Ga naar inhoud

Lilve : 14 oktober 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 19-10-2020 om 16:48, Lilve zei:

Hallo Lieve Ladies,

 

Even geluksmomentje met jullie delen. Alhoewel ik vandaag echt meeste (huid) pijn en pijn bij snedes had ook de meest blije dag, werd net toch echt heel blij van m’n boobies, wat worden die met de dag mooier zeg! Een nieuwe foto geplaatst, dag 5 po.

Whoehoe dat is fijn he! Het ziet er echt super uit 👌👌

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Boobcar zei:

Whoehoe dat is fijn he! Het ziet er echt super uit 👌👌

😘 dankjewel 😊. Net de controle gehad en alles was prima, littekens zijn echt super netjes!! Fijn dat de pleisters eraf zijn. Voelt al wat fijner!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Lilve zei:

😘 dankjewel 😊. Net de controle gehad en alles was prima, littekens zijn echt super netjes!! Fijn dat de pleisters eraf zijn. Voelt al wat fijner!

Oeee dat is fijn! Ik was vanmiddag om 13.45 uur maar hij liep uit dus ging om 14.05 uur ook op consult bij dr vd weij. Hoelaat moest jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Lilve zei:

Hallo Dames, even een vraagje.

 

Wanneer “vielen” of “loste” bij jullie de knoopjes van de hechtingen eraf / op ??

Mijn littekens zijn super netjes, maar soms voel ik die knoopjes trekken. Ben benieuwd hoe lang dat duurt.

Bij mij zeiden ze dat het tot 6 weken kan duren voordat ze helemaal opgelost waren. Ik heb er alleen geen knoopjes in, ze hebben het draadje open gelaten. Als het te lang wordt en irriteert mag ik er zelf een stukje afknippen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Willsx zei:

@Lilve even je nieuwe foto bekeken, ziet er goed uit he!! 🤩

 

Heb je al het idee dat ze wat beweeglijker zijn dan in het begin? En voelt het al een beetje eigen?

 

 

Thanx hahaha, ze zijn groot en rond haha. Moet er wel aan wennen, maar ben erg blij!! Ja er komt wat meer beweging in gelukkig. Zitten ook niet meer zo enorm strak op m’n lijf. Soms voelen ze heel eigen, Soms voelen ze heel losstaand. Het is echt nog wennen, maar zal blij zijn als ze gewoon lekker “los” zijn en ze alle kanten op kunnen hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lilve,

 

Wat grappig om te lezen dat jij ook last hebt gehad van dat bubbelen, wat een vreemde gewaarwording was dat. Super leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe boobies!

 

Heb je nog gebeld met de kliniek voor de knoopjes? Die zijn er bij mij ook met de 2 weken controle af geknipt. 

ik zelf ben 8 oktober geopereerd en heb de protheses dual plane geplaatst gekregen.

Zou je mij misschien kunnen delen in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Yvette-x zei:

Hoi @Lilve,

 

Wat grappig om te lezen dat jij ook last hebt gehad van dat bubbelen, wat een vreemde gewaarwording was dat. Super leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe boobies!

 

Heb je nog gebeld met de kliniek voor de knoopjes? Die zijn er bij mij ook met de 2 weken controle af geknipt. 

ik zelf ben 8 oktober geopereerd en heb de protheses dual plane geplaatst gekregen.

Zou je mij misschien kunnen delen in je album?

