Ga naar inhoud

FL_94 : 15 december 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

7 minuten geleden, FL_94 zei:

Jaaa heel goed, ben zoo blij! Merk wel dst ik ongelofelijk veel rugpijn krijg.. en wat een ellende. Je kan echt helemaal niks! 

Komt uiteindelijk helemaal goed, alleen ...... duurt het even 🤭🤣😇😬!!!!

Je hebt vandaag nog wat last van de narcose en de 5 dagen die nu komen worden wat zwaarder. En daarna iedere dag weer iets beter.

Ik ben benieuwd naar je foto en wens je alvast ‘beterschap’  !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Anns zei:

Komt uiteindelijk helemaal goed, alleen ...... duurt het even 🤭🤣😇😬!!!!

Je hebt vandaag nog wat last van de narcose en de 5 dagen die nu komen worden wat zwaarder. En daarna iedere dag weer iets beter.

Ik ben benieuwd naar je foto en wens je alvast ‘beterschap’  !!

Hahaha ja de dagen zijn wel langer als je niks kan 🤣 hou gewoon die dagen wat jij zegt in mn hoofd en ben heel benieuwd hoe het dan gaat voelen en eruit komt te zien! Dankjewel🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2020 om 21:23, Marietjuh zei:

Hoi! Hoe gaat het nu met je?

Hopelijk is de rugpijn al minder.

 

Heel veel sterkte met herstellen! 😚

Heey, ja gaat steeds beter.. heb wel echt last met zitten/slapen enzo omdat je jezelf niet omhoog kunt krijgen. Mn vriend heeft het er maar zwaar mee ook, lieve schat haha. Ben al aan het minderen met de medicatie, is nu 4 dagen po, en loop stukjes door het huis!  Wel af en toe echt hele harde/brandende steken in mn borst maar heb al gelezen dat dat inderdaad normaal kan zijn. 

 

Dankjewell🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het iets beter gaat. Dat opstaan en zitten en slapen ongemakken duurden bij mij wel even. Heb het nu nog steeds af en toe en ben nu 2,5 week p.o. Vooral uit bed stappen en de eerste minuten daarna zijn zwaar. Maar iedere dag gaat het beter, dus houd vast aan die gedachten 😊. En die pijntjes en steken blijven ook nog wel een poosje helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Anns zei:

Fijn dat het iets beter gaat. Dat opstaan en zitten en slapen ongemakken duurden bij mij wel even. Heb het nu nog steeds af en toe en ben nu 2,5 week p.o. Vooral uit bed stappen en de eerste minuten daarna zijn zwaar. Maar iedere dag gaat het beter, dus houd vast aan die gedachten 😊. En die pijntjes en steken blijven ook nog wel een poosje helaas.

Denk inderdaad dat dat nog wel even gaat duren ivm die spieren maar die pijn van de eerste paar dagenis gelukkig al minder. Kun je al wel zelf weer naar toilet enzo? En bijvoorbeeld zelf soep eten dat soort dingen? Want ik kom echt niet zo ver met mn hand

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, FL_94 zei:

Denk inderdaad dat dat nog wel even gaat duren ivm die spieren maar die pijn van de eerste paar dagenis gelukkig al minder. Kun je al wel zelf weer naar toilet enzo? En bijvoorbeeld zelf soep eten dat soort dingen? Want ik kom echt niet zo ver met mn hand

Ja ik kan zeker zelf naar het toilet. Wel wat onhandiger als normaal. Dat wel.

Koken heb ik de eerste paar dagen niet gedaan, maar daarna wel weer gewoon.

Zelfs nu na 2,5 week doe ik nog redelijk voorzichtig met armen uitstrekken en iets hoger pakken. Maar stofzuigen heb ik na 1 week wel weer gewoon gedaan. Gewoon rustig aan. Er komt steeds meer bij wat weer lukt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Anns zei:

Ja ik kan zeker zelf naar het toilet. Wel wat onhandiger als normaal. Dat wel.

Koken heb ik de eerste paar dagen niet gedaan, maar daarna wel weer gewoon.

Zelfs nu na 2,5 week doe ik nog redelijk voorzichtig met armen uitstrekken en iets hoger pakken. Maar stofzuigen heb ik na 1 week wel weer gewoon gedaan. Gewoon rustig aan. Er komt steeds meer bij wat weer lukt. 

