Ga naar inhoud

Lisa1981 : 19 augustus 2020 : Dr. Parys : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi Allemaal,

 

Ik zal me even voorstellen. Ik ben 38(ja best oud i know)

Ik ben moeder van 2 kinderen 6 en 10.

Ben 180 cm en 64 kgs cupmaat 75B

Eindelijk na al die jaren durf ik het en is mijn spaarpot groot genoeg om het te doen. 

Ik heb nog geen afspraken staan maar wil me graag hier inlezen.

Ik was van plan naar de Wellness Kliniek in Belgie te gaan omdat mijn vriendin daar goede ervaringen mee heeft en omdat ze een mooi tarief hebben.

Ik weet dat dit niet het uitgangspunt moet zijn maar is voor mij toch van belang wat het gaat kosten.

Nu las ik dat ze daar Monobloc protheses gebruiken en deze worden in NL niet gebruikt.

Hierdoor ga ik toch twijfelen. Toen kwam ik uit bij A-Kliniek, maar dokter van Onselen schijnt ook niet goed bekend te staan.

Misschien zijn er hier nog suggesties voor betaalbare klinieken.

Nu ik eenmaal de knoop door heb gehakt wil ik ze het liefst morgen al (ook ben ik nu al zenuwachtig en blijf twijfelen al wil het al sinds mijn 18e)

 

Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk ook snel een operatie verslag van mij.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je voor jezelf hebt gekozen en aan het oriënteren bent.

er zijn meerdere klinieken die goed te boek staan en wat goedkoper zijn.

Van onselen is een dame hier door geopereerd waar ik nu app contact mee heb ( @MW1986) die super tevreden is met de arts, ze komt niet vaak meer hier, maar leest wel haar pb's.

Kliniek veldhoven is volgens mij ook redelijk oke qua prijs, net als de cosmed kliniek.

Verder opereert dr luijendijk via het diakonesse ziekenhuis in Utrecht en is daar zo'n 20% goedkoper dan via Bergman Clinics. Veder is boerhaave volgens mij ook wat goedkoper dan de duurdere klinieken..

Ik weet dat goedkoop niet altijd slechter hoeft te zijn, maar lees je wel goed in.

Als alles goed gaat en je hebt standaard borsten dan is er niet zoveel aan de hand, maar als.er complicaties optreden wil je ook gehoord worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 
 

In de belgian beauty clinic valt het ook mee van prijs als je voor de goedkoopste implantaten kiest! 
Ik geloof dat het rond de €2500 was voor deze implantaten. 

als je wil kan ik het morgen voor je opzoeken tussen mijn papieren want dr. Verdonck had ze genoteerd daarop. 
 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het snel even opgezocht, dan heb je een idee. dit is wel zonder borstlift ofzo. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, dientje zei:

Heb het snel even opgezocht, dan heb je een idee. dit is wel zonder borstlift ofzo. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat lopen die prijzen uiteen zeg!!!!

Ik heb nu motiva 525cc (kon kiezen tussen de round en de ergo , die volgens mij dan €300,- duurder was, maar in mijn geval niet echt wat zoiu toevoegen)  en was inclusief de borstlift €4750,- lichter.

De kosten voor het verwijderen van het kapsel die heeft de zorgverzekering betaald en ik neem aan ook de kosten van de narcose (niet geheel onbelangrijk😅) zaten hier volgens mij bij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, dientje zei:

Heb het snel even opgezocht, dan heb je een idee. dit is wel zonder borstlift ofzo. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Lisa81 ook hier nog iemand van hetzelfde bouwjaar!


@dientje ik blijf mij erover verbazen wat het scheelt als je een behandeling in België zou laten doen. Mijn prothesewissel met Motiva Ergonomix 525 demi inclusief verwijderen kapsel was in Jan van Goyen kliniek. Ik kon 1 deel claimen onder zorgverzekering maar moest ‘denk ik’ de helft bijbetalen. Op hun site zie ik dat verwijderen €1950 kost en plaatsing Ergonomix €3950 en daar zit kapselvorming nog niet bij! Jan van Goyen is dus geen goedkope kliniek. 

 

Mag ik je corrigeren @Nog even wachten want Boerhaave is ook zeker geen goedkope kliniek eerder andersom. Pand in Amsterdam Zuid moet toch betaald worden hè?😜Ik ben geweest voor intake en mijn prothesewissel met Mentor implantaten zou €5400 kosten KASSA!🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nog even wachten zei:

Hahaha nou ik begin sinds eind april met de 4 hoor. Maar inderdaad nooit te laat om voor jezelf te kiezen!

