Ga naar inhoud

Danh : 3 september 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Danh zei:

Wauw!!  Ik zie inderdaad dat ze bij jou ook hoog zaten in het begin. Bij min is het precies hetzelfde.  Maar het is bij jou zo mooi geworden!


Ja hè?! Daarom, zo gigantisch kan het veranderen. Dank je wel! 🥰

 

2 uur geleden, Mmmmi zei:

@Veerveertje mag ik ook bij jou meekijken? Ben wel benieuwd naar het proces vannzakken, vind dat je bij mij niet heel erg verschi ziet..

 

Ja hoor, ik heb je toegang gegeven! Heb jij ook een album? 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi, ik heb een vraagje.. donderdag zijn bij mij de pleisters verwijderd en de knoopjes van de hechtingen. De verpleegkundige gaf aan dat het er mooi uit zag en de wond dicht was dus ik was helemaal blij! Alleen heb in bij mijn linkerborst gisteren en vandaag een druppeltje bloed in mijn BH. Zou dat van de korstjes komen? Iemand enig idee of iemand die dat ook had? Volgens mij ziet het er verder goed uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Danh zei:

Hi, ik heb een vraagje.. donderdag zijn bij mij de pleisters verwijderd en de knoopjes van de hechtingen. De verpleegkundige gaf aan dat het er mooi uit zag en de wond dicht was dus ik was helemaal blij! Alleen heb in bij mijn linkerborst gisteren en vandaag een druppeltje bloed in mijn BH. Zou dat van de korstjes komen? Iemand enig idee of iemand die dat ook had? Volgens mij ziet het er verder goed uit. 

@Danh bij mij ging t wondje aan 1 kant een beetje wijken na het verwijderen van het knoopje door de druk. Even in de gaten houden of het niet meer gaat bloeden. Een dicht wondje bloed niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Mmmmi zei:

@Danh bij mij ging t wondje aan 1 kant een beetje wijken na het verwijderen van het knoopje door de druk. Even in de gaten houden of het niet meer gaat bloeden. Een dicht wondje bloed niet


Dankjewel! Ik zal het in de gaten houden. Donderdag zat er ook 1 druppeltje bloed maar toen was het knoopje net verwijderd. Had toen gebeld voor de zekerheid met de verpleegkundige en ze zei dat dat kon maar was niet erg.En nu dus gisteravond een druppeltje en vanochtend na het douchen een beetje wondvocht denk ik. Ik zit er verder maar niet aan en spoel met water om het schoon te houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-9-2020 om 15:43, Danh zei:

Afgelopen donderdag moest ik me om 11.45 melden bij Velthuis Kliniek. Ik werd ontvangen door een lieve verpleegkundige. Alles verliep snel en ik was rond 12.30 al aan de beurt. Ik was vrij zenuwachtig.. niet voor de operatie zelf maar meer voor het resultaat. Ik was bang dat het toch te groot of te opvallend zou worden. Deze zorg ook uitgesproken naar de arts toe en ze stelde me direct gerust. 

Om 13.05 werd ik wakker. Bizar zo snel! Ik voelde me meteen goed en had heerlijk “geslapen” voor m’n gevoel. Meteen even gekeken en gelukkig niet te groot! Kreeg wat te eten en een kopje thee en om half 4 was ik klaar om te gaan. ‘S nachts slaap ik prima, af en toe wakker maar ik slaap dan zo weer verder. Wel heb ik last van mijn rug/nek en van de borst. Alles voelt zo stijf door het liggen op de rug. Op staan uit bed gaat gelukkig steeds wat beter want dat was echt een ramp de eerste en tweede dag.

Ben blij met het volume van de borsten nu. Alleen is de vorm niet mooi nog, bovenin zit veel meer bolling lijkt het dan onderin waardoor ze wat puntig lijken. Iemand hier ervaring mee? Ik hoop dat dit mooi gaat zakken 🤞 ik heb dual plane Mentor 280 cc anatomisch gekregen. 

