Ga naar inhoud

Danh : 3 september 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Petra84 zei:

Ik weet niet meid ... zo vreemd 

Ik doe altijd beheer album en dan de naam toevoegen en opslaan 😊

Mss heb je een instelling anders staan? Of heb je wel eerder mensen toe kunnen voegen?


Heb hulp gevraagd in de chatbox😂 ja heb al paar mensen toegevoegd en die blijven staan. En als ik jullie toevoeg dan sla ik op maar zijn jullie weer verdwenen ☹️

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Goow zei:

Heel mooi Danh! Ik heb een redelijk vergelijkbare voor situatie, en zou ook op zo'n cup willen uitkomen 🙂


dankje!😀 ik zag jouw topic. Ik las dat je eventueel geïnteresseerd bent in lipofilling. Ben benieuwd naar je consult binnenkort! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Danh zei:


dankje!😀 ik zag jouw topic. Ik las dat je eventueel geïnteresseerd bent in lipofilling. Ben benieuwd naar je consult binnenkort! 

Ja klopt, vanwege de toch wel mogelijke risicos met siliconen zou ik heel graag lipofilling willen. Maar na het forum doorgespit te hebben zijn er toch weinig blijvende positieve resultaten.. maar ik wacht het consult even af 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Goow zei:

Ja klopt, vanwege de toch wel mogelijke risicos met siliconen zou ik heel graag lipofilling willen. Maar na het forum doorgespit te hebben zijn er toch weinig blijvende positieve resultaten.. maar ik wacht het consult even af 🙂 

Begrijpelijk, rustig over nadenken 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 uur terug, Flatmommy zei:

Hoi @Danh,

 

ik lees dat je bent geopereerd door dr. Zaal. Heb jij ook dual plane gehad? En heb jij meegedaan aan haar herstelprogramma? Ik ben nl erg benieuwd of dat heeft geholpen en of je vanuit dat herstelprogramma nog tips hebt voor me😊


Hi @Flatmommy! Ja en ik ben er zo blij mee! Het is nog maar 6 weken geleden dus het eindresultaat is er nog lang niet maar nu al blij! Inderdaad ook dual plane. Ik heb voorafgaand aan de operatie wel (bijna) alle oefeningen gedaan maar ik ben niet daar naar de fysio geweest.. zat niet bij mijn verzekering in en vond de operatie al duur genoeg haha! Maar ik ga je eerlijk zeggen dat ik het na de operatie niet gedaan heb. De eerste dagen was de (spier) pijn echt niet fijn maar daarna vond was dat bij mij al vrij snel weg. Maar misschien was het nog sneller geweest als ik haar programma actief had gevolgd. Ik heb ook ‘maar’ 280cc.. misschien ging daardoor mijn herstel ook wel snel en is het pijnlijker dan wanneer je meer cc neemt? Geen idee, maar klinkt wel logisch. Als je verzekering de fysio dekt zou ik wel gewoon deelnemen! En ik geloof zeker wel dat dat programma meerwaarde heeft want anders zouden ze het niet opzetten, maar ergens was ik een beetje te lui ervoor denk ik. 😅 wanneer word jij geopereerd? Ga je ook bij dr. zaal of is dat nog niet zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Flatmommy zei:

Hoi @Danh,

 

ik lees dat je bent geopereerd door dr. Zaal. Heb jij ook dual plane gehad? En heb jij meegedaan aan haar herstelprogramma? Ik ben nl erg benieuwd of dat heeft geholpen en of je vanuit dat herstelprogramma nog tips hebt voor me😊


ohhhh ik zie net dat je geopereerd bent!!! Hoe heb je geslapen? Sorry, haha! Ik had het niet in de gaten! Nou het is een heel programma met diverse oefeningen met foto’s en alles erbij over welke houding je moet nemen. Dus dat is niet iets dat zo hier uitgetypt kan worden. Ik denk sowieso dat je het advies van je eigen arts hierin op moet volgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Danh zei:


ohhhh ik zie net dat je geopereerd bent!!! Hoe heb je geslapen? Sorry, haha! Ik had het niet in de gaten! Nou het is een heel programma met diverse oefeningen met foto’s en alles erbij over welke houding je moet nemen. Dus dat is niet iets dat zo hier uitgetypt kan worden. Ik denk sowieso dat je het advies van je eigen arts hierin op moet volgen

Goedemorgen,

 

Ik heb niet zo heel goed geslapen. Het lag gewoon niet zo lekker en had last van m'n rug. Voor vanavond maar even kijken of ik de (voeding)kussens anders kan schikken. 

Bedankt voor je reactie over het programma. Ik heb het niet bij Velthuis gedaan, dus zal niet in aanmerking komen voor het programma. Als me het nodig lijkt, kan ik de fysio uit de buurt nog inschakelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Flatmommy said:

Goedemorgen,

 

Ik heb niet zo heel goed geslapen. Het lag gewoon niet zo lekker en had last van m'n rug. Voor vanavond maar even kijken of ik de (voeding)kussens anders kan schikken. Bedankt voor je reactie over het programma. Ik heb het niet bij Velthuis gedaan, dus zal niet in aanmerking komen voor het programma. Als me het nodig lijkt, kan ik de fysio uit de buurt nog inschakelen. 

 

Hey Hey! Ik kwam deze site tegen met oefeningen!

https://www.antoniusziekenhuis.nl/sites/default/files/borstkankerdossier-fysiotherapeutische-basisoefeningen-na-een-borstoperatie.pdf

 

misschien kun je dit proberen, misschien wel even overleggen met je PC en als het pijn doet zeker niet mee verder gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-10-2020 om 19:59, Danh zei:

Hi @Petra84!! Gaat snel he! 4 weken alweer inderdaad! Met mij gaat het heel goed! Vrijwel nergens last van, voel alleen wel als ik iets te veel heb gedaan. Heb wel lang last van mijn rib gehad maar dat is niet meer gelukkig en de littekens worden steeds mooier. Wel wat korstjes nog maar niet meer dat er bloed uit komt. Het ziet er ook steeds mooier uit! Hoe is het met jou? Ben je blij met het resultaat tot nu toe? 🙂 hoop dat je je goed voelt en dat je blij bent! Ik voeg je wel toe aan mijn album. Heb jij een album?

Hee Dahn! Ik word eind oktober geopereerd door dokter Zaal. Ik zie dat jij ook door haar bent geopereerd. Ben je er blij mee en zag je er erg tegenop? Ik merk dat ik het ineens heel spannend vind, nu het allemaal dichterbij komt. 
mag ik foto’s zien van hoe het bij jou is geworden?

Groetjes, Marieke 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2020 om 09:08, Flatmommy zei:

Goedemorgen,

 

Ik heb niet zo heel goed geslapen. Het lag gewoon niet zo lekker en had last van m'n rug. Voor vanavond maar even kijken of ik de (voeding)kussens anders kan schikken. 

Bedankt voor je reactie over het programma. Ik heb het niet bij Velthuis gedaan, dus zal niet in aanmerking komen voor het programma. Als me het nodig lijkt, kan ik de fysio uit de buurt nog inschakelen. 

Herkenbaar! Maar na dag 4 po voel je je vast al een stuk beter en hopelijk slaap je dan ook iets beter. Lekker rustig aan doen en je laten verwennen. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.