Ga naar inhoud

Lisa1981 : 19 augustus 2020 : Dr. Parys : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

19 uur geleden, Nog even wachten zei:

Goed dat je voor jezelf hebt gekozen en aan het oriënteren bent.

er zijn meerdere klinieken die goed te boek staan en wat goedkoper zijn.

Van onselen is een dame hier door geopereerd waar ik nu app contact mee heb ( @MW1986) die super tevreden is met de arts, ze komt niet vaak meer hier, maar leest wel haar pb's.

Kliniek veldhoven is volgens mij ook redelijk oke qua prijs, net als de cosmed kliniek.

Verder opereert dr luijendijk via het diakonesse ziekenhuis in Utrecht en is daar zo'n 20% goedkoper dan via Bergman Clinics. Veder is boerhaave volgens mij ook wat goedkoper dan de duurdere klinieken..

Ik weet dat goedkoop niet altijd slechter hoeft te zijn, maar lees je wel goed in.

Als alles goed gaat en je hebt standaard borsten dan is er niet zoveel aan de hand, maar als.er complicaties optreden wil je ook gehoord worden.

 

Klopt!

Aardige en eerlijke man met leuke humor.   
Recht door zee en zegt dus ook precies wat je kan verwachten en maakr niet mooier als dat het is.  
Al was ik niet bepaald  goedkoop uit.. 4700 euro.  
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om al deze berichten te lezen. Zo fijn om met mensen te praten die het allemaal begrijpen en niet veroordelen.

Iedereen nu al bedankt voor je reactie.❤️

Ik vraag me ook af of ik het bijv. op mijn werk moet melden of zijn jullie gewoon binnen gelopen en niks gezegd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Je hoeft niet te melden waaraan je geopereerd wordt/waarvoor je vrij neemt. Officieel mag je je niet ziek melden agv een vrijwillige operatie.

Ik heb het openlijk verteld, maar niet iedereen is zo open en dat hoeft ook niet.  

Ik schaam me er niet perse voor maar het is meer ongemakkelijk. Werk ook voornamelijk met mannen dus die zullen het vast wel zien🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Nou dan kun je alsnog melden als ze er over durven te vragen 🙃

Jaaaa, denk niet dat ze het durven vragen haha. Maar als iemand het vraagt ga ik er niet moeilijk over doen. Ik heb eind aug vakantie en hopelijk kan ik het dan inplannen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi Lieve dames,

Ben even stil geweest. Maar heb inmiddels mijn BOOBS!!!

Ben afgelopen woensdag geopereerd bij de Wellness Kliniiek bij Dr. Parys.

Heb nu even wat ervaringsadvies nodig.

Bij de Wellness Kliniek wordt je ingepakt met verband wat er 2 weken omheen moet blijven zitten.

Nu zijn mijn borsten inmiddels wat gezwollen en gaat midden op mijn borst ter hoogte van mijn tepels het verband open staan.

Dit zit niet prettig en de druk wordt ook niet goed verdeeld.

Heb de arts geappt en die zegt heel kortaf gewoon dichtkleven.

Iemand hier ervaring mee? Ik kan me niet voorstellen dat dit nog 2 weken goed blijft zitten.

Ook kan ik niet zien of het rood is of onrustig, daar wordt ik dan weer onrustig van.

Ben als de dood voor een ontsteking.

Als iemand het leuk vindt dan typ ik nog een operatieverslag.

Alvast bedankt voor de reacties.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Lisa1981

 

Gefeliciteerd met je boobies super leuk!

Heb je veel pijn of valt het wel mee en hoe gaan je nachten?

 

Helaas kan ik je geen advies geven over het verband maar als je jezelf toch af blijft vragen zou je morgen gewoon nog een keer moeten bellen en uitleggen dat je het jezelf afvraagt en dat het niet prettig zit 

 

Ik lees ook graag je verslag 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij dan ook gelijk mijn operatieverslag.

Ik had gekozen voor een next day surgery bij de Wellness Kliniek. Dit heb ik gedaan omdat ik mezelf dan geen kans meer kon geven om te twijfelen of af te haken. Ik wil dit al 20 jaar en na 2 kinderen was het nog meer nodig.

17 augustus had ik de intake staan bij Dr. Parys, Ik was echt bloednerveus. Door de Coronamaatregelen moest ik alleen naar binnen en dus ook alleen de keuze maken zonder mijn vriend. Extra spannend!

Vtv had ik al beslist dat ik niet te grote borsten wilde maar echt in verhouding met mijn lichaam. Ik ben 1,80 en 63 kgs.

