Ga naar inhoud

Miemsje : 21 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Mireille,

Ik vond het tijdens het passen ook kleiner lijken! Ik was ook heel teleurgesteld dat ze zei dat groter niet bij mij zou staan. In eerste instantie raadde ze mij max 280cc aan. Ik heb toen zelf besloten dat ik echt wel 300cc zou willen (ik had dan ook cup aa voor de operatie en ik wilde, als ik toch voor een bv ging, echt geen spijt krijgen achteraf dat ik ze te klein zou vinden. Ik kon er wel meer in maar ze zei dat het dan heel nep zou staan en dat mijn borsten dan echt onder mijn oksels zouden komen, dat wilde ik echt niet. Ik twijfelde daarna wel of ik 330cc zou nemen. Dit heb ik nog besproken vlak voor de operatie maar ze raadde het echt af. Ik heb dan maar haar advies opgevolgd. Ik ben nu echt heel erg tevreden, ik ben ook maar klein 1.62 en weeg ongeveer 55kg, en het past perfect bij mijn lichaam. Als ik groter had gedaan had je echt gezien dat het heel nep zou zijn en was het niet in verhouding met mijn lichaam. Het is echt zo dat als je wat fijner ben, je minder cc nodig hebt om een cup meer te krijgen. Als je breder bent van boven moet je meer cc omdat die protheses ook breder zijn, dat is beter in verhouding met je borstkas.

Wat heeft je vriendin eigenlijk besloten? Gaat ze het bij dr. Visser laten doen of wilt ze toch groter? Eigenlijk wel raar dat ze zegt dat als ze groter wilt ze naar een andere pc moet gaan. Ze vraagt toch niet om extreem grote borsten, ze wilt alleen wat meer dan 300cc.

Als jij toch meer wilt kan je het altijd nog overleggen met haar voor de operatie maar als dr.Visser zegt dat het proppen wordt weet ik niet of je er goed aan doet om meer cc te nemen?

Als je even gaat googelen kom je aardig wat foto's tegen van vrouwen die een bv bij dr.Visser hebben gedaan en de incisie in het tepelhof hebben, na de genezing van de wonden ziet het er echt prachtig uit!!! Ik dacht juist voor ik op mijn tweede consult ging dat ik de incisie via het tepelhof kreeg, ik had mij daar helemaal op gefocust en niet op de incisie via de borstplooi! Ik moest dus ook heel erg aan het idee wennen dat het onder de borsplooi ging.

Onwerkelijk he dat idee dat je straks tieten hebt :136: . Ik kon het mij ook helemaal niet voorstellen!!

Nu ben ik er al aardig aan gewend, ook aan de grote.... :D.

Morgen nog maar een week :43: !!!! Deze dag is alweer zo goed als om.

Ik kreeg een week van te voren het telefoontje van de Welnesskliniek met het tijdstip. Toen ik dat eenmaal had werd het helemaal zo echt!!! Ik ben benieuwd hoe laat je daar moet zijn.... ^_^

Veel liefs :53: ,

Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 542
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Channy,

Ik ben 1cm korter dan jij,maar weeg wel 10kg meer. Dr Visser zei dat ik niet moest afvallen,alleen maar me buik weg trainen,was onderhuids vet zei ze hahahha. Na me 2e kind heb ik mezelf een beetje verwaarloosd ben wat dikker geworden en heb me buik zijn gang laten gaan. Maar zodra het na me bv kan zal ik er weer wat aan gaan doen.

Pas toen ik aan het passen was zag ik dat me schouders best breed zijn. Vandaar dat het ook kleiner leek dan bij mijn vriendin en echt,een maatje groter zou ook nog kunnen. Zal proberen nog 30cc extra te vragen,maar als ze niet wilt geen probleem.

Me vriendin die heeft de knoop nog niet door gehakt. Ik weet ook niet wat ze zal beslissen,ze zei wel dat je bij dr Visser wel weet waar je aan toe bent. En dat ze eerlijk is. Alleen had zij een ander aantal cc's te horen gekregen tijdens een ander consult en dat vind ze raar. Ze heeft zich ook nog niet echt verdiept in het hele bv gedoe. Ik heb haar wel gezegd dat ze hier op het forum veel info kan vinden. En dat het mij goed geholpen heeft. Maar wat ze gaat doen geen idee.

