Ga naar inhoud

Miemsje : 21 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Mireille,

Toch goed dat het een week eerder kan.

Die datum zal ik zeker onthouden,is de dag voor mijn dochter haar verjaardag.

En dat je dan 2weken hebt om te herstellen is toch helemaal top.

Met een week extra ga jij je zeker veel beter voelen.

En dan ben je ook een week eerder aan de beurt.

Word je dan dezelfde dag als je vriendin geopereerd?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 542
  • Created
  • Laatste Reactie

Hé Carolien,

Leuk dat je al zo snel aan de beurt bent. Ik word zelf geopereerd door dr Visser op 31 maart. Ik ben ook 1m64 en weeg 54 kg. Voorstel dat de chirurg me gaf is 240 cc achter mijn spier. Ik had graag wat meer gehad, dus ga ik dit ook vragen dat van mij OK.

Ik weet niet welke cup je graag had gewenst. Ik had graag een grote C bekomen.

Hopelijk zet je je operatieverslag op het forum. En laat je me weten hoeveel cc je uiteindelijk hebt. Want ook ik twijfel nog over aantal cc.

Alvast veel succes

Groeten Yola

Ik heb nu een grote A - kleine B en had graag een C gehad. Ben vorige week op consult geweest! Ik heb 240 cc en 300cc (denk ik) gepast en vond het kiezen heel moeilijk. Dus dacht voor de middenmaat te gaan: 265 cc. Maar twijfel nu nog steeds hoor. Ik wil grotere borsten, maar ook geen joekels :rolleyes: Dus heb nu mijn nicht meegevraagd om mee te helpen kiezen B) Zij en mijn vriend gaan mee op de dag van de operatie! Heb wel enorm zenuwen !! Dinsdag is het al zover ! Ik hou jullie zeker nog op de hoogt hoe alles verloopt !

groetjes Carolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

Ja top he dat het eerder kan. Ik had het niet eens zo bekeken dat ik dan 2w had om te herstellen.

Ik was alleen maar bezig met "ik wil bortsten" hahahahahah. Nu ik wat rustiger ben en heb kunnen

nadenken is dit een betere datum. Ik weet niet of het 100% zeker is dat we op dezelfde dag geholpen

kunnen worden. Zij had die datum wel aangeboden gekregen maar heeft hem nog niet bevestigd.Dat gaat

ze na haar consult doen.Dan maar hopen dat er dan nog plek is of dat er iemand uitgevallen is.Kunnen

we het samen beleven dat lijkt me wel leuk. Hoe gaat het nu met jou borsten. Alles nog steeds naar

wens?

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een grote A - kleine B en had graag een C gehad. Ben vorige week op consult geweest! Ik heb 240 cc en 300cc (denk ik) gepast en vond het kiezen heel moeilijk. Dus dacht voor de middenmaat te gaan: 265 cc. Maar twijfel nu nog steeds hoor. Ik wil grotere borsten, maar ook geen joekels :rolleyes: Dus heb nu mijn nicht meegevraagd om mee te helpen kiezen B) Zij en mijn vriend gaan mee op de dag van de operatie! Heb wel enorm zenuwen !! Dinsdag is het al zover ! Ik hou jullie zeker nog op de hoogt hoe alles verloopt !

groetjes Carolien

Je komt er samen met je pc, vriend en nicht er wel uit welke maat je het beste past. Dinsdag uw grote dag, ben benieuwd wat je uiteindelijk hebt genomen.

Krijg je ze voor of achter uw spier?

Veel succes!

Groeten,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

Ja top he dat het eerder kan. Ik had het niet eens zo bekeken dat ik dan 2w had om te herstellen.

Ik was alleen maar bezig met "ik wil bortsten" hahahahahah. Nu ik wat rustiger ben en heb kunnen

nadenken is dit een betere datum. Ik weet niet of het 100% zeker is dat we op dezelfde dag geholpen

kunnen worden. Zij had die datum wel aangeboden gekregen maar heeft hem nog niet bevestigd.Dat gaat

ze na haar consult doen.Dan maar hopen dat er dan nog plek is of dat er iemand uitgevallen is.Kunnen

we het samen beleven dat lijkt me wel leuk. Hoe gaat het nu met jou borsten. Alles nog steeds naar

wens?

groetjes Mireille

Hoi Miemsje,

Leuk dat je het hebt kunnen vervroegen.

