Ga naar inhoud

Lilve : 14 oktober 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Ik ga me even voorstellen.

Mijn naam is Lilian, 34 jaar jong en moeder van een zoon (8) en dochter (4).

Ik ben 1.78 lang en weeg 65 kilo.

Ik ben altijd super tevreden geweest met mijn lijf, ook na mijn zwangerschappen, vond mijn kleine (een brede maar niet volle 70c) borsten altijd mooi en bij mij passen.

Sinds anderhalf jaar doe ik heel intensief aan crossfit (lees 5x per week, hahaha, verslaafd???) en sindsdien worden mijn borsten echt kleiner en strakker.

Wordt dus mooi en vrouwelijk gespierd, maar die borsten gaan ook mee.

Wel is nagedacht over borstvergroting, maar nooit echt serieus.

Nu echt heel serieus wel de keuze gemaakt om een borstvergroting te laten doen, omdat ik denk dat het nog mooier is en dat voelt fijn, maar ook heel spannend.

 

Heel veel ingelezen al, nu heb ik 3 artsen op het oog, waar ik ook al een consult afspraak mee heb staan.

Dit zijn Dr. Pieter Hupkens (praktijk diana gabriels) Dr. van der Weij (Boerhaave kliniek) en Dr. Laura Zaal (velthuis kliniek)

Gisteren ben ik al op voorgesprek bij consultant van dr Hupkens, werd geadviseerd Motiva rond 375 cc, dual plane, volgende week heb ik de afspraak bij Dr. Hupkens zelf en 22 sept middag Dr Zaal en avond Dr van der Weij.

Nou ben ik heel benieuwd naar de ervaringen bij deze artsen en de foto's van voor en na.

En hoe en wat met borstvergroting en crossfit, voor de spier of dual plane.

Daarnaast verschil van tepelgevoel wel/niet, en de plaatsing voor of dual plane.

Zal vast met meer vragen komen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Petra84 zei:

Welkom @Lilve

 

Super leuk dat je komt kletsen

Ik word volgende week geopereerd door dokter hupkens 😁 

Kan je dus nog niet helpen met ervaringen want is mijn eerste borstvergroting 

Volgende week kan ik je meer vertellen en veel kletsplezier hier 😉

Fijn zeg!! Hoe was jou gesprek met de beste man?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Petra84 zei:

🤣🤣🤣  mag ik vragen hoelaat jij consult hebt? Ik word die dag door hem geopereerd 😊 vrijdag 4 september en krijg de tijd nog te horen maar zal hopenlijk wel in de ochtend zijn !!

 

Dus dan kan je aan me denken 🤪

Ooooh echt spannend zeg, superfijn voor je 🤗. In de avond 19:15 uur haha, ik zal zeker aan hè denken dan, maar fantastisch voor je 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 6-10-2020 om 17:03, GlitterMermaid zei:

Hey wat leuk dat je bent aangesloten op dit forum!

 

Hoe zijn je consulten gegaan?

Ik heb vanavond mijn eerste consult bij Dr. Zaal 😀

 

xxx

Hoi @GlitterMermaid, hoe was je consult gisteren bij dr Zaal?

 

Mijn afspraken bij dr Hupkens werden tot 2x toe afgezegd omdat hij ziek was. Toen had ik ook al een afspraak staan bij dr van der Weij van de Boerhaave kliniek. Daar ben ik 2 weken geleden geweest en wordt volgende week woensdag geopereerd. Wat een ontzettend vriendelijke en kundige man.

 

Toen mijn afspraken bij dr Hupkens werden afgezegd ben ik ondertussen nog beter gaan uitzoeken wat ik nou echt wil en mooi vind. Het zoooo veel voorwerk gedaan, uitgezocht. En dr van der Weij snapt precies wat ik graag wil en mooi vind en het kan gelukkig ook, ben daar echt ontzettend blij mee.

 

Dr van der weij heeft echt goed de tijd genomen en geluisterd ontzettend goed gemeten. 
Ik wordt woensdag 14 oktober geopereerd. Krijg Mentor Round Xtra mpp 370 cc voor de borstspier.

 

Weet jij al goed wat je wilt? En heb je nog andere consulten?