Ik heb net gegoogled maar heb niks gevonden. Wilde het litteken zien bij andere dames,heb ook niet echt info over gevonden. Ik had ook moeten vragen of het anders is qua douchen als je het in je tepelhof hebt. Ik ga ze daarover morgen toch wel ff bellen,vind ik toch wel erg belangrijk.

Ik kan nog steeds niet wennen aan het idee. Lijkt allemaal net een droom. Daarom ben ik blij dat ik jullie heb op het forum.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Nou Meid vandaag over een week is het zover,JOUW DAG :1bouncingboobs:

Nu kan je echt beginnen aftellen hoor,nu gaat het echt snel gaan.

Ik vond die laatste week aan een sneltempo gaan,ik wilde dan ook nog vanalles doen.

Poetsen,strijken lakens verversen enz...zodat ik me daar de eerste dagen niet druk in moest maken.

En dan tussen de klusjes door,snel hier op het forum wat komen lezen.

Mijn dochter haar vriendin is ook door dr.Visser geopereerd,en kreeg het ook via het tepelhof.

Het is wel al een 3tal jaar geleden,het is ook via haar dat ik bij dr.Visser terecht ben gekomen.

Zij heeft er geen last van gehad en mocht ook gelijk gaan douchen,er zat bij haar ook zo een

pleister over watersafe.

Wij zijn alle drie maar kleine vrouwtjes dan...Ik ben nog de kleinste(1,57)...En wellicht de oudste

van ons drie :blink:

Nog 7 te gaan.... :136:

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

Inderdaag nog 7 dagen te gaan. Het lijkt allemaal zo onwerkelijk maar toch gaat het

volgende week donderdag echt gebeuren.

Ik heb intussen wel wat info gevonden op internet en ook wat foto's van via de tepel.

En ik vind het er prachtig uit zien hoor. Je ziet echt bijna niks. Maar nu heb ik dus

ook gelezen ergens dat je zo ie zo 1 maat groter moet nemen dan je gepast hebt,want

Het gaat er kleiner uitzien als het eenmaal geplaatst is :wacko: .Nu denk ik al helemaal

dat ik toch wel wat meer cc's moet. Ben nu echt als de dood dat ik spijt zal krijgen dat

het te klein gaat lijken. Maar misschien is dat helemaal niet zo. Hoe is jullie ervaring

hiermee? Was het inderdaad kleiner geworden dan toen je paste?

Ik zit nu ook al een lijst te maken van wat ik allemaal in huis moet doen voor donderdag.

En het is heel wat zie ik zo.....je moet toch zo veel mogelijk proberen weg te werken he.

Het wordt nu toch wel erg spannend. Nog een week te gaan dan is het zo ver. Eindelijk volle

borsten.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Ja ik had ook in huis alles goed bijgewerkt,dan hoef je daar de eerste dagen niet aan te denken.

Want het is niet leuk als je moet rusten en je zit te denken op een hoop strijk die er nog ligt ofzo..

Want dan ga je het misschien toch proberen te doen,terwijl het niet mag met alle gevolgen.

Nu moet ik je teleurstellen wat de passessie betreft,ik heb dat helemaal niet gehad :wacko:

Nee echt ik was zo tevreden met haar antwoord,dat ze zei het gaat heel mooi worden,je zal zeer tevreden zijn.

Daarop heb ik ook onmiddellijk ok gezegd,bijgevolg zal ze gedacht hebben als het goed is nu dan hoeven we niet

te passen.

Ze had ook wel gezegd dat als ik groter ging,je de randen waarschijnlijk zou zien,nu dat oogt ook niet mooi he. <_<

Nu de maat van je borsten went hoor.Want ik denk telkens dat ze kleiner geworden zijn.Maar mijn maat blijft hetzelfde

en mijn bh's blijven ook mooi passen.Dus.... :blush:

Hebben ze jou al gebeld voor je uur door te geven???

Groetjes Cheries :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille,

Ik begrijp het helemaal hoe je inzit over het aantal cc's!

In de dagen voor mijn operatie ging ik ook steeds meer twijfelen aan het aantal cc.

Ook ik was bang dat het te klein zou zijn en dat ik naderhand spijt zou hebben.

