Ga naar inhoud

Miemsje : 21 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve Mireille en Cheries,

Sorry, ik ben inderdaad niet meer op het forum geweest!

Het was hier gisteren chaos (ik woon in Alphen)!!! Een man heeft gisteren in één van de vier winkelcentra die wij hier hebben met een mitrailleur het vuur geopend! De hele dag ambulances, politie, helikopters etc. Daarna natuurlijk iedereen bellen en gebeld worden of alles goed was. Ik was vrijdag nog wezen winkelen daar. Echt vreselijk wat er gebeurt is!

Ik heb nog wel aan jullie gedacht hoor en heel lief dat jullie aan mij dachten!!!

Mireille, je consult is bijna!!! Ik ben zo benieuwd!!!!!

Cheries, ik kan niet wachten om ook te gaan shoppen, eindelijk normale bh's!

Veel liefs,

Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 542
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey channy,

Oooow wat erg zeg,wist niet dat je in alphen woonde.

Vond het verschrikkelijk toen ik het hoorde zeg. Ben er de hele dag mee bezig geweest en voor al met "stel je eens voor dat.....". Ik was echt aan het nadenken hoe en wat ik zou doen als ik daar met me kinderen was......echt verschrikkelijk.

Gelukkig dat er niks met je aan de hand is zeg. Ik kan me wel voorstellen dat je hoofd dan niet aan het forum denkt.

Ja mijn consult is bijna....vind het reuze spannend!!!!

Nog 2x slapen en dan is het zo ver.

Heb je trouwens foto's van het resultaat?

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille en Channy,

@Mireille,ja meid morgen is de dag waarop je wijzer gaat worden ivm.je bv :rolleyes:

Ben echt zo benieuwd of het je gaat bevallen?Of je er op je gemak bent?En natuurlijk

wat ze jou gaat voorstellen?

Fijn dat je toch nog hebt kunnen genieten van het zonnetje en de kids.

Maak er vandaag ook nog een fijne dag van.

Om hoelaat moet je morgen in de wk zijn??

@Channy,Oooooh meid wat erg hé,wat er daar gebeurd is.

Mijn dochter heeft nog een vriendinnetje gehad in Spanje,die ook

in Alphen woont.Ze heeft daar toch enkele jaren contact mee gehad.Maar wij wonen

in België,dus niet direct bij de deur en dan na verloop van tijd,als pubers verwatert dat

Maar we hebben toch ook aan haar gedacht bij het horen van dat nieuws.

Ik kan best geloven dat het voor jou niet niks is,zo kort bij de deur.

Nu ik ben benieuwd hoe jou eerste shopdate,op jacht naar bh's gaat verlopen :101:

Dat is echt superfijn je gaat het beamen.

Meiden geniet vandaag nog van het zonnetje morgen zou het al minder zijn(alé hier in België toch).

Tot strakjes :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Morgen is het dan eindelijk zo ver!!!!! :136: Ik zal dan eindelijk is wat meer

kunnen vertellen over het hoe en wat. Mijn consult is om 12.10,maar mijn

vriendin rijdt mee en zij moet er om 11.50 zijn(als ik het goed heb).

Ik heb heerlijk geslapen vanacht,ben benieuwd hoe dat vandaag zal zijn. Begin

toch wel wat zenuwachtig te worden. En dan gaat het nog maar alleen om mijn consult :blush: .

Dan zal het volgende week woensdag wel een ramp voor me zijn.

Maar goed,ben nu aan het werk,straks de kids ophalen en dan is de dag al bijna weer voorbij.

Ik spreek jullie later nog op het forum.

Geniet van het weer he dames.

groetjes Mireille :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Mireille,

Morgen eindelijk zo ver, je consult. Is altijd leuk om te weten hoeveel cc je gaat krijgen, voor of achter je spier enzo..

Ben zeker dat het allemaal goed gaat meevallen, en dan kan je gelijk af tellen naar je operatie!

Benieuwd hoe je consult is geweest!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey yola

ik zal zeker weten morgen meteen eem kort verslagje neerzetten.

Desnoods via mijn telefoon als ik niet langer kan wachten.

Hoe gaat het nu met jou? heb je nog geen foto's?

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey yola

ik zal zeker weten morgen meteen eem kort verslagje neerzetten.

Desnoods via mijn telefoon als ik niet langer kan wachten.

Hoe gaat het nu met jou? heb je nog geen foto's?