 

Ik ga m’n topic maar even aanpassen naar de operatie datum en wat het gaat worden en waar.

 

groetjes Lilian

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie hoi hoi, ik ben ondertussen 2 weken geleden bij dr van der Weij geweest en wordt 14 oktober geopereerd 👏🏻👏🏻👏🏻. Ik ben zo ontzettend blij, het wordt helemaal zoals ik het graag zou willen. Zou je de topic naam kunnen veranderen?  Het wordt dus 14 oktober bij dr van der Weij Boerhaave mentor Round extra mpp 370 cc voor de borstspier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, Lilve said:

Hoi @GlitterMermaid, hoe was je consult gisteren bij dr Zaal?

 

Mijn afspraken bij dr Hupkens werden tot 2x toe afgezegd omdat hij ziek was. Toen had ik ook al een afspraak staan bij dr van der Weij van de Boerhaave kliniek. Daar ben ik 2 weken geleden geweest en wordt volgende week woensdag geopereerd. Wat een ontzettend vriendelijke en kundige man.

 

Toen mijn afspraken bij dr Hupkens werden afgezegd ben ik ondertussen nog beter gaan uitzoeken wat ik nou echt wil en mooi vind. Het zoooo veel voorwerk gedaan, uitgezocht. En dr van der Weij snapt precies wat ik graag wil en mooi vind en het kan gelukkig ook, ben daar echt ontzettend blij mee.

 

Dr van der weij heeft echt goed de tijd genomen en geluisterd ontzettend goed gemeten. 
Ik wordt woensdag 14 oktober geopereerd. Krijg Mentor Round Xtra mpp 370 cc voor de borstspier.

 

Weet jij al goed wat je wilt? En heb je nog andere consulten?

 

Ik ga m’n topic maar even aanpassen naar de operatie datum en wat het gaat worden en waar.

 

groetjes Lilian

Hey @Lilve, Ik heb een topic bij voorstellen waar ik een verhaaltje heb getypt over hoe het gegaan is. Niet omdat ik niet mijzelf zou willen herhalen maar misschien vind je het leuk om het uitgebreide verhaal te lezen. 

 

Wat gaaf dat je zo snel geopereerd kunt gaan worden, ik zie dat ook wel zitten! Ik ben nog steeds erg enthousiast door gisteravond en kan niet wachten totdat het zo ver is. Mijn operatiedatum staat op 28 december. 

 

Heel goed dat je je heel erg verdiept hebt en goed beeld hebt van wat je wilt. Wat fijn van Dr. Van der Weij precies snapte wat je wilde, zo'n lekker gevoel dat iemand je begrijpt. 

 

Ik had begin juli een consult bij Dr. Beekmans (Boerhaave), dat was mijn allereerste consult dus was heel spannend en toen had ik al wel zo'n idee van ik weet niet of dit wat gaat worden. Daarna had ik een consult ingepland bij Dr. Zaal en nog een consult bij Boerhaave bij een andere PC. 

 

Ik ben zo goed geholpen door Dr. Zaal dat ik het andere consult hebt afgebeld bij Boerhaave, ik heb de formulieren ondertekend en 25% al gestort naar Velthuis! Ik ben er klaar voor. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lilve zei:

Hoi @GlitterMermaid, hoe was je consult gisteren bij dr Zaal?

 

Mijn afspraken bij dr Hupkens werden tot 2x toe afgezegd omdat hij ziek was. Toen had ik ook al een afspraak staan bij dr van der Weij van de Boerhaave kliniek. Daar ben ik 2 weken geleden geweest en wordt volgende week woensdag geopereerd. Wat een ontzettend vriendelijke en kundige man.

 

Toen mijn afspraken bij dr Hupkens werden afgezegd ben ik ondertussen nog beter gaan uitzoeken wat ik nou echt wil en mooi vind. Het zoooo veel voorwerk gedaan, uitgezocht. En dr van der Weij snapt precies wat ik graag wil en mooi vind en het kan gelukkig ook, ben daar echt ontzettend blij mee.

 

Dr van der weij heeft echt goed de tijd genomen en geluisterd ontzettend goed gemeten. 
Ik wordt woensdag 14 oktober geopereerd. Krijg Mentor Round Xtra mpp 370 cc voor de borstspier.