Op de insta van Wouter van der Pot is te zien dat een vrouw van 84 jaar voor een wissel is gegaan. Gaaf toch!

Ja dat is fantastisch! Weet je dat ik mij dat ook weleens afvraag? Als ik nu over 20 jaar weer voor wissel moet dan ben ik 58. Ervan uitgaande dat ik dan dus elke 20 jaar moet is het op mijn 78ste ook weer bal. Denk persoonlijk dat ik dan voor theezakjes ga☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fje1981 zei:

@Lisa81 ook hier nog iemand van hetzelfde bouwjaar!


@dientje ik blijf mij erover verbazen wat het scheelt als je een behandeling in België zou laten doen. Mijn prothesewissel met Motiva Ergonomix 525 demi inclusief verwijderen kapsel was in Jan van Goyen kliniek. Ik kon 1 deel claimen onder zorgverzekering maar moest ‘denk ik’ de helft bijbetalen. Op hun site zie ik dat verwijderen €1950 kost en plaatsing Ergonomix €3950 en daar zit kapselvorming nog niet bij! Jan van Goyen is dus geen goedkope kliniek. 

 

Mag ik je corrigeren @Nog even wachten want Boerhaave is ook zeker geen goedkope kliniek eerder andersom. Pand in Amsterdam Zuid moet toch betaald worden hè?😜Ik ben geweest voor intake en mijn prothesewissel met Mentor implantaten zou €5400 kosten KASSA!🤩

Dat mag uiteraard. Ik vond de prijs voor plaatsing van anatomische protheses meevallen. Maar goed dat je het aangeeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Fje1981 zei:

Ja dat is fantastisch! Weet je dat ik mij dat ook weleens afvraag? Als ik nu over 20 jaar weer voor wissel moet dan ben ik 58. Ervan uitgaande dat ik dan dus elke 20 jaar moet is het op mijn 78ste ook weer bal. Denk persoonlijk dat ik dan voor theezakjes ga☺️

ja theezakjes met 78 is acceptabel toch. Maar dat zien we dan wel weer toch. Eerst maar eens zien te halen (gaan we wel vanuit, maar niks is zeker in dit leven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nog even wachten zei:

ja theezakjes met 78 is acceptabel toch. Maar dat zien we dan wel weer toch. Eerst maar eens zien te halen (gaan we wel vanuit, maar niks is zeker in dit leven)

Hou op schei uit😩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi kliniek in Maastricht werkt met motiva. Dacht dat ronde protheses 3500 kosten en de ergonomix 4000. Als het om een wissel gaat is het duurder ik heb 3900 betaald voor 450cc full round motiva protheses en voor ergonomix een wissel is het 4400 euro.

Ik zou vooral niet te veel op de prijs letten, maar op de protheses en de reviews van de chirurg.

Het gaat toch om je lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Ld1234 zei:

Je kunt trouwens ook nog iets van de belastingdienst terugkrijgen is niet verzekerde zorg namelijk.😉

en als je vanuit NL naar B gaat kun je de kosten opgeven als medische kosten in het buitenland.. Heb ik in 2013 gedaan en dat scheelde €1500,- 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ik kreeg nu ook behoorlijk wat terug. Mijn vader heeft het voor me ingevuld..die heeft ooit bij de belastingdienst gewerkt.

Kreeg 1200 meer terug dan normaal.🤷🏼‍♀️

Ik denk dat je bij een controle wel een probleem kunt krijgen:

Om uitgaven in aftrek te kunnen nemen als specifieke zorgkosten, moet aan in 2016, 2017 en 2018 aan drie vereisten worden voldaan: er moet sprake zijn van een ziekte/invaliditeit, de uitgaven moeten een rechtstreeks verband kennen met deze ziekte/invaliditeit en er moet een medische noodzaak voor de uitgaven bestaan die zodanig is dat iemand zich redelijkerwijs gedwongen voelt om de uitgaven te verrichten. Bij plastische chirurgie zal niet altijd aan deze voorwaarden worden voldaan. Dergelijke ingrepen zijn immers niet altijd bedoeld om een ziekte te bestrijden, maar om het uiterlijk te verfraaien.

 

ik denk niet dat dan in 2020 minder streng is geworden. Maar wellicht neem ik ook de gok 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.