Het valt me allemaal niet tegen.. maar prettig is anders. Ik hoop dat mijn borsten mooi zullen zakken en er natuurlijk uit komen te zien.

Fijn dat alles goed gegaan is.

We hebben een beetje vergelijkbare voorsituatie zag ik in je topic. Zou ik mee mogen kijken in je album?

Ik wordt 14 okt geopereerd, ik ga ook voor anatomische implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, newboob zei:

Fijn dat alles goed gegaan is.

We hebben een beetje vergelijkbare voorsituatie zag ik in je topic. Zou ik mee mogen kijken in je album?

Ik wordt 14 okt geopereerd, ik ga ook voor anatomische implantaten.


ik heb nog geen album😅 nog niet uitgevonden hoe dat werkt. Maar spannend! Door welke arts laat je het doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, newboob zei:

Fijn dat alles goed gegaan is.

We hebben een beetje vergelijkbare voorsituatie zag ik in je topic. Zou ik mee mogen kijken in je album?

Ik wordt 14 okt geopereerd, ik ga ook voor anatomische implantaten.


Ik heb een album gemaakt en je toegang gegeven als het goed is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Danh zei:


Dankjewel! Ik zal het in de gaten houden. Donderdag zat er ook 1 druppeltje bloed maar toen was het knoopje net verwijderd. Had toen gebeld voor de zekerheid met de verpleegkundige en ze zei dat dat kon maar was niet erg.En nu dus gisteravond een druppeltje en vanochtend na het douchen een beetje wondvocht denk ik. Ik zit er verder maar niet aan en spoel met water om het schoon te houden. 

@Danh als je kijkt met een spiegel zie je niet dat het litteken ergens wijkt? Mag ik ook toegang tot je album? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Danh zei:


Ik heb een album gemaakt en je toegang gegeven als het goed is!

Wat zien ze er mooi uit zeg! Ik hoop ook echt op zo'n resultaat. 

Ik wordt geopereerd door Frans Straten in kliniek heyendael.  Kan kiezen tussen 390 of 440 cc. 

Neig nu toch meer naar 390cc  vindt van jou ook echt een mooie maat. En onze voorsituatie is redelijk vergelijkbaar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, newboob zei:

Wat zien ze er mooi uit zeg! Ik hoop ook echt op zo'n resultaat. 

Ik wordt geopereerd door Frans Straten in kliniek heyendael.  Kan kiezen tussen 390 of 440 cc. 

Neig nu toch meer naar 390cc  vindt van jou ook echt een mooie maat. En onze voorsituatie is redelijk vergelijkbaar 

Dankje😀 van de zijkant lijken ze nog niet super mooi maar dat komt omdat ze nog moeten zakken. Maar ze zijn al mooie dan in het begin. Spannend zeg! Lastig is het he, keuze maken. Zo moeilijk om je in te beelden hoe het daadwerkelijk gaat worden. Ik wilde niet te groot en ben blij met mijn keuze. Heb nu de sport bh in maat 75c. Ben benieuwd welke cupmaat het uiteindelijk wordt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Danh zei:


ik heb je toegevoegd en ook een foto van het litteken

@Danh ohh dat trekt wel bij, heeft tijd nodig. Je zou eventueel nog zwaluwstaartjes kunnen plakken als denkt dat de wond echt ergens wijkt. Maar dat zie ik zo niet hoor. Bij mij zag je duidelijk dat de buitenkant van de wond bij re borst wat ging wijken, dus toen ben ik gaan plakken met zwaluwstaartjes. Het is niet gek als er nog wat wondvocht naar buiten komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Danh zei:

Dankje😀 van de zijkant lijken ze nog niet super mooi maar dat komt omdat ze nog moeten zakken. Maar ze zijn al mooie dan in het begin. Spannend zeg! Lastig is het he, keuze maken. Zo moeilijk om je in te beelden hoe het daadwerkelijk gaat worden. Ik wilde niet te groot en ben blij met mijn keuze. Heb nu de sport bh in maat 75c. Ben benieuwd welke cupmaat het uiteindelijk wordt 