Groetjes Mireille

Hé Mireille,

ok ik ben benieuwd!

Met mij gaat het wel. Na 1 week PO, gaat het echt beter met me! Het gaat alleen maar bergop. Kan mijn huishouden stillekes terug hernemen.

Heb foto's op mijn foto toestel, maar nog niet op mijn pc gezet.

Weet ook ni hoe ik het op het forum moet zetten.

Ga jij foto's plaatsen op het forum? Ik weet het nog ni goed...

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey yola,

Ow gelukkig dat het alleen maar steeds beter met je gaat. Ik begin nu ook best bang te

worden voor de pijn en vooral voor het plaatsen van het infuus. Ben als de dood :139: .

Maar ja dat moet ook gebeuren.

Ik denk dat ik wel foto's van na er op ga zetten. Maar niet van voor schaam me daar te veel voor.

Ik vind dat het wel een beetje moet, want wij hebben ook kunnen kijken naar het resultaat en het

heeft me toch wel erg geholpen om foto's te kunnen zien van hoe ik het niet wil en hoe ik juist

wel erg graag wil. Maar misschien durf ik het ook helemaal niet hoor :blush: . Maar wil het wel

doen. Desnoods met beveiliging dat alleen mijn vrienden het kunnen zien.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey miemsje ,

morgen ... eindelijk !!!

ik had op mijn consult een spannend topje mee ! ik moest geen BH aandoen ! enkel de verschillende maten gepast zo onder mijn topje ! alleen geen zwart nemen , dat doet de maat niet uitkomen !

ik heb hier ook geen foto's geplaatst ! ik durf dat ook niet !

succes morgen ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anne,

Bedankt voor je advies,had vandaag nog de kliniek gebeld om te vragen hoe of wat. Maar die zeiden dat ik niks mee hoef te nemen. Nu zeg jij mij een strak shirt. Dus ga gewoon een strak wit onderhemd achtig ding meenemen.

Bedankt voor de steun,morgen volgt mijn verslag!

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Hééééééél véééééééél succes vandaag op je consult,ben echt zo benieuwd hoe het je gaat verlopen.

Ga echt aan je denken :35: en je verslagje afwachten.

Schrijf nog ff de vragen die je wilt stellen op op een briefje hé(dat je zeker alles beantwoord hebt).

En dan vanaf morgen gaan we samen aftellen naar volgende week donderdag :35::35:

Lieve groetjes Cheries :53::48::35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Yeraaaaaaah! Het is eindelijk zo ver! Vandaag ga ik horen hoe of wat het gaat worden!!!! Ben zo benieuwd.

Ik vertrek zo naar Gen ivm file hie vanuit amsterdam.

Nou hou jullie op de hoogte

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Hier dan mijn verslagje over mijn consult vandaag.

We zijn rond 9 uur vertrokken hier en kwamen zonder

Erg veel file om 11.30 aan bij het WK. Het zag er erg mooi uit! Heel netjes en lux,de dames waren vriendelijk. We moesten plaats nemen in de wachtkamer. De consulten liepen iets uit omdat ze een fout bij een andere klant hadden gemaakt. Dus die klant ging ff voor. Vonden mijn vriendin en ik geen probleem. We gingen samen op consult om 12.10.

Eerst mijn vriendin en toen ik. Ze stelde de standaard vragen. En vroeg uiteindelijk wat ik wilde. Ik liet foto's zien en ze zei hmmmm C/D. Had ze ook opgeschreven. Toen moest ik me uitkleden,ging ze meten. Ik kreeg erg veel complimenten over mijn huid. Hoe mooi strak me lichaam was en of ik niet sport en dergelijk wat ik al jaren niet doe.

Alleen moest ik me buik weg trainen en zeker niet afvallen zei ze(big smile)ma goed. Toen kwam er een beetje een teleurstelling......omdat mijn huid zo strak is kan er bij mij niet meer in dan 300cc. Bij het passen leken ze niet echt groot een hand vol(beetje gespreid). Maar groter wilde ze niet. Zou niet passen zei ze. Het zou met 300cc al proppen zijn maar 260cc was erg klein dat vond ze ook. Ik wilde eigenlijk nog wel groter 330 of 350 of zo,ik ga het toch nog vragen volgende week donderdag. Wil het toch echt wat voller. Het kan in elk geval gewoon op de spier maar wel via mijn tepel ivm litteken(toch wel denise)omdat ik een donkere huid heb.me littekens zouden dan niet mooi zijn in de borstplooi. Maar volgens de dr visser zou het niet langer duren om te genezen en was dat allemaal hetzelfde.

