Ga naar inhoud

Danh : 3 september 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Petra84 zei:

@Danh wauw wat goed en fijn om te horen dat alles goed is gegaan 😁 

 

Ja klopt nog 1 dagje ... ik ben doodop van zenuwen met vlagen haha


Had ik ook hoor en begrijpelijk ook! Maar voor je het weet heb je mooie boobies! 😍 ik ga zo lekker naar huis 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt geweldig en je bent al goed bij 🤣 ik zie er echt enorm tegenop op dit moment 🥺 wat dat betreft ben ik echt geen held hahaha dadelijk nog even de laatste dingen doen en dan heerlijk warm douchen en een leuk filmpje opzetten  .... de jongste is net al weg gebracht om te gaan logeren bij oma en de oudste zijn nog na vrienden maar doen zichzelf al helemaal .. ik ben nu zo emo rollercoaster haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Petra84 zei:

Klinkt geweldig en je bent al goed bij 🤣 ik zie er echt enorm tegenop op dit moment 🥺 wat dat betreft ben ik echt geen held hahaha dadelijk nog even de laatste dingen doen en dan heerlijk warm douchen en een leuk filmpje opzetten  .... de jongste is net al weg gebracht om te gaan logeren bij oma en de oudste zijn nog na vrienden maar doen zichzelf al helemaal .. ik ben nu zo emo rollercoaster haha


Ah, gewoon over je heen laten komen.. gaat goed komen want je bent in goede handen. Ik voelde me vanochtend ook zo. Maar de arts stelde me gerust en ik was zo weer wakker. Nu voelt het als een enorme spierpijn maar verder voel ik me goed. Ben benieuwd hoe het morgen is😅

Hoelaat moet je er zijn morgen? Good luck 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Paula0307 zei:

Oh je bent al geopereerd @Danh!!

 

Fijn dat het je is meegevallen.

 

Hoe gaat het nu?

 

Ik ben heel benieuwd naar je resultaat. 

Jaaa, ik voel me goed. Het is wel afzien.. last van mijn rug, schouders en borst. Ben benieuwd wanneer de ergste pijn minder wordt.  Moet eerlijk zeggen dat het me niet tegen valt. Het is te doen zeg maar.  Maar opstaan uit bed vanochtend... ff zoeken hoe ik dat ging doen. Zal morgen ochtend wel weer zo zijn haha. Ik zal binnenkort foto’s uploaden van voor en na.

verder vandaag veel op de bank gezeten (liggen kom ik niet goed overeind) en een stukje gewandeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen donderdag moest ik me om 11.45 melden bij Velthuis Kliniek. Ik werd ontvangen door een lieve verpleegkundige. Alles verliep snel en ik was rond 12.30 al aan de beurt. Ik was vrij zenuwachtig.. niet voor de operatie zelf maar meer voor het resultaat. Ik was bang dat het toch te groot of te opvallend zou worden. Deze zorg ook uitgesproken naar de arts toe en ze stelde me direct gerust. 

Om 13.05 werd ik wakker. Bizar zo snel! Ik voelde me meteen goed en had heerlijk “geslapen” voor m’n gevoel. Meteen even gekeken en gelukkig niet te groot! Kreeg wat te eten en een kopje thee en om half 4 was ik klaar om te gaan. ‘S nachts slaap ik prima, af en toe wakker maar ik slaap dan zo weer verder. Wel heb ik last van mijn rug/nek en van de borst. Alles voelt zo stijf door het liggen op de rug. Op staan uit bed gaat gelukkig steeds wat beter want dat was echt een ramp de eerste en tweede dag.

Ben blij met het volume van de borsten nu. Alleen is de vorm niet mooi nog, bovenin zit veel meer bolling lijkt het dan onderin waardoor ze wat puntig lijken. Iemand hier ervaring mee? Ik hoop dat dit mooi gaat zakken 🤞 ik heb dual plane Mentor 280 cc anatomisch gekregen. 

Het valt me allemaal niet tegen.. maar prettig is anders. Ik hoop dat mijn borsten mooi zullen zakken en er natuurlijk uit komen te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Danh zei:

Afgelopen donderdag moest ik me om 11.45 melden bij Velthuis Kliniek. Ik werd ontvangen door een lieve verpleegkundige. Alles verliep snel en ik was rond 12.30 al aan de beurt. Ik was vrij zenuwachtig.. niet voor de operatie zelf maar meer voor het resultaat. Ik was bang dat het toch te groot of te opvallend zou worden. Deze zorg ook uitgesproken naar de arts toe en ze stelde me direct gerust. 

Om 13.05 werd ik wakker. Bizar zo snel! Ik voelde me meteen goed en had heerlijk “geslapen” voor m’n gevoel. Meteen even gekeken en gelukkig niet te groot! Kreeg wat te eten en een kopje thee en om half 4 was ik klaar om te gaan. ‘S nachts slaap ik prima, af en toe wakker maar ik slaap dan zo weer verder. Wel heb ik last van mijn rug/nek en van de borst. Alles voelt zo stijf door het liggen op de rug. Op staan uit bed gaat gelukkig steeds wat beter want dat was echt een ramp de eerste en tweede dag.

Ben blij met het volume van de borsten nu. Alleen is de vorm niet mooi nog, bovenin zit veel meer bolling lijkt het dan onderin waardoor ze wat puntig lijken. Iemand hier ervaring mee? Ik hoop dat dit mooi gaat zakken 🤞 ik heb dual plane Mentor 280 cc anatomisch gekregen. 

Het valt me allemaal niet tegen.. maar prettig is anders. Ik hoop dat mijn borsten mooi zullen zakken en er natuurlijk uit komen te zien.

