Ga naar inhoud

Miemsje : 21 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik zal me even voorstellen ik ben Miemsje en ben 28 jr,ik heb 2 kinderen en heb

eindelijk na lang twijfelen besloten om een bv te laten doen. Ik heb nu 70A en wil gaan voor een volle C.Ik heb na lang twijfelen en veel gegoogle en dergelijk gekozen voor de Wellnesskliniek. Ik heb goede berichten gelezen over ze en zeker over dokter Visser. De prijs had ook veel te maken met mijn keuze hoor want in nederland is het gewoon bijna ontbetaalbaar. Ik heb al heel veel gelezen over jullie ervaringen in het wellnesskliniek. Ik heb mijn consult op 26 april en de operatie op 28 april.Ik heb er zelf voor gekozen om het in die week te doen omdat het dan vakantie is in NL,dan hoef ik geen vrij te vragen voor mijn herstel. Het lijkt nog zo ver weg,kan bijna niet wachten!!!! vooral als ik jullie verhalen lees. Ik heb bijna op al mijn vragen een antwoord gekregen via deze site. Maar heb toch nog een vraag dat betrekking heeft op de prijs.

Wat betaal je nu echt met alles erop en eraan? Is dat €1999 of toch wat meer.

Ik heb een dochter van nu 8m hoe lang kan ik haar niet optillen na de operatie(ik heb wel hulp).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 542
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo dames,

Ik zal me even voorstellen ik ben Miemsje en ben 28 jr,ik heb 2 kinderen en heb

eindelijk na lang twijfelen besloten om een bv te laten doen. Ik heb nu 70A en wil gaan voor een volle C.Ik heb na lang twijfelen en veel gegoogle en dergelijk gekozen voor de Wellnesskliniek. Ik heb goede berichten gelezen over ze en zeker over dokter Visser. De prijs had ook veel te maken met mijn keuze hoor want in nederland is het gewoon bijna ontbetaalbaar. Ik heb al heel veel gelezen over jullie ervaringen in het wellnesskliniek. Ik heb mijn consult op 26 april en de operatie op 28 april.Ik heb er zelf voor gekozen om het in die week te doen omdat het dan vakantie is in NL,dan hoef ik geen vrij te vragen voor mijn herstel. Het lijkt nog zo ver weg,kan bijna niet wachten!!!! vooral als ik jullie verhalen lees. Ik heb bijna op al mijn vragen een antwoord gekregen via deze site. Maar heb toch nog een vraag dat betrekking heeft op de prijs.

Wat betaal je nu echt met alles erop en eraan? Is dat €1999 of toch wat meer.

Ik heb een dochter van nu 8m hoe lang kan ik haar niet optillen na de operatie(ik heb wel hulp).

hey Miemsje,

Fijn dat jouw datums al vast liggen,enja als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt van we gaan ervoor kan het niet snel genoeg gaan he.

Ik ben op 10/02 geopereerd in WK door dr.Visser.

De prijs is echt 1999 All Inn.Behalve voor het eerste consult betaal je nog 35 euro al de andere zijn gratis.En als je de sportbh bij hun koopt kost je dat 48 euro(die word je dan ook onmiddellijk na de operatie aangedaan)

Wat je dochtertje betreft ze raden je aan om de eerste 6weken niet zwaarder dan 10kg.te tillen.

Ik hoop dat je zo al wat antwoorden hebt op je eerste vragen.

Als je er nog hebt stel ze gerust.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

idd zodra je een afspraak hebt kan het niet snel genoeg gaan e!!

Ik moest ook nog 6 weken wachten en nu moet ik nog anderhalve week en ik heb mijn nieuwe boobies!!

Die weken duren idd lang en op den duur zie je overal borsten en droom je erover! En je ziet overal mooi lingerie en kleding,maar het is zot om nog nieuwe te kopen,binnenkort past het dan niet meer en das ook zonde e!!

Ik heb ook een zoontje van 18 maanden en weegt bijna 12 kilo.

Zolang hij mee helpt,zal het wel lukken,maar als hij kuren ga krijgen zal ik hem ff moeten laten doen,want dan is hij een lomp gewicht en ik wil me nu ook niet overheffen.

Ik heb wel hulp,maar kindjes hebben toch graag hun mama e!! :-)

Weet je al hoeveel cc je gaat krijgen??

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Miemsje,

Fijn dat jouw datums al vast liggen,enja als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt van we gaan ervoor kan het niet snel genoeg gaan he.

