Ga naar inhoud

Lilve : 14 oktober 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

hahaha toch apart heb er net ook eens even op gegoogeld maar daar lees je ook wisselende verhaald/adviezen. Maar goed als het toch niet goed voelt......

 

alles voor de boobssss :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Petra84 zei:

Hallo @Lilve 

 

Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat en er veranderd indd nog heel veel aan het litteken ook ik mag sinds 2 weken smeren en ik mocht trouwens ook na 2 weken op de zij slapen 😁 zie indd wel veel verschil tussen PC 

 

 

Gek dan hè!! Nou ja ik luister gewoon naar de adviezen en mijn lijf. Heb je al een nieuwe foto geplaatst? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Lilve zei:

Gek dan hè!! Nou ja ik luister gewoon naar de adviezen en mijn lijf. Heb je al een nieuwe foto geplaatst? 

Ja zo raar eigenlijk maar goed indd goed luisteren na je lichaam en wat gaat 

Ik lig nog steeds niet altijd fijn op me zij en duurde ook wel even voordat ik het durfde 😅 ja heb een nieuwe foto geplaats

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat dat ook het beste is om te luisteren naar de pc die heeft er de ervaring in en elke pc opereert ook weer anders dus dan zal het herstel ook wel anders zijn, misschien dat het daar mee te maken heeft..... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Boobcar zei:

Denk dat dat ook het beste is om te luisteren naar de pc die heeft er de ervaring in en elke pc opereert ook weer anders dus dan zal het herstel ook wel anders zijn, misschien dat het daar mee te maken heeft..... 

jaa dat denk ik ook hoor! Daarom houd ik me maar aan de adviezen van de kliniek.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb net in je album gekeken en lijkt alsof we redelijk zelfde voorsituatie hebben!! goed om te zien :-)! Verbaasd me wel dat je ze voor de spier hebt, ik dacht dat dat heel snel bij kleine borsten niet mogelijk is. Wel fijner lijkt me! 
weet je toevallig nog je borstbreedte? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Goow zei:

Ik heb net in je album gekeken en lijkt alsof we redelijk zelfde voorsituatie hebben!! goed om te zien :-)! Verbaasd me wel dat je ze voor de spier hebt, ik dacht dat dat heel snel bij kleine borsten niet mogelijk is. Wel fijner lijkt me! 
weet je toevallig nog je borstbreedte? 
 

Hoi @Goow, Nou dat ligt echt aan de dikte van je huid. Daarom die pinch test. Ik ben er echt superblij mee voor de borstspier. Borstbreedte was dacht ik 14

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2020 om 23:47, Goow zei:

Ik heb net in je album gekeken en lijkt alsof we redelijk zelfde voorsituatie hebben!! goed om te zien :-)! Verbaasd me wel dat je ze voor de spier hebt, ik dacht dat dat heel snel bij kleine borsten niet mogelijk is. Wel fijner lijkt me! 
weet je toevallig nog je borstbreedte? 
 

Ik heb ze ook voor de borstspier. 250 cc. Heel fijn ook! Ik had theezakjes en nu heb ik gewoon borsten. Best fijn 🙂 ze hoeven dus niet heel klein te zijn om ze ervoor te krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Eefje 1 zei:

Ik heb ze ook voor de borstspier. 250 cc. Heel fijn ook! Ik had theezakjes en nu heb ik gewoon borsten. Best fijn 🙂 ze hoeven dus niet heel klein te zijn om ze ervoor te krijgen. 

Ahh heb je een album waar ik in zou mogen mee kijken 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.