Ik moet zeggen dat ik de pas sessies echt niet te vergelijken vind met hoe het nu is, ik vond het tijdens het passen helemaal niet voor te stellen over hoe het in het echt zou worden. Ik vond het ook allemaal klein lijken..... maar ik kan mij goed voorstellen dat als jij wat bredere schouders hebt je wel meer wilt. Ik heb ergens gelezen dat x high profile ook de smalste protheses zijn (ik weet dit niet zeker maar heb het ergens gelezen). Maar aan de andere kant krijg jij ze wel op de spier! Als je dual plane krijgt of onder de spier, heb ik gelezen dat je zo'n 40 cc verliest.

Ik durfde zelf ook niet groter te nemen omdat Dr. Visser zo voet bij stuk hield! Maar ik was echt niet tevreden met die 280 cc die ze wilde plaatsen, ik heb toen gezegd dat ik toch echt 300 cc wilde en dat heeft ze dan gedaan. Achteraf ben ik blij dat ik toch voor die 20 cc extra ben gegaan!

Ik hoop dat je eruit komt, het is zooooo moeilijk om de juiste beslissing te nemen :wacko:!

Wij zijn er in ieder geval voor je!

Liefs, Channy

P.s Mooi he die resultaten na incisie in het tepelhof! Je ziet er vaak niets meer van achteraf!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries en Channy :54:

@ Cheries:Ja ik denk dat ik het echt het hele huis onder hande ga nemen

want ik weet natuurlijk niet hoe lang ik niks zelf ga kunnen doen en het is toch altijd anders als iemand anders het voor je doet. :76:

Ik probeer me er nu wel bij neer te leggen dat het die 300cc gaat worden en blijven. Ik ben vandaag niet gebeld voor mijn uur. Dus nog even afwachten.

@Channy:Het is inderdaad ECHT heel moeilijk om deze beslissing te nemen.

Het is zo moeilijk omdat je niet terug kan gaan om te zeggen dat je toch meer wilt of toch minder :wacko:. Het is een keuze waar je de komende 10 a 15 jaar aan vast zit. Daarom vind ik het zo moeilijk. Ik wil absoluut niet te groot. Dat zeker, ik wil echt niet voorover lopen omdat me borsten te groot zijn. Als ik een C heb ben ik echt al tevreden. Het moet gewoon bij me lichaam passen. bij mij heeft ze niks over randen of zo gezegd. Alleen dat me huid te strak is :wacko: . Ik weet het allemaal niet meer hoor. Jeetje had echt geen idee dat het zo moeilijk zou zijn.

Nou dames gelukkig heb ik jullie om mee te praten. Ik ben daar zo blij om. Jullie hebben dit ook meegemaakt(channy dan :38: ) WAs ik maar net cheries,meteen zeker dat dit het beste bij mij zou passen.

groetjes Mireille :53::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Channy,heb jij ook 300cc??

Ik heb (maar)265cc en kom al op een Dcup Mireille,ik denk echt wél dat jij ook op een

Dcup gaat uitkomen je krijgt toch 35cc per borst meer dan mij,nu ik ben ook geen pc hé :141:

Maar dat denk ik wel.

Probeer het eens met rijstzakjes in je bh te doen,dat doen er wel meer.

Dan krijg je miss.ook al een heel ander beeld.

Weet je het zou ook zoveel makkelijker zijn als het bij iedereen hetzelfde resultaat zou opleveren

maar niets is minder waar :145:

Ja Mireille volgende week rond deze tijd zitten we nu uw verslagje te lezen of zitten we er vol ongeduld

op te wachten.

Je laatste dondersagnacht met kleine borstjes :101:

Channy,ben je al bh's gaan shoppen??

Ik heb een nieuwe bikini.... :136:

Tot morgen meisjes :53::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey cheries,

Ik denk ook wel dat het mooi zal worden hoor. Ga proberen me er niet meer mee bezig te houden. Er is al weer bijna een dag voorbij. Ben dus bijna weer een stap dichter bij mijn boobjob. Ik hoop dat alles goed komt.

Tot morgen

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mireille ,

ik ben vandaag gaan shoppen ! ik kon de verleiding niet meer weerstaan !!!

ik kwam uit op een 75 E !! wel efkes schrikken hoor !

als je dat zo ziet hangen in de winkel denk je ... zo'n lappen ... daar pas ik nooit in !!

maar zo zie je maar !!

en maar met 50cc meer dan wat jij gaat krijgen !!

zoete dromen ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille en Cheries,

@Mireille: Ik zou willen dat ik je kon helpen met je keuze :147: maar het is zo moeilijk in te schatten wat voor cup je na je bv krijgt.