Hopelijk word je op dezelfde dag als je vriendin geopereerd; Leuk om dat samen te mogen mee maken :)

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey yola

Ja he ben ook erg blij hoor,het is maar een week,maar maakt toch veel verschil.Ja ik hoop ook dat het mijn vriendin nog lukt voor diezelfde datum,zou erg leuk zijn. Jij bent ook al weer bijna aan de beurt he,je kan al aftellen joh!!! Voor je het weet heb je boobs en feliciteerd iedereen je.spannend hoor.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

Ja top he dat het eerder kan. Ik had het niet eens zo bekeken dat ik dan 2w had om te herstellen.

Ik was alleen maar bezig met "ik wil bortsten" hahahahahah. Nu ik wat rustiger ben en heb kunnen

nadenken is dit een betere datum. Ik weet niet of het 100% zeker is dat we op dezelfde dag geholpen

kunnen worden. Zij had die datum wel aangeboden gekregen maar heeft hem nog niet bevestigd.Dat gaat

ze na haar consult doen.Dan maar hopen dat er dan nog plek is of dat er iemand uitgevallen is.Kunnen

we het samen beleven dat lijkt me wel leuk. Hoe gaat het nu met jou borsten. Alles nog steeds naar

wens?

groetjes Mireille

Hoi Mireille,

Met mij gaat alles super,dank je.

Ja het zou echt wel fijn zijn mocht je op dezelfde dag als je vriendin geopereerd worden.

Dan kan je elkaar steunen en vooral samen aftellen en nadien ook met elkaar vergelijkingen

maken,nou ja dat laatste kan je hier op het forum ook wel.

Maar ja het lijkt me toch leuk zo samen met je vriendin.

Gingen jullie ook samen op consult?Of na elkaar?

Want samen is ook wel tof want de ene denkt misschien aan een vraag waar de ander niet aan denkt.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

Ik weet nu al dat we niet tegelijk geholpen gaan worden. Zij gaat het toch later laten doen,waarschijnlijk in mei. We gaan nog wel samen naar het consult,maar dat is na elkaar,wie weet voegen ze het wel samen.maar dat zien we dan wel denk ik. Het vergelijken gaat helaas later pas echt kunnen. Maar we steunen elkaar wel. Fijn om te horen dat alles lekker gaat met je.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

Ik weet nu al dat we niet tegelijk geholpen gaan worden. Zij gaat het toch later laten doen,waarschijnlijk in mei. We gaan nog wel samen naar het consult,maar dat is na elkaar,wie weet voegen ze het wel samen.maar dat zien we dan wel denk ik. Het vergelijken gaat helaas later pas echt kunnen. Maar we steunen elkaar wel. Fijn om te horen dat alles lekker gaat met je.

Groetjes Mireille

Hoi Mireille,

Goed voor jou dat jij voor je vriendin kan en niet andersom(voor jou dan toch)

Jij bent dan al goed gevorderd als zij er mee begint,en dan kan jij haar raad geven.

En toch fijn dat jullie elkaar dan kunnen steunen,nu wij zullen u ook steunen hoor.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

Aaaaaaah das lief van u zeg!!!! Heel blij te horen dat ik gesteund ga worden via het forum dat nu een groot deel uitmaakt in mijn leven,en het is nu nog makkelijker op me blackberry!alleen moet me naam nu aangepast worden naar 21 april,weet je hoe dat moet?

Spreek je snel

Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille,

Oh leuk je kunt een weekje vroeger aan de beurt, wat fijn voor je, en als het dan ook nog beter uitkomt en je dan langer hersteltijd hebt is dat mooi meegenomen! Ik zal je titel even aanpassen voor je! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Ja het is zo achteraf gezien veel beter geregeld zo. En gelukkig deden ze er helemaal niet moeilijk over bij de Wellnesskliniek. Echt tot nu toe ben ik erg tevreden over ze. Nu over iets minder dan een maand me consult(12 april)ben benieuwd. Zo heb ik ook eerder nieuws!!!

Bedankt voor het aanpassen.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Fijn dat ze in de WK er geen probleem van maakte.

Nu ik vind ze er ook heel vriendelijk hoor,ik kan er echt niet over klagen.

Ik had tussen mijn consult en de operatie nog eens gebeld omdat ik toch nog enkele

dingen vergeten te vragen was,en toen ook ze luisteren naar je en beantwoorden ook

je vragen zonder enig probleem.

Ook de dag van de operatie een grote mooie kamer,supervriendelijke verpleging ze willen

je echt zo goed helpen er is hen ook niets teveel,dat stelt je op je gemak.