Oh dat is fijn, haha wnlant dat wc gedoe is echt onhandig! Merk inderdaad nu  dat het wat beter gaat dan de afgelopen dagen. Maar dat ik wel rustig aan moet blijven doen, niet te overmoedig haha. Hoe voelt dat dan na 2,5 week? Wel wat normaler weer als je bijvoorbeeld je armen strekt enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, FL_94 zei:

Heey, ja gaat steeds beter.. heb wel echt last met zitten/slapen enzo omdat je jezelf niet omhoog kunt krijgen. Mn vriend heeft het er maar zwaar mee ook, lieve schat haha. Ben al aan het minderen met de medicatie, is nu 4 dagen po, en loop stukjes door het huis!  Wel af en toe echt hele harde/brandende steken in mn borst maar heb al gelezen dat dat inderdaad normaal kan zijn. 

 

Dankjewell🤗

Haha ja onze mannen hebben/krijgen het er maar druk mee maar zij hebben er straks ook voordeel aan toch, haha!

Die brandende steken in je borst lees ik vaak dus is idd normaal maar lijkt me een heel apart gevoel.

Heb jij ze eigenlijk voor of achter de spier geplaatst?

Ben over 2 weken aan de beurt dus wordt steeds spannender!!

Als je een album hebt, zou ik graag meekijken. Ga er zelf ook nog eentje aanmaken.

 

Heel veel succes met herstellen!! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Marietjuh zei:

Haha ja onze mannen hebben/krijgen het er maar druk mee maar zij hebben er straks ook voordeel aan toch, haha!

Die brandende steken in je borst lees ik vaak dus is idd normaal maar lijkt me een heel apart gevoel.

Heb jij ze eigenlijk voor of achter de spier geplaatst?

Ben over 2 weken aan de beurt dus wordt steeds spannender!!

Als je een album hebt, zou ik graag meekijken. Ga er zelf ook nog eentje aanmaken.

 

Heel veel succes met herstellen!! 😘

Haha ja echt hoor, voor de meest stomme dingen.. maar zo heeft hij inderdaad straks ook een mooi kado🤣 ja is echt een k.. gevoel! Je gaat echt door de grond van de  pijn pfffgg maar op een gegeven moment dan went het wel ofzo op een aparte manier. Ik heb ze achter de spier laten plaatsen. Heb zelf nog niet gekeken 😳 ik durf niet de bh los te doen.. stom he🤷🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, FL_94 zei:

Oh dat is fijn, haha wnlant dat wc gedoe is echt onhandig! Merk inderdaad nu  dat het wat beter gaat dan de afgelopen dagen. Maar dat ik wel rustig aan moet blijven doen, niet te overmoedig haha. Hoe voelt dat dan na 2,5 week? Wel wat normaler weer als je bijvoorbeeld je armen strekt enzo?

Nu kan ik mijn armen weer redelijk normaal gebruiken en ik doe nog wel voorzichtig met ver uitstrekken en voorover buigen. Maar de meeste pijn is wel weg nu. Rug slapen blijf ik ietsje lastig vinden.

Ik zet zometeen nieuwe foto’s erop. 
Mijn borsten zijn sinds 2 dagen ongeveer wat zachter aan het worden en het vocht wordt gelukkig minder. Hoera !

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Anns zei:

Nu kan ik mijn armen weer redelijk normaal gebruiken en ik doe nog wel voorzichtig met ver uitstrekken en voorover buigen. Maar de meeste pijn is wel weg nu. Rug slapen blijf ik ietsje lastig vinden.

Ik zet zometeen nieuwe foto’s erop. 
Mijn borsten zijn sinds 2 dagen ongeveer wat zachter aan het worden en het vocht wordt gelukkig minder. Hoera !

Ooohh wat fijn om te horen! Ik zit eecht in een periode nu dat ik denk dat het nog suuper lang duurt haha had jij ook zn raar bubbelig gevoel in je borst? Ivm vocht? 

Ben blij dat het beter gaat nu met je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, FL_94 zei:

Ooohh wat fijn om te horen! Ik zit eecht in een periode nu dat ik denk dat het nog suuper lang duurt haha had jij ook zn raar bubbelig gevoel in je borst? Ivm vocht? 

Ben blij dat het beter gaat nu met je!

Het duurt vast ook nog langer als ik het zo van iedereen lees. Dan ben ik ook nog lang niet ver genoeg. Kan niet wachten tot ze normaal voelen en alle prikjes/lijntjes en het ‘zware’ gevoel beter wordt en je een gewone bh aan mag.