Ze is echt straigth 2 the point. Mijn vriendin twijfelde en wilde groter dan dr visser wilde in doen en dr visser zei gewoon tegen haar dat als ze meer wilde ze naar een andere arts moest. Schrok daar wel een beetje van....maar ze is echt eerlijk! Dat wel,maar ben bang om spijt te krijgen.

Nou dit is achter de rug. Nu op naar volgende week donderdag!!!

Groetjes mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey miemsje ,

300cc !!! op de spier !! lijkt me prima hoor !! op welke maat zou je graag uitkomen ? wat heb je nu ?

ik heb al veel gelezen hier en er zijn nog een paar dames die bij dr Visser geweest zijn die in eerste instantie ook teleurgesteld waren in het voorstel van het consult maar die uiteindelijk wel tevreden zijn ! vertrouw maar op je PC !! die heeft toch de meeste ervaring !!

hoe is het nu trouwens met je vriendin ? wat werd er aan haar voorgesteld ? en is ze uiteindelijk toch akkoord gegaan ?

ik zal mee aftellen tot je operatiedatum ,

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anne,

Ik wilde graag een volle C....Tijdens het passen leek 300cc echt niet zo groot hoor.maar misschien oogt het anders al het geplaatst is. Ik ga ook haar advies volgen. Wordt 300 cc xtra high profile.ik heb nu 75A. Mijn vriendin heeft 70A zij is slanker dan ik. Maar heeft wel lekkere brede heupen en een dikke kont en zij krijgt hetzelfde als ik ook 300 cc extra high,maar bij haar lijkt het groter dan bij mij. Zij twijfelt nog omdat ze hier in amsterdam op consult was en toen werd haar groter geadviseerd als ik het goed heb 400cc of zo voor een volle C dr visser wilde niet zeggen op welke cup we uit zouden komen omdat het bij iedereen verschilt.

Volgende week donderdag alweer

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Ik heb vandaag toch wel meerdere keren aan je gedacht hoor.

Nu 300cc voor de spier extra high,denk toch wel dat je dat een mooi maatje oplevert hoor :01::35:

Ja dat is zo dr.Visser is echt recht door,nu ik heb dat graag,ik hou zo niet van dat

stroperige gedoe.

ik heb nogal gehoord dat ze niet graag teveel plaatst,omdat het dan niet mooi meer is.

Nu ik had voordien een 70A en vroeg een mooie gevulde cup B/C nu dat vond ze best ok en

adviseerde me 265 cc voor de spier(ik ben ook maar tenger en klein 1.57m en 46kg).

Ik dacht ja wat ken ik ervan ik volg gewoon haar advies zij kan het weten,nou ik heb toch maar

een mooie 70D overgehouden(ben er uiterst tevreden mee).

Langs de tepel,word dat dan ook gehecht zodat enkel de uiteindes hoeven weggeknipt te worden?

En nu gaat het zo vlug 21 april zijn :64:

We tellen verder hé....nog 9 keertjes slapen....

Groetjes Cheries :48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Ja ik dacht ook elke x aan je......echt grappig. Wilde erg graag vertellen hoe het gegaan was vandaag. Weet je dat ik dat eigenlijk

niet eens gevraagd heb.....hoe het gehecht word. Ik vroeg alleen meteen

of het niet langer zou duren voor het zou genezen en zo. Of ik niet extra klachten zou hebben. maar ze zei dat dat niet het geval was.....dus ben benieuwd. heb me eigenlijk altijd alleen op via de borstplooi gefocusd.

Maar ben wel blij......die dame die je na het gesprek nog mee neemt voor eventuele vragen zei wel dat ik minstens 2cup maten groter ga....als dat zo is ben ik al blij :1big_boobs: . Wilde graag een volle C maar daar leek het niet op. Wie weet oogt het wel heel anders dan ik denk.

En als jij ook 70A had en nu met 260cc een D hebt ben ik toch een beetje gerust hoor. :147:

Nou we gaan aftellen nog 9d te gaan!!!!