Ik ging naar het consult met de wens een D cup te krijgen maar ik had niet verwacht dat het niet zo 1,2,3 gaat. Ik vroeg dan ook om een volle C/ D cup maar dr.Visser zei dat ze niet van te voren kon zeggen welke cup het zou worden, nou daar had ik mij dus echt niet op voorbereid :145:! Bij mij zei ze wel over die randen trouwens, dat was één van de redenen dat meer niet mooi zou zijn.

Misschien een beetje achterlijk maar ik heb thuis condooms :blush:, ja je leest het goed, gevuld met 300 milliliter water en één met 330 cc (niet te koud water doen!!!) en dan gepast in een vullingloze bh! Ik moet zeggen dat dit een beetje het idee gaf van de pas protheses. Maar nog steeds niet echt te vergelijken met het uiteindelijke resultaat. Als ik jou was zou ik toch nog even voor de operatie aan dr.Visser voorleggen dat je toch echt minimaal een volle C cup wenst :141:

@Cheries: Hey Meid, ik heb inderdaad 300 cc gekregen maar dan wel dual plane geplaatst. Zo zie je maar dat jij (iets) minder cc heb gekregen maar we zijn toch op dezelfde cupmaat uitgekomen.

Hoe heb jij ze geplaatst gekregen?

Wat gaaf dat jij al een bikini ben gaan shoppen!!!! Dat lijkt me zo leuk! Nu kan je gewoon echt is kijken wat je leuk vind :4:. Ik ben nog steeds niet gaan shoppen. We zouden afgelopen zaterdag gaan maar door al die toestanden hier werden alle winkelcentra hier afgesloten. De rest van de week ben ik ook niet geweest, eigenlijk durf ik nog niet zo goed.....en dan heb ik het nog niet eens zelf meegemaakt! ik heb mij deze week druk bezig gehouden met de kids die er erg van ondersteboven zijn en ze willen niet graag naar de winkels toe.

In het weekend wil ik wel gaan, mijn man is er dan ook, en dan gaan we met zijn allen. Je moet toch een keer gaan en ik moet het ook doen voor mijn kinderen anders blijven ze angst hebben.

Wat voor bikini heb je gekocht? Mocht jij ook na drie weken po overdag al een normale bh dragen? Ik lees veel verhalen van 6 weken dag en nacht een sportbh. Ik weet niet zo goed, ook al staat het in de papieren die ik van de kliniek heb gekregen, of ik dat al kan doen.

Nou meiden we gaan nu echt aftellen, de laatste week is ingegaan! :136:

Liefs, Channy :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anne,

Bedankt voor je reactie en vooral je geruststelling!

Woow 75...nou dat hoeft voor mij niet hoor hahahahh

Een C zou prima zijn!

Moet het net zo worden dat ik zo zeur en dat het dan te groot wordt hahahahaahh.

Nou slaap lekker

Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Channy,

Ik laat het er gewoon bij zitten hoor. Anders ga ik mezelf gek maken van het twijfelen. En ik zit al met twijfel genoeg. Als ik hoor waar jullie op uitgekomen zijn met jullie cc's dan moet het wel goed komen!!! Ik heb volgende week borsten en die 300cc is in elk geval meer en beter dan wat ik nu heb.

Dus op naar donderdag 300cc op de spier!!

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries en Channy,

We zijn weer een dagie dichterbij my BOOBDAY!!

Nog 6d te gaan dan heb ik eindelijk mijn borsten!

Ben benieuwd wanneer ze me bellen voor de tijd.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Een nieuwelingetje...

Maandag is het voor mij alzover en ga ik een BV laten doen in de wellnesskliniek bij dokter Damen...

Begin nu wel zenuwachtig te worden en begin de laatste week te twijfelen aan de cc die ik gekozen heb...Maar dat hebben wel meer vrouwen precies als ik dat lees!

Ik had mij er ook niet aan verwacht dat de dokter niet juist kon zeggen welke maat het zou worden...en na veel passen heb ik gekozen voor 425CC.

