat Cheries zegt, je krijgt toch een bepaalde band met elkaar zonder dat je elkaar eigenlijk kent of gezien hebt.

Ik heb die filmpjes nooit gezien? Waar kan je die bekijken?

Ik wist eigenlijk niet dat ik één van de weinige ben die dual plane geplaatst heeft gekregen bij Dr.Visser.

Doet ze dit normaal gesproken dan niet zo vaak?

Ben blij dat je wat aan mijn verslag hebt :D. Ik weet zeker dat je straks prachtige boobs zult krijgen.

Dr.Visser is echt een goede pc dus je bent in ieder geval in goede handen!!! Degene die mij de verdoving gaf in de kliniek zei dat ik de beste pc van de kliniek voor een borstvergroting had gekozen, hij zei dat ze heel nauwkeurig en goed haar werk doet en dat ze samen met Dr. Damen de meeste ervaring heeft.

Het is inderdaad heel fijn dat je niets opgedrongen krijgt, ze geeft echt advies vanuit haar expertise maar ze laat toch de keus geheel aan jou. Als zij het er niet mee eens is (net als in het geval van mij dat ik meer cc wilde) geeft ze ook eerlijk haar mening en dat waardeer ik wel.

Ik zal je zeker steunen! Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar je consult en je bv!!!

Liefs, Channy

p.s jij bent toch ook Surinaams? Volgens mij had ik dat ergens op het forum gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Channy,

De meeste krijgen als het niet voor kan,achter de spier geplaatst. Eefje had wel wat dames voor me gevonden die ook dualplane hadden gekregen bij dr visser,maar het waren er niet veel hoor. De filmpjes kan je zien op youtube....ik ben nu bezig op me BB dus ik kan geen link toevoegen of tenminste niet makkelijk. Als je als zoekopdracht borstvergroting of dualplane invoert vind je een aantal filmpjes. Waaronder een uitgebreide uitleg waarom dual plane de beste plaatsing is. Ik heb daar veel aan gehad.

Ik hoop echt dat ze me keus gaat aannemen als ik laat weten dat ik niet achter de spier wil.

Ik ben surinaams ja en jij half toch als ik het goed heb.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Vandaag al wéér een dagje minder te gaan :rolleyes:

Zo schiet het wel erg goed op.

Gezonde zenuwen de laatste dagen is wel normaal hoor,dat heeft denk ik iedereen wel.

Het is toch ook allemaal nieuw he.En iets waar je al zolang naar verlangt,word dan toch

werkelijk :1bouncingboobs: .

Geniet vandaag maar van het zonnetje(als je enigzins kan). :108::101:

Groetjes Cheries :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Vandaag een beetje een late reactie,heb een drukke dag achter de rug. Boodschappen halen en shoppen in de bijenkorf(heerlijk).

Daardoor is deze dag super snel voorbij gegaan. En dus weer een dagje minder. Nog 6d tot mijn consult en nog 15 d tot mijn operatie!!!! Het gaat echt snel joh.

De zon was heerlijk vandaag zeg,heb er echt van genoten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey cheries en channy,

Er is weer een dagje voorbij!!!! Weer een stap dichter bij me boobs!!!!

En ff een vraag waar ik al lang mee zit.....ik snap er niks van....waarom krijgt iedereen cola na de operatie? Heeft dat een byzondere werking of reden?

Groetjes mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.