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow meis! nu wordt het echt spannend!! :126:

300cc is echt wel veel hoor, en zeker op de spier! Denk dat je zeker ook wel op een C/D uitkomt! en misschien zelfs nog wel meer!!

kijk maar eens bij Eetje enzo en Blonde Dollie.. zij hebben 255 en 300cc op de spier gekregen en hebben allebei een super mooie grote maat!!

Blonde Dollie heefft 300cc op de spier en heeft zelfs een cup F!

nog 9 dagen!! woehoe!! ben je al zenuwachtig?

probeer anders eens zakjes met couscous te vullen met 300cc en dan in je BH.. dan kun je het thuis op je gemak nog een bekijken!

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus,

Ja het wordt inderdaad erg spannend,joh!

Tijdens de pas sessie leek 300cc helemaal niet groot,

Maar ik dacht ook,misschien is het wel anders als het eenmaal geplaatst is.hadden zij dan geen grotere borsten voor de operatie,ik heb nu maar een 75A. Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Binnenkort hoor ik hoe laat ik er moet zijn.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Nog 8 te gaan meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :136:

Het kan zijn dat ze je morgen bellen voor je uur.

Mij hadden ze net een week ervoor gebeld,en aangezien het morgen voor jou nog net één week is...

OOOOw dit gaat zo snel voorbij zijn meid...Voor je het goed en wel beseft heb je ze :1bouncingboobs:

Eigenlijk best fijn dat er maar enkele dagen tussen je consult en de operatie zitten,ik zou dat ook

liever gehad hebben bij mij zat er een maand en een week tussen.

Wel een tof compliment wat je kreeg ivm je huid dat ze mooi strak is,en dan zonder sporten.

Dat compliment heb ik niet gekregen :139:

Grappig dat je op zo een moment aan elkaar zit te denken,zonder elkaar echt te kennen.

We hadden bij wijze van spreken naast elkaar kunnen staan zonder het te weten. :blush:

Dus bij deze nog eens nog 8 DAGEN!!!!

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille,

Wij hadden een storing dus ik kon niet op het internet! Ik kon je niet eens succes wensen met je consult.

Ik heb net je verslag gelezen!!! Ik was zooooo benieuwd :D.

Dr.Visser is inderdaad heel erg direct, zo heb ik het in ieder geval ook ervaren. Met 300 cc kom je denk ik wel aan een volle C of D cup. Ik heb ook 300 cc exta high profile gekregen en ik heb van sportbh cup B (zit wel heel erg strak) en van een gewone bh een D. Ik had van tevoren echt een aa cup!! Maar er paste bij mij wel meer in dan 300cc omdat ik vroeger een C/D cup heb gehad dus mijn huid was wel al opgerekt en niet zo mooi strak als bij jouw!! Dat is toch geweldig dat je nog zo een mooie huid heb!!!Ik wilde ook meer maar ze zei dat dat niet mooi zou staan bij mij. Ik ben nu ook heel blij dat ik het bij die 300cc heb gehouden, meer had echt nep gestaan :4:. Wel super dat ze voor de spier geplaatst kunnen worden bij jouw!! Hoe vind je het dat het dat de incisie via het tepelhof gaat? Ik heb daar overigens hele goede reacties over gelezen! Volgens mij hou je daar ook geen of nauwelijks een litteken aan over.

Ik ben zo blij voor je!!! Besef je het al een beetje? Over 8 dagen heb je je BOOBS!! Nu begint het wel heel dicht bij te komen :5:.

Ik heb wel foto's gemaakt maar niet hier op het forum gezet..... ik twijfel nog een beetje. Aan jouw en Cheries wil ik het wel laten zien!!

@Cheries: Hey meid,

Hoe gaat het met jouw? Ik heb ook aan jouw gedacht. Vind het fijn zo om met jullie te kletsen.

Geweldig voor Mireille dat ze haar consult heeft gehad en nu weet waar ze aan toe is!! Ik vind het ook zo spannend voor haar! Ik denk dat ze er geweldige mooie boobs mee krijgt met die 300cc!

Jij hebt met minder ook een D gekregen! Welke protheses heb jij eigenlijk? Ik heb gelezen dat de grootte ook verschilt van verschillende merkten protheses???

Ik wil zo graag gaan shoppen voor bh's maar ik weet eigenlijk niet wanneer ik dat het beste kan doen, vrijdag ben ik 3 weken po. Veranderde jouw borsten nog na die drie weken? Ik twijfel omdat ik denk dat ze nog kleiner kunnen worden of juist groter en dan zit ik met bh's die ik niet meer pas....