Na hele mooie zwangerschappen heb ik een niet zo mooie slappe 75B gekregen :rolleyes:

Anders moet ik het sebiet toch is proberen met condooms of zakjes rijst om er weer een idee van te krijgen hoe het eruit ziet. We moesten die passiliconen een tijdje moeten kunnen lenen om te zien of we er content mee zijn, toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik zal me even voorstellen ik ben Miemsje en ben 28 jr,ik heb 2 kinderen en heb

eindelijk na lang twijfelen besloten om een bv te laten doen. Ik heb nu 70A en wil gaan voor een volle C.Ik heb na lang twijfelen en veel gegoogle en dergelijk gekozen voor de Wellnesskliniek. Ik heb goede berichten gelezen over ze en zeker over dokter Visser. De prijs had ook veel te maken met mijn keuze hoor want in nederland is het gewoon bijna ontbetaalbaar. Ik heb al heel veel gelezen over jullie ervaringen in het wellnesskliniek. Ik heb mijn consult op 26 april en de operatie op 28 april.Ik heb er zelf voor gekozen om het in die week te doen omdat het dan vakantie is in NL,dan hoef ik geen vrij te vragen voor mijn herstel. Het lijkt nog zo ver weg,kan bijna niet wachten!!!! vooral als ik jullie verhalen lees. Ik heb bijna op al mijn vragen een antwoord gekregen via deze site. Maar heb toch nog een vraag dat betrekking heeft op de prijs.

Wat betaal je nu echt met alles erop en eraan? Is dat €1999 of toch wat meer.

Ik heb een dochter van nu 8m hoe lang kan ik haar niet optillen na de operatie(ik heb wel hulp).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai miemsje,

Dat is toevallig. Ik heb ook consult 26 en operatie 28 april bij de WK, en ook bij dokter Visser. Misschien zien we elkaar daar wel. :3: .

Ik ben 30, heb 4 kinderen (10,9,6,2) en BV is bij mij EEEEECHT nodig :P .

Bij mij wordt 330cc boven het spier geplaatst via tepelhof.

Bij het consult op 26 april ga ik specifiek om nogmaals te passen. Via verschillende forums heb ik kunnen lezen dat de meeste vrouwen niet spijt hebben van een BV maar ontevreden zijn over de cupmaat. 80% vinden dat het wel groter kon. Ergens stond ook als vuistregel: neem een cupmaat groter, omdat veel vrouwen gelijk schrikken van de grote van de siliconen, maar als het erin zit, valt het reuze mee.

Dit is dan een tip voor jou, denk goed na over de grote.

Groetjes,

Pamela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pamela,

Wat leuk dat je ook door dr visser geholpen gaat worden aan grotere borsten. Mijn datums zijn veranders. Ik ben onlangs op 12 april al op consult geweest bij dr visser en ik word donderdag al geopereerd.

Dr Visser heeft tegen mij gezegd dat er niet meer in kan dan 300cc doordat mijn huid (te)strak is. Ik heb bij dus niet veel keus. Ik zou graag ook wel wat groter willen,maar ja als het niet kan,dan kan het niet he.vind het wel erg jammer. Maar ik heb me er nu wel bij neer gelegd hoor.

Alles is beter dan wat ik nu heb. Jij bent ook al bijna aan de beurt he!!! Nou veel succes meid.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries en Channy,

Ben vandaag gebeld voor het tijdstip. Ik moet er om 07.50 zijn!!!! Het wordt alleen maar spannender!!!

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille en Channy,

Eindelijk.....ik geraakte maar niet op het forum :angry:

Dit terwijl ik er echt wel op moest om mee af te tellen... :rolleyes:

Wat goed van je uur,dan ben je waarscheinlijk de eerste :136:

Want ik moest er om 10 na 8 zijn,ik was als eerste daar,het was zelfs nog niet open toen,

ik was toen al in paniek,ik dacht ooooneee heb me toch niet vergist van uur ofzo...

Maar nee hoor ik was gewoon te vroeg...

Ja ik zou ook niet te veel nadenken over het aantal cc's.

Ik was best tevreden met haar voorstel,tot ik hier op het forum las dat de meeste toch wel minimum

rond de 300cc kregen.

Maar toen dacht ik ook zij heeft er veel meer ervaring mee,en als je de randen gaat zien nou dat is

ook niet mooi...dus ik heb er verder ook niet meer over nagedacht.