Mijn vriendin heeft het een aantal jaar geleden gedaan en zij had 280 cc dual plane en het is supermooi. Dus ik dacht dat moet ik ook ongeveer hebben. Alleen zij is 1.60 dus dat is toch een ander gezicht. Dr. Parys stelde voor 330 cc te passen. Eigenlijk vond ik dat helemaal niet zo groot en was het net of ik mijn  push-up aan had. Toen een 380 gepast en hij vond het ook goed bij mijn lichaam passen.

Snel een foto gemaakt en ik stond zo weer buiten. Ik was helemaal relaxed en klaar voor de operatie. Dan begint de twijfel in de loop van de dag toe te slaan. Is het niet te groot, maak ik wel de juiste keuze. Pfff in de avond was ik helemaal op van de zenuwen.

Ik moest me de volgende ochtend om 9.00 melden. Ben er maar vanuit gegaan lang te moeten wachten want dat lees ik hier wel vaker.

Na het aanmelden en checken gegevens op naar de kamer. badjas lag klaar en ik mocht me vast ontkleden op mijn onderbroek na.

Pantoffeltjes stonden klaar. Ik wilde me net gaan installeren met mijn tel en ereader en toen kwamen ze me al halen. 

Had nog net tijd mjn vriend te appen "doei ik ga al"  Om 9.21 al naar de O.K. 

De zusters waren allemaal superlief. Op de OK badjas uit en mocht gelijk gaan liggen. Infuus erin, anesthesist kwam erbij en gaf me iets om te ontspannen. Meer weet ik niet. Arts heb ik niet eens meer gezien. Ik werd wakker op de uitslaapkamer en wist even niet waar ik was. Oja Boobs!!!

Yes, toch nog maar even ogen dicht. ZZZZZzzzzz

Na een paar keer bloeddruk checken (dat duurde wat langer want die was aan de lage kant) mocht ik naar zaal.

Het was een beetje hectisch daar en druk. Gelijk even mijn vriend geappt en een foto van de ingepakte boobs gestuurd.

Na een tijdje op de bel gedrukt want ik moest plassen. Ik wist dat ik iets te drinken en eten zou krijgen voordat ik weg mocht. Dus even op het belletje gedrukt om iets te drinken te vragen. Kreeg een cola en 2 witte broodjes met kaas en boter. Ik lust geen kaas en geen boter dus die heb ik mijn tas gepropt 😂. Ik dacht anders laten ze me niet gaan.

Uiteindelijk mocht ik 12.45 weg.

Yes lekker naar huis. Wel 2 uur rijden voor de boeg maar dan lekker op mijn eigen bankje.

Eerste stuk in de auto werd ik toch een beetje misselijk maar dat trok snel weg.

Had een kussentje bij me en heb zelfs even geslapen in de auto.

Ik moet het verband er 2 weken om houden en mag 3 weken niet douchen.

Ik lees dat het bij de meeste klinieken wel anders is en zie er tegenop om dit 2 weken om te houden.

Het zit voor geen meter, zit dubbel onder mijn borst en gaat wijken ter hoogte van mijn tepels.

 Omdat ik nog niks heb gezien voelt het toch een beetje onecht ofzo. Kan dus ook nog niet echt blij zijn terwijl ik ze echt graag wil hoor.

Ben tot nu toe alleen maar bang voor complicaties ofzo. Voel me echt mega onzeker.

Tot zover in ieder geval mijn verslag. Hopelijk heeft iemand er iets aan.

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Zoemertje zei:

Ja héél spannend. Nerveus ben ik (nog) niet. 😉

Ik word geopereerd in het Heilig Hart ziekenhuis door dr.Lemmens.

Ik krijg Sebbin prothese rond, 310cc, moderate profile. Welke heb jij?

Ik heb monobloc 380 cc dual plane. Nog niks gezien en hoop dat ik ze niet te groot vind.

Ik werd ook pas de avond ervoor nerveus haha.

Komt vast goed allemaal. Operatieverslag heb ik erop gezet.

Jij vast heel veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Petra84 zei:

Hallo @Lisa1981

 

Gefeliciteerd met je boobies super leuk!

Heb je veel pijn of valt het wel mee en hoe gaan je nachten?

 

Helaas kan ik je geen advies geven over het verband maar als je jezelf toch af blijft vragen zou je morgen gewoon nog een keer moeten bellen en uitleggen dat je het jezelf afvraagt en dat het niet prettig zit 

 

Ik lees ook graag je verslag 🙂

Hi @Petra84

Pijn wordt nu al minder moet ik zeggen. Eerste 2 dagen zijn het pijnlijkst tot nu toe. Nu vooral spanning erop maar kan in ieder geval weer zelf rechtop gaan zitten.

