Ga naar inhoud

Danh : 3 september 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Voor mijn idee ogen de uiteindelijke prothesen kleiner dan met de pas prothesen. Ik dacht eerst ook anatomisch maar was toch bang volume te missen dan bovenin. En door dp plaatsing liggen ze er sowieso niet rond bovenop.

 

Ja draag deze nog steeds. En als ik deze was draag ik even een andere sportbh. Post op bh van de kliniek droogt super snel dus kan hem dan weer snel aan. Heb nu met de warme.dagen wel een wat charmantere sportnh aan ipv die van de kliniek.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 16 juli bij Laura Zaal geweest. Ben 1.75 en weeg 67 kilo. Heb 500 cc rond high profile voor de spier en kwam van een lege hangende vreselijke boobs dus heel blij nu 😍

M’n post-op bh is 80E. Heb nu een bh maat 70F gekocht. Het wisselt per merk, maar 75E,70F is het nu. Geen idee of dat nog verandert. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bijtje-m zei:

Ik ben 16 juli bij Laura Zaal geweest. Ben 1.75 en weeg 67 kilo. Heb 500 cc rond high profile voor de spier en kwam van een lege hangende vreselijke boobs dus heel blij nu 😍

M’n post-op bh is 80E. Heb nu een bh maat 70F gekocht. Het wisselt per merk, maar 75E,70F is het nu. Geen idee of dat nog verandert. 

Ik had een A daar paste helaas geen 500 in anders was ik zeker voor 500 gegaan met mijn 1.80 en 77 kilo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bijtje-m zei:

Ik ben 16 juli bij Laura Zaal geweest. Ben 1.75 en weeg 67 kilo. Heb 500 cc rond high profile voor de spier en kwam van een lege hangende vreselijke boobs dus heel blij nu 😍

M’n post-op bh is 80E. Heb nu een bh maat 70F gekocht. Het wisselt per merk, maar 75E,70F is het nu. Geen idee of dat nog verandert. 

Mag ik eens een foto zien van jou 500? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, bijtje-m zei:

Ik voeg je toe aan mijn album. Mag ik bij jou spieken? Ik vind je foto in je sport bh super mooi! 

Hoe kijk ik in jou album? Ik heb geen album snap er niet zoveel van daarom plaatst ik m'n foto's hier tussen de reacties hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op mijn plaatje naast m’n naam klikt dan kom je op mijn pagina. Op de telefoon zie je dan een soort plaatje van een krantje en daar klik je op. Dan op inhoudstype (met die 3 streepjes) en dan op album. Daar zie je mijn album.

op het forum (op de beginpagina) staat ook een topic hoe je een album aan moet maken. Is heel makkelijk. Foto’s die je tussen de opmerkingen plaats kan je namelijk ook op Google zien las ik laatst. Dus pas daarmee op ☺️

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Paula0307 zei:

Hoi!

 

Ik heb ongeveer dezelfde maten en wensen. Ik heb donderdag een consult bij pc Verdonck, en de 30e bij vd Weij (Boerhaave). Beiden staan ook wel bekend om hun natuurlijke resultaten! 

 

Gr


Spannend! Ben benieuwd naar jouw wensen en wat jou geadviseerd wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Desert-Rose zei:

@Danh

 

Hoi hoi,

 

Aangezien ik zie dat je een operatiedatum hebt, heb ik even de titel aangepast en het topic verplaatst naar operatieverslagen, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor zowel je verslag als verdere updates, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

x


Ah dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 10-8-2020 om 09:52, Paula0307 zei:

Hoi!

 

Ik heb ongeveer dezelfde maten en wensen. Ik heb donderdag een consult bij pc Verdonck, en de 30e bij vd Weij (Boerhaave). Beiden staan ook wel bekend om hun natuurlijke resultaten! 

 

Gr


Hi! Hoe was jouw eerste consult? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Morgen is het zo ver! Ik begin nu wel zenuwachtig te worden. Ik ben ook ineens bang dat het resultaat anders wordt dan ik voor ogen heb.