Ik ben op 10/02 geopereerd in WK door dr.Visser.

De prijs is echt 1999 All Inn.Behalve voor het eerste consult betaal je nog 35 euro al de andere zijn gratis.En als je de sportbh bij hun koopt kost je dat 48 euro(die word je dan ook onmiddellijk na de operatie aangedaan)

Wat je dochtertje betreft ze raden je aan om de eerste 6weken niet zwaarder dan 10kg.te tillen.

Ik hoop dat je zo al wat antwoorden hebt op je eerste vragen.

Als je er nog hebt stel ze gerust.

Groetjes Cheries

Hoi cheries,

Bedankt voor je snelle reactie. Hoe is de operatie en dergelijk jou bevallen?

Hoe groot ze geworden en hoeveel cc is dat?

Heb je misschien nog wat advies voor mijn consult. Zijn er dingen die jij toch

nog wilde vragen,maar dat was vergeten? Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten na

de operatie? Heb je veel pijnstillers nodig gehad?

Sorry voor de vele vragen,maar ik kan nu eindelijk iemand iets vragen die daar ook daadwerkelijk

is geweest en ook geopereerd is.

Groetjes Miemsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

idd zodra je een afspraak hebt kan het niet snel genoeg gaan e!!

Ik moest ook nog 6 weken wachten en nu moet ik nog anderhalve week en ik heb mijn nieuwe boobies!!

Die weken duren idd lang en op den duur zie je overal borsten en droom je erover! En je ziet overal mooi lingerie en kleding,maar het is zot om nog nieuwe te kopen,binnenkort past het dan niet meer en das ook zonde e!!

Ik heb ook een zoontje van 18 maanden en weegt bijna 12 kilo.

Zolang hij mee helpt,zal het wel lukken,maar als hij kuren ga krijgen zal ik hem ff moeten laten doen,want dan is hij een lomp gewicht en ik wil me nu ook niet overheffen.

Ik heb wel hulp,maar kindjes hebben toch graag hun mama e!! :-)

Weet je al hoeveel cc je gaat krijgen??

Groetjes

Peggy

Hoi Peggy,

JIj ook bedankt voor je reactie. Ik weet nog helemaal niks eigenlijk.

Ik weet alleen dat ik graag van een A naar een C wil. Ik wil het graag voor de spier

minste pijnlijk heb ik begrepen. Maar ik weet niet of ik daar een keuze in heb.

Wanneer hoor je eigenlijk hoeveel cc het wordt? Is dat tijdens het consult of de dag

van de operatie? Ik ben er nu ook dag en nacht(bijna)mee bezig. Vind het zo spannend

dat het eindelijk gaat gebeuren. Ik kijk niet echt naar lingerie,maar kijk wel veel naar foto's

van de resultaten van anderen. En ben al dagen bezig deze forums te lezen. Heb er veel aan.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miemsje,

Welkom! :D

Fijn dat je ook al een operatiedatum hebt, kun je toch al beginnen aftellen! :101: Daarom heb ik ook je topictitel een beetje aangepast en je topic verhuisd naar de operatieverslagen bv.

De cc's zul je vast wel al op je consult te horen krijgen en ook hoe de prothesen zullen geplaatst worden. Wens je alvast veel succes met je consult en ook nog veel lees- en postplezier hier op het forum.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Ik ook mama van 2 kids, waarvan de jongste 8 maanden...

Ik heb een afspraak bij dr Verdonck.

Iemand al van hem gehoord??

Hey Twijfel,

Als je wilt kun je ook je eigen topic openen in de voorsteltopics, dan krijg je vast meer reactie op je vraag. Zag dat je alvast het topic van belleke hebt gevonden. Als er nog zijn die bij hem geweest zijn, vind je het vast wel via de zoekfunctie bovenaan.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Miemsje,

Welkom hier!

Leuk nog een WK fannetje :)

Ik word zelf op 31 maart geopereerd ook door dr Visser. Mijn consult was op 1 februari. Dus ik zit ongeveer in de helft. Nog een maand en het is eindelijk mijn beurt.

