Lisa1981

Lisa1981 : 19 augustus 2020 : Dr. Parys : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Je kunt trouwens ook nog iets van de belastingdienst terugkrijgen is niet verzekerde zorg namelijk.😉

en als je vanuit NL naar B gaat kun je de kosten opgeven als medische kosten in het buitenland.. Heb ik in 2013 gedaan en dat scheelde €1500,- 

Ik kreeg nu ook behoorlijk wat terug. Mijn vader heeft het voor me ingevuld..die heeft ooit bij de belastingdienst gewerkt.

Kreeg 1200 meer terug dan normaal.🤷🏼‍♀️

serieus. oh moet ik me dan toch in verdiepen. Was mede door de tubulaire voorsituatie een behoorlijke aanslag op de spaarrekening

@Nog even wachten Ja gewoon invullen bij niet verzekerde zorg.😊 als je de jaaropgave 2020 moet invullen volgend jaar.

Ik denk dat je bij een controle wel een probleem kunt krijgen:

Om uitgaven in aftrek te kunnen nemen als specifieke zorgkosten, moet aan in 2016, 2017 en 2018 aan drie vereisten worden voldaan: er moet sprake zijn van een ziekte/invaliditeit, de uitgaven moeten een rechtstreeks verband kennen met deze ziekte/invaliditeit en er moet een medische noodzaak voor de uitgaven bestaan die zodanig is dat iemand zich redelijkerwijs gedwongen voelt om de uitgaven te verrichten. Bij plastische chirurgie zal niet altijd aan deze voorwaarden worden voldaan. Dergelijke ingrepen zijn immers niet altijd bedoeld om een ziekte te bestrijden, maar om het uiterlijk te verfraaien.

ik denk niet dat dan in 2020 minder streng is geworden. Maar wellicht neem ik ook de gok 😉

Prothese wissel wel met imolantaten die geen keurmerk meer hebben. Is medische noodzaak.

Heb bij eerste borstvergroting ook niks terug gekregen, maar ben toen in belgie geweest. Daar zst toen geen belasting op plastische chirurgie😊

Klopt!

Aardige en eerlijke man met leuke humor.   
Recht door zee en zegt dus ook precies wat je kan verwachten en maakr niet mooier als dat het is.  
Al was ik niet bepaald  goedkoop uit.. 4700 euro.  

Wat fijn om al deze berichten te lezen. Zo fijn om met mensen te praten die het allemaal begrijpen en niet veroordelen.

Iedereen nu al bedankt voor je reactie.❤️

Ik vraag me ook af of ik het bijv. op mijn werk moet melden of zijn jullie gewoon binnen gelopen en niks gezegd? 

Je hoeft niet te melden waaraan je geopereerd wordt/waarvoor je vrij neemt. Officieel mag je je niet ziek melden agv een vrijwillige operatie.

Ik heb het openlijk verteld, maar niet iedereen is zo open en dat hoeft ook niet.  

Ik schaam me er niet perse voor maar het is meer ongemakkelijk. Werk ook voornamelijk met mannen dus die zullen het vast wel zien🤣