Ga naar inhoud

Miemsje : 21 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi cheries,

ow heerlijk dat je al zo ver bent in je genezingsproces :35: . Mag je lekker gaan shoppen voor mooie lingerie. Na hoeveel weken mochten je hechtingen er uit? Ik ga inderdaad na de operatie niet meer terug komen bij het WK.Ik heb het al met me huisarts besproken en hij vind het goed dat ik mijn hechtingen bij hem verwijder en dat ik bij hem eventueel op controle kom. Goed dat je het zegt van die olie want dan kan ik dat ook vragen na de operatie(als ik het niet vergeet). Helpt het wel?

Ow ja ik heb nog een vraag,ik hoor van meiden in mijn omgeving dat ze geen gevoel hebben in hun tepel na de operatie,klopt dit?

groetjes Mireille :48:

He Mireille

Als ik me ni vergist mogen de hechtingen eruit na 1 week... mijn vriendin is ook naar haar huisarts gegaan. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik moet toch een uurtje rijden... Maar langs de andere kant wil ik mijn controle hebben bij iemand dat hier dagelijks mee bezig is. Zij kan me dan ook bevestigen dat alles goed gaat.

Ik zie nog wel.

Ivm die littekenzalf, heb hier al veel over horen praten. Denk wel dat dat helpt.

Uw vraag over het gevoel in je tepel, kan idd even verdwijnen. Ookal is je insnede via borstplooi. Ik dacht altijd dat dat alleen was als ze de prothese via de tepel plaatsen.

Het gevoel is mijn vriendin snel teruggekomen. Na een week had ze terug gevoel. maar denk wel dat dat van persoon tot persoon afhangt.

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 542
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi cheries,

ow heerlijk dat je al zo ver bent in je genezingsproces :35: . Mag je lekker gaan shoppen voor mooie lingerie. Na hoeveel weken mochten je hechtingen er uit? Ik ga inderdaad na de operatie niet meer terug komen bij het WK.Ik heb het al met me huisarts besproken en hij vind het goed dat ik mijn hechtingen bij hem verwijder en dat ik bij hem eventueel op controle kom. Goed dat je het zegt van die olie want dan kan ik dat ook vragen na de operatie(als ik het niet vergeet). Helpt het wel?

Ow ja ik heb nog een vraag,ik hoor van meiden in mijn omgeving dat ze geen gevoel hebben in hun tepel na de operatie,klopt dit?

groetjes Mireille :48:

Hey Mireille,

Je krijgt alleen het recept in de kliniek hoor, niet de medicijnen! Hiervoor moet je naar de apotheek. Of je dat in Genk doet of in Nederland dat maakt niet uit. Ik heb het in Genk gehaald, vlakbij de kliniek(leve de Tomtom).

En wat betreft gevoel in de tepels had ik de volgende dag alweer en alles werkt prima.

groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik dacht ik reageer gelijk op jullie beide.

@jolanda:goed om te weten dat ik de medicijnen niet in het WK kan krijgen.Dat ik had ik uit 1 van de berichten begrepen(dacht ik).

En over het gevoel in de tepels wat top zeg ik was al zo bang dat ik misschien zonder gevoel in me tepel door het leven zou moeten. :unsure::43:

Wat ik me afvraag he,ik heb weinig meiden in het WK geopeerd zijn over dualplane plaatsing gehoord. Wat ik heb begrepen is dat iets mooier dan achter de spier. Omdat er door de de implantaat kan verschuiven of zoiets :unsure: . Weten jullie misschien of dat in het WK ook een optie is. Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik genoeg weefsel heb. En heb op internet gezien dat dual plane toch wat natuurlijker oogt dan achter de spier. Dus wil weten of ik daar ook uit kan kiezen mocht ik eventueel niet genoeg weefsel hebben.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik dacht ik reageer gelijk op jullie beide.

@jolanda:goed om te weten dat ik de medicijnen niet in het WK kan krijgen.Dat ik had ik uit 1 van de berichten begrepen(dacht ik).