28 april is idd wel nog even, maar 't feit dat je nu een datum hebt, weet je dat je ni lang meer met je kleine cup moet rondlopen. Nog voor dat de zomer begint kan je pronken met je nieuwe boobies :)

Ikzelf heb ook 2 kinderen. Zoontje van 5 jaar en een dochtertje van net 2 jaar. Ik heb gehoord dat je de eerste 6 weken niet meer als 10 kg mag tillen. Dit gaat zwaar zijn, want kindjes zijn gewoon dat mama hun in bed doen. Ook de kleinste is nog zo aanhankelijk. Als ze mij ziet en ze is moe, dan wilt ze dat ik haar pak... Maar ja, 't zal even ni gaan.

Ivm de cc, dit krijg je te horen met je consult, alsook of het voor of achter de spier geplaatst zal worden, en of incisie via borstplooi of tepelhof gebeurd.

Ik heb nu een AA(A), zou ook graag op een C uitkomen. Voorstel is om 240cc achter de spier en via mijn borstplooi te plaatsen. Toch ga ik de dag van operatie vragen om 40cc meer bij te steken. Hopelijk zal dit gaan, want volgens de dr, zou dit niet gaan omdat ik te mager ben en te weinig weefsel heb van m'n eigen. Zowiezo achter mijn spier, want doordat ik weinig weefsel heeft, vrees ze dat je de randen zal zien als ze het voor de spier zou plaatsen.

Ben wel benieuwd of het zal lukken.

Sinds ik weet dat ik mijn bv gaat laten doen, zit ik dagelijks op het forum; Mijn nieuwe hobby :)

Nog veel leesplezier hier!

Groeten,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miemsje,

Is niet erg dat je met veel vragen zit dat is normaal dat heeft iedereen.

Hier op het forum kan je ook al veel antwoorden en tips vinden.

Maar om even op jouw vragen terug te komen,ik ben zeer tevreden over mijn operatie.

Dr.Visser is zeer straight to the point,maar dat heb ik graag en het verplegend personeel is zeer lief.

Er is hen niets teveel.Als je op consult gaat zou ik de vragen die je hebt even op papier zetten zodat je

niets vergeet te vragen(en vergeet je papier dan thuis niet zoals ik).Want je bent al wat nerveus voor je

consult en dan vergeet je dingen te vragen.Nu je kan achteraf nog altijd naar hen bellen,vinden ze geen

probleem.En ook voor de operatie kan je nog vragen stellen moest je toch nog ergens meezitten.

Ik had een 70A cup en heb 265cc extra high profile voor de spier gekregen via de borstplooi(op aanraden van de dr.)

Wat de pijn betreft ik nam alleen een paracetamol voor het slapengaan,ik vond het door de dag wel dragelijk

Maar je krijgt van hen recepten mee voor de pijnstillers en antibiotica.Ook voor de vitaminen maar die zijn

naar het schijnt nogal duur,dus kan je ook gewoon multivitaminen nemen.

Ik hoop dat je al wat antwoorden gekregen hebt,als je nog met iets zit laat het gewoon weten,

groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Miemsje,

Welkom hier!

Leuk nog een WK fannetje :)

Ik word zelf op 31 maart geopereerd ook door dr Visser. Mijn consult was op 1 februari. Dus ik zit ongeveer in de helft. Nog een maand en het is eindelijk mijn beurt.

28 april is idd wel nog even, maar 't feit dat je nu een datum hebt, weet je dat je ni lang meer met je kleine cup moet rondlopen. Nog voor dat de zomer begint kan je pronken met je nieuwe boobies :)

Ikzelf heb ook 2 kinderen. Zoontje van 5 jaar en een dochtertje van net 2 jaar. Ik heb gehoord dat je de eerste 6 weken niet meer als 10 kg mag tillen. Dit gaat zwaar zijn, want kindjes zijn gewoon dat mama hun in bed doen. Ook de kleinste is nog zo aanhankelijk. Als ze mij ziet en ze is moe, dan wilt ze dat ik haar pak... Maar ja, 't zal even ni gaan.

Ivm de cc, dit krijg je te horen met je consult, alsook of het voor of achter de spier geplaatst zal worden, en of incisie via borstplooi of tepelhof gebeurd.

Ik heb nu een AA(A), zou ook graag op een C uitkomen. Voorstel is om 240cc achter de spier en via mijn borstplooi te plaatsen. Toch ga ik de dag van operatie vragen om 40cc meer bij te steken. Hopelijk zal dit gaan, want volgens de dr, zou dit niet gaan omdat ik te mager ben en te weinig weefsel heb van m'n eigen. Zowiezo achter mijn spier, want doordat ik weinig weefsel heeft, vrees ze dat je de randen zal zien als ze het voor de spier zou plaatsen.