En de dag na de operatie bellen ze je zelfs op om te horen hoe het met je gaat,echt dat

vond ik heel fijn.

Ik kan er in ieder geval niets negatiefs over zeggen.

Je zal het ook wel ondervinden.

Nog een fijne zondag,

Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Fijn dat ze in de WK er geen probleem van maakte.

Nu ik vind ze er ook heel vriendelijk hoor,ik kan er echt niet over klagen.

Ik had tussen mijn consult en de operatie nog eens gebeld omdat ik toch nog enkele

dingen vergeten te vragen was,en toen ook ze luisteren naar je en beantwoorden ook

je vragen zonder enig probleem.

Ook de dag van de operatie een grote mooie kamer,supervriendelijke verpleging ze willen

je echt zo goed helpen er is hen ook niets teveel,dat stelt je op je gemak.

En de dag na de operatie bellen ze je zelfs op om te horen hoe het met je gaat,echt dat

vond ik heel fijn.

Ik kan er in ieder geval niets negatiefs over zeggen.

Je zal het ook wel ondervinden.

Nog een fijne zondag,

Cheries

Hey Cheries,

heb jij een telefoontje gehad om te horen hoe het ging? Ikke niet hoor!! :-)

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Fijn dat ze in de WK er geen probleem van maakte.

Nu ik vind ze er ook heel vriendelijk hoor,ik kan er echt niet over klagen.

Ik had tussen mijn consult en de operatie nog eens gebeld omdat ik toch nog enkele

dingen vergeten te vragen was,en toen ook ze luisteren naar je en beantwoorden ook

je vragen zonder enig probleem.

Ook de dag van de operatie een grote mooie kamer,supervriendelijke verpleging ze willen

je echt zo goed helpen er is hen ook niets teveel,dat stelt je op je gemak.

En de dag na de operatie bellen ze je zelfs op om te horen hoe het met je gaat,echt dat

vond ik heel fijn.

Ik kan er in ieder geval niets negatiefs over zeggen.

Je zal het ook wel ondervinden.

Nog een fijne zondag,

Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Carolien,

Leuk dat je al zo snel aan de beurt bent. Ik word zelf geopereerd door dr Visser op 31 maart. Ik ben ook 1m64 en weeg 54 kg. Voorstel dat de chirurg me gaf is 240 cc achter mijn spier. Ik had graag wat meer gehad, dus ga ik dit ook vragen dat van mij OK.

Ik weet niet welke cup je graag had gewenst. Ik had graag een grote C bekomen.

Hopelijk zet je je operatieverslag op het forum. En laat je me weten hoeveel cc je uiteindelijk hebt. Want ook ik twijfel nog over aantal cc.

Alvast veel succes

Groeten Yola

Hey Yola!

Ik had een C in mijn gedachten .. Tijdens consult ging mijn voorkeur naar 265 cc. Neem jij anatomische of ronde?

Mijn pc sprak over dat de spier die schuin liep, dus denk dat hij dual plane voorheeft, maar ik ga zeker vragen of het ook niet volledig achter de spier gaat. Ik denk dat dit minder zichtbaar is.. Ik laat je zeker weten hoe alles loopt !

groetjes Carolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey cheries ,

jij hebt blijkbaar een VIP-behandeling gekregen in de wellnesskliniek ?!

een mooie grote kamer ???

mijn dochter lag in een ruimte waar ze met kasten en gordijnen kleine kamertjes creëren !!

en een telefoontje de dag erna ??

ook niet !!

maar geen klagen hoor ! supervriendelijk iedereen ! ze is daar als een prinses ontvangen en behandeld !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

@Peggy,ja echt de dag na mijn operatie werd ik opgebeld op mijn gsm met de

vraag of alles goed met me ging en hoe ik de nacht had doorgebracht?

Ook vroegen ze hoe mijn ervaring was met de WK.

Dacht dat ze iedereen belde?Vreemd... :mellow:

@Anne,ja als je uit de lift kwam waren er 4 genummerde kamers.

Daarvan kreeg ik één.Er stond maar één bed,een tafeltje met 2 stoelen,

een tv,een lavabo en een kast.

Ik had ook al bij blondje gelezen dat er bij haar meerdere bedden stonden.

Ik heb echt niet meer betaald hoor,Anne die kamers zijn misschien voor vrouwen

van een bepaalde leeftijd :141:

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

ik kan tot nu toe niks anders dan positief zijn over het WK :136: .

