Ga naar inhoud

Lisa1981 : 19 augustus 2020 : Dr. Parys : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

@minion19 Ik heb je toegevoegd hoor. Ik maak me zorgen omdat eigenlijk vanaf het begin rechts groter is. Links voelt helemaal super geen pijn meer niks. Recht is heel gevoelig, de huid de tepel en gewoon de hele borst. Ik voel hem zeg maar de hele dag. Ik heb teveel enge verhalen gelezen en ben zo bang voor een complicatie.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lisa1981 zei:

@minion19 Ik heb je toegevoegd hoor. Ik maak me zorgen omdat eigenlijk vanaf het begin rechts groter is. Links voelt helemaal super geen pijn meer niks. Recht is heel gevoelig, de huid de tepel en gewoon de hele borst. Ik voel hem zeg maar de hele dag. Ik heb teveel enge verhalen gelezen en ben zo bang voor een complicatie.  


Mag ik ook eens meekijken met je?

Hou in de gaten dat je borst niet warm

wordt of heftig opzwelt. Ook even kijken naar je wondjes of die er niet rood uitzien. 
Hoewel het vaak voorkomt dat 1 borst gevoeliger is dan de ander, en beide borsten eigenlijk hun eigen genezingsproces doormaken, zou ik met echte zorgen altijd even je kliniek bellen, al is het maar ter geruststelling. 😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, LettyBoob zei:

Mag ik met je meekijken? Je bent nog niet zo lang PO hè, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor. Je zit nog vol in je herstel.

Misschien doe je teveel met die kant?

Ik heb je toegevoegd. Ik werk achter een computer maar verder probeer ik weinig te doen al is dat niet altijd mogelijk met 2 kinderen😏

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lisa1981 zei:

Ik heb je toegevoegd. Ik werk achter een computer maar verder probeer ik weinig te doen al is dat niet altijd mogelijk met 2 kinderen😏

Nee helaas, je blijft bezig en ongemerkt toch wel dingen doen die misschien niet helemaal goed zijn nog. Soms kan het even niet anders hè. Zeker met kinderen.

Ik zit nooit achter de computer maar wilde na 2 weken PO een vakantiealbum aanmaken. Dit vond ik echt niet prettg aanvoelen aan de rechterkant. Zeker ook omdat de tafel te hoog was naar mijn idee. Had toch het gevoel dat de borstspier lichtjes aangespannen was continue. Misschien is dit bij jou ook zo? Het lijkt misschien niet zwaar, maar steeds dezelfde houding en beweging is misschien niet zo goed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, LettyBoob zei:

Nee helaas, je blijft bezig en ongemerkt toch wel dingen doen die misschien niet helemaal goed zijn nog. Soms kan het even niet anders hè. Zeker met kinderen.

Ik zit nooit achter de computer maar wilde na 2 weken PO een vakantiealbum aanmaken. Dit vond ik echt niet prettg aanvoelen aan de rechterkant. Zeker ook omdat de tafel te hoog was naar mijn idee. Had toch het gevoel dat de borstspier lichtjes aangespannen was continue. Misschien is dit bij jou ook zo? Het lijkt misschien niet zwaar, maar steeds dezelfde houding en beweging is misschien niet zo goed? 

Ik hoop dat het zoiets is inderdaad. Ik heb me voorgenomen deze week niks te doen behalve de echt noodzakelijke dingen, Vriendlief mag weer aan de bak haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Lisa1981 zei:

Ik hoop dat het zoiets is inderdaad. Ik heb me voorgenomen deze week niks te doen behalve de echt noodzakelijke dingen, Vriendlief mag weer aan de bak haha 

 

Goed haha, en anders even wat dingen met links doen? Om rechts goed rust te geven.

Probeer ik zelf ook. Vooral na autorijden (oude auto, schakelen gaat niet heel soepel) is rechts wat harder en eigenlijk de rest van de dag voel ik dat nog op werk. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, LettyBoob zei:

 

Goed haha, en anders even wat dingen met links doen? Om rechts goed rust te geven.

Probeer ik zelf ook. Vooral na autorijden (oude auto, schakelen gaat niet heel soepel) is rechts wat harder en eigenlijk de rest van de dag voel ik dat nog op werk. 