De nachten gaan redelijk ondanks dat ik geen rugslaper ben.

Hoofdeind iets omhoog kussens om me heen en dan is het te doen. Maar word wel vaak wakker in de nacht en slaap licht.

Ik heb de arts wel geappt maar ik bel maandag nog wel even naar de kliniek zelf. Ik had hem een heel verhaal gestuurd en ik vond zijn antwoord nogal kortaf en ongeïnteresseerd.

Verslag heb ik erop gezet.😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lisa1981 wauw wat stoer om jezelf binnen een dag te laten opereren en ook dat je vriend het nog niet mee had gekregen 🙂 super dat je ook al zelf overeind kan komen en dat de pijn al minder word. 

 

Zou zeker maandag even bellen en heel vervelend dat de arts zo kortaf doet want vind dat ze toch even het fatsoen kunnen nemen om te antwoorden

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Petra84 zei:

@Lisa1981 hoop dat alles goed met je is 🙏 

Hi @Petra84

Alles goed hier. Ik heb eerst de kliniek gebeld en die zeiden app de arts maar of je mag wisselen met een sportbh. Dus toch de arts nog maar een keer geappt en het uitgelegd. Ik kreeg een antwoord waar ik weinig mee kon. "liever niet maar als het niet anders kan"

Dat was alles. Inmiddels zat de boel zo los dat het verband echt te weinig steun gaf. Toch maar besloten om te gaan wisselen al word je van zo'n antwoord niet echt gerust gesteld. Ik heb het zo door mijn vriend af laten knippen zodat het stuk boven mijn borsten bleef zitten. Zodat ze wel bleven zitten waar ze nu zitten 😂.

Daar mijn compressie Bh overheen gedaan en ik moet zeggen wat een opluchting. Mijn tepels waren bijna open geschuurd van het verband.  Ik laat de bovenste rand nog een paar dagen zitten zolang het kan. Je wil toch alles op de beste manier doen.

Inmiddels 8 dagen PO en het gaat goed, Ik slik al 3 dagen geen pijnstillers meer.

Ik begin er wat vertrouwen in te krijgen dat het goed komt en langzaam word ik er blijer mee.

Dat ligt echt aan mijzelf hoor. Ik ben altijd bezig met het ergst scenario.

Recht is een stuk meer opgezwollen maar het voelt wel rustig en volgens iedereen hier is het een kwestie van geduld 😉

Hoe gaat het met jou?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lisa1981 jeetje lieverd wat vervelend zo antwoord van je arts ... je zou toch zeggen dat ze een beetje meer kunnen zeggen of in ieder geval wat meer medeleven kunnen tonen 🤔 het blijven maar eigenaardige mannen haha

 

Gelukkig heb je het zelf goed op kunnen lossen en fijn dat het nu toch beter aanvoelt en wat goed dat je al 3 dagen zonder pijnstillers zit zeg 😁 

 

Groot vooruitgang! Bij mij gaat alles goed ben echt de dagen aan aftellen nog 8 te gaan 🤣 en eindelijk te definitieve keuze gemaakt in de hoeveelheid  cc dus nu ook echt klaar voor de operatie en mijn twins

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Petra84 zei:

@Lisa1981 jeetje lieverd wat vervelend zo antwoord van je arts ... je zou toch zeggen dat ze een beetje meer kunnen zeggen of in ieder geval wat meer medeleven kunnen tonen 🤔 het blijven maar eigenaardige mannen haha

 

Gelukkig heb je het zelf goed op kunnen lossen en fijn dat het nu toch beter aanvoelt en wat goed dat je al 3 dagen zonder pijnstillers zit zeg 😁 

 

Groot vooruitgang! Bij mij gaat alles goed ben echt de dagen aan aftellen nog 8 te gaan 🤣 en eindelijk te definitieve keuze gemaakt in de hoeveelheid  cc dus nu ook echt klaar voor de operatie en mijn twins

@Petra84 wat gaat het worden? Ik snap het aftellen hoor het is zo spannend allemaal. Voor mij waren de eerste 3 dagen het meest pittig maar zal bij iedereen anders zijn. Heb nu al de neiging dingen in huis te gaan doen maar ik moet het nog maar even loslaten. manlief maakt toch niet schoon zoals ik zelf zou doen 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
33 minuten geleden, Lisa1981 zei:

Hi meiden, Ik heb net een foto in mijn album geplaatst van de huidige situatie. Vandaag 19 dagen p.o.

Recht is echt nog steeds een stuk groter en heel gevoelig. Kan iemand meekijken en zeggen of ik me zorgen moet maken.

Thanks


ik wil best even met je meekijken! Waar maak je je precies zorgen om?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.