Ga naar inhoud

Weinig bolling middenin, komt dit nog?


Aanbevolen berichten

9 uur geleden, Special-Me zei:

Yes! 
 

In mijn topic (laatste pagina’s) daar staat mijn drop&fluff. 
Dat is echt wel een groot verschil, je ziet de borst ontspannen. Een verschil van 2 weken. 

Thanks. Heb gekeken.  Idd een flink verschil!

Maakte het ook uit qua cupmaat of dat niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Juud360cc zei:

Thanks. Heb gekeken.  Idd een flink verschil!

Maakte het ook uit qua cupmaat of dat niet 


Ja, mijn cup zat plots ook veel strakker. 
dus als je mag shoppen niet te veel bh’s tegelijk kopen. Ze veranderen nog veel na de zes weken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet ik dat de spieren niet meer op spanning staan en de drop en fluff bezig is/ klaar is? 

Ik maak regelmatig foto's en zie al 2weken eigenlijk geen verschil. Soms nog wel wat verkramping in mijn rechterborst (hier had ik ook meer last van direct al PO)

Het voelt natuurlijk allemaal nog niet zacht maar vind het lastig aanvoelen of de spanning er nog echt opstaat. Iemand ervaring hiermee?

Ik hoop namelijk dat als de spier ontspant is meer de bolling van het implantaat in het midden ga zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-10-2020 om 19:48, Juud360cc zei:

Hoe weet ik dat de spieren niet meer op spanning staan en de drop en fluff bezig is/ klaar is? 

Ik maak regelmatig foto's en zie al 2weken eigenlijk geen verschil. Soms nog wel wat verkramping in mijn rechterborst (hier had ik ook meer last van direct al PO)

Het voelt natuurlijk allemaal nog niet zacht maar vind het lastig aanvoelen of de spanning er nog echt opstaat. Iemand ervaring hiermee?

Ik hoop namelijk dat als de spier ontspant is meer de bolling van het implantaat in het midden ga zien.

Hi @Juud360cc, heb je al een antwoord op deze vraag? Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk..

Zou ik eens mogen mee spieken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

2 uur geleden, Juud360cc zei:

Nog niet nee. Heb je wel toegevoegd aan mn album! 

Thanks! Ik vind ze er mooi uit zien hoor! Ik heb zelf gemerkt dat ze bij mij wel al iets dichter bij elkaar zijn gaan staan sinds het begin, ben nu 3 weken PO. Maar geen idee of dat voor iedereen zo is.. Ik vind het iig mooie volle borsten 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Yvette-x zei:

 

Thanks! Ik vind ze er mooi uit zien hoor! Ik heb zelf gemerkt dat ze bij mij wel al iets dichter bij elkaar zijn gaan staan sinds het begin, ben nu 3 weken PO. Maar geen idee of dat voor iedereen zo is.. Ik vind het iig mooie volle borsten 😄

Ben nu 4.5week PO. T zal wel wat blijvend zijn, omdat ik het hiervoor ook had. Mag ik ook met jou meekijken? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Op 19-10-2020 om 12:00, Juud360cc zei:

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, wat handig en wat veel tips!

Op 29september heb ik mijn borstvergroting gehad bij Bergman, het herstel gaat heel goed. Het is me allemaal meegevallen en was na 1 week al pijnvrij zowat.

 

Ik heb Nagor impleo implantaten gekregen met high profile, 360cc. Deze zijn 11.6cm breed en projectie van 5.0cm

Ik had een kleine A, maar geen bolling bovenop. Ben 1.79cm en 69kg.

 

Ging voor een natuurlijk resultaat, wat het ook is geworden vind ik zelf.

Het enige waar ik tegenaan loop is dat ik vind dat er middenin nog weinig bolling loopt. De meeste bolling zit bij mij aan de zijkant. Nu weet ik dat mijn borsten wat uit elkaar staan en ze niet volledig tegen elkaar zullen komen, dit is niet erg. 

Maar bij de meesten die een high profile hebben gehad, zie je de bolling middenin altijd erg zitten in het begin, en later ook. Dit vind ik heel sexy, en staat ook mooi in een bh later denk ik!

Nu had ik direct al niet zo'n enorme bolling.

Weet iemand of dit nog  'tevoorschijn' komt als ik langer post-operatief ben. (nu bijna 3weken)

 

Ik heb foto's in een album toegevoegd, laat maar weten als je wil kijken

 

 

Hoi! 

Mag ik even met je meekijken? Ik ga voor precies dezelfde eind juni!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.