Ga naar inhoud

Lilve : 14 oktober 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Special-Me zei:

Ohhhh je hebt ze! 
Nu RUSTIG herstellen en genieten van je twins. 😊

Niet te veel tegelijk willen doen, en dan komt het helemaal goed. 😘

Dankjewel!! Ja het gaat echt best heel goed, daarom gevaarlijk dat ik snel teveel doe. Moet mezelf echt dwingen niets te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ladies, even een vraag. Hadden jullie ook veel vocht aan de zijkant van je borst(en), rechts zit bij mij echt best flink vocht, wat helemaal naar m’n ribbenkast zakt, voelt als een soort blob. Kan het niet anders omschrijven. Andere kant is echt veeel minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Lilve zei:

Hey Ladies, even een vraag. Hadden jullie ook veel vocht aan de zijkant van je borst(en), rechts zit bij mij echt best flink vocht, wat helemaal naar m’n ribbenkast zakt, voelt als een soort blob. Kan het niet anders omschrijven. Andere kant is echt veeel minder.

Ik heb er ook last van, links gaat best goed. Maar rechts is best gezwollen.

En mijn buik trouwens ook, lijk wel 6 maanden zwanger🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, newboob zei:

Ik heb er ook last van, links gaat best goed. Maar rechts is best gezwollen.

En mijn buik trouwens ook, lijk wel 6 maanden zwanger🙈

Pfieuw, dan hoef ik me niet zo heel erg zorgen te maken. Ook heel vervelend voor jou, maar fijn dat we het allebei hebben 😅😂
 

Hoe is het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, lauralaura zei:

@Lilve gefeliciteerd!! Hoe voel je je vandaag? Ik had ook veel vocht hoor. Ene kant meer dan de andere ook. Nu 8 weken po en voel links nog steeds af en toe bubbelen. Haha 

Hey @lauralaura, het gaat vandaag best wel prima moet ik zeggen. Pak weer wat normale dingetjes thuis op. Pijn valt me alles mee. Alleen dat vocht gevoel vind ik vervelend. Ben blij even wat van jou te horen!! Heb je foto’s weer even bekeken en wouw wat ziet het er toch mooi uit joh bij jou, echt prachtig worden ze!! Fijn om te horen dat dat bubbelen normaal is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, lauralaura zei:

@Lilve dankje!! dat bubbelen voelt idd heel raar ja. Rechts heb ik het echt bijna niet gehad. Fijn dat je je goed voelt. Wel echt je rust goed pakken de 1e dagen hoor. Het is natuurlijk nog steeds een operatie waarbij je goed moet helen 🤗 ik herken wel je gevoel dat je snel teveel doet dat had ik ook.

Jazeker @lauralaura, doe ik ook. Ik werk zelf in de zorg en kan mensen altijd heel goed advies geven. Nou moet ik eens zelf baar m’n eigen advies gaan luisteren 😂😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lieve Ladies,

 

Even geluksmomentje met jullie delen. Alhoewel ik vandaag echt meeste (huid) pijn en pijn bij snedes had ook de meest blije dag, werd net toch echt heel blij van m’n boobies, wat worden die met de dag mooier zeg! Een nieuwe foto geplaatst, dag 5 po.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Lilve said:

Hallo Lieve Ladies,

 

Even geluksmomentje met jullie delen. Alhoewel ik vandaag echt meeste (huid) pijn en pijn bij snedes had ook de meest blije dag, werd net toch echt heel blij van m’n boobies, wat worden die met de dag mooier zeg! Een nieuwe foto geplaatst, dag 5 po.

Wat ontzettend goed! Mag ik mee kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Paula0307 zei:

Oh wat mooi al zeg! Groot verschil al tussen dag 1 en dag 5. Wordt vast prachtig ! Adviseerde hij jou in eerste instantie ook anatomisch?

Dankjewel! Ja echt al een verschil hè!! Ben echt zoo benieuwd hoe ze gaan vormen. En ja hij zei dat ik ook een goede kandidaat was voor anatomisch, maar ik heb duidelijk aangegeven dat ik dat niet wilde, ik vind rond supermooi!! En ik ben degene die ermee moet rondlopen. En het is wel echt een arts die zijn eerlijke advies geeft, dus als het niet mooi bij mij zou zijn zou hij dat ook zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Zoemertje zei:

Hoi @Lilve zou ik ook in je album mogen kijken? 😉

Je bent nu 1 week po lees ik. Hoe gaat het met je?

X

Ja natuurlijk, ik zal je toevoegen!! Ja gaat best goed. Borsten worden iedere dag mooier, maar heb ook m’n onzekerheden, vorm, grootte, zwelling, gekke nieuwe gevoelens in m’n boobs. Zal wel proces van heling en acceptatie zijn, hoort er allemaal bij. Vocht wordt gelukkig wat minder sinds gisteren. Ik zet er zo nog een foto van vandaag op en dan maar per week 1 denk ik hahaha. Wel heel leuk om bij te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.