Ga naar inhoud

FL_94 : 15 december 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, Marietjuh zei:

Ja snap ik wel maar hoop toch dat het ondertussen gelukt is!

Even lekker douchen doet een mens goed :)

 

Enne.. je zal ondertussen wel benieuwd zijn hoe ze eruit zien, toch 😇

 

Voor mij gaat het ook opschieten.. over 12 dagen ga ik onder het mes, wordt nu toch wel spannend!

Ja heb lekker gedoucht, nog niet zonder bh hoor haha wel lekker haren enzo gewassen. Heb ze gezien! Gisteren, echt heeeel blij mee, merk wel dat ze zijn begonnen met vormen, de ene zakt iets meer dan de ander en dar soort dingen. 

 

Ooehh spannendd! Ben je er klaar voor 😁?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

1 uur terug, Anns zei:

@FL_94 Hoe gaat het nu met jou ?

Hoe gaat je herstel en heb je al gekeken inmiddels😊

Oooh gaat zoooveel beter echt wow! Hoe slecht je je kan voelen een paar dagen geleden in vergelijking met nu! Haha ja heb inmiddels al gekeken en ben er erg blij mee, ben nog wel heeel geel bij mn borstkas tussen de borsten maar verder erg blij! Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, FL_94 zei:

Ja heb lekker gedoucht, nog niet zonder bh hoor haha wel lekker haren enzo gewassen. Heb ze gezien! Gisteren, echt heeeel blij mee, merk wel dat ze zijn begonnen met vormen, de ene zakt iets meer dan de ander en dar soort dingen. 

 

Ooehh spannendd! Ben je er klaar voor 😁?

Goed zo! Denk dat je alleen al van een lekkere warme douche goed opknapt!

Wat fijn dat je blij met ze bent! :35:

Ze gaan idd bijna nooit gelijk op als ik het zo lees haha!

 

Ahhhh ja echt superspannend! Ben er in principe helemaal klaar voor, heb alles in huis, behalve hibi-scrub. Die moet ik een week van te voren gebruiken.

 

Maar echt fijn joh dat je je al zoveel beter voelt, gaat alleen maar beter worden 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Marietjuh zei:

Goed zo! Denk dat je alleen al van een lekkere warme douche goed opknapt!

Wat fijn dat je blij met ze bent! :35:

Ze gaan idd bijna nooit gelijk op als ik het zo lees haha!

 

Ahhhh ja echt superspannend! Ben er in principe helemaal klaar voor, heb alles in huis, behalve hibi-scrub. Die moet ik een week van te voren gebruiken.

 

Maar echt fijn joh dat je je al zoveel beter voelt, gaat alleen maar beter worden 🤗

Hahaha nee gaat echt niet gelijk op🤷🏼‍♀️ jaa en wat echt een aanrader is om een bidon met rietje te halen, want de eerste dagen is zelfstandig water drinken lastig maar met een rietje met bidon krijg je ook voldoende water binnnen en gaat gewoon veel makkelijker! 

 

Ooh echt om het gebied schoon te houden? Die hibi scrub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, FL_94 zei:

Hahaha nee gaat echt niet gelijk op🤷🏼‍♀️ jaa en wat echt een aanrader is om een bidon met rietje te halen, want de eerste dagen is zelfstandig water drinken lastig maar met een rietje met bidon krijg je ook voldoende water binnnen en gaat gewoon veel makkelijker! 

 

Ooh echt om het gebied schoon te houden? Die hibi scrub?

Oké, da's wel een goeie een bidon met rietje!

 

Jep, om de littekens goed te ontsmetten en schoon te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey iedereen! Vandaag ben ik 13 dagen po en voel me goed. Met kerst heb ik gewoon meegedaan en kon ik ook aardig mezelf zijn, het is nog wat onwennig af en toe want bij bepaalde bewegingen voel je wel wat druk. Dit kan ook komen door de borstband maar goed die moet er nog 4 weken om blijven🤷🏼‍♀️ vanaf morgen mag ik met bio oil de littekens masseren en daar kijk ik eigenlijk wel naar uit.

 

heb ook onder mn bh gaasjes zitten zodat de bh niet schuurt over te littekens. Douchen gaat prima, mn vriend wast mijn haar en de rest. Ik mag maar 5 minuten douchen en daardoor besefde ik wel dat ik normaal echt wel langer douche 🙈

 

Verder is de "druk" goed vol te houden, ik slik ook al 4 dagen ongeveer geen pijnstilling meer. Af en toe paracetamol omdat ik wat hoofdpijn ervaar. Heb al wel gelezen dat meerdere hier last van hebben na de bv maar dat dit wel weg trekt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii 🤗

 

Goed om te horen dat je je al beter voelt!

Die borstband moet je dus 4 weken om houden, zal best wel vervelend zijn maar ff doorbijten, het is voor een goed doel haha!

 

Haren wassen wordt ook nog wel een dingetje ja haha, gelukkig hebben we lieve partners die ons daarbij kunnen helpen.

Wel vervelend van die hoofdpijn, had nog niet gelezen dat je daar last van kon krijgen na een bv.

 

Succes met herstellen! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @FL_94

Ik heb even je topic doorgelezen. Ik ben 25-11 geopereerd door Van Straaten. Overmorgen 6 weken po 😃. Ook dual plane, maar 425 rond. Wel zijn ze nog steeds ongelijk, daar maak ik me wel zorgen over, maar ik lees overal dat ik héél veel geduld moet hebben... Hoe is het bij jou? Helemaal tevreden? En heb je een album? Ik moet nog ff uitvogelen hoe dat allemaal werkt.

 

Groetjes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nikkie82 zei:

Hoi @FL_94

Ik heb even je topic doorgelezen. Ik ben 25-11 geopereerd door Van Straaten. Overmorgen 6 weken po 😃. Ook dual plane, maar 425 rond. Wel zijn ze nog steeds ongelijk, daar maak ik me wel zorgen over, maar ik lees overal dat ik héél veel geduld moet hebben... Hoe is het bij jou? Helemaal tevreden? En heb je een album? Ik moet nog ff uitvogelen hoe dat allemaal werkt.

 

Groetjes!! 

Heey! 

Oh je bent al bijna 6 weken po! Zoo fijn haha dan mag die borstband af of niet? 

Ja ik heb ook dat ze nog niet helemaal gelijk zijn maar we moeten echt geduld hebben! Wat ik zo lees is dar het echt 3 -6 maand kan duren 😭 ik ben zo slecht als het om geduld gaat hahah. Heb geen album! 

 

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
5 minuten geleden, Nikkie82 zei:

Hoi hoi, ik was even benieuwd hoe het met je gaat? Zijn ze al wat meer gelijk geworden? Ik heb afgelopen week gemaild met de kliniek, maak me echt nog steeds zorgen. Gelijk de eind controle/afspraak ingepland op 25-3. 

Heey, ik maak me dus ook zorgen.. bij mij zijn ze nog steeds niet gelijk! En ga morgen bellen om ook de eindcontrole in te plannen eind maart.. baal er echt van. Wil ook graag weten of het echt 3 maand kan duren of dat dit het is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, FL_94 zei:

Heey, ik maak me dus ook zorgen.. bij mij zijn ze nog steeds niet gelijk! En ga morgen bellen om ook de eindcontrole in te plannen eind maart.. baal er echt van. Wil ook graag weten of het echt 3 maand kan duren of dat dit het is..

Oh echt balen hè?! Ik had een foto gemaakt en erbij gemaild. Dus ze wist ook gelijk wat ik bedoelde. Ze belde gelijk de volgende dag, ik had ‘s avonds gemaild. Ze probeerde me eerst weer gerust te stellen. Maar zei later ook dat als het voorheen ook al wat ongelijk is, het ook uiteindelijk niet helemaal symmetrisch gaat worden. En dat hoeft ook echt niet van mij, dat snap ik ook echt. Maar dit is echt wel een best groot verschil. Als dit het eindresultaat is, ben ik er echt niet blij mee.. Ik stuur je wel even een foto in een pb.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.