 

Vooral in mijn linker borst voel ik soms ‘bubbels’. Waarschijnlijk vocht. Rechts eigenlijk niet. Ik ben ook rechts en vraag me af of dat daar dan sneller beter wordt omdat je die arm meer gebruikt voor alles. 
Mijn linkerarm doet ook nog wel meer zeer als rechts. Ook ‘s nachts met slapen soms.

 

Hoe staat het er bij jou voor nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, FL_94 zei:

Haha ja echt hoor, voor de meest stomme dingen.. maar zo heeft hij inderdaad straks ook een mooi kado🤣 ja is echt een k.. gevoel! Je gaat echt door de grond van de  pijn pfffgg maar op een gegeven moment dan went het wel ofzo op een aparte manier. Ik heb ze achter de spier laten plaatsen. Heb zelf nog niet gekeken 😳 ik durf niet de bh los te doen.. stom he🤷🏼‍♀️

Oké, klinkt best pittig maar we gaan het zien en merken binnenkort.

Heb je nog helemaal niet gekeken, ook niet met douchen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Anns zei:

Het duurt vast ook nog langer als ik het zo van iedereen lees. Dan ben ik ook nog lang niet ver genoeg. Kan niet wachten tot ze normaal voelen en alle prikjes/lijntjes en het ‘zware’ gevoel beter wordt en je een gewone bh aan mag.

 

Vooral in mijn linker borst voel ik soms ‘bubbels’. Waarschijnlijk vocht. Rechts eigenlijk niet. Ik ben ook rechts en vraag me af of dat daar dan sneller beter wordt omdat je die arm meer gebruikt voor alles. 
Mijn linkerarm doet ook nog wel meer zeer als rechts. Ook ‘s nachts met slapen soms.

 

Hoe staat het er bij jou voor nu ?

Jaa dat moment vab een gewone bh... ik heb ook een borstband om en dat zou ook fijn zijn als dat klaar is haha.

 

Ik heb precies herzelfde, ook in links! Heb de meeste pijn met links.

 

Merk wel dat het echt elke dag beter gaat. Moet morgen de pleister eraf halen en fotoa maken voor de kliniek.. daar ben ik dus nu weer zenuwachtig voor 🤷🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Marietjuh zei:

Oké, klinkt best pittig maar we gaan het zien en merken binnenkort.

Heb je nog helemaal niet gekeken, ook niet met douchen?

Neee ik heb de bh nog niet uit gehad, heb wel mn vriend me laten wassen met een washand en mn haar laten wassen maar nog niet uit gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, FL_94 zei:

Jaa dat moment vab een gewone bh... ik heb ook een borstband om en dat zou ook fijn zijn als dat klaar is haha.

 

Ik heb precies herzelfde, ook in links! Heb de meeste pijn met links.

 

Merk wel dat het echt elke dag beter gaat. Moet morgen de pleister eraf halen en fotoa maken voor de kliniek.. daar ben ik dus nu weer zenuwachtig voor 🤷🏼‍♀️

Fijn dat het verbeterd ! Ga je ook nog foto’s in je album zetten ?

Waarom ben je daar zenuwachtig voor, is toch fijn dat je ze weer even goed kunt bekijken? Of lijkt het nog niet helemaal goed naar jouw idee ?

Succes in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, FL_94 zei:

Neee ik heb de bh nog niet uit gehad, heb wel mn vriend me laten wassen met een washand en mn haar laten wassen maar nog niet uit gedaan

Oh echt dus je hebt ze nog helemaal niet gezien of gedoucht sinds je operatie.

Vind je het spannend om te zien hoe ze eruit zien of is het gewoon nog te gevoelig?

 

Heel veel succes met herstellen meis, zal met de dag vast beter gaan 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marietjuh zei:

Oh echt dus je hebt ze nog helemaal niet gezien of gedoucht sinds je operatie.

Vind je het spannend om te zien hoe ze eruit zien of is het gewoon nog te gevoelig?

 

Heel veel succes met herstellen meis, zal met de dag vast beter gaan 😘

Nee heb nog niet echt gedoucht nee, maar ben beetje zenuwachtig hoe het voelt zonder bh want dit geeft zoveel steun!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2020 om 17:36, FL_94 zei:

Nee heb nog niet echt gedoucht nee, maar ben beetje zenuwachtig hoe het voelt zonder bh want dit geeft zoveel steun!

Ja snap ik wel maar hoop toch dat het ondertussen gelukt is!

Even lekker douchen doet een mens goed :)

 

Enne.. je zal ondertussen wel benieuwd zijn hoe ze eruit zien, toch 😇

 

Voor mij gaat het ook opschieten.. over 12 dagen ga ik onder het mes, wordt nu toch wel spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.