Ze zijn erg vriendelijk allemaal en ze hebben me echt een ander

beeld gegeven dan dat soms internet wordt gegeven. Want ik was eerst

heel enthousiast tot ik toch een aantal negatieve berichten gevonden

had.Ik schrok daarvan en heb ze toen gewoon gebeld en er naar gevraagd.

Ze waren erg aardig en hebben me niet omgepraat met mooie praatjes maar

waren gewoon eerlijk over die man die de fouten op zijn naam had staan en

dat het ook een aantal jaar geleden was en dergelijk. En toen vond ik dit forum waar er zo veel positieve berichten waren van dames die er ook echt

behandeld waren. En toen heb ik het gewoon gedaan. Maar naar het schijn wordt niet eidereen helemaal hetzelfde behandeld :6: . Maaaaaar iedereen is wel even tevreden over het resultaat en daar gaat het uiteindelijk toch om.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAi ,

Ik heb ook echt lang getwijfeld hoor toen ik uiteindelijk terecht kwam bij deze kliniek.

Ik wilde gewoon heel graag deze pc, en ze werkt ook in nederland (dichterbij voor mij) maar in belgie zou het de helft goedkoper zijn en dus eeder te realiseen. Als het dan bijd ezelfde ast is, tja , dan is het een makkelijke keus zou ik zeggen.

Dat deze kliniek slechte recensies had toen ja daar heb ik veel over gelezen en getwijfeld. Maar ook weer weten te relativeren omdat het om een arts ging en niet over een werkwijze van de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik had ook zo een grote privé-kamer hoor.

Op het 2de verdiep en dat is een grote kamer,met douche,wc en tafel met 2 stoelen en grote wandkast,waren idd chique kamers.

Gebeld ben ik dan weer niet,maar daar ga ik niet van wakker liggen hoor.

En idd,je word zeer vriendelijk behandeld,door iedereen!!!!

Groetjes

peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik had ook zo een grote privé-kamer hoor.

Op het 2de verdiep en dat is een grote kamer,met douche,wc en tafel met 2 stoelen en grote wandkast,waren idd chique kamers.

Gebeld ben ik dan weer niet,maar daar ga ik niet van wakker liggen hoor.

En idd,je word zeer vriendelijk behandeld,door iedereen!!!!

Groetjes

peggy

Ja Peggy,

Je bent misschien ook van onze leeftijd :141:

Ja was inderdaad op de tweede verdieping

Maar ik had wel geen douche en wc(daarom...dat ze mij gebeld hebben in de plaats)

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zilvermaan,

Ik heb inderdaad ook veel gelezen over die incidenten met die arts. Ik was daar wel erg van geschrokken. En ook over een patient die klachten had overgehouden en opnieuw onder het mes moest,zij zei dat ze niet reageerde op haar klachten in het WK. Daar was ik ook erg van geschrokken :16: . Maar dat was maar 1 klacht uit honderden positieve beoordelingen :unsure: . Op gegeven moment kwam ik tot de zelfde conclusie als jij.....dat het om een arts gaat en niet om de hele kliniek :141: . En toen ik ze gebeld had was voor mij doorslag gevend. Heb toen ook meteen een afspraak gemaakt en het geld overgemaakt. Het voelde gewoon goed en ze zijn erg vriendelijk. Ik heb bijna 15 min met ze aan de tel gezeten :62: en ze hebben al mijn vragen netjes en geduldig beantwoord. En toen heb ik dit forum gevonden. Ik had meteen zoiets van Ja :127: ik heb de juiste keus gemaakt. Ben er ook erg blij mee en kan niet wachten tot het mijn beurt is. En het gaat toch best snel voorbij die dagen. Over minder dan een maand al weer mijn consult over een paar dagen nog een maand voor mijn operatie......En ik maar denken dat de tijd zo langzaam ging. Nee het gaat hartstikke snel.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

@Peggy,ja echt de dag na mijn operatie werd ik opgebeld op mijn gsm met de

vraag of alles goed met me ging en hoe ik de nacht had doorgebracht?

Ook vroegen ze hoe mijn ervaring was met de WK.

Dacht dat ze iedereen belde?Vreemd... :mellow:

@Anne,ja als je uit de lift kwam waren er 4 genummerde kamers.

Daarvan kreeg ik één.Er stond maar één bed,een tafeltje met 2 stoelen,

een tv,een lavabo en een kast.

Ik had ook al bij blondje gelezen dat er bij haar meerdere bedden stonden.

Ik heb echt niet meer betaald hoor,Anne die kamers zijn misschien voor vrouwen

van een bepaalde leeftijd :141:

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.