 

Ik ga heel erg mijn best doen om rechts niet te gebruiken zover dat kan. Misschien scheelt het ook dat links juist supergoed geneest. Daardoor valt rechts misschien meer op. Geduld geduld geduld. Maar is met dit best lastig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dames, Even een update. ik heb het idee dat heel langzaam de gevoeligheid en verschil in grootte iets minder word. Daar ben ik zo blij mee. Was toch wel erg ongerust maar nu er een beetje verbetering in komt heb ik weer helemaal hoop dat het goed komt. 

Iemand nog tips voor een sportbh die lekker zit en niet boven al mijn kleding uitkomt?

Had een hele fijne met rits voorin maar nu schiet de rits iedere keer open in het midden🤣.  Ook nog nooit meegemaakt, mijn borsten zijn ergens te groot voor🤪

Zal morgen weer eens een foto erbij zetten in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa! Zou ik met je mee mogen kijken? :) 

 

Een goede sport bh vind ik lastig, ik hoorde goede verhalen over de anita xtreme control maar die vond ik juist niet fine zitten. Hetzelfde geld voor de triumph lite. Ik had uiteindelijk een sport bh van de Hema die me goed zat als afwisseling van de kliniek bh!

 

Na 6 weken langzaam andere bhs gaan proberen en 2 hele fijne (zonder beugel) van Calvin Klein gevonden! De lightly lined demi black. En de lined bralette v neck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Es1234567 zei:

Hoi Lisa! Zou ik met je mee mogen kijken? :) 

 

Een goede sport bh vind ik lastig, ik hoorde goede verhalen over de anita xtreme control maar die vond ik juist niet fine zitten. Hetzelfde geld voor de triumph lite. Ik had uiteindelijk een sport bh van de Hema die me goed zat als afwisseling van de kliniek bh!

 

Na 6 weken langzaam andere bhs gaan proberen en 2 hele fijne (zonder beugel) van Calvin Klein gevonden! De lightly lined demi black. En de lined bralette v neck!

Hi @es1234567 Jahoor ik zal je toevoegen. Thanks voor de tips, ga vanavond eens kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, newboob zei:

@Lisa1981 wat stoer dat je zo snel beslist heb en fijn dat de operatie goed gegaan is.

Jammer van de reactie van je pc, als je al onzeker wordt dan wordt het daar niet beter van.

Mag ik meekijken in je album?

Hi @newboob Ik heb je toegevoegd hoor. Volgens mij is onze voor situatie wel een beetje te vergelijken. Ik ben 1.80 en 63 kgs. 

Heb jij al een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Lisa! Je voorsituatie maakt een heleboel duidelijk haha! Je ziet daar dat jouw rechterborst al iets anders was dan links. Dat verschil blijft, en dat maakt het misschien ook wel juist natuurlijker. Ik had precies hetzelfde, maar als ik dan goed naar m’n voorsituatie keek, zag je dat er al verschil was tussen de stand van de borsten. Dat wordt niet ineens magisch weggewerkt helaas, met een paar protheses, haha! Maak je dus vooral geen zorgen, ze zien er hartstikke mooi uit!😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Minion19 zei:

Hee Lisa! Je voorsituatie maakt een heleboel duidelijk haha! Je ziet daar dat jouw rechterborst al iets anders was dan links. Dat verschil blijft, en dat maakt het misschien ook wel juist natuurlijker. Ik had precies hetzelfde, maar als ik dan goed naar m’n voorsituatie keek, zag je dat er al verschil was tussen de stand van de borsten. Dat wordt niet ineens magisch weggewerkt helaas, met een paar protheses, haha! Maak je dus vooral geen zorgen, ze zien er hartstikke mooi uit!😊

@Minion19 de voor foto vertekend wel een beetje hoor. Is ook erg gehaast gemaakt voordat ik naar de kliniek ging.  Het verschil was minimaal. Maar ik zie nu wel wat verbetering gelukkig. Ze gaan al wat meer op elkaar lijken🤣. Klein beetje verschil is ook niet erg hoor maar het was wel heel veel eerst.

Nu hopen dat de huidpijn ook snel minder wordt dan kan ik echt blij gaan zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lisa1981 zei:

@Minion19 de voor foto vertekend wel een beetje hoor. Is ook erg gehaast gemaakt voordat ik naar de kliniek ging.  Het verschil was minimaal. Maar ik zie nu wel wat verbetering gelukkig. Ze gaan al wat meer op elkaar lijken🤣. Klein beetje verschil is ook niet erg hoor maar het was wel heel veel eerst.

Nu hopen dat de huidpijn ook snel minder wordt dan kan ik echt blij gaan zijn. 

 

Ah oke! Bedoel je je gevoelige huid + tepels? 

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.