Meiden, geniet van het mooie weer en ik kom later nog even kijken!!!!

Veel liefs,

Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Channy en Mireille,

Leuk weer wat van je te horen Channy,ik werd al wat ongerust na jou enkele dagen niet te horen.

Ook ik vind het super leuk om met jullie te kletsen.

Vreemd toch,we kennen elkaar niet persoonlijk en toch klikt dit.

Ik heb echt nog aan je zitten denken na het voorval in Alphen. :147:

En dinsdag toen Mireille op consult was,dacht ik voortdurend aan haar,van hoe zou het haar meevallen enzo...

Ja,Channy ik heb ook dat probleem met die foto's ik begrijp je volkomen.

Wat lief van je dat je ze wel aan Mireille en aan mij wilt tonen.. :53: Echt lief.

Ik ben na 3 weken,2 gewone BH's gaan kopen bij hunckemoller geen te dure maar wel goed ondersteunend

22euro het stuk vond dat nog te doen.

Dan kon door de dag die sportbh aan de kant,die spande vreselijk(ook ik had een 70B aan).

's nachts deed ik hem wel nog aan(met de 2bovenste haakjes open :36: ).Spande dan iets minder.

Mijn borsten zijn in groote niet meer veranderd sedert toen.

Wat bij sommige wel nog veranderd.

Meiden tot strakjes :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Channy,

Ik miste je al :139: . Ik keek steeds of je misschien toch gereageerd had.

Maar ben heel blij dat je er weer bent :101:. Ik word nu steeds meer gerust gesteld door jullie. Als jullie op een D zijn uitgekomen met 300cc dan ga ik echt heel erg blij zijn als het bij mij ook het geval is :101: .

Ik ga ook niet eigenwijs doen en gewoon doen wat dr Visser zegt. Ik vertrouw der wel. Alleen leek het echt niet zo groot tijdens het passen.

Zag er wel erg natuurlijk uit. Maar iets groter had ook wel mooi gestaan.

Het is nog een beetje aan het inzinken dat het niet via de borstplooi maar via de tepelhof word geplaatst. Weet daar eigenlijk niet zo veel over

:unsure:. Ik probeerde hier nog wat info te vinden maar is niet echt gelukt. Ik ga het ff google-en.Dat heb je he als je je alleen op via de borstplooi focust hahahah. Het geeft geen extra klachten dus dat scheelt. En ze zei dat het ook niet zo is dat ik dan een grotere kans heb dat ik het gevoel in mijn tepel kwijt raak. Het risico is even groot. Wat dat betreft luister ik ook weer gewoon naar dr Visser. Ze zit al 20jr in het vak dus ze zal het wel weten.

Eerlijk gezegd kan ik het eigenlijk nog niet echt geloven dat ik volgende week gewoon tieten :1boobs: heb hahahahahahaha. Ik zeg het wel steeds maar het lijkt nog steeds zo onwerkelijk. Misschien dat het gaat komen wanneer ze me bellen voor de tijd. Of woensdag.

Nou meid je bent er weer,kunnen we de komende dagen nog lekker kletsen :35: .

groetjes Mireille :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Er is al weer een dag voorbij dus een dag minder voor ons om te tellen

tot mijn boob-day :136: .

Het lijkt zo onwerkelijk.....dat ik straks gewoon borsten heb. Het aftellen blijft leuk met jullie. En jullie stellen me echt gerust. Ik ben zo bang om spijt te krijgen achteraf. Dat lijkt me verschrikkelijk. Want zoiets doe je echt niet een x over. Mijn nichtje heeft haar borsten ook vergroot en zij heeft ook 300cc op de spier. Maar die van haar zijn echt groot. En zo zag het er bij mij echt niet uit hoor. Toen ze zei dat ze ook 300cc had en het bij mij groter zou lijken omdat ik korter dan haar ben. Dacht ik wel wow....als ik ze zo krijg hoor je me niet klagen hoor.

Echt niet. Ik heb me nu neergelegd bij de 300cc en ik ga er vanuit dat me

borsten super mooi gaan worden.

Ow wat lekker dat je lekker kan shoppen voor gewone bh's. bij mij moet het allemaal nog beginnen :139: .....en jullie zijn er alweer bijna klaar mee.

Maar wel leuk hoor dan weet ik wat me ongeveer te wachten staat.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.