Hoi @Yvette-x, ja vanmorgen vroeg gemailt met nog wat vragen die ik had waaronder over die knoopjes. Kreeg toevallig uurtje terug reactie. Knoopjes kan wel tot 8 weken duren voor de hechtingen volledig zijn opgelost. En dus de knoopjes weg vallen. Dus ja.... geduld 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lilve zei:

Hoi @Yvette-x, ja vanmorgen vroeg gemailt met nog wat vragen die ik had waaronder over die knoopjes. Kreeg toevallig uurtje terug reactie. Knoopjes kan wel tot 8 weken duren voor de hechtingen volledig zijn opgelost. En dus de knoopjes weg vallen. Dus ja.... geduld 😬

Fijn he dat ze zo snel reageren! Ik ben daar zo blij en geen vraag lijkt te veel. Altijd netjes antwoord en snel 🙂 

 

Dus je moet nog even geduld hebben met de knoopjes.... lastig is dat hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Boobcar zei:

Fijn he dat ze zo snel reageren! Ik ben daar zo blij en geen vraag lijkt te veel. Altijd netjes antwoord en snel 🙂 

 

Dus je moet nog even geduld hebben met de knoopjes.... lastig is dat hahaha 

Ja dat is echt fijn.

Had ook vragen over;  

op m’n zij liggen... pas met 6 weken.

het snelwandelen.... prima als je het maar niet “te” doet

smeren... zodra geheel dicht en korstvrij is

wanneer welke soort beha weer... na 6 weken alle soorten weer

 

ik heb zelf het idee dat het al zo goed als korstvrij is, maar wacht nog maar even met smeren. Dr van der weij maakt die snedes/ littekens echt netjes hè! Zo rustig! Is het bij jou ook zo? Of heb jij nou morgen je controle?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:18: mag je pas na 6 weken op je zij slapen???? Wat als je in de nacht op je zij beland? 

 

Hahahaha ik hoop inderdaad dat die snedes heel mooi zijn, daar had dr. vd Weij het wel over, is een bepaalde techniek geloof ik.... Dus ik moet inderdaad nog even afwachten hahahaha idd al die dames hahaha die word door die geopereerd en die op die datum hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Boobcar zei:

:18: mag je pas na 6 weken op je zij slapen???? Wat als je in de nacht op je zij beland? 

 

Hahahaha ik hoop inderdaad dat die snedes heel mooi zijn, daar had dr. vd Weij het wel over, is een bepaalde techniek geloof ik.... Dus ik moet inderdaad nog even afwachten hahahaha idd al die dames hahaha die word door die geopereerd en die op die datum hahaha 

Ja echt hè, is een dagtaak om bij te houden haha. Maar ach heb nu toch niet zoveel te doen haha. Ja echt 6 weken!!! Niet leuk 😫. Ik moet zeggen slaap sinds 3 dagen weer helemaal normaal plat. En heb absoluut niet de neiging om op m’n zij te draaien snachts, voelt gewoon niet prettig nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou inderdaad hahaha ik ben nog heel veel hier aan het lezen en merk dat ik een beetje te veel hier zit te lezen whahaha komt te weinig uit mijn handen, wat is dit forum verslavend zeg hahaha.

 

O dat is wel heel snel dat je al weer plat ligt. Fijn zeg! Ben benieuwd hoe het bij mij vergaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, Lilve said:

Oh pffff ben in de war met willsx

Hahaha kan gebeuren!  Ik mag 4-11 op controle voor de hechtingen!

 

Ik mag overigens wel op mijn zij slapen van de PC, gek dat dat zo verschilt! Ik doe het trouwens niet hoor ligt echt voor geen meter 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Willsx zei:

Hahaha kan gebeuren!  Ik mag 4-11 op controle voor de hechtingen!

 

Ik mag overigens wel op mijn zij slapen van de PC, gek dat dat zo verschilt! Ik doe het trouwens niet hoor ligt echt voor geen meter 😂

O jij dus wel hahaha waar zou dat mee te maken hebben dat het van de één wel mag en van de ander niet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Willsx zei:

Hahaha kan gebeuren!  Ik mag 4-11 op controle voor de hechtingen!

 

Ik mag overigens wel op mijn zij slapen van de PC, gek dat dat zo verschilt! Ik doe het trouwens niet hoor ligt echt voor geen meter 😂

Ah oké! Na 2 weken controle en nee dat zijslapen das echt niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.