Wauw fijn dat alles zo snel is gegaan zeg ... en wat fijn dat je al beter uit bed kan komen 🙂 bij mij zitten ze ook nog hoog hoor maar dit gaat vanzelf zakken en vind het indd wel pittig allemaal maar iedereen ervaart het anders 

Ik lig nog op bed want kost me veel energie en moet echt de medicatie nog nemen maar he .. zit op dag 2 

Per dag gaat het beter en zo zul je zien dat ook je borsten per dag gaan veranderen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Petra84 zei:

Wauw fijn dat alles zo snel is gegaan zeg ... en wat fijn dat je al beter uit bed kan komen 🙂 bij mij zitten ze ook nog hoog hoor maar dit gaat vanzelf zakken en vind het indd wel pittig allemaal maar iedereen ervaart het anders 

Ik lig nog op bed want kost me veel energie en moet echt de medicatie nog nemen maar he .. zit op dag 2 

Per dag gaat het beter en zo zul je zien dat ook je borsten per dag gaan veranderen 


Ik lees het overal inderdaad dat ze hoog zitten in het begin. Toch wel spannend hoe het wordt.heb ergens wel de angst dat ze zo puntig blijven 😭

Ja pittig is het, je moet vooral naar je eigen lichaam luisteren en de medicatie op tijd nemen. Je zult zien dat je je morgen al wat beter voelt. Lekker netflixen nu en je laten verwennen. 😊 ik heb nog maar 2 keer naar mijn borsten gekeken. Jij dan?

ik vond het zo niet fijn om die beha uit te doen. Heb vanochtend gedoucht, behalve m’n borsten.. beha aan gelaten en half onder de douch gaan staan zodat het niet nat werd. Wel lekker m’n haar weer gewassen haha! Vond ik toch fijner dan de beha uit doen.. voelt nog niet comfortabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Danh zei:

Afgelopen donderdag moest ik me om 11.45 melden bij Velthuis Kliniek. Ik werd ontvangen door een lieve verpleegkundige. Alles verliep snel en ik was rond 12.30 al aan de beurt. Ik was vrij zenuwachtig.. niet voor de operatie zelf maar meer voor het resultaat. Ik was bang dat het toch te groot of te opvallend zou worden. Deze zorg ook uitgesproken naar de arts toe en ze stelde me direct gerust. 

Om 13.05 werd ik wakker. Bizar zo snel! Ik voelde me meteen goed en had heerlijk “geslapen” voor m’n gevoel. Meteen even gekeken en gelukkig niet te groot! Kreeg wat te eten en een kopje thee en om half 4 was ik klaar om te gaan. ‘S nachts slaap ik prima, af en toe wakker maar ik slaap dan zo weer verder. Wel heb ik last van mijn rug/nek en van de borst. Alles voelt zo stijf door het liggen op de rug. Op staan uit bed gaat gelukkig steeds wat beter want dat was echt een ramp de eerste en tweede dag.

Ben blij met het volume van de borsten nu. Alleen is de vorm niet mooi nog, bovenin zit veel meer bolling lijkt het dan onderin waardoor ze wat puntig lijken. Iemand hier ervaring mee? Ik hoop dat dit mooi gaat zakken 🤞 ik heb dual plane Mentor 280 cc anatomisch gekregen. 

Het valt me allemaal niet tegen.. maar prettig is anders. Ik hoop dat mijn borsten mooi zullen zakken en er natuurlijk uit komen te zien.

Ik had dat ook in t begin, ik dacht wat vreselijk zo'n vorm, maar het trekt echt bij. Ik heb vaak foto's gemaakt om bijv. per week verschil te kunnen zien. Komt echt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! 
Ik kan en wil je gelijk geruststellen; ze blijven niet zo puntig en die vulling die nu bovenin zit, zit straks onderin ;) 

Komt echt helemaal goed. Is een dual plane dingetje. Mocht je in mijn album willen kijken, geef maar een gil. Ik ben inmiddels 6 maanden po. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Danh zei:


Ik lees het overal inderdaad dat ze hoog zitten in het begin. Toch wel spannend hoe het wordt.heb ergens wel de angst dat ze zo puntig blijven 😭

Ja pittig is het, je moet vooral naar je eigen lichaam luisteren en de medicatie op tijd nemen. Je zult zien dat je je morgen al wat beter voelt. Lekker netflixen nu en je laten verwennen. 😊 ik heb nog maar 2 keer naar mijn borsten gekeken. Jij dan?

ik vond het zo niet fijn om die beha uit te doen. Heb vanochtend gedoucht, behalve m’n borsten.. beha aan gelaten en half onder de douch gaan staan zodat het niet nat werd. Wel lekker m’n haar weer gewassen haha! Vond ik toch fijner dan de beha uit doen.. voelt nog niet comfortabel

Ja ben veel aan netflixen haha en blijf nog goed in me bed ... me rug vind het enkel niet zo fijn meer en voelt ook helemaal beurs aan 🤣 ik heb gisteren voor het eerst me bh los gehad en wil straks even douchen en dan los laten 

Vraag me wel af hoe ik me haren moet wassen 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Danh zei:

Ah thanks, toch wel fijn die geruststelling!!

 

@Veerveertje zou ik in jouw album mogen kijken??

 

@Petra84 ja haren wassen is hier ook een ding.. moet volgende week weer werken en vraag me af hoe ik zelf mijn haar ga doen dan🤔 gister gedaan maar ging moeizaam


Heb je toegang gegeven hoor! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Danh zei:

Welke sportbeha hebben jullie? Naast de post op beha? Ik heb er eentje extra besteld bij hunkemoller maar vind hem niet zo fijn. Wil er graag een extra zodat ik die andere ook kan wassen. Hebben jullie een paar goede suggesties?

Ik zie die van de hema voorbij komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.