Ga naar inhoud

Weinig bolling middenin, komt dit nog?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, wat handig en wat veel tips!

Op 29september heb ik mijn borstvergroting gehad bij Bergman, het herstel gaat heel goed. Het is me allemaal meegevallen en was na 1 week al pijnvrij zowat.

 

Ik heb Nagor impleo implantaten gekregen met high profile, 360cc. Deze zijn 11.6cm breed en projectie van 5.0cm

Ik had een kleine A, maar geen bolling bovenop. Ben 1.79cm en 69kg.

 

Ging voor een natuurlijk resultaat, wat het ook is geworden vind ik zelf.

Het enige waar ik tegenaan loop is dat ik vind dat er middenin nog weinig bolling loopt. De meeste bolling zit bij mij aan de zijkant. Nu weet ik dat mijn borsten wat uit elkaar staan en ze niet volledig tegen elkaar zullen komen, dit is niet erg. 

Maar bij de meesten die een high profile hebben gehad, zie je de bolling middenin altijd erg zitten in het begin, en later ook. Dit vind ik heel sexy, en staat ook mooi in een bh later denk ik!

Nu had ik direct al niet zo'n enorme bolling.

Weet iemand of dit nog  'tevoorschijn' komt als ik langer post-operatief ben. (nu bijna 3weken)

 

Ik heb foto's in een album toegevoegd, laat maar weten als je wil kijken

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Juud360cc zei:

@Boobcar @Lilve heb mijn album even openbaar gezet (als het goed is)

Ik heb ronde implantaten, dual plane. 

Wow! Ik vind ze echt prachtig en de bolling bovenin ook erg mooi 👌 ik denk heel eerlijk gezegd dat ze eerder nog wat gaan zakken maar ik heb er niet veel verstand van wellicht iemand anders hier of vragen bij je pc. Prachtige boobs meid! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Juud360cc zei:

@Boobcar @Lilve heb mijn album even openbaar gezet (als het goed is)

Ik heb ronde implantaten, dual plane. 

Wow! Ik vind ze echt prachtig en de bolling bovenin ook erg mooi 👌 ik denk heel eerlijk gezegd dat ze eerder nog wat gaan zakken maar ik heb er niet veel verstand van wellicht iemand anders hier of vragen bij je pc. Prachtige boobs meid! 

 

Overigens kan ik de afbeeldingen niet vergroten zien want dan geeft het aan dat ik de rechten niet heb. Maar op de kleinere afbeeldingen vind het erg mooi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lilve @Arlandria nu wel weer! Hij stond ineens op privé weer haha

 

Ik dacht eerst dat high profile te groot voor mij was en wilde over op medium. Mn arts raadde dit echt af omdat ik zo weinig bolling al bovenin had. Ben zooooooo blij met high profile nu. Had achteraf ultra high ook prima kunnen hebben.

Had geen bolling willen missen! Maar ligt erg aan je voorsituatie hoor en je bouw.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Juud360cc zei:

@Lilve @Arlandria nu wel weer! Hij stond ineens op privé weer haha

 

Ik dacht eerst dat high profile te groot voor mij was en wilde over op medium. Mn arts raadde dit echt af omdat ik zo weinig bolling al bovenin had. Ben zooooooo blij met high profile nu. Had achteraf ultra high ook prima kunnen hebben.

Had geen bolling willen missen! Maar ligt erg aan je voorsituatie hoor en je bouw.

Ik vind dat ze prachtig bij je staan! Ik zie inderdaad dat er tussenin ruimte is maar ik vind dat juist natuurlijk staan. Kan me wel voorstellen dat je je afvraagt hoe het nog gaat worden als je meer volume had verwacht.

 

Het lijkt erop alsof we een erg vergelijkbare voorsituatie hebben. Ik heb mijn voorsituatie er nog niet opgezet omdat ik dat niet prettig vind omdat ze "nog van mij" zijn, of zo, haha. Misschien te confronterend. Maar ik mis ook volume bovenin en heb ongeveer dezelfde vorm nu als jij eerst had. 

 

Ik hoop dat ze uiteindelijk worden zoals je had verwacht. Persoonlijk vind ik ze er super mooi uitzien :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je borsten zien er prachtig uit al zeg!! Fantastische side boob!!

Je bent pas 3 weken verder, heb ondertussen op  foto’s van anderen gezien dat de borsten nog zooo ontzettend gaan veranderen. Weet van vriendin van mij ook, dat haar borsten langzaam naar elkaar toe zijn gegroeid hahaha 😜, ik denk dat je net als iedereen het toverwoord “geduld” in je hoofd moet houden 😌😁

Maar ze zien er nu al prachtig uit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Juud360cc zei:

@Boobcar thanks!

Je bent er zelf natuurlijk ook zo gefocust op de hele dag, elk detail zie je ;)

Oke, ik zag dat ze in minitatuur stonden idd, staan nu groot. 

 

Ik zoek nog een beetje die 'siliconenlook' middenin, dat vind ik echt mooi haha

Precies, zelf zie je ook vaak alleen de dingen die je niet mooi vind en je kijkt zelf anders naar jezelf dan andere. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Arlandria zei:

Ik vind dat ze prachtig bij je staan! Ik zie inderdaad dat er tussenin ruimte is maar ik vind dat juist natuurlijk staan. Kan me wel voorstellen dat je je afvraagt hoe het nog gaat worden als je meer volume had verwacht.

 

Het lijkt erop alsof we een erg vergelijkbare voorsituatie hebben. Ik heb mijn voorsituatie er nog niet opgezet omdat ik dat niet prettig vind omdat ze "nog van mij" zijn, of zo, haha. Misschien te confronterend. Maar ik mis ook volume bovenin en heb ongeveer dezelfde vorm nu als jij eerst had. 

 

Ik hoop dat ze uiteindelijk worden zoals je had verwacht. Persoonlijk vind ik ze er super mooi uitzien :) 

Thanks!

De medium profile is vaak iets breder en wat minder bol. Ik had zelf bijna gekozen voor de nagor medium van 12.0 cm breed en bolling van 4.3cm. Maar wilde toch iets meer bolling, daarom toch de high profile gedaan. Die is ietsje smaller (4mm), maar 7mm meer bolling! Ben hier zelf heel blij mee. Klein nadeel hiermee, dat je dus wel de ruimte tussen je borsten wat houdt. Maar ik koos de bolling hoger dan de 'spleet' tussen mijn borsten. Dus het is maar net wat je 'mooier' vindt wat dat betreft. Wanneer wordt je geholpen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Lilve zei:

Je borsten zien er prachtig uit al zeg!! Fantastische side boob!!

Je bent pas 3 weken verder, heb ondertussen op  foto’s van anderen gezien dat de borsten nog zooo ontzettend gaan veranderen. Weet van vriendin van mij ook, dat haar borsten langzaam naar elkaar toe zijn gegroeid hahaha 😜, ik denk dat je net als iedereen het toverwoord “geduld” in je hoofd moet houden 😌😁

Maar ze zien er nu al prachtig uit!!

Thanks! De side boob vind ik ook nice, dat is missch weer voordeel dat ze wat uit elkaar staan haha. Als ze zachter worden kan ik ze vast wel wat naar elkaar duwen met een mooie bh, lukt nu al beetje.

Geduld idd,, het toverwoord maar zooooo lastig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vorige week op eerste consult geweest voor borstvergroting en vroeg ook na hoe het zit met meer volume in het midden krijgen. Hij gaf aan dat implantaten altijd recht achter de tepel  worden geplaatst en als je van nature een borstkas hebt die wat naar buiten staat (wat ook in mijn geval zo is) en dus nu ook naar buitenstaande borsren/tepels hebt, dit ook na de borstvergroting zal blijven. Vond dat ook wel jammer om te horen maar aan de andere kant, is het wel meest natuurlijk resultaat denk ik zo 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Juud360cc zei:

Thanks!

De medium profile is vaak iets breder en wat minder bol. Ik had zelf bijna gekozen voor de nagor medium van 12.0 cm breed en bolling van 4.3cm. Maar wilde toch iets meer bolling, daarom toch de high profile gedaan. Die is ietsje smaller (4mm), maar 7mm meer bolling! Ben hier zelf heel blij mee. Klein nadeel hiermee, dat je dus wel de ruimte tussen je borsten wat houdt. Maar ik koos de bolling hoger dan de 'spleet' tussen mijn borsten. Dus het is maar net wat je 'mooier' vindt wat dat betreft. Wanneer wordt je geholpen?

 

 

De precieze datum is nog niet gepland. Ik heb nog een consult in december en ik vermoed dat er inderdaad voor demi wordt gekozen omdat deze breder zijn. Maar ik ga het allemaal nog een keer bespreken met de arts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Goow zei:

Ik was vorige week op eerste consult geweest voor borstvergroting en vroeg ook na hoe het zit met meer volume in het midden krijgen. Hij gaf aan dat implantaten altijd recht achter de tepel  worden geplaatst en als je van nature een borstkas hebt die wat naar buiten staat (wat ook in mijn geval zo is) en dus nu ook naar buitenstaande borsren/tepels hebt, dit ook na de borstvergroting zal blijven. Vond dat ook wel jammer om te horen maar aan de andere kant, is het wel meest natuurlijk resultaat denk ik zo 🙂

Ja het is idd de bouw. Maar goed dat kun je met een bh straks wel wat naar elkaar duwen lijkt me.. haha

Daarom heb ik ook niet al te groot gekozen. Bang dat ze helemaal naar buiten kwamen 😜

Succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii! Na de operatie veranderen de borsten nog erg veel, dus de bolling zou nog een klein beetje kunnen gaan vormen. Zelf heb ik 335cc full (vergelijkbaar met high profile) en het verschil is duidelijk te zien. Geef maar een seintje als je in mijn album wilt kijken. Mijn borsten zijn inmiddels redelijk gezakt en staan ook niet heel dicht op elkaar. 

 

Wel is het echt zo dat jouw neppe borsten eigenlijk grotere versies van jouw eigen borsten worden. Dus tenzij er allerlei reconstructies zijn uitgevoerd (ligt, interne bh etc), zal er nu niet ineens een duidelijke bolling in het midden zijn wanneer je dit voor de operatie ook niet had. 

 

Ik zou er gewoon je voordeel mee doen 😊 het ziet er super natuurlijk uit. Mocht je een keertje een feestje hebben en een meer zichtbaar decolleté willen, kun je altijd nog een push up bh aan doen (ja, ik dacht eerst ook dat ik van de Push up bh's af was na de vergroting 🤣

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken wel wat je schrijft, mijn borsten stonden met protheses altijd wat verder uit elkaar en ik had toen ook geen ronding in het midden. Na ongeveer 12 jaar was ik gewisseld naar een bredere prothese, toen is de spier wat verder ingesneden in het midden en kreeg ik daar meer bolling (er waren overigens niet veel artsen te vinden die dit deden). Het zag er toen wel onnatuurlijker uit, meer een siliconenlook, maar de bolling was er zeker. 

Misschien dat het bij jou nog verandert, omdat je zo kort po bent maar denk dat het een stukje bouw is. Ik heb nu geen implantaten meer en zie dat nu terug, dat mijn ronding van nature wat meer aan de zijkant zit en niet in het midden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, MMelody zei:

Hii! Na de operatie veranderen de borsten nog erg veel, dus de bolling zou nog een klein beetje kunnen gaan vormen. Zelf heb ik 335cc full (vergelijkbaar met high profile) en het verschil is duidelijk te zien. Geef maar een seintje als je in mijn album wilt kijken. Mijn borsten zijn inmiddels redelijk gezakt en staan ook niet heel dicht op elkaar. 

 

Wel is het echt zo dat jouw neppe borsten eigenlijk grotere versies van jouw eigen borsten worden. Dus tenzij er allerlei reconstructies zijn uitgevoerd (ligt, interne bh etc), zal er nu niet ineens een duidelijke bolling in het midden zijn wanneer je dit voor de operatie ook niet had. 

 

Ik zou er gewoon je voordeel mee doen 😊 het ziet er super natuurlijk uit. Mocht je een keertje een feestje hebben en een meer zichtbaar decolleté willen, kun je altijd nog een push up bh aan doen (ja, ik dacht eerst ook dat ik van de Push up bh's af was na de vergroting 🤣

 

Dank voor je antwoord. Ik wist idd dat er nog een ruimte tussen zou zitten.

Maar had wel verwacht met high profile dat ik niet enkel bolling aan de zijkant zou zien maar ook er tussen in.. 

Neem graag een kijkje in je album! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Rosanna123 zei:

Ik herken wel wat je schrijft, mijn borsten stonden met protheses altijd wat verder uit elkaar en ik had toen ook geen ronding in het midden. Na ongeveer 12 jaar was ik gewisseld naar een bredere prothese, toen is de spier wat verder ingesneden in het midden en kreeg ik daar meer bolling (er waren overigens niet veel artsen te vinden die dit deden). Het zag er toen wel onnatuurlijker uit, meer een siliconenlook, maar de bolling was er zeker. 

Misschien dat het bij jou nog verandert, omdat je zo kort po bent maar denk dat het een stukje bouw is. Ik heb nu geen implantaten meer en zie dat nu terug, dat mijn ronding van nature wat meer aan de zijkant zit en niet in het midden.

Thanks voor je reactie. Ik wist idd dat dit stukje bouw is. Maar had een beetje silliconen look ook niet erg gevonden. Ik hoop dat er nog wat bolling komt in t midden uiteindelijk. De zijkanten vind ik heel mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Juud360cc zei:

Iemand ervaring met drop en fluff en het vergroten/verkleinen van borsten daarmee? 

 

Yes! 
 

In mijn topic (laatste pagina’s) daar staat mijn drop&fluff. 
Dat is echt wel een groot verschil, je ziet de borst ontspannen. Een verschil van 2 weken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.