Ben wel benieuwd of het zal lukken.

Sinds ik weet dat ik mijn bv gaat laten doen, zit ik dagelijks op het forum; Mijn nieuwe hobby :)

Nog veel leesplezier hier!

Groeten,

Yola

Hoi Yola,

Bedankt voor je reactie! :126: Ik ben zo blij dat ik deel neem aan dit forum,je krijgt zo snel antwoorden

op je vragen het is super gewoon. Ik zou mijn incisie ook het liefst in de borstplooi willen. Mijn nichtje

heeft ook een borstvergroting gedaan(in Duitsland)en bij haar zie je er niks meer van. Haar borsten zijn ook

heel er mooi geworden. Ik denk dat je toch gelijk hebt om nog 40cc bij te vragen hoor. Want die van me nichtje

zijn aanzienlijk kleiner geworden dan toen ze ze pas had. En achter de spier verlies je nog wat volume. Ik ben

zelf best kort 161cm en weeg ongeveer 65kg denk ik zo,ik denk niet dat het erg mooi zal zijn als ik te grote neem

zoals een D-cup,Daarom denk ik dat ik toch voor een volle C ga en niet voor grote B kleine C ben bang dat ik spijt

ga krijgen als ik ze eenmaal heb.

Ik ben erg benieuwd hoe ik dat met mijn dochtertje ga doen,want je hebt wel gelijk,kids willen toch veel liever

hun mams. Nou nog 31 dagen te gaan en dan ben je aan de beurt als jij ze hebt dan ben ik ook al weer bijna aan de

beurt! ik hoop dat het snel gaat kan niet wachten.

groetjes miemsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miemsje,

Is niet erg dat je met veel vragen zit dat is normaal dat heeft iedereen.

Hier op het forum kan je ook al veel antwoorden en tips vinden.

Maar om even op jouw vragen terug te komen,ik ben zeer tevreden over mijn operatie.

Dr.Visser is zeer straight to the point,maar dat heb ik graag en het verplegend personeel is zeer lief.

Er is hen niets teveel.Als je op consult gaat zou ik de vragen die je hebt even op papier zetten zodat je

niets vergeet te vragen(en vergeet je papier dan thuis niet zoals ik).Want je bent al wat nerveus voor je

consult en dan vergeet je dingen te vragen.Nu je kan achteraf nog altijd naar hen bellen,vinden ze geen

probleem.En ook voor de operatie kan je nog vragen stellen moest je toch nog ergens meezitten.

Ik had een 70A cup en heb 265cc extra high profile voor de spier gekregen via de borstplooi(op aanraden van de dr.)

Wat de pijn betreft ik nam alleen een paracetamol voor het slapengaan,ik vond het door de dag wel dragelijk

Maar je krijgt van hen recepten mee voor de pijnstillers en antibiotica.Ook voor de vitaminen maar die zijn

naar het schijnt nogal duur,dus kan je ook gewoon multivitaminen nemen.

Ik hoop dat je al wat antwoorden gekregen hebt,als je nog met iets zit laat het gewoon weten,

groetjes Cheries

Hoi cheries,

Ik heb ook gelezen dat je van te voren vitamine in moet/kan nemen om zo het genezingsproces te bevorderen.

Adviseren ze je dat ook of had dr Visser daar iets over verteld tijdens dat consult?

Op welke cup kom jij nu uit? Want ik heb ook een 70A misschien wel iets minder.

Hoe lang duurde het voor je weer een beetje alles kon doen? Ging het snel of viel dat toch wel tegen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cheries,

Ik heb ook gelezen dat je van te voren vitamine in moet/kan nemen om zo het genezingsproces te bevorderen.

Adviseren ze je dat ook of had dr Visser daar iets over verteld tijdens dat consult?

Op welke cup kom jij nu uit? Want ik heb ook een 70A misschien wel iets minder.

Hoe lang duurde het voor je weer een beetje alles kon doen? Ging het snel of viel dat toch wel tegen?

groetjes

Hoi Miemsje,

Ja dr.Visser adviseerd dit zelf om 1week voor de operatie en 2weken erna vitaminen te nemen.

Ze geeft je een recept mee maar je mag ook gewoon multivitaminen nemen,daar deze beterkoop zijn en ook goed

ik neem Omnibionta integral.