@Danh Ik had ook sportbh maat C75en heb nu bh maat E70.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Mmmmi zei:

@Danh ohh dat trekt wel bij, heeft tijd nodig. Je zou eventueel nog zwaluwstaartjes kunnen plakken als denkt dat de wond echt ergens wijkt. Maar dat zie ik zo niet hoor. Bij mij zag je duidelijk dat de buitenkant van de wond bij re borst wat ging wijken, dus toen ben ik gaan plakken met zwaluwstaartjes. Het is niet gek als er nog wat wondvocht naar buiten komt.


dankje, stelt me wel gerust. En dank voor je tip! Ben blij als die littekens straks helemaal dicht zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
12 uur geleden, Petra84 zei:

Hallo @Danh

 

Hoe gaat het met je? Alweer 4 weken po voor ons 😁 hoe staat het nu met de korstjes? Ik heb er ook nog steeds 

Hi @Petra84!! Gaat snel he! 4 weken alweer inderdaad! Met mij gaat het heel goed! Vrijwel nergens last van, voel alleen wel als ik iets te veel heb gedaan. Heb wel lang last van mijn rib gehad maar dat is niet meer gelukkig en de littekens worden steeds mooier. Wel wat korstjes nog maar niet meer dat er bloed uit komt. Het ziet er ook steeds mooier uit! Hoe is het met jou? Ben je blij met het resultaat tot nu toe? 🙂 hoop dat je je goed voelt en dat je blij bent! Ik voeg je wel toe aan mijn album. Heb jij een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Danh zei:

Hi @Petra84!! Gaat snel he! 4 weken alweer inderdaad! Met mij gaat het heel goed! Vrijwel nergens last van, voel alleen wel als ik iets te veel heb gedaan. Heb wel lang last van mijn rib gehad maar dat is niet meer gelukkig en de littekens worden steeds mooier. Wel wat korstjes nog maar niet meer dat er bloed uit komt. Het ziet er ook steeds mooier uit! Hoe is het met jou? Ben je blij met het resultaat tot nu toe? 🙂 hoop dat je je goed voelt en dat je blij bent! Ik voeg je wel toe aan mijn album. Heb jij een album?

 

Ja graag en ik zal je ook toevoegen 

Fijn dat het al zo goed gaat met je zeg! Ik heb vandaag ook een update gedaan 

Elke dag gaat zeker wel beter maar merk ook als ik teveel doe of veel weg ben dat ik adem te kort kom en toch nog wel moet rusten of een druk op me borst heb

Bij mij vind ik nog wat hoekerig en mag nog wel zakken en wat na binnen en ronder worden eigenlijk maar leer dat geduld een tover woord is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Petra84 zei:

 

Ja graag en ik zal je ook toevoegen 

Fijn dat het al zo goed gaat met je zeg! Ik heb vandaag ook een update gedaan 

Elke dag gaat zeker wel beter maar merk ook als ik teveel doe of veel weg ben dat ik adem te kort kom en toch nog wel moet rusten of een druk op me borst heb

Bij mij vind ik nog wat hoekerig en mag nog wel zakken en wat na binnen en ronder worden eigenlijk maar leer dat geduld een tover woord is 

Ziet er mooi uit @petra84!! Kunt echt al verschil zien, zijn al mooi gezakt! Inderdaad, geduld is lastig soms maar wel leuk dat je al wel verschil kun zien!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Danh zei:

Ziet er mooi uit @petra84!! Kunt echt al verschil zien, zijn al mooi gezakt! Inderdaad, geduld is lastig soms maar wel leuk dat je al wel verschil kun zien!!

Dankjewel @Danh 

Kan je mij ook toevoegen aan jouw album? Ja dat woordje he maar elke dag en week gaat beter en word het mooier 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.