@Channy,ja meid mijn eerste bikini is binnen :136:

een grijze met fuschia roze(denk wel dat het mooi is als je een kleurtje hebt).

Ik heb wel eentje gepakt om in mijn nek en op de rug te strikken,die zitten me het best.

Bij die andere is ofwel mijn omtrek te groot of mijn cups te klein :wacko: Maar geen gezeur

ik was zo fier als een gieter.

Ik kreeg zelfs kippenvel van contentiment....ZALIG een gevulde bikinitop.... :rolleyes:

Er stond een rek met bikini's met daarboven A en B Cups.

Ik met opgeheven hoofd naar het andere rek met daarboven vanf C Cups :153:

En dacht bij mezelf YES!!!!

Ik hoop dat je er morgen ondanks de gebeurtenissen,toch een gezellig shop uitje van kan maken

samen met je gezinnetje.

En dat je uiteraard ook iets hééél moois vind(maar met zo'n boezem geen probleem)

Ik droeg na 3weken overdag een gewone bh,het mag ook hé,en 's nachts droeg ik dan wel die sportbh nog.

Jéééééééh Mireille,de laatste vrijdag.

Nog 5 te gaan!!!!!!!!!

Groetjes Cheries :53::53::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik kwam vandaag ook niet op het forum,kreeg steeds een error. Weet niet wat er met het forum aan de hand was. Maar goed. Het gaat nu allemaal. Ik vind het ook best een rare tijd hoor,dacht dat ze niet eerder dan 08.00 uur open gingen. Maar goed zal wel goed zijn, anders bel ik woensdag nog even voor de zekerheid. Ik ben wel blij dat ik als eerste aan de beurt bent want dan kan ik ook niet lang stressen en er over nadenken. En ben ik waarschijnlijk ook nog voor de files thuis. Moet er niet aan denken om met pijn in de file te staan.....bah krijg er kippenvel van. Het is toch wel 2 uur en nog wat minuten rijden he.

Nou echt spannend wordt het nu meiden. De dagen gaan zo snel voorbij.....op naar donderdag!!!

@cheries:woooow wat cool zeg je kon a en b gewoon voorbij lopen hahahahaah. Lijkt me zo vet om straks ook voor nieuwe lingerie en bikini's te kunnen gaan shoppen. Maar eerst maar even grotere tieten he.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Ja nu dat je net in je laatste week zit,gaat het forum ff erroren :wacko:

Denk zeker wel dat je voor de fille's thuis zijt hoor.

Hoelang is het eigenlijk rijden voor jou tot in Genk?

Ik moest om 8.10uur daar zijn,was als eerste daar,maar ben als tweede meegenomen.

Ik lag op kamer 2,en de dame van kamer 1was eerst.

Nu dat ging vrij snel om hoor de tijd,je hebt niet veel tijd om na te denken,en aangezien jij eerste bent zal

het zeker snel gaan.

En ik was rond het middaguur terug buiten,ik heb wel niet meer geslapen eens ik op de kamer was,veel doen dat wel

nog,maar ik wilde maar naar huis....

Het is heel vreemd,maar door dit zo close met jou mee te maken en af te tellen,krijg ik ook terug het gevoel van toen...

Maar ik heb ze al :1bouncingboobs:

Ja Mireille,je gaat het beamen..Maar het shoppen gaat voor jou ook nog veel leuker worden :rolleyes:

Tot morgen lieverd,Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey cheries,

Ja als ik er om 07.50 moet zijn zal ik wel als eerste moeten.

Ben daar eigenlijk super blij mee. Volgens de tomtom is het 2 uur en 15 min rijden. Ik kom uit amsterdam. Vandaar dat ik bang ben voor de file. Want tijdens de spits is het echt niet te doen. Woon ook nog in het centrum. Maar goed van files zullen wij zo vroeg niks merken gelukkig. En als we terug gaan hoop ik ook niet. Moet de medicijnen ook nog ophalen.

Ben erg benieuwd hoe het zal gaan en hoe het zal zijn om te kunnen zien dat ik tieten heb hahahahah kan bijna niet wachten.

Ik wil echt graag gaan shoppen voor bikini's wow en hopende dat ik a en b ook voorbij kan lopen net als jij.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.