Wat het herstel betreft,hangt van persoon tot persoon af.En naar het schijnt is plaatsing achter de spier

ook pijnlijker(ik kan daar niet over oordelen daar die van mij voor de borstspier zitten).

Je voelt ook zelf wat je lichaam kan,ik ben op een donderdag geopereerd en na het weekend deed ik al van thuis

uit wat administratief werk en wat stof afdoen kon ook,en vanaf dan gaat het van dag tot dag beter.

Auto rijden kon ik na ong.Een dikke week,parkeren als de plaats ruim was.Nu na 2 en een halve week gaat het super

alleen zwaar tillen stel ik toch nog uit.Na 3 weken moet alles teruggaan volgens de dr. behalve sporten.

Ik ben zaterdag voor een bh geweest en kom uit op 70D of E(weet ook niet of dit nog veranderd).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miemsje,

Ik ga het zeker aan dr visser vragen of ik meer cc kan krijgen. Want idd achter de spier verlies je wat cc, maar probleem is dat het zowiezo bij mij achter de spier moet geplaatst worden, omdat ik te mager ben en anders je de randen zou zien bij mij.

Dan liever achter de spieren.

Ook de aantal cc zou zijn omdat er niet meer in kan. Maar toch ga ik haar de dag zelf vragen of ze ni meer cc in kan plaatsen.

@ Cheries: raar dat jij een vitaminekuur mocht starten voor de operatie. Mijn vriendin dat op dezelfde dag als jij werd geopereerd ook bij dr Visser, moest geen vitamines in nemen...

Woon jij in België? Dus jij heb Omnibionta integral genomen? Is dit niet zwaar voor je maag. Want toen ik zwanger was, nam ik Omnibionta prenatal, en als ik da 's morgens nam, mannekes mijn maag deed echt raar zenne! Moest dit altijd innemen samen met een boterham :)

vele groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Ja dat is inderdaad raar dat ik wel die vitaminen moest slikken een week ervoor

en jouw vriendin niet.Ik kreeg na mijn eerste consult aan de balie na het vastleggen

van een operatiedatum een recept mee voor vitaminen,en een voorschrift voor antibiotica en zetpillen.

Maar ze zie zelf dat de samenstelling van de vitaminen vrij duur waren,

dus dat het ook andere multivitaminen mochten zijn.

En ja ook ik moet er 's morgens wel wat bij eten hoor,ik heb zo al een gevoelige maag.

Maar de apotheker vond deze wel goed, er staat ook op voor herstel.

Anders moet je het even vragen als ze je bellen voor het uur,wat het best is dan heb je

toch nog net een week.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Ja dat is inderdaad raar dat ik wel die vitaminen moest slikken een week ervoor

en jouw vriendin niet.Ik kreeg na mijn eerste consult aan de balie na het vastleggen

van een operatiedatum een recept mee voor vitaminen,en een voorschrift voor antibiotica en zetpillen.

Maar ze zie zelf dat de samenstelling van de vitaminen vrij duur waren,

dus dat het ook andere multivitaminen mochten zijn.

En ja ook ik moet er 's morgens wel wat bij eten hoor,ik heb zo al een gevoelige maag.

Maar de apotheker vond deze wel goed, er staat ook op voor herstel.

Anders moet je het even vragen als ze je bellen voor het uur,wat het best is dan heb je

toch nog net een week.

Groetjes Cheries

Hoi Cheries,

Ik neem aan dat je die medicijnen ook in ned kan op halen toch? Gewoon bij de apotheek.

groetjes miemsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

Ik heb vandaag een mailtje van wellness gekregen dat de medicatie ongeveer €30 gaat kosten. Ze hebben niet gezegd om wat voor medicatie het gaat. En ze hebben me verteld dat ik als ik alles op tel(consult,medicatie en bh)dat ik op ongeveer €100 extra uitkom.

groetjes Miemsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

Ik heb vandaag een mailtje van wellness gekregen dat de medicatie ongeveer €30 gaat kosten. Ze hebben niet gezegd om wat voor medicatie het gaat. En ze hebben me verteld dat ik als ik alles op tel(consult,medicatie en bh)dat ik op ongeveer €100 extra uitkom.

groetjes Miemsje

Hai Miemsje,

Je krijgt een recept mee voor antibiotica, diclofenac zetpillen, tramadol en paracetamol. Paracetamol heb ik laten vervallen bij de apotheek. Die heb ik zelf wel genoeg in huis en zijn veel goedkoper in Nederland bij de drogist. Ik was ongeveer 22 euro kwijt aan medicatie, 49 euro voor de bh en 35 euro voor consult.

groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Ja dat is inderdaad raar dat ik wel die vitaminen moest slikken een week ervoor

en jouw vriendin niet.Ik kreeg na mijn eerste consult aan de balie na het vastleggen

van een operatiedatum een recept mee voor vitaminen,en een voorschrift voor antibiotica en zetpillen.