En over het gevoel in de tepels wat top zeg ik was al zo bang dat ik misschien zonder gevoel in me tepel door het leven zou moeten. :unsure::43:

Wat ik me afvraag he,ik heb weinig meiden in het WK geopeerd zijn over dualplane plaatsing gehoord. Wat ik heb begrepen is dat iets mooier dan achter de spier. Omdat er door de de implantaat kan verschuiven of zoiets :unsure: . Weten jullie misschien of dat in het WK ook een optie is. Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik genoeg weefsel heb. En heb op internet gezien dat dual plane toch wat natuurlijker oogt dan achter de spier. Dus wil weten of ik daar ook uit kan kiezen mocht ik eventueel niet genoeg weefsel hebben.

Groetjes Mireille

Mireille,

Stel me momenteel ook veel vragen ivm voor of achter de spier. In de ene topic lees ik dat achter de spier, pijnlijker zou zijn. In de andere topic staat dat voor de spier dan minder pijn zou doen, maar ergens heb ik ook gelezen dat voor de spier sneller zouden afhangen... weet niet of het waar is.

Bij mij zou het achter de spier moeten, omdat ik te weinig weefsel heb. En als ze het voor de spier zetten dat je dan de randen van de prothese zou zien. Dus bij mij is het heel belangerijk dat ze het achter de spier moeten plaatsen.

Liefs,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey yola,

Ik heb juist begrepen dat dual plane plaatsing de mooiste oplossing is/biedt voor dames met weinig weefsel.Achter de spier kan het zijn dat je spier de implantaat weg drukt of dat de spier een drukking geeft op de implantaat. Waardoor het niet zo natuurlijk oogt als voor de implantaat. Met dual plane word de bovenkant van de implantaat bedekt door je spier en de onderkant(de rest)niet. Waardoor je die drukking op de implantaat niet hebt en het natuurlijker oogt. Omdat ik bang ben te weinig weefsel te hebben,vraag ik me nu af of dit ook mogelijk is bij het WK. Dual plane klinkt dan als de beste oplossing en de mooiste. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Dit wordt zeker een vraag op mijn consult,maar ja das pas 26 april. Misschien dat iemand anders dit weet.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille,

Ik zou het zeker eens met dr. Visser bespreken ivm die dual plane, volgens mij is dit een methode die ze wel toepast, dus als je dit liever wilt dan volledig achter de spier moet je dat zeker vragen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miemsje,

Ja of de littekenolie werkt,dat weet ik nog niet.Ben in ieder geval

toch goed aan het smeren.Het doet ook goed die olie smeren want die

littekentjes jeuken wel bij mij(genezingsproces zeker).

Maar ik moet zegen dat de littekens heel mooi zijn hoor ik denk dat je

er achteraf niet veel meer van zal zien.Wat het gevoel in de tepels

betreft ik denk inderdaad dat het van persoon tot persoon anders is.

Mijn gevoel in de tepels is niet weggeweest(dadelijk na de operatie gechekt).

Nu zijn mijn tepels eigenlijk gevoeliger,maar dat veranderd constant van

dag tot dag dat voel je,want ik had eerst onderaan mijn borsten van de tepel

tot aan het litteken een dof gevoel(het gevoel van na een tandartsbezoek met

verdoving,dan heb je zo een gevoel aan je wang)maar dat is ook aan het wegtrekken

er komt steeds meer gevoel terug.

En inderdaad nu is een fijne periode door de dag een gewone bh,alles past ook

veel mooier,gedaan met alles opvullen.Zalig...dat gevoel krijg jij ook nog.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

@Eefje: Ik zal dat zeker vragen tijdens mijn consult mocht ik niet genoeg weefsel hebben om de gewenste grote te kunnen krijgen voor de spier. Want ik wil wel graag dat het natuurlijk oogt. Wat mij wel is opgevallen is dat ik (volgens mij)nog niemand van die bij de WK geholpen is over dual plane heb horen praten. Ik vraag me dan af of ze dat wel aanbieden tijdens een consult. Want ik neem aan dat zij ook het beste resultaat willen voor hun patienten. Ik heb op internet wat gekeken en ik vind het resultaat echt veel mooier en beter uitzien dan achter de spier. Ik hoop echt dat dit kan.

@Cheries:Ik denk inderdaad dat de jeuk komt door dat de wond aan het genezen is. Dus is alleen maar goed dat het jeukt. Fijn dat je ook al bijna niks meer ziet. Oke mijn nichtje is een jaar of iets langer haar gevoel kwijt geraakt,dus ik denk echt dat het echt per persoon anders is. Ik hoop dat mijn persoontje meer naar jou kant neigt.

JIj bent ook in het WK geholpen he. Ik vroeg mij af of jij misschien weet of dual plane daar ook een mogelijkheid is.

groetjes Mireille :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Ik heb ze voor de spier,en heb daar toen ook niet meer over gevraagd.

Maar het staat je natuurlijk vrij om dat te vragen.

Ik zou het gewoon vragen,als jij dat liever wil.Zegt ze nee dan kan

je ook gelijk vragen waarom ze het liever niet doet.Maar misschien zegt

ze wel ja ik weet het ook niet.

Ze zeggen dat de pijn en herstel voor de spier makkellijker is en ik dacht

toen gewoon oef,iets minder pijn.

En dacht toen ook zij zal het wel weten ze heeft er ook het meest ervaring mee

daarin zijn wij maar leek.

Dus ik heb gewoon in alles haar mening gevolgd enja ik ben super tevreden.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cheries,

Ja als ik voor de spier kan ga je mij ook niet horen zeuren over

dual plane.Dan ben ik echt helemaal happy,want dat is mijn eerste keus. maar ik wil wel graag weten of ik die optie eventueel ook heb.

En ik heb ook wel vertrouwen in me arts,ga er natuurlijk van uit dat wat

zij mij adviseerd goed is voor mij,ga daar ook niet aan twijfelen. Het valt me gewoon op dat er nog niemand in de WK deze optie gedaan heeft.

Maar ja ik hoop op voor de spier,heb ook gehoord dat dat sneller geneest.

Kan niet wachten tot ik me volle C kleine D cup heb,maar duurt nog erg lang.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miemsje,

Ja als je eens de knoop hebt doorgehakt van ik ga ervoor kan het niet vlug genoeg gaan.

Ik weet echt hoe jij je voelt,ik had in november 2010 gebeld voor mijn eerste consult,

maar aangezien wij met een zaak zitten en ik toch wel wou dat mijn man meeging kon het

voor ons pas in de kerstperiode.Dus werd dat 4januari 2011 en toen voor de operatie

moest ik wachten tot 10 Februari.Dus weet hoe je je voelt.

Je staat ermee op en je gaat ermee slapen,overal zie je borsten en lingerie.Je schuimt

het hele internet af op zoek naar vanalles.En ik dacht als ik ze eens heb die 2vriendinnen

van mij(zo noem ik ze)dan zal het wel minderen.Maar niks is minder waar,nu ga ik weer op

zoek om ervaringen te delen of gelijk als bij jou wat raad te geven(ik had daar ook nood

aan)en leuke lingerie en bikini's te zoeken online.

Het word precies een hobby...

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cheries,

Je hebt helemaal gelijk het is ook echt een hobby geworden van mij hoor.

Ik zit de hele dag(tenminste zodra ik kan) achter me computer of op borstenforum of op zoek naar wie weet wat nieuwe info. Ik zit zelfs te denken om de datum van mijn consult te vervroegen. Maar ga dat niet doen,heb alles al geregeld voor de 26ste anders moet ik nu weer oppas zien te regelen voor me kids. En voor de 26ste heb ik dat allemaal al geregeld. maar het duurt nog zo lang voor ik iets weet,dat ik het daarom toch overweeg.

Maar voorlopig ben ik wel zoet met al jullie antwoorden en verslagen.

groetjes Mireille :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Ja als je nog met kleine kinderen zit is dat vaak een probleem.

Dat probleem is voor mij van de baan.Mijn dochter was mijn prive chauffeur

de eerste dagen na de operatie,handig toch?

Heb jij nog kleine kinderen misschien?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cheries,

Ja dat is inderdaad erg handig!!! top hoor.

helaas heb ik die luxe nog niet. Ik heb een zoon van 5jr en een dochter van 8m. Dus ga het daar ook nog moeilijk mee hebben. Ze is nu nog geen 10kg dus zou der wel mogen optillen.maar ik weet niet hoe zwaar ze over 2m is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Ja op die leeftijd heb je inderdaad nog opvang nodig.

En wat je dochtertje betreft,ja op die leeftijd is het net belangrijk dat ze

in gewicht toenemen.En alleen stappen is nog wat vroeg.

Misschien vind je hier op het forum nog wel wat tips ivm tillen van zo'n

kleintje,want die kleine meid begrijpt natuurlijk niet dat mama even niet kan.

Je zoontje daarintegen kan je al wat meer uitleggen en die vind het vast stoer om

mams eventjes te helpen toch?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cheries,

Ja dat klopt,mijn zoontje is echt een stoere broer en wilt altijd

helpen. Wat ik al heb gelezen hier op het forum is dat je vanuit je armen moet tillen en niet vanuit je borst of zo. Heb geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen. Maar ik neem aan dat ik het tegen die tijd zelf ga aanvoelen. Hoe lang duurde het bij jou voor je weer veel zelf kon. Want ik las ook dat je de eerste dagen niet zelf je tanden kan poetsen :blink:. En je mag ook niet helemaal onder de douche maar alleen maar wassen. Dus komt nog veel bij kijken.

groetjes mireille :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allen

Ook ik mag onder t mes 31 maart bij dr visser.

Ik heb als voorstel gekregen 350cc vóór de spier.

Ik heb nu een 80a volgens haar, im draag b bhs omdat een a cup te smal is. Kwa vulling is de bh dan wel leeg maar een a zit niet lekker.

Ik wil graag een d cup, ik had een c/d gevraagd, dus ga dat nog wijzigen op de operatie dag.

Ik twijfel toch ook wel n beetje over de plaatsing...ik had de voorkeur vóór dual of achter de spier omdat t op de lange termijn mooier blijft.

Maar ze gaat t vóór doen.

Wat betreft de verschillen kwa advies, dat hoor ik ook vaak . De een krijgt verband, de ander niet, de 1 krijgt vitamine voorgeschreven, de ander niet.

De hechtingen die ze gebruikt zijn oplosbare zei ze! Alleen vertelde ze dat ze soms wat vast groeien in t korstje en ze daarom verwijderd moeten worden soms.

Ik vind t zó spannend! Ik heb ook 3 kinderen waarvan 1 van bijna 1,5. Ik ga proberen t niet gelijk te zeggen wat ik heb gedaan....dan weet de hele school het maandag! ;)

Dat vind ik ook weer niet nodig.

T is, echt Aftellen nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Zilvermaan,

Eindelijk iemand die bij dr Visser geweest is en over dual heeft nagedacht. Mag ik jou vragen hoe zij hierop reageerde?Doet ze het niet

of liever niet of heb je het misschien niet gevraagd.

Ik wil dit namelijk weten voor het geval ik te weinig weefsel heb om voor de spier te kunnen.

Ik ben nog aan het twijfelen over mijn gewenste cupmaat. Ik dacht eerst volle B kleine C. Maar nu ik dat gezien heb en de grote volgens mij wel mee valt neig ik nu meer naar een volle C kleine D. Maar dat hangt ook van mijn consult af. Het vervelende is dat ik pas volgende maand aan de beurt ben daarvoor op 26 april PAS :139: . Maar goed. Wat heeft dr Visser je geadviseerd?

WAt ik heb begrepen is dat er door dr Visser niet meer met verband wordt gewerkt. Maar je krijgt gewoon pleisters en een strakke bh. Ik denk dat dat ook veel beter is dan dagen met verband te lopen. Vraag me alleen wel af of je je pleisters moet vervangen en om de hoeveel dagen of je je wond schoon moet maken en dergelijke dat heb ik hier nog niet gelezen.

Verder hoop ik dat je tevreden bent met het resultaat en ik zal je zeker ook volgen. het lijkt of iedereen voor mij aan de beurt is en ik pas als laatste :102:.

Nou groetjes en ik hoop dat ik je nog snel spreek

Mireille :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor miemsje, ik ga m'n operatie begin mei plannen dus er zijn er nog achter je ;) We kunnen samen aftellen :P

Ik wou ook eerst gewoon een "naturelle volle B", maar toen ik hier op het forum de foto's zag en ervaringen las heb ik dat snel veranderd naar minstens volle C ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi scarelite,

Hahahhahaha,ow gelukkig dat ik niet de enige ben die zo lang moet wachten,kunnen we inderdaad samen aftellen. Ben jij al op consult geweest?

Zo gaat het hier op het forum,als je die reacties leest en ziet veranderd je keus qua grote al snel,ik wilde ook een volle b/kleine c maar ben nu zeker van een volle C/kleine D. Wil absoluut geen E das me weer veel te groot.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zaterdag ga ik op consult bij Dr. Plovier! En dan nog 2 maandjes aftellen...

Ja, als je hier op het forum begint rond te kijken verander je ineens helemaal van gedacht :P anatomisch rond medium high, ik weet het allemaal niet meer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Scarlite,

Das echt zo hoor,je houdt je er dan zo mee bezig. Wat ook leuk is,is om te zien dat jij niet de enige bent die er zo veel mee bezig is. Ik dacht toch bijna echt dat het een obsessie was,maar na het lezen van vele reacties van dames die hetzelfde hebben voel ik me "normaal" hahahhahha. Nu ik dit forum heb zeg maar,praat ik er ook iets minder over met de fam en me vriend,want ik heb nu jullie. Ik wil heel graag onder me borst(borstplooi)voor de spier cc weet ik niet. En mocht voor de spier niet lukken dan dual plane.heb wel begrepen dat dat pijnlijk is.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille,

Heb even het forum doorspit op zoek naar dames die bij dr. Visser dual plane hebben gekregen, heb er slechts eentje gevonden:

Jantina1984 : 23 sept. '10 : Dr. Visser : Welness Kliniek : Genk

De rest was allemaal voor of achter de spier, maar goed eentje is genoeg, ze doet het dus wel! :136: Hopen dat je dus voor kunt krijgen en anders kun je er op staan dat ze dual plane doet als je achter niet ziet zitten.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miemsje,

Je kan echt wel je tanden poetsen hoor.

Ik heb de papieren van na de operatie hier nog liggen,die krijg jij dan ook mee.

Met info over Mobiliteit,Pijnbeleving,wondverzorging en herstelperiode.

Zit in een kaftje met daarin ook je betaalbewijs,en kaartje van het soort implantaten

dat je hebt en een kaartje met de telefoonnr.van de dr.moest er iets zijn dat je haar kan

bereiken.

Dus ben nog eens gaan chekken en hier staat op:beperk de eerste 24 uur bewegingen boven de

schouder(maar dat lukt ook niet hoor)Geen bruuske bewegingen maken.Het is evenwel ten zeerste

aan te raden om in beweging te blijven.Op uw gemak wandelen,fietsen en licht huishoudelijk werk

horen hier vanzelfsprekend bij.Liefst niet stofzuigen,strijken,vensters wassen en zware tassen

dragen.Ook opletten met kleine kindjes te dragen(10 a 12 Kg).

Ik heb het even letterlijk overgetypt voor je.

Nu wat het douchen betreft,dat mag wel hoor over de wonde komen steriele kompressen met daarover

een plastiek pleister(deze pleister mag er na 5 dagen af,alsook de kompres)op de hechting zitten

ook nog kleine hechtpleisters deze heb ik er wel opgelaten tot de draadjes eruit gingen.

Na die 5 dagen mag je wonde nat worden.Nog even kleine tip de plastiek pleister verwijder die na

5dagen onder de douche,want die kleeft enorm.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

@Cheries: bedankt voor de info. Valt me toch alweer ontzettend mee. En dat van me kindjes ook. Me dochter is (daar gaan we vanuit)dan nog geen 12kg(hoop ik).Dus dat scheelt. Verder is de info die ze geven vrij duidelijk. Met de wonden moet je dus eigenlijk niks doen. Behalve na dat de hechtingen eruit zijn olie er op smeren. Gelukkig mag je gewoon lekker douchen,dat helpt soms ook erg goed tegen de pijn. Tijdens mijn bevalling ben ik ook vaak onder de douche gaan staan.

@Eefje: Bedankt meid dat je dat voor me opgezocht hebt. Ik ga meteen lezen. :35:

groetjes Mireille :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.