Ik heb voor de eerste dagen wel hulp.. behalve ‘s ochtends en ‘s avonds. Ik maak me vooral zorgen over hoe ik mezelf uit bed moet krijgen. Waar mogelijk vraag ik hulp maar ik zal het op momenten ook zelf moeten doen. Mag dat wel af en toe? En hebben jullie tips hoe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Danh oh spannend dat je morgen aan de beurt bent. 🥳
Herkenbaar de spanning en onzekerheden ook. 
ook gek idee , dat vanaf morgen nieuwe boobs heb😂

Spannend omdat je ook niet zeker weet hoe het eind resultaat gaat zijn .  En betreft uit bed komen , ik neem aan dat je vrij hebt genomen , dan moet het wel lukken. 
Ik liep sws de eerste 2 weken in een “ jogging broek en Boven iets met knoopjes 😂 En veel deed ik ook niet dan op de bank net Felix kijken.  In de ochtend de kids naar school en belande ik weer op de bank. 
Qua pijn is voor iedereen natuurlijk anders , maar ik vond het op zich mee vallen. De eerste 3 dagen wat meer pijnstillers nodig en daarna word het steeds minder. 
 

komt goed💪🍀
 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Lindan zei:

@Danh oh spannend dat je morgen aan de beurt bent. 🥳
Herkenbaar de spanning en onzekerheden ook. 
ook gek idee , dat vanaf morgen nieuwe boobs heb😂

Spannend omdat je ook niet zeker weet hoe het eind resultaat gaat zijn .  En betreft uit bed komen , ik neem aan dat je vrij hebt genomen , dan moet het wel lukken. 
Ik liep sws de eerste 2 weken in een “ jogging broek en Boven iets met knoopjes 😂 En veel deed ik ook niet dan op de bank net Felix kijken.  In de ochtend de kids naar school en belande ik weer op de bank. 
Qua pijn is voor iedereen natuurlijk anders , maar ik vond het op zich mee vallen. De eerste 3 dagen wat meer pijnstillers nodig en daarna word het steeds minder. 
 

komt goed💪🍀
 


Ja, heel spannend vind ik het. Het mag van mij al wel een paar weken verder zijn..😅 ja heb wel vrij! Na de operatie nog 10 dagen.. heb een kantoorbaan en de arts zei dat dat wel kon. Maar het is meer dat ik niet steeds iemand om me heen heb die me overeind kan helpen als het moet 😂. Dus dan zal ik het toch zelf moeten doen.. maar belast ik het dan niet te veel? Eerste  2 dagen is er sowieso iemand overdag bij me

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Danh als je 1 voet 🦶 onder je matras zet en dan jezelf naar boven duwt. Kan je alvast oefenen nu 😂

je belast niks en oefen je gelijk je buikspieren 😉hehe
 

ik Ben geopereerd nog voor de Corona . Dus ik was na 2 weken ook al op kantoor full time 😊

maar toch na een dag werken voelde je wel moe. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Danh zei:

Morgen is het zo ver! Ik begin nu wel zenuwachtig te worden. Ik ben ook ineens bang dat het resultaat anders wordt dan ik voor ogen heb.


Ik heb voor de eerste dagen wel hulp.. behalve ‘s ochtends en ‘s avonds. Ik maak me vooral zorgen over hoe ik mezelf uit bed moet krijgen. Waar mogelijk vraag ik hulp maar ik zal het op momenten ook zelf moeten doen. Mag dat wel af en toe? En hebben jullie tips hoe? 

@Danh spannend! Komt allemaal goed, hoe laat moet je er zijn ? Ik ben maandag bij dr Zaal geweest en ze was ontzettend blij met het resultaat, ze reageerde heel enthousiast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Lindan zei:

@Danh als je 1 voet 🦶 onder je matras zet en dan jezelf naar boven duwt. Kan je alvast oefenen nu 😂

je belast niks en oefen je gelijk je buikspieren 😉hehe
 

ik Ben geopereerd nog voor de Corona . Dus ik was na 2 weken ook al op kantoor full time 😊

maar toch na een dag werken voelde je wel moe. 
 


hahah, thanks voor de tip! 
 

ben je blij met het resultaat?😍 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Mmmmi zei:

@Danh spannend! Komt allemaal goed, hoe laat moet je er zijn ? Ik ben maandag bij dr Zaal geweest en ze was ontzettend blij met het resultaat, ze reageerde heel enthousiast!


 

11.45 moet ik er zijn. Ahhh wat goed, fijn dat ze zo enthousiast was! Goed teken! heb net nog een keer in jouw album gekeken en het is echt heel mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Danh zei:


hahah, thanks voor de tip! 
 

ben je blij met het resultaat?😍 

 
jazeker ben heel blij. Er was toch veel slappe huid wat gevuld moest worden. En ik wilde de natuurlijke look en die heb ik gekregen. 
Wat ook past bij mij na het hebben van kids. 
 

ik wil je alvast heel veel succes morgen . 🍀😊💪

Ik ben benieuwd naar je ervaring.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.