Maar ze zie zelf dat de samenstelling van de vitaminen vrij duur waren,

dus dat het ook andere multivitaminen mochten zijn.

En ja ook ik moet er 's morgens wel wat bij eten hoor,ik heb zo al een gevoelige maag.

Maar de apotheker vond deze wel goed, er staat ook op voor herstel.

Anders moet je het even vragen als ze je bellen voor het uur,wat het best is dan heb je

toch nog net een week.

Groetjes Cheries

Ok dan haal ik me wel multivitaminen bij de apotheker. Heb de info aan de balie ni meekregen na mijn consult ivm de antibiotica en zetpillen. Maar dit zal ik wel na mijn ingreep wel te horen krijgen.

Bedankt voor de info!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miemsje,

Wat Jolanda zegt klopt.Wist niet dat je de medicijnen ook bij hen kon krijgen.

Maar zoveel te beter voor jou,dan hoef je daar niet zelf achteraan te gaan.

Wat de paracetamol betreft,ja die is in Nederland inderdaad veel beterkoop dan

bij ons in Belgie.Ik breng er zelf altijd mee uit Nederland(als ik ga shoppen in

Maastricht).

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miemsje,

Wat Jolanda zegt klopt.Wist niet dat je de medicijnen ook bij hen kon krijgen.

Maar zoveel te beter voor jou,dan hoef je daar niet zelf achteraan te gaan.

Wat de paracetamol betreft,ja die is in Nederland inderdaad veel beterkoop dan

bij ons in Belgie.Ik breng er zelf altijd mee uit Nederland(als ik ga shoppen in

Maastricht).

Groetjes Cheries

Hoi cheries,

Nee dat wist ik niet en dat hadden ze mijn ook niet verteld. ze zeiden dat ik een recept zou mee krijgen en dat ik ze dan in ned kon ophalen bij de apotheek. Maar als ik ze bij hen kan krijgen de dag van de operatie is dat nog beter toch. bedankt voor de info. Hoe zit het trouwens nu met je littekens,zien die er al stukken beter uit?

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Ja hoor het gaat heel goed met mij,bijna geen korstjes meer,enkel nog dat kleine plekje

waar ik een beetje ingescheurd was.Maar ik heb daar totaal geen last van en het geneest

ook mooi.Mijn borsten zijn ook al heel wat zachter aan het worden ook het gevoel onderaan

begint zo stillaan terug te komen.Ik mag nu vanaf morgen ook door de dag een gewone bh

aan,maar heb hem stiekem vandaag al even aan die sportbh spant zo vreselijk.Even ervan

verlost tot vanavond.

Kleine tip,als je de medicijnen mee krijgt kan je misschien ook het flesje littekenolie

vragen.Ik heb dit gratis gekregen toen ik mijn draadjes ging laten verwijderen.

Maar ik denk niet dat jij van Nederland gaat komen om je draadjes te laten verwijderen.

Voor mij is het maar 15min.rijden tot in de WK daarom dat ik ze daar ben gaan laten

verwijderen.De littekenolie mag je beginnen smeren na het verwijderen van de draadjes

en als de korstjes weg zijn.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cheries,

ow heerlijk dat je al zo ver bent in je genezingsproces :35: . Mag je lekker gaan shoppen voor mooie lingerie. Na hoeveel weken mochten je hechtingen er uit? Ik ga inderdaad na de operatie niet meer terug komen bij het WK.Ik heb het al met me huisarts besproken en hij vind het goed dat ik mijn hechtingen bij hem verwijder en dat ik bij hem eventueel op controle kom. Goed dat je het zegt van die olie want dan kan ik dat ook vragen na de operatie(als ik het niet vergeet). Helpt het wel?

Ow ja ik heb nog een vraag,ik hoor van meiden in mijn omgeving dat ze geen gevoel hebben in hun tepel na de operatie,klopt dit?

groetjes Mireille :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.