Ga naar inhoud

Miemsje : 21 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 542
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Cheries,

Alles oke hier bij mij!!!! Hoe gaat het met jou?

Had het erg druk met het werk......een beginnend bedrijft vergt veel tijd zeg poeh!!!!

Ik heb nog geen 70D geprobeerd helaas,ga ik nog steeds doen.

Ik was wel gaan shoppen in hoofddorp bij primark........wow het lijkt wel een shop paradijs,alles is zoooo goedkoop en toch ow zo leuk. Ik heb een spijkerrokje voor €3 gekocht daar. Echt heel leuk. Er is ook een vestiging in Rotterdam.

Voor de kids om naar de creche en school te gaan super. Zelfs nog goedkoper dan de hennes en toch ook bijna zo leuk.

Nou meiden ga weer verder spreek jullie snel!!!

Dikke knuffel!!! Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi miems,

Fijn nog eens wat van je te horen,ja een bedrijf opstarten kost veel tijd,ik kan er van meespreken.

Maar dat blijft veel tijd en energie kosten hoor,het went wel dat wel..je raakt aan dat ritme gewend zal ik maar zeggen.

Bij ons is het in de zomerperiode om 5u opstaan,maarja dat hoort erbij en een uur om te stoppen tja....dat hebben we niet

maar ach we zullen maar niet klagen he!!!

Ja primark is tof!!!!

Ik ben hier in belgie(in luik heb je der eentje)met mijn dochter eens geweest vlak voor de zomer...echt goedkoop en tof he :101:

Ik zei van de week nog tegen haar om nog een keertje terug te gaan,had er ook vanalles gekocht en voor geen geld.

Heb jij nog wat van Channy gehoord???

Hoop nog wat van jullie te horen

groetjes Cheries :48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miems,

Ooooh meid ik moet dit ff aan iemand kwijt!!!

Ik ben net zo geschrokken....Ik ben vanmorgen om 5u opgestaan zoals altijd niets aan de hand.

Even kop koffie gedronken,en toen naar boven gegaan om me te douchen en de bedden op te maken.

Nu heb ik aan mijn kant op het onderlaken ter hoogte van mijn borsten 2 blauwe vlekken aaaaaaaaah wat ben ik nu bang!!

Jeetje ben direkt mijn borsten beginnen inspecteren maar ik zie of voel niets....Maar ik ben zo bang!!!

Heb al naar de wk gebeld maar daar nemen ze nog niet op....Jongens toch...Ben op van de zenuwen nu....

Vanalles schiet er nu door mijn hoofd....Sorry meid voor het gezeur...maar moet dit ff aan iemand kwijt

Hopelijk is er niks mis,ga sevens opnieuw bellen.

Tot straks Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Ooooooooooooooow wat erg voor je meid dat je zo geschrokken bent. En wat vind ik het erg dat ik even niet kon reageren.

Het is wel raar he 2 blauwe plekken ter hoogte van je borsten. Heb je inmiddels al contact gehad met het WK?

Ik zou net als Gemma ook eerder denken dat je nachthemd of zoiets heeft afgegeven tijdens het zweten(?) Maar als je boven niks draagt dan is het toch wel raar.

Sorry voor mijn late reactie nogmaals en meid je weet toch wel dat je nooit zeurt,daar zijn we voor toch.

Ik hoop dat je je nu beter voelt.....

Dikke knuffel Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,

Geeft niets meid,ik weet ook dat je het razend druk hebt met je zaak,maar ik moest het ff aan iemand kwijt,was echt kei ongerust.

Gelukkig heeft Gemma men gezeur gisteren willen aanhoren,want ik was echt zo bang!!!Er ging echt vanalles door mijn hoofd.

Ik had 's morgens onmiddellijk de wk gebeld en mijn verhaal gedaan,maar dr.Visser was op dat ogenblik aan het opereren,maar het

meisje aan de telefoon zei me dat ze het zou zeggen en dat ze me in de namiddag zouden terug bellen(ik dacht al ojee..pas namiddag)

Maar rond half elf belde ze me al terug met de vraag of ik om 1uur ff wilde langs komen ze wilde het toch ff bekijken daar de dr.

volgende week in verlof zou gaan.

Nu gellukkig woon ik niet zo veraf en wou mijn dochter ff met me meerijden,dus ik om 1uur naar ginder.

Nu het vreemde was ik heb geen verhoging,geen pijn,geen rode of gezwollen borsten maar van waar kwam het dan..

Ze dachten dat ik misschien een speldeknopje opening zou hebben aan het litteken(wat wel vreemd zou zijn aangezien ik al 6maand po ben)

ze hebben dan met een steriel gaasje aan de uiteinden van het litteken hard geknepen,indien er ergens een minuscul openingetje zou zijn moest

het dan openspringen maar niets(ze vonden mijn litteken zelfs heel mooi).

Ook aan mijn tepels gedrukt ook hier niets....Mistery allom....Aan mijn hele borsten gevoeld alles super ok,heel zacht totaal geen verharding ofzo...

Maar ik had het bewijs op foto meegenomen...En het gekke van de zaak is mijn prothes zijn niet eens gevild met blauw spul.

En een nachtkleed of pyama draag ik niet...Ik heb wel gezweet die nacht(ouderdom denk ik)maar...Blauw!!!!

Vanmorgen zat er niets op mijn laken...Ik moet wel indien ik iets voel of zie wat vreemd is of indien er weer blauw spul zou op mijn laken hangen

direct bellen en langs komen.Ik ben wel opgelucht,ik dacht zeker nu moet ik terug onder het mes...en wat als ik geen prothese meer krijg...

dan loop ik weer zo rond met die lege theezakjes...

Dus ja,wat het is geweest...zij weten het ook niet...ook voor hen een raadsel...moet mij natuurlijk weer overkomen...TJA

Bedankt voor je reactie,en sorry voor mijn mizerie!!!!

Lieve groetjes Cheries :48::48::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Nou gelukkig is er niks aan de hand toch. En je hoeft ook niet meer onder het mes!!!! Gelukkig maar allemaal. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je daarvan schrikt hoor.

Maar inderdaad zoals je al zei het zou wel erg raar zijn als je blauw zou zweten toch,hahahahahahahaha.dan zou ik me pas echt zorgen gaan maken zeg.

Lief van je dochter dat ze mee is gegaan.

We spreken snel weer meid,

Groetjes Mireille

Ps vraag me af hoe het nu met Channy gaat zeg.....hoop dat het allemaal goed gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi miems,

Ja gelukkig hoef ik niet weer onder het mes!!!!!!!!!

Alleen blijf ik toch nog zitten met de vraag...van wat was dit nu en vanwaar kwam het???????? :145:

Ik ga ook telkens als ik naar het toilet moet,ff mijn bh checken ik vertrouw het toch nog niet helemaal hoor!!!!!!!!!!!!

Maar ach we zullen er maar niet te veel aan denken........

Ja waar zit ons Channy toch????????

Heb er van de week ook nog aan zitten denken,hopelijk is alles ok met haar!!!!!!!!

Want we beginnen haar toch wel te missen hé :103:

Lieverd,ik ga pas maandag terug online komen wwant we hebben morgen een verjaardagsparty :143::51:

en blijven ginder ook overnachten,daar het toch een eindje rijden is voor ons...

En het is veels te gevaarlijk om zo ver terug naar huis te rijden als je een glaasje op hebt :38:

Lieve groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Sorry dat ik helemaal niet meer ben geweest :69: ......

Ik heb het zoooo ontzettend druk gehad. Mijn vriendin haar dochter was erg ziek en die moest opgenomen worden in het ziekenhuis en mijn jongste dochter werd 10 jaar en ze wilde heel graag een weekend weg naar moviepark. Dat hebben we dus ook nog gedaan.

Ik heb net even alles ingehaald door jullie verhalen te lezen.

OOOH Cheries, wat schrok ik van jouw blauwe vlekken :blink:

wat is dat vreemd zeg......... ik ben aan het zoeken naar allerlei verklaringen maar ik kan er niet één bedenken!

Ik kan mij voorstellen dat je er niet gerust op bent en dat je wilt weten waar het vandaan komt :o

Één geruststelling meid dat je in ieder geval niet weer onder het mes hoeft en dat dokter Visser zei dat alles in orde was.

Mireille, wat leuk dat je bent gaan shoppen bij de Primark!!! Dat is echt een geweldige winkel. Ik ga ook weleens in Hoofddorp shoppen en ik ben ook weleens daar bij de Primark geweest. Je ziet zoooveeeel leuks daar en zooooo goedkoop!!!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en nogmaals sorry...........

Veel liefs, Channy :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

OOOOOOOOOh ons Channy is er weer!!!! :136:

Lieverd je hoeft je echt niet te excuseren hoor,we misten jou gewoon heel erg :103:

Het is ook steeds zo gezellig onder ons drietjes,dat je dadelijk iemand gaat missen.

Maar het is wel begrijpelijk als je ff niet kan komen,maar ben toch blij weer wat van je te horen(miems zal ook blij zijn)

we waren al wat ongerust!!!!

Ja Channy ik was echt behoorlijk geschrokken,en ik weet nu nog steeds niet wat het was en waar het vandaan kwam???

Maar ik ga er mijn hoofd niet meer over breken :145:

Ja primark is inderdaad leuk he!!!

Hebben jullie er al lingerie gekocht??

Channy,jij hebt toch een 75 D hé???

Lieverds ben blij dat we weer kompleet zijn,

tot morgen Lieve groetjes Cheries :53::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Hoe gaat het met jullie? Ik zie dat jullie ook niet meer zo vaak zijn gekomen. Het is toch wel weer druk zo allemaal na de vakantie.

Ja Cheries, ik heb een 75 D, gelukkig nog steeds! :136:

Hebben jullie ook nog dezelfde maat? Ik ben blij dat er niets met je borsten aan de hand is Cheries!!! Dat is toch wel een opluchting. :lol:

Ik ben toevallig afgelopen vrijdag ook naar de Primark geweest, was weer heel erg leuk! Ik heb er nog geen lingerie gekocht..... ik twijfelde een beetje of de maten overeen kwamen en ik had geen zin om te passen, het was erg druk. Hebben jullie er weleens lingerie gekocht?

Ik vond het wel grappig, ik zag nu heel erg veel bh's (cupsizers, zoals ze het noemen) waar ontzettend veel vulling inzat. Die had ik vroeger zeker nodig gehad :4: , maar nu gelukkig niet meer :101:. Ik ben er nog steeds iedere dag heel erg blij mee!!! Ik kan mij niet meer voorstellen hoe het zonder was........ toch raar want ik heb er toch echt zo'n 10 jaar mee rondgelopen.

Nou meiden, hopelijk spreek ik jullie snel weer!!! En ik mis jullie ook hoor!!! :103:

Veel liefs, Channy :48: :48: :48: :48: :53: :53: :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Sorry dat ik zo lang niet meer geweest ben. Heb het zo druk en wanneer ik dan eindelijk rust ben ik te moe om online te komen. Hebben jullie nie toevallig ook een blackberry? Zouden we kunnen pingen das wel wat makkelijker contact houden.

Ik heb ook nog steeds dezelfde maat ook al lijken ze wel heeeeeel wat kleiner te zijn geworden. Ben ook nog heel erg blij met me beslissing al had ik wel erg graag groter gewild. Ma ja een mens is nooit tevreden he.

Ik heb zo'n cupsizer gehaald bij de hennes. Nou ze zijn dan net pamelaatjes. Is wel grappig hoor. En als ik een keer echt pamelaatjes wil zal ik hem ook wel dragen. Je borsten worden helemaal bij elkaar gedrukt en omhoog gepusht. Als je kleine borsten hebt en je doet het uit. Is het echt een groot verschil. Heb er foto's in gemaakt.

Primark is eeen topwinkel he!!!! Ja was er zaterdag weer samen met me mams. Maar die winkel is zooooo druk.dat je niet eens rustig kunt kijken naar spullen. Passen!?! Daar begin ik nie eens aan daar. Echt veel te druk.

De school is hier in amsterdam nog niet begonnen. Nog anderhalve week nog. Hoe is het eigenlijk met je scriptie afgelopen. Ben je geslaagd channy? Ik kan me niet meer herinneren dat je dat gezegd had.

Cheries,je bent er ook lang nie geweest. Gaat alles goed?

Nou meiden spreek jullie snel weer

Groetjes en kusjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Sorry,hier ook ff heel druk met dat rampweer,is het hier niet te doen...DRUK...DRUK... :145:

Tussendoor kwam ik soms wel ff piepen hier op het forum(beetje verslavend)maar had dan weer geen tijd om ff wat te schrijven :67: sorry!!!

Maar bij deze is het dus weer in orde...

Nee miems ik heb dat niet zo'n blackberry...Jij Channy???

Jaaaaa hier in primark Belgie is het ook altijd zo razend druk,maar toch vind je er wel altijd iets hé :38:

Lingerie heb ik er nog niet gekocht,dat moet je toch even passen vind ik en aangezien de lange wachtrij bij de pashokjes heb ik daar dan

weer niet veel zin voor...

Ook ik heb nog steeds dezelfde maat,en ook ik heb het gevoel dat ze kleiner geworden zijn,zou dit echt komen doordat je er aan went????

Miems doet dat geen zeer zo'n cupsizer??Want ik had in het begin nog eens een push up geprobeerd en ik vond het niet echt prettig zitten

nu ik was toen ook nog niet zo lang po moet ik zeggen misschien speelt dat ook wel een rol.

Hier is het ook nog geen school die begint terug op 1september,is hier in belgie altijd zo.

Meisjes,ben toch blij weer wat van jullie te horen

tot de volgende daaaaaaaaag!!!!! :53::48::48::48:

Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey meiden,

Het contact verwaterd nu he.....spreek jullie bijna nie meer.

Hoe gaat het nu met jullie? Channy ben je al geslaagd? Cheries hoe gaat met werken?

Vorige week woensdag was ik jarig,29 jr al weer. De 29ste is mijn zoon jarig,dus moet nu al het een en ander voorbereiden.

Met mij gaat het goed! Ik heb eindelijk een 70D geprobeerd en het zit inderdaad beter dan die 75C. Zit iets strakker en lekkerder.

Nou meiden,hopelijk tot gauw!

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Het is inderdaad heeeeel erg lang geleden :blush: dat we elkaar hebben gesproken.

Miems ik schaam me er echt voor, je was gewoon jarig geweest en we zijn niet eens komen feliciteren :69:. Alsnog gefeliciteerd met je 29e verjaardag!!!

Nu is je zoontje bijna jarig, dan zal je het wel druk hebben.

Nee, ik ben nog niet geslaagd....... ik heb eind deze week mijn eindgesprek. Als ik dat haal dan ben ik geslaagd!!!!! Ik hoop het zo!

Ik kan wel whats appen met mijn telefoon, dat is inderdaad wel handig als we dat kunnen doen, dan kunnen we wat vaker contact houden! Ik kom hier ook niet meer zo vaak op. Steeds zo druk en dan 's avonds te moe!

Als jullie ook kunnen appen, zullen we dan via een privé mail even onze telefoonnummers uitwisselen? :126:

Hopelijk tot gauw!

Veel liefs, Channy :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden....

Het contact begint te verwateren. Misschien is whatsappen iderdaad een goed plan,is gewoon een heel stuk makkelijker dan dit. Ik kan ook whatsappen,dus zal mijn telefoonr doorsturen.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Wat heb ik jullie gemist :103:

Ik kwam steeds maar kijken of jullie er geweest waren...en dan niks....

Dus ik dacht van ja...het leven gaat zo weer ze'n gewone gangetje,misschien moet ik ook maar

stoppen met steeds hier op het forum rond te hangen en me weer op de gewone dingen des levens concentreren....

Maar nu werd het me toch weer ff te nieuwsgierig....en wat zie ik tot mijn grote verbazing waren jullie ook nog maar net

weer hier geweest :101:

OOOOOOOOOh Miems een heel gelukkige verjaardag meid :143: ik hoop dat je een prettige dag hebt gehad!!

Ik kan dat niet :103: appen :103: wat ga ik jullie dan vreselijk missen :102:

Ik zal jullie dan wel een mailtje sturen als jullie dat ok vinden,ik heb toch jullie prive mailadressen nog,want ik vond jullie

zo'n leuke lieve meiden ik heb echt heel veel aan jullie gehad nogmaals dank hiervoor :53:

Groetjes Cheries...............ik wil ook zo'n ding om te appen :89:

:48::48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.