 

Weet jij al goed wat je wilt? En heb je nog andere consulten?

 

Ik ga m’n topic maar even aanpassen naar de operatie datum en wat het gaat worden en waar.

 

groetjes Lilian

He Lilian,

Wat fijn dat je een goed gevoel heb over dt. Van der weij, spannend zeg!

We hebben dezelfde operatiedatum, ik wordt de 14e geopereerd door dr. Straten. Krijg 390 of 450 cc dual plane anatomisch.

Kunnen we allebei gaan aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, newboob zei:

He Lilian,

Wat fijn dat je een goed gevoel heb over dt. Van der weij, spannend zeg!

We hebben dezelfde operatiedatum, ik wordt de 14e geopereerd door dr. Straten. Krijg 390 of 450 cc dual plane anatomisch.

Kunnen we allebei gaan aftellen!

Hey @newboob oooooh zoo spannend en leuk voor je!!! Wat superleuk dat we op dezelfde datum gaan!! Ik heb er zoveel zin in!! Elkaar maar op de hoogte houden! Aftellen 👏🏻👏🏻👏🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

 

Ik heb al een voorstel topic, wilde de titel veranderen, maar dat is nog steeds niet gelukt. Dus maak maar even een nieuw topic aan.

 

Morgen is DE grote dag, eindelijk m’n nieuwe boobs! Om 12:30 u sta ik ingepland!

Ben gelukkig niet nerveus, tijd kan me niet snel genoeg gaan.

 

Goed voorbereid, bedsteuntje en Voedingskussen klaar.

 

Kan niet wachten!!! ( • ) ( • )

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Lilve zei:

Hallo Dames,

 

Ik heb al een voorstel topic, wilde de titel veranderen, maar dat is nog steeds niet gelukt. Dus maak maar even een nieuw topic aan.

 

Morgen is DE grote dag, eindelijk m’n nieuwe boobs! Om 12:30 u sta ik ingepland!

Ben gelukkig niet nerveus, tijd kan me niet snel genoeg gaan.

 

Goed voorbereid, bedsteuntje en Voedingskussen klaar.

 

Kan niet wachten!!! ( • ) ( • )

Wat spannend. Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames, nou het is achter de rug hoor!! Ik heb m’n twins!!  ( • ) ( • )

 

Moest me gisteren om 14 uur melden, lag helaas pas om 15:45 op de ok, alles liep uit.

Was al vanaf 12 uur nacht ervoor nuchter van eten en drinken, dus dat was wel echt ff heftig, zooo lang nuchter.

 

Hele lieve mensen allemaal daar, heel fijn.

 

Werd om 17:15 vrolijk wakker uit de narcose, met praatjes voor 10 hahaha, hele lieve vpk.

Manlief gebeld, toen terug naar de uitslaapkamer om 17:30, hele leuke Buuf, waar ik gezellig mee heb gekletst. Eten en drinken, wat was ik daar aan toe zeg!! Na 3 kwartier voelde ik me eigenlijk best oké, iets wappie, maar prima. Aangekleed, geplast en om half 7 zat ik alweer in de auto.

 

Met de pijn valt het reuze mee, voelt alsof ik een zware workout met puur alleen m’n borsten heb gedaan, voelt beurs en gespannen en ribbenkast doet zeer, nog wat dizzie gevoel af en toe, narcose zit nog wel in m’n lijf voel ik.

 

Met de pcm is de pijn goed uit te houden, gisteren voor het slapen een extra ibuprofen 400 genomen, verder alleen pcm.

3 x wakker, kussens weer anders gelegd, want op een gegeven moment had ik meer pijn in m’n rug dan in m’n borsten door de onnatuurlijke slaaphouding.

 

Daarnaast voel ik m’n borsten “bubbelen” bij bewegingen, hele rare gewaarwording.

 

Ik ben flink fit en getraind, denk dat dat een hoop scheelt. Kan goed m’n benen en buik inzetten, heel fijn. Ook dat ze voor de borstspier zitten zal een stuk prettiger zijn.

 

Al met